SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Epailija, 3.10.2006 23:18:
---
Avernian, 2.10.2006 13:24:
Naiset jotka ei o liian fiinejä tehdäkseen juttuja joista oikeasti pitää. <3

---

Tai sitten: Naiset, jotka ei o liian fiinejä tehdäkseen juttuja joista minä pidän. <3 ;D
[/q]

naiset jotka on fiinejä ja tekee mitä ite haluu ja kokeilee uusii juttui (paitsi uusii miehii) <3

[q]Danskuh, 5.10.2006 09:45:
EI NE SUN HELMII PÖLLI---ne keräilee pitsiliinoi!*tirsk*
[/q]

onneks mul ei oo pitsiliinoi!

[q]Kriss G, 5.10.2006 09:34:
---
rmtn, 4.10.2006 01:22:
Aikanaan joko helmi luiskahtaa sormienvälistä takaisin lampeen ja piiloutuu kuoren alle, tai helmenpoimija hetken tarkasteltuaan kyllästyy, koska ei saanutkaan sitä kimallusta mitä helmeltä toivoi saavansa. Näin helmenpoimija menee surullisena pois.

---

Mä yleensä myyn mun helmet juutalaisille
[/q]

mustalaiset pöllii yleensä mun helmet

[q]Tyeicha, 5.10.2006 22:39:
koska ainut asia jota vaadin on et voin luottaa.

[/q]

mennääx naimisii 6 vuoden pääst

[q]Ozie, 6.10.2006 09:36:
Hmm...mul o vähän semmonen fiilis et ollaan pohdittu tätä vähän eri aikakausilta
[/q]

Hyvin mahdollista :)

Vertasin lähinnä tähän mitä mun vanhemmat ja niitten kaverit teki ku ne oli nuorii vs. mitä mun ikäset tekee nykypäivänä

millanen on jos on pervo ja fiksu

mul tuli mielee heti sellanen perus sihteeri, vähän ujo, puhuu vähän mut teksti onku suoraan sanakirjast..

mut sitku päästää petiosastolle ja nainen lämmitettyy nii sit lähtee yes?

eniveis mä tykkään enemmän sellasist "goofy" aka höpsöist tytöist

[q]hallucinogen, 14.10.2006 12:44:
Mulle sanottiin eilen, että voin kutsua yhtä naisystävää tyttöystäväksi joten mä lähden semisti täältä silleen oven suuntaan mutta, en laita ovea kiinni, jotta voi juosta nopeasti takas kun kusen tän homman reisille
[/q]

onnee, ja älä vedä ihkuövereit seukkausluukus sit!

[q]Ozie, 21.10.2006 18:58:
---
Cjet, 20.10.2006 22:49:
---
zenny, 20.10.2006 22:45:
Äsken tuli taas yks epätoivon hetki et eiks nyt vois päästä ees vähä pois täält kattelee uusii juttui... mut kummast helpotti ku vähä aikaa ja kirjotti ajatuksistaa... ja onneks kissa tuli sisää ni sai hymynki naamalle ku seuras sen leikkei..
ja kohtahan mäki pääsen paremmille "metsästys apajoille" ku muutan helsinkii... ainaki toivottavast sit enemmän tapahtuu tänki elämäs..

---

Teretulemast till Helsingfors.

---

Vuoronumeroita jaetaan jo!
[/q]

kenel on numero yks?

[q]motion, 25.10.2006 00:38:
ehkä on kyse paikan vaikutuksesta, parinhaku larppijärvellä 1960 vs kotkassa 1960 :D
[/q]

haha, ei sekoteta larppijärvee tähän :D vaan helsinki vs. kotka..

[q]Zenni, 31.10.2006 01:52:
Seukkailu on nii kivaa et mielellään sitä ois myös toisessa luukussa, mut ei se täälläkään olo nyt yhtään häiritse :P
[/q]

eli avosuhde kehiin <3

[q]cjet, 9.11.2006 13:41:
Mikä vittu on keltainen väri?
[/q]

emt, mut mä kekkasin et se vois tarkottaa sitä et deittailee

[q]cjet, 9.11.2006 14:31:
Nii ja eiks sitä muutenki olla silloin viel aika sinkkui? Emmä ainakaa itteeni täältä pois laske vaik tapailenki tyttöi.. Sit vasta ku mut kädestä pitäen talutetaan pois täältä nii sit.
[/q]

kyllä.

[q]//editoidaan sen verran että:
Ja sit viel ett äsken vasta sain lukihäiriöni sen verran korjattua että eihän se Fyraett oo mihkää lähös.. sehän vaa muutti sinkkuluukku-bileiden värikoodiaan..
[/q]
[size=15]JEH[/size] :D

[q]Sparkling, 9.11.2006 14:06:

Mitä vidduu, ketä oot ruvennu deittailee häääh? Nimi tiskiin! *nauru*[/q]

Kuule :D ei kannata olla yhtään noin utelias!

Mut se on yks kiva tyttö ainaski

[q]KooKie, 30.11.2006 16:53:
Mulla on kyllä koko viikonloppu buukattu täyteen töitä ja bileitä. :C
[/q]

siks ootki sinkku..

jos ei pysty muutamii bileit missaa nii aaww

[q]KooKie, 9.12.2006 11:41:
;D Älä nyt bosaa mua täällä -

.
[/q]

Ei pidä paikkansa, vaikka kaikki himoilee blondei, mut jos kuuman kisulin haluu niin brunetti kiitos <3

[q]KooKie, 9.12.2006 11:58:
Punapäät ftw! Siis ei vain oma lehmä ojassa, vaan voi luoja sellaisia punahiuksisia, pisamanaamaisia tyttöjä.
[/q]

itseasiassa jos tytöl on minimaalisesti punertavaa pigmenttii ja muutama pisama niin seki on aika söps :>

mutta..

sellaset kunnon naturale punaset hiukset on aika anime/manga, mut sit taas jos ne värjää uudestaan epäluonnollisen punasiks ni draawl..

mut näit tapauksii on tosiaanki vaan muutama / 1000 jotka sais mut tekee alotteen

[q]AlexS, 10.12.2006 12:06:
:D

Huonoja kokemuksia? :p
[/q]

kyllä :E

[q]1ncarnation, 10.12.2006 12:08:
roxxor depressing sunday therapy sessions :(
[/q]

ettei kakku olis ilman kermaa nii lisätään tohon päälle viel kaamosaika <3

ai tääl on nimidroppaust..

jos joku haluu tyttölapsii nimeltää Madeleine ja Anna-Lina ja Sophie ni ni ;)

Onni, mä oon samaa mieltä. Yks mies tänne kiitos nyt heti!

[q]aada, 16.12.2009 22:19:

Mielestäni itseään ja valintojaan voi pohtia myös muuten kuin ihmissuhteiden tai parisuhteen kautta. Ja en kyllä välttämättä halua jatkuvasti kyseenalaistaa huvin vuoksi itseäni ja valintojani - aika rankkaa joka päiväisen elämän kannalta. Ei elämää mielestäni kannata huvin vuoksi tehdä turhan vaikeaksi, se kun on aika yksinkertaista loppujen lopuksi.
[/q]

Herrajumala, eihän sitä kyseenalaistamista minkään huvin vuoksi tehdä, vaan siksi että kasvetaan ihmisinä ja sopeudutaan paremmin ympäröivään maailmaan (ja loppuviimeks pysäytetään karman pyörä, katkaistaan jälleensyntymien loputon ketju ja päästään lopulliseen nirvanaan).

Ihannoinniiku silt varalta ettet tienny, sä et ikävä kyllä suinkaan ole täydellinen (koska säkin olet vain, niin, ihminen). Jos haluaa tätä asiantilaa korjata, on välillä ihan hyvä aina silloin tällöin miettiä et olikohan ne omat valinnat ihan kaikissa suhteissa okei, ja olisko mahdollista että maailmassa olis muitakin tapoja olla ja elää kuin se oma pieni kupla jonka on itselleen rakentanut.

Toisaalta sit taas, jos ei halua korjata sitä niin ei tietenkään oo mikään pakko, mut onko sekään nii fiksuu.

O