SINKKULUUKKU
[q]ninscu, 2.9.2009 16:27:
---
Muutenkin, jos ite oisin haku päällä tollai, niin emmä menis juttelee ihan randomisti kaikille vaan siitä ihmisestä pitää saada hyvät vibat ja tuntee et hei tos on jotain. Sit tietty katseidenvaihdostakin huomaa jo tosi paljon. Mut mä oonkin aika vaatelias noiden kaikkien vibojen kaa et hmm... Mut silti.
[/q]
Eikai nyt ihan randomil voikkaa mennä (mikäli ei tee tutkimusta :D ) , täytyyhän siin olla kuitenki vähintää 4kpl ominaisuuksia:
Tissit
perse
vagina
naama joka ei ole käynyt raastimessa
, loput onki sit vaa plussaa.
Joillekin myös vanhemmat päätti avioliiton...
Ja eihän ennen etsitty sitä jonka kanssa tuntuu parhaalta, eikä sitä ainakaan etsitty näin kauan...
Ekan kanssa vaan vihille ja ekasta sänkyreissusta pentu aluille, niin sillä "seksi on kivaa ja äitikin suuttuu jos eroan" ajatuksella pysy suhde yllä hetken ja sit olikin jo lapset sekä yhteinen elämä ja omaisuus jotka sito kivasti.
*pökr**eikä**yingyang**poks*
[q]hallucinogen, 5.10.2006 13:58:
Opetelkaa nyt perkele quottaamaan ettei tuu metrin pitusia quotteja O_o
*quotepoliisi*
[/q]
no pöh. noihan on just ihania.
tekee foorumista upean ihanan luettavan ja sivuista *super*nopeasti avautuvia*plur*
[q]Danskuh, 5.10.2006 14:06:
---
Jago, 5.10.2006 14:03:
---
hallucinogen, 5.10.2006 13:58:
*quotepoliisi*
---
no pöh. noihan on just ihania.
tekee foorumista upean ihanan luettavan ja sivuista *super*nopeasti avautuvia*plur*
---
ARVASIN ET JOKU MUSSUTTAA;)
[/q]pakkohan jonkun on aina..*hihu*
Miten musta tuntuu että tääl on tänään paljon pettyneitä ihmisiä paikalla..
Hmmm.. Jos se olisi ollut se oikea, niin olisiko siihen voinut luottaa..
[q]Jutu, 5.10.2006 03:39:
Eräs miespuolinen kaveri kertoi tänään aika mielenkiintosen teorian. Se oli jostain lukenut, että hauskat naiset pelottaisi miehiä, koska miehet tuntisi olonsa uhatuiksi. Miehet kuulema nauttii siitä kun saa naiset nauramaan, mutta jos asia onkin päinvastoin, niin se koetaan jollakin tavalla uhaksi miehisyyttä vastaan. Hauskuus tuo valtaa, tai jotain sellasta *ding**whaat*.
Tuossa täytyy olla se syy siihen miksi mä oon sinkku. Oon vaan niin älyttömän hauska, että kaikkia pelottaa *lmao**igor*
[/q]
Ehkä! tai sit sä oot vaan niin pelottava!
*jutler* älä lyö :(
Kyllä mä ainaki henk. kohtasesti tahtoisin naisen joka saa mut hyvälle tuulelle välillä naurattamallakin :D
Krapuloitaki on niin moneen eri junaan, osa on semmosta aivot-narikassa-krapulointia, mutta voi taas olla myös semmosta jos-liikun-niin-oksennan-krapulointia. Viime sunnuntaina oli tuommonen jälkimmäinen ja sillon mun parhaat kaverit oli burana ja mahdollisimman rasvanen pizza.
Meniköhän tää vähän off-topic? darraluukku *sydän*
[q]Epailija, 4.10.2006 16:44:
-Hieman huonovointinen
-Väsynyt
-Jumissa
-Pahanhajuinen
[/q]
= Irstasta seksiä :D
i'm resigning*blush*
*quotepoliisi*
hyvät joulut kaikille sinkuille........
[q]Orza, 2.10.2006 13:37:
naiset jotka tekevät jotain saadakseen haluamansa olettamatta että kaikki tapahtuvat automaattisesti.
[/q]
Ne kans <3
[q]pirpeli, 2.10.2006 13:38:
---Miehet, jotka puhuu, pussaa, puristaa kainaloon, puurtaa, pulisee, panee, piirtää, pöhköilee ja on muutenki kivoja<3
[/q]
Onko näitten nimi p-miehet? :p
[q]Auacusha, 2.9.2009 12:07:
Tyypillinen esimerkki miten maailma toimii, tääl kyl naiset kirjottelee että olis kiva jos joku tulis heittää läpyskää kadul / keskel päivää jossain, mut auta armias jos kyseistä kokeilee niin takasin tulee ihmettyneitä katseita ja ihmisiä jotka kävelee vaa ohitse sanomatta mitään naamaa nyrpistäen...
[/q]
Näis jutuis pitääkin käyttää vähän tilanneälyä. Eli esim. toi mitä tohon vähän aikasemmin kirjotin oli sellanen tilanne, et istuin töistä tulles ison kauppakassin kaa tuskasen näkösenä ruuhkabussis ja sit se tyyppi alkaa pokaileen. Juttelin sille tietty ystävällisesti, mutta paikka oli ihan tosi väärä tohon imo. Ihan eri asia sit vaik jos on shoppailees, muuten vaa hengailees tai kävelees (ilman kiirettä ;)).
Ja mitä tulee sellasiin tyttöihin, jotka on vaa jotai nyrpitelly niin siitähän het huomaa et eihän sellasen kaa ny ois halunnutkaa olla?
Muutenkin, jos ite oisin haku päällä tollai, niin emmä menis juttelee ihan randomisti kaikille vaan siitä ihmisestä pitää saada hyvät vibat ja tuntee et hei tos on jotain. Sit tietty katseidenvaihdostakin huomaa jo tosi paljon. Mut mä oonkin aika vaatelias noiden kaikkien vibojen kaa et hmm... Mut silti.
tahtoo maanantai poikakaverin..ois nyt tarpees--rapula halailuu
[q]loremipsum, 2.10.2006 12:57:
vaihetaaks aihe romanttisiin elokuviin kuten titanic ja tuulen viemää ja pretty woman ?
[/q]
Pyh, mun mielestä tarpeeks romanssia löytyy B5 jaksosta "comes the inquisitor" kun Sebastian vähän kyselee Johnilta ja Deleniltä mitä ne merkitsee toisilleen.
siellä espoossahan on se maanmainio "fennia" josta lähtee kyllä helposti mukaan sellaisia oikeita alfauroksia, tulevaisuuden herkuleksia ;-)
eli seuraavalla kerralla sinne vaan illalla jos haluaa jonkun kainaloon mennä :-)
p.s. anteeksi :( tänää o joku ilkeily päivä ...
Niin ku niin syvältä olla sinkku jos ei o edes sinkku kavereita kenen kans vois ees käydä pitää hauskaa. Taas viikonloppu oltu himas, YKSIN, ku muut leikkii rakkaittensa kans kotia. Ja kun tietää et se on ihan mahdoton tehtävä yrittää löytää itelle joku ihana kulta, joka jaksais olla yhtä iltaa pidempää kiinnostunu. Pyllystä koko sinkkuilu.
[q]Infiana, 24.9.2006 15:38:
---
hallucinogen, 24.9.2006 15:14:
---
Super-Kerttu, 24.9.2006 15:09:
---
Miss Piggy, 24.9.2006 15:07:
Aivan ja sitä vartenhan on leluja*tirsk*
---
Juuri näin!
---
Dildo 1 - Miehet 0 :(
Taas miehillä vähemmän rotulihaa :(
---
No dildoissa on se paska että ne ei osaa toimia itse. Eli mä annan tässä vaiheessa sen tasottavan pisteen miehille.
[/q]
http://www.bigozine2.com/features05/images/SBweimarpics/blueprint.jpg
Oisko tässä ratkasussa teille mitään kivaa??
Nyt kyllä selvästi huomaa, että syksy on saapunut. Kesällä sinkkuluukku, no jos ei nyt ihan pursunut, niin ainakin vilahteli iloisia vapaita sinkkuja. Yleinen ilmapiiri oli "nautitaan kesästä ja ollaan mitä ollaan" ..
Onhan se toki niin, että syyssateet ja päivänvalon lyheneminen saa itse kullakin tietyn alakulo-vaihteen päälle, mutta ei kai tässäkään luukussa asiat nyt aivan NÄIN huonosti ole, että vähän jokaisen täytyy käydä vuorollansa valittelemassa kaipuutansa kainaloon? Nyt ryhtiliike ihmiset ja nauttimaan elämästä ja syksystä kavereiden ja muiden maan mönkijöiden kanssa, hep!
Edit. typoja