SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Pätkis, 14.10.2006 15:22:
---
Cjet, 14.10.2006 15:15:
---
Zenni, 14.10.2006 14:49:
Pitäis varmaan siirtää ne entisten poikaystävien numerot älä soita -osastolle, varsinkin humalassa.

---

Mä oon kans huomannu saman.. Huppelis tulee kummasti aina soitettua puhelin läpi yöllä.

---

Nope. Ne pitää deletoida kokonaan.
[/q]

Findista ne tulee silti yleensä ongittua takais, joskus jopa puolen vuoden tauon jälkeen*pepsodent*

Tai sit kaverin kaverin kaverin kautta...

*toktok**eiei**poks*

Vittu.

[q]Snaggo, 14.1.2007 22:15:
Enpä tiedä löytyykö tämmöistä linkkiä täältä vielä, mutta

Ilman naista
http://kvantti.tky.fi/in/index.shtml

[/q]
Pari loistavaa sarjakuvaa tullu jo vastaan :D
Tak! Jatketaan selailua....

No niiin taitaa olla perjantai :D

Huh. Mutta siis muuhun kuin hymiö-asiaan.. Tulipas taas rykästyä kännit.. Pohjois-Haaga Massive jyrää.. Kurkku ihan saatanan kipee vaan. Ja mitä selibaattiin tulee, niin eipä juuri oo edes tehny mieli. Mul on ehkä yks tyttö mielessä, ja tiedän että nään sen vasta .. aikaisintaan kuukauden päästä. Ja käsiki viel paskana..

[q]bubbelgum, 14.10.2006 02:24:
Joo joo joo, tiedetään, oon heikko.

Mut en sentään epätoivonen!
[/q]

Kuiteski oot. Ei se mitään muuta vaikka lankesitki.

[q]Syder, 16.4.2009 11:33:
---
Equalizer, 16.4.2009 11:22:
---
Lasersäde, 16.4.2009 09:57:
sinkkuilu on ihan kivaa, mutta tulee kyl kaivattua aika paljon läheisyyttä :)

---

niiku pierunhajuja

---

Ja röyhtäilyjä
[/q]

Joo ja sitä kun aamiaispöytään tullaan munia rapsutellen ja seuraavaksi ollaan kiinni juustohöylässä.

[q]hallucinogen, 12.10.2006 20:19:
---
Rx, 12.10.2006 19:56:
pakko heittää tää tänne sinkkuluukkuun

---

Jotenkin musta tuntuu, että tossa mainoksessa valhdellaan, sillä sellainen kutina, että ton näköiset muijat ei oo ton tyynyn kohderyhmää :D
[/q]

No siis ei toi kasvoiltaan mitenkään erityinen ole ja japanissa suuri osa muijista on muutenkin aika slimmejä. tisseistä ja perseestä paha sanoa mihinkään suuntaan, mut jos ne ei ole mitenkään erityiset niin hyvin voin kuvitella japanissa tollasen muijan olevan sinkku ja yksinäinen silloin tällöin. ei kait se muutenkaan pelkästään ulkonäköä katso.

Tai sitten sillä on mies joka on vaan töissä koko ajan :P

edit:

nimimerkillä tämä on erittäin vakava asia.

pakko heittää tää tänne sinkkuluukkuun

http://www.synty.net/pilakuvat/pillow.jpg

[q]Ober, 12.10.2006 02:45:
Taidan lähtee täält pois. Tapasin yhen kivan tytön tossa pari viikkoo sitte, sen emo oli aika huonona ja tais itseasiassa kuolla.. eli heti ei natsannu mut ku se kävi verkkokaupassa huollossa ja sai 2x19" tft päätä ni rakastuin.<3
rakkautta ensi silmäyksellä:´>
Annan tän nimeks Milla
[/q]

Sitten kun muutatte yhteen niin kutsutko tupareihin Jennan ja Gaugen?

[q]astaroth, 10.10.2006 22:16:
mä oon sit henkenä tukena ja pahoinpitelen mun apinaa kaikkien lakkolaisten puolesta
[/q]

Ai jätkä feidaa?! Hitto sun kanssas!

(Ps. mihin hittoon mä oikeesti oon ryhtynyt???)

Jei!

Nyt sit vaan odottelee raporttia Cjetiltä ja Takyonilta että miten niiden eka päivä on menny. Rx:än kommentit oliki tullu jo tonne totaaliselibaatti-topicciin. Eikä vissiin oo ihan maailman helpointa touhuu.

[q]Vampyrella, 2.9.2009 16:59:
---
Auacusha, 2.9.2009 16:51:

Eikai nyt ihan randomil voikkaa mennä (mikäli ei tee tutkimusta :D ) , täytyyhän siin olla kuitenki vähintää 4kpl ominaisuuksia:

Tissit
perse
vagina
naama joka ei ole käynyt raastimessa

---

Hei ooksäse Aso sieltä BB-talosta?
[/q]

Juu, mul on rectumis mokkula ja hampais näppäimmistö, nyt täytyy vaa toivoa ettei tuotantoryhmä käytä klubbaria...

Miesten välinen parasta!^^

Ei vaan: haetaan hellyyttä. Löytyiskö?

[q]Cjet, 8.10.2006 23:05:
---
martina, 8.10.2006 22:10:
---
Cjet, 8.10.2006 21:47:

-klip-

---

-klop-

---

Hyvä. Mä taas sinkkuilen, koska oon huomannut vaa pistäväni kaikki jutut kiville, koska en oo viel palautunu entisistäkää jutuista (ehkä). Eikä mullakaa oo aikaa kans muutenkaa. Hyvä jos kerkee käymään kotona nukkumas. Ja ehkä tietysti siks että oon vaa nii vitun nirppanokka etten kelpuuta iha mitä tahansa. Mut kai sitä voi ihmisellä olla hali ja pusi kavereita vaikka ei mitenkää vakavasti seukkailiskaa.. Hmm.. "Sillontällön-Fuckbuddy" pitäis kyl hommaa.

[/q]

Kaveriseksi paras seksi!

*sarkasmistel*

[q]cjet, 5.11.2006 15:54:
Sunnuntai-halipula. Ja huomenna se saatanan maanantaiki taas edessä.
[/q]

Awwwwwww! Siinä on.

noniin tytöt

[q]Syder, 6.10.2006 15:16:
Ei mikään voi olla oikee paikka olla sillä hetkellä jos tarvitsee nähdä vaivaa sen eteen että siellä pysyy. Oikea paikka on aina se missä on rento ja hyvä olla :)
[/q]
Toi tietysti riippuu mitä kantilta asiaa tarkastelee mutta itse olen siellä missä on hyvä olla. Aina se tosin ei ole se "oikea" ratkaisu :)

[q]emuli, 6.10.2006 00:49:
Onkohan tää ollut joskus ennen vanhaan helpompaa vai mitenköhän vanhemmat sukupolvet on ikinä onnistunu pariutumaan, ku nykyään sen oman kullan löytäminen tuntuu olevan aikamoinen prosessi?
[/q]

Tämähän johtuu hyvin pitkälti siitä että "sillon ennen vanhaa" mies lähti puisen nuijan kanssa naisenhakuretkelle. Kun sopiva (=ensimmäinen) tuli vastaan mies otti (jos ei muuten lähtenyt niin nuijalla herkkä kolaus takaraivoon auttoi) tämän mukaan luolaansa. Siinä ei paljoo pohdittu mimmosia lapsia voisi tulla, onko mies/nainen tarpeeksi rikas jne. Nykyään meno on kuitenkin muuttunut noista ajoista melko paljon. Nykyään jos lähtis nuijan kanssa naista kaatamaan niin eihän siinä ehtis mitään tehdä ennen kun poliisi pistää rautoihin, tasa-arvovaltuutettu hyppiii niskassa ja kaikki maailman (tai Suomen) naiset uhkaa hirttää kiveksistä mäntyyn.

Siksi

EDIT: NIIJOO LISÄTÄÄN PARI HYMIÖTÄ ETTEI KUKAAN VAAN OIKEESTI VEDÄ HERNUTTA NENUKKIIN

[q]Danskuh, 6.10.2006 15:00:
sana treffit kuullostaa jo pelottavalta:D
[/q]
Jos käytät sanaa "tapaaminen" niin asia on sama mutta ei yhtä pelottava? =D

O