SINKKULUUKKU
ääh ei tää ollutkaa niin kivaa*igor*
[q]ezzy, 26.10.2006 11:37:
Nykyään menee jo aivan totaalisen laittomaksi...
[/q]
Mut sitten ne on niin nuoria ja idioottimaisia ettei niitä vaan kestä. :( Tosin idioottimaisuushan ei automaattisesti poistu iän karttumisen myötäkään. Vaikeaksi on miehen elo tehty.
[q]Avernian, 26.10.2006 11:39:
---
ezzy, 26.10.2006 11:37:
Nykyään menee jo aivan totaalisen laittomaksi...
---
Mut sitten ne on niin nuoria ja idioottimaisia ettei niitä vaan kestä. :( Tosin idioottimaisuushan ei automaattisesti poistu iän karttumisen myötäkään. Vaikeaksi on miehen elo tehty.
[/q]
Kannattaa kokeilla maalaisia tms sivilisaatiosta syrjäytyneitä. :D
Oikeasti helvetin vaikeata löytää ihmisiä, jotka ei olis jo totaalisen murskattuja henkisesti.
Minulla ei ole mitään ikä-rajoitteita, kunhan on henkistä kypsyyttä edes jonkin verran. Itsekin ihan kakara, vaikka kohta tulee 30v täyteen.
[q]Tyeicha, 25.10.2006 15:55:
---
murhis, 25.10.2006 13:21:
Ehkä se ongelma onkin tämän vaatimuksen kaksisuuntainen vaade, ei voi luottaa ellei anna toisen tulla luotetuksi. Siinä hävii tai voittaa, mutta se on varma, että ilman sitä riskiä, että voi joutua epäluottamuksen kohteeksi ei voi voittaa.
---
mut sit kun hävii liian monta kertaa, niin alkaa kriittisemmin valitsee kohteita joihin vois edes koittaa luottaa..
[/q]
Se onkin se tapahtumien kulku joka johtaa noidankehään. Siihen, että tuomitsee toisen ennen kuin se "järjellisesti" on edes mahdollista. Nämä ihanat ennakkoluulot ja ennakko-odotukset jotka muodostuvat aivosynapseihimme tälläisten tapahtumien johdosta.
Sitä kun pettyy liian monta kertaa, niin sitä saattaa ruveta ylipessimistiseksi tai jopa vainoharhaiseksi. Pitää kumminki muistaa, ettei itse ole mitenkään erikoistapaus näitten "häviimisien" suhteen. Valitettava tosiasia kumminkin on se, että jotta voi löytää tämän luottamuksen, niin se vaatii sen, että olet kykenevä ottaa sen riskin, että joudut epäluottamuksen kohteeksi ja jos harvennat näitä kanditaatteja ennakkoluuloisten tai intuitiivisten ei-järkiperäisten syiden perusteella, niin se vähentää entisestään hyvin konkreettisesti tämän luottamuksen löytämisen mahdollisuutta. Jo pelkästään siksi, että nämä kanditaatit voivat kokea tämän liian sulkeutuneen ja varovaisen, ehkä jopa ylpeältä vaikuttavan luonteenpiirteen epämiellyttävänä ja siksi liueta kuvioista hyvissä ajoin.
Toki vaistot melko usein ohjaavat oikeisiin ratkaisuihin, mutta jos ne turtuvat asioille, niin ne voivat hyvinkin ohjata väärään suuntaa, hyvin väärään suuntaan. Ihmisen pää on hyvin kummallinen kapistus ja se ei välttämättä aina toimi järkevästi.
Valitettava tosiasia on myös se, että jotta tämän luottamuksen löytää, niin sitä ei voi olla kohtaamatta sen toista puolta. Mutta toisaalta juuri tämä toinen puoli korostaa itse luottamuksen arvoa, kuten yleensäkki elämässä kaiken pahan rinnalla valoisat asiat tuntuvat entistä paremmalta.
Ei tässä voi kai sanoa kuin, että pitää vain tietää koska hypätä laivasta pois, ennen kuin vajoaa sen mukana pinnan alle.
Se ei ainaskaan johda tai auta sen luottamuksen löytämisen suhteen jos ryhtyy ylivarovaiseksi ja rupeaa järkeilemään ihmisten "luottamusasteikkoa" ennen kuin edes tuntee heitä kunnolla.
Elämässä sattuu ja tapahtuu, se kuuluu asiaan. Kaikelta pahalta ei pysty välttymään, vaikka olisi kuinka varautunut siihen.
Nimim. pientä omaa kokemuksen kolinaa...
Keskiviikkona kaikki sitten örisemään KY:lle öri öri öri *aplodit**iloinen*
[q]tir, 18.10.2006 15:38:
jos pää kestää niin kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa Jadesoturi.
oppii taas että joidenkin on vaan tarkoitus olla yksin...
[/q]
Mitä sä siitä muka opit?
---
---
---
Kukas se esitti sen puumaa mä metsästän,p
---
---
jep mul tais ollakin tuo biisi haha,p
---
Kyllähän puuma puumalaulut tietää. :D
Onneks on kämppis, niin ei tarvii ihan yksin olla jos ei halua.
Ja hyvät välit ex puolisoon ja piha jota voi käydä kuopsuttelee :) .
Asioilla on aina tapana järjestyä.
näin se menee joo;)
milloin ja missä? :)
joku vois edellee lähtee kävelylle/lenkille whaateva.. näkis ees uusia naamoja
Uijui, taas replykuvia! Lisää, lisää!
---
Kukas se esitti sen puumaa mä metsästän,p
---
jep mul tais ollakin tuo biisi haha,p
[q]Ana-5000, 19.10.2006 16:58:
Riittää et ees puhuu.
[/q]
Toi on aika hyvä pohja suhteelle ku suhteelle :)
10/10
Etsintäkuulutus: Hei sinä miäs joka pidät norjalaisesta kirjolohesta. Tule ja ota!
Olen rakastuneempi kuin koskaan aiemmin, oikeastaan voi sanoa että ensimmäistä kertaa. Tämä on kyllä aivan uskomattoman hieno tunne. <3
Aijoo sori, pitäisi varmaan hehkuttaa tuonne toiseen luukkuun :D
Uuuh sutasuja!
[q]Ana-5000, 17.10.2006 22:10:
Moi tää on mun eka tällanen viesti kihihii
Iso kaljupää etsii ihanaa kisua <3
kuva ois kiva ylläri ^__^
[/q]
kyl ny luulis kaljulle kysyntää olevan
tein tuossa taannoin itselleni harvinaisen selväks et en ajattele mitää seurustelu/deittailu juttuja ennenko saan oman elämäni kuntoon. Vielä hetki sitten kaikki näytti hyvältä mut nyt ei enää näytä ja nyt iski semmonen masennus tj
ei joku lähtis mun kaa kävelylle tuonne ulos??
Musta tuntuu etten edes ala kuvittelemaan poispääsyä.
Tässä on nyt vuosi sinkkuluukussa viihdytty.
Hauskaa on ollut, vaikka välillä on ahdistanutkin, mutta mieluiten odottelee sitä kun tuntuu oikealta, kuin että ottais jonkun vaan jotta ei olisi sinkku.
Nyt on kuitenkin päässyt käymään niin että olen tavannut aivan ihanan tytön jonka seurassa olo on kovin mahtava, joten on aika poistua täältä.
Kiitos kovasti seurasta, ootte mahtavia.
Over and out
*sydän**pihkassa*
Viekää mut treffeille.
pliis.