SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Fyraett, 10.12.2006 12:01:
Silmien väri kertoo aika paljon ihmisest kans, onks siniset ku meri/taivas vai ruskeet ku paska.

edit: lisäsin; taivas
[/q]
:D

Huonoja kokemuksia? :p

onneks on työ <3

[q]remotion, 8.12.2006 19:19:
---
Woox, 7.12.2006 23:32:

Jellonat ftw

---

*sydän**lmao* noi ei syö kyllä ketää onneks :D
[/q]

Jaa et usko vai ?

[q]KooKie, 8.12.2006 19:32:
Ikivanhaa elohopeamittarin mukaan 36,6 astetta - mikä se on aina ollut. Sullahan kysymykset on.[/q]

Mitäs muuta fyysikko voisi toivoa kuin empiriaa väitteiden tueksi. ^^ Sanoisin, että noilla lukemilla ei vielä jääkuningattaren titteliä viedä, vaikka huono ääreisverenkierto antaakin plussan yleisarvosanaan seitsemän.

[q]Epailijan nettideitti-ilmoitus: "Toivon sinun olevan katseenkestävä ja huumorintajuinen. Tärkeintä on kuitenkin, että normaali ruumiinlämpösi on alle 36,5 astetta." :D[/q]

And you have some experience with plow.

[q]KooKie, 8.12.2006 19:32:
musta on luvassa todellisia kylmiä väristyksiä!

...
No minkäs sille voi, jos on vastenmielistä seuraa. Julkeaa tollainen boldaaminen. :D
[/q]
Et ole niin blondi kuin annat ymmärtää, en usko sinun olevan.

Mulla on ollu ihan vaan unikavereita parikin. Kolmantena oli hetken aikaa exä. Exän kanssa se oli helppoa, kun oli jo tottunut toisen läheisyyteen.

Mulla on yleensäkin se juttu, että jos mun viekussa nukkuu joku miespuolinen henkilö niin mun tekee mieli koskea ja olla kainalossa ja lähekkäin. Tietty jos sillä hetkellä ei tunnu siltä ja silti siinä on joku, niin ei tietenkään tarvitse nukkua kiinni toisessa. Tän takia mun unikaverit ei välttis myöskään ole mitään läheisiä ystäviä. Tosin aika helposti hetken unikaveruuden jälkeen niistä tulee sellaisia, kun tulee puhuttua ennen nukahtamista.

Välillä vaan on niin masentavaa ja ikävää, et kaipaa hellyyttä, jolloin pirauttaa kaverille, et voisitko tulla viekkuun halimaan.

Mulla on myös se ongelma, et mä en nukahda kovin helposti, joten sen toisen läheisyys saa ajatukset johonkin muuhun kuin niihin asioihin, jotka saattaa pitää hereillä.

Myönnän toki, että usein sitä tulee jossain vaiheessa tehtyä unikaverin kanssa jotain enemmänkin, mutta en nyt sitten tiedä, muuttuuko se tässä vaiheessa fuckbuddyksi Ei välttämättä.

Pohjimmainen syy siis musta on se läheisyyden kaipuu.

[q]Avernian, 7.12.2006 21:59:
---
sale, 7.12.2006 20:31:
Taitaa tänään pamahtaa 5 vuotta täyteen tätä luukkua*täh*

---

Onneksi olkoon! Mites meinaat asiaa juhlistaa? :)
[/q]

Meni eilinen rauhallisessa merkeissä aikasin nukahtaessa mut pitää sit nyt viikonloppuna juhlia :)

"Sucker love, a box I
choose.
No other box I choose to
use.
Another love I would abuse,
No circumstances could
excuse."

[q]ippu, 8.12.2006 00:06:
Hän sanoi
[/q]
Kuules rakas Ippu, minäpä annan hiukan niitä näinä yön pimeinä tunteina. En tietystikkään voi puhua kuin omasta puolestani, mutta teen niin. Itse nukun paljon levollisemmin toisen ihmisen kanssa ja ylipätään toisen kanssa nukkuminen tuntuu hyvältä. Ja yöllä herätessä mikään ei ole täydellisempää kuin ottaa toinen syleilyynsä. Siinäpä se kaikessa yksinkertaisuudessaan. Ja mitä aamuihin tulee, niin ei ne ole mitään edustustilaisuuksia, vaan siinä se hienous piileekin että voi olla luonnollisimmaan ilman että tarvii olla hehkeä. Itse kylläkin koen että nainen on usein kauneimmillaan juuri heränneenä.

Hei oikeeeeesti! Sleepbuddy MITÄ VITTUA! :D [size=18]joku roti[/size]

Itse tykkään ehdottomasti eniten nukkua niin että olen selälläni ja tytön pää on rintakehäni päällä ja toinen jalka päälläni. Se on jollain tavalla erittäin suojeleva asento. Varmaan peruja jostain luola ajoilta jolloin leijonat söi nukkuvia ihmisiä.

[q]Epailija, 7.12.2006 19:16:
---
toma, 7.12.2006 19:09:
Miksi ihmiset yleensä viehättyvät vastakkaiseen sukupuoleen? Vaikka ei olisi mitään seksuaalista, niin kyllä se vastakkaisen sukupuolen läsnäolo ja läheisyys vaan tuntuu paremmalta.
---

Vaikka kyse ei mistään suoranaisesta panetuksesta tai himosta olisikaan, niin väittäisin, että tuo johtuu nimenomaan siitä, että siinä pohjalla on seksuaalinen vire - että on olemassa se mahdollisuus; se "mitä jos". Siksi tuollainen kaveriläheisyys, vaikka olisi alussa kuinka kaveripohjalla, saattaa hyvinkin ajan kanssa johtaa ainakin jomman kumman kohdalla vähän suurempaankin kiinnostukseen.
[/q]

Voin ihan omakohtasesta kokemuksesta sanoa että näin siinä voi helposti käydä.
Ei mun kohdalla kyllä oo johtunu siitä seksistä/sen kaipuusta, vaan ihan yksinkertasesti siitä että jonkun kanssa on niin vitun hyvä olla ja haluaa olla koko ajan, ja ei voi olla hetkeäkään ajattelematta, siinä vaiheessa mä oon jo ainakin ihan myyty ja tätä seuraaki helposti kohtuullinen ahdinko.

ps. 2-3years here and still counting! Ja kyl mulle kelpais sellai kiva tuhisija ihan trendikkääks unikaveriksi, joku mitä sais vaan halata ja rutistaa niin ois aamulla huooooomattavasti kivempi lähtee liikkeelle.

[q]clupipeipe, 7.12.2006 22:36:
Mä en tajua ihmisiä jotka pystyy nukkumaan jotenkin kiinni toisessa. [/q]

Komppaan tätä. Toki on kiva jos se on siinä sen verran lähellä, että voi rutistaa jos herää kesken yötä....mut muuten kyllä mieluiten erillään, eihän sitä muuten pysty nukkumaan.

edit: onneksi on iso sänky:)

Ah, se uusi trendi.. eli unikaveri.. Voi teitä ihmisiä.

[q]Epailija, 7.12.2006 19:07:
---
larzizi, 7.12.2006 19:02:
Ja jos eläisin sillä periaatteella, että en voi koskaan tehdä mitään, koska en voi koskaan tietää varmaksi mitä toinen ajattelee, niin elämä olisi kohtuullisen tylsää. Niin kuin Rainchild sanoi, niin mikäs sen kivempaa kuin kaveripoika, jonka vieressä voi aina silloin tällöin nukkua.
---

Mikäs sen kivempaa kuin parisuhteen läheisyys ilman parisuhteen velvollisuuksia. *sydän* Jos hommassa ei ole mitään sen kummempaa, niin eikö kaverityttö ajaisi saman asian? Miksi on kivaa omata kaveripoika, jonka kanssa voi aina silloin tällöin nukkua?
[/q]
No koska nyt sattuun vaan olemaan vähemmän homoa halailla vastakkaista sukupuolta öisin (Homoilla tää taas toimii käänteisesti, vähemmän heteroa halailla samaa sukupuolta)

[q]WiljamiDzay, 7.12.2006 19:00:
Kylläpäs Haitok on herkällä päällä... Taitaa olla jo kolmas vinkkuputeli menossa
[/q]

Luultavasti joo

täältä ei ole lähtemistä ennen kuin sydän ja järki molemmat sanovat et se on sen arvoista kokeilla. Ei siis mikään parin kuukauden projekti kyseessä. Kärsivällisyyttä, vaikka kuinka houkuttelevia tilanteita tulisi vastaan. Hiljaa hyvä tulee :)

Nyljen kaikki. Etsitään sinkkunaista. Ugh.

life is good. so you know.

parempi vois olla vaikka liivi taikka laavu
suomi taikka suudelma, ilta taikka aamu
kirosanan kaltainen on lempi pohjoinen
rakkaus on ruma sana, kaipaus soi kauniimpana
rakkaus on ruma sana, runojen raiskaus

- Ismo Alanko

O