SINKKULUUKKU

Back to häröily O

---
Ihminen joka etsii löytää kyllä, mutta se löytää vaan jonkun täyttämään sen aukon minkä pitäis olla täytetty sillä ihmisellä itsellään. Ja sitä helposti tulee tyydyttyä vähempään ihan vaan siksi, että haluaa seurustella. Ei halu seurustella voi olla se syy miksi seurustelee.
---

Koska elämässä on aina otettava mahdollisimman paljon? Toiseksi parhaaseen vaihtoehtoon ei voi tyytyä? Koska seurusteleminen on valittu täyttämään joku pyhä tarkoitus?

Ymmärrän jos tunnet oman elämäsi kontekstissa, että haluat seurustella jonkun muun syyn takia kuin sen, että haluat seurustella, mutta miksi nää lauseet pitää kirjoittaa tällain unversaaleina faktoina ilman mitään kunnioitusta muiden ihmisten maailmankuvia kohtaan?

Mut tää nyt vaan on tätä mun omaa oireilua siitä tunteesta, että tuntuu jotenkin niin hassulta ajatuskin mennä sanomaan kenellekään miten niiden pitäisi elää.

Tarkoitan lähinnä, että jos päätyy seurustelemaan ihmisen kanssa, jonka tietää itsekkin olevan väärä itselleen ihan vaan siksi, että ei pysty olla yksin.

Kieltämättä mun mielestä ihmisten PITÄISI yrittää tutustua itseensä ja tietää mitkä niiden tarkoitusperät on. Riippumatta niiden maailmankatsomuksesta.

Eipä täällä varmaa mitää erityistä mainetta ole ollenkaan *nauraa*.

Alien, näistä keskustellaan yksityisalueella, ettei maine menis

Kaikesta siveys-Antin suoltamasta provotrollikakasta huolimatta oon onnellinen et sinkkuluukussa on elämää. ^^

..Takylle haleja. Ü

Ja 2la, loistolauseen heitit. (:

[q]Janisa, 23.11.2006 21:52:
---
sapeli, 21.11.2006 21:48:
---
Janisa, 21.11.2006 21:39:
Jos oikein natisti pyytaa, niin toiskohan joulupukki mulle jonkun kivan uroksen...?

---

Mikä vika joulupukissa itessää on? Vaihtoehtoja on myös tonttu ja poro - take your pick

---

Sitten ma taidan valita tontun...
[/q]
Mikä siinä pienessä ja karvasessa viehättää? =P

Mitä se on mihin putoaa

Fall in hope, dreams & cuddle cuddle cuu

[q]Takyon, 18.3.2009 12:14:
Jumaleissön millasta pebaa kevät tuo tullessaan kaduille
[/q]
mikä vitun kevät?

Vähemmän löpinää, enemmän sinkkuhäröilyä!!

Kuka duunaa ketä ja missä asennoissa? - Katso kuvat!

[size=5]eiku..[/size]

ps. mua saa halia..

Right on*nauru*

Edit. inspiroiduin tekee uuden topicin aiheesta*tirsk*

---
"Fall in love when you’re ready, not when you’re lonely."
---

Aivan oikein! Ja nyt lakkaat sen klubbarin lukemisen ja meet tekemään töitä sen eteen, että susta tulee VALMIS!

:D

Kultamuru! :DD Naulan kantaan!

Mulla ainakin se johtuu siitä että en osaa sulkea ovia vaikka ne ovet olisi huonoja

"Alone tonight, just like the western star I'm sinking
The angels curse me blind with straight and crooked thinking"

"I've wrestled with angels all my life
Its always the haloes and the wings that keep you blind
And if I'd fought with all the strength I held inside
I wouldn't be out here
Alone tonight"

Mulla ainakin se johtuu siitä että en osaa sulkea ovia vaikka ne ovet olisi huonoja

[q]lohikarme:Tolla seurustelulla tarkotin lähinnä edellistä suhdetta enkä sitä johonka ollaan menossa.Täsmennys jäi pois jotenka taisit saada väärän käsityksen *nauru*[/q]
Eli siis tarkoitit että kyllähän sitä seurustellessa ehtii tutustua myös muihin ja ihastua näihin?

ps. mua saa halia..

Vähemmän löpinää, enemmän sinkkuhäröilyä!!

Kuka duunaa ketä ja missä asennoissa? - Katso kuvat!

[size=5]eiku..[/size]

ps. mua saa halia..

Oon täällä lopun elämäni , mulla ei ole vaihtoehtoa!!

[q]blaine:
sais kyllä nyt ihan heti löytyä joku jolle saisin olla kiltti ja kaikkee sitä tärkeintä... kohta joutuu käyttää erikois keinoja sydän kuolee yksinoloon
[/q]

Toi voisi olla mun kirjoitus n. 2 kk sitten.. Olen kauhukseni huomannut ettei tää sinkkuilu nyt niin pahaa ookkaan. (Se villi sinkkuelämä tosin on aika legendaa, mitä sitten villinä pitää.) Nää hyvät puolet onkin siinä että on vapaa tulemaan ja menemään milloin huvittaa eikä ole epäselvyyttä imurointi ja tiskivuoroista..

Mitä kauemmin yksin elää, sitä kriittisemmäksi tulee mahdollisen tulevan kumppaninsa toivotuista ominaisuuksista. Ja se myös pätee että kun ei ketään aktiivisesti etsi, löytyy tarjokkaita liiaksikin asti (missä ne sillon luuraa kun niitä oikeesti hakee??).

Ehkä se on hyväkin asia että joskus elämässään ”jää rannalle ruikuttamaan”. Suhteesta suhteeseen hyppimisessä ei kasva ne tietyt persoonalliset vahvuudet joita toimiva parisuhde tarvitsee ja jotka vain yksineläminen voi antaa. Ensin sinut itsensä kanssa, vasta sitten sinut myös muidenkin kanssa. Kurjaahan se aluksi on ja jokainen sydänsuru tuntuu sietämättömältä.. pohjalta voi kuitenkin nousta vain ylöspäin.. (ellei pohja petä.. *justjoo*,
pakollinen sarkasmi näköjään tähän loppuun.. -”Hei, tunnelin päässä näkyy valoa!!” -”Äh, se on vaan toi pikajuna Turusta Helsinkiin..”)

Is it love that you fall in, when trying to avert loneliness? It seems to be a sought after band-aid for it, sure..

Hmm.. Oikeasti! Mitä se on mihin putoaa (koska toi on mun mielestä kyl just hyvä sana tähän) kun tuntee itsensä niin yksinäiseksi, että on pakko löytää rakkautta? I've kinda been there, mut en osaa sanoa. Sepittelyoireyhtymän voima lienee niin valtava, että todellisuudesta niin vaikeiden tilanteiden takaa on vaikea saada otetta. Auttakee!

Aivan oikein! Ja nyt lakkaat sen klubbarin lukemisen ja meet tekemään töitä sen eteen, että susta tulee VALMIS!

:D

Ihminen joka etsii löytää kyllä, mutta se löytää vaan jonkun täyttämään sen aukon minkä pitäis olla täytetty sillä ihmisellä itsellään. Ja sitä helposti tulee tyydyttyä vähempään ihan vaan siksi, että haluaa seurustella. Ei halu seurustella voi olla se syy miksi seurustelee.

Koska elämässä on aina otettava mahdollisimman paljon? Toiseksi parhaaseen vaihtoehtoon ei voi tyytyä? Koska seurusteleminen on valittu täyttämään joku pyhä tarkoitus?

Ymmärrän jos tunnet oman elämäsi kontekstissa, että haluat seurustella jonkun muun syyn takia kuin sen, että haluat seurustella, mutta miksi nää lauseet pitää kirjoittaa tällain unversaaleina faktoina ilman mitään kunnioitusta muiden ihmisten maailmankuvia kohtaan?

Mut tää nyt vaan on tätä mun omaa oireilua siitä tunteesta, että tuntuu jotenkin niin hassulta ajatuskin mennä sanomaan kenellekään miten niiden pitäisi elää.

O