SINKKULUUKKU
Pari kuukautta sitten tapailin yhtä, mutta hän pani poikki koska ei ollut valmis sitoutuun koska oli huono suhde takana jne.
Noh...pari kuukautta meni ja nyt tyttö on onnellisesti parisuhteessa.
i think i like one girl very much and i guess she likes me too *sydän*
sitten pieni ajatus tähän loppuun..
ihmisen täytyy rakastaa ensin itseään ennen kuin se voi rakastaa toista.
Tiiättekö, mä luulen että ehkä aika alkaisi jopa pikkuhiljaa olla kypsä ihan oikealle seurustelusuhteelle.
Ehkä.
Ai kauhia!
Niin se elämä kuljettaa ^____^
Tiiättekö, mä luulen että ehkä aika alkaisi jopa pikkuhiljaa olla kypsä ihan oikealle seurustelusuhteelle.
Ehkä.
Ai kauhia!
Kaipa se jostain kolosta esiin tuppaantuu, se pikku peikko jota on kaivattu. Onhan tuossa yksi josta olen kiinnostunut, mutta katsoo mitä tuuli tuo tullessaan.
Noh, nyt tässä on jo 9kk elelty yksin ja hyvin menee. Kyllä sitä välillä kaipailee sitä toista, mutta kyllä tämäkin toimii/onnistuu. Ei valittamista eikä kiirettä löytää sitä jotain puuttuvaa.
*böö* <-- just näin
Mitä tässä enää pitäis tehdä kun kohta tulee jo 5vuotta täyteen sinkkuilusta. Alkaa välillä tuntua epätoivoiseltä hommalta "löytää" joku jonka kanssa olla kunnolla ja viettää aikaa.
[q]Nexus__69, 26.3.2008 09:18:
---
Pieni tyttö, 21.3.2008 21:05:
Mitä tässä enää pitäis tehdä kun kohta tulee jo 5vuotta täyteen sinkkuilusta. Alkaa välillä tuntua epätoivoiseltä hommalta "löytää" joku jonka kanssa olla kunnolla ja viettää aikaa.
---
älä missään nimessä etsi sitä "jotain", silloin se ei ainakaan tuu.
mut joo, ei täältä kyllä pois pääse, osoittautui urpoksi toi munkin taannoinen treffikumppani.
ihastumaan menin ja hänkin oli, mutta tunteensa johonkin sit katos kuitenkin.
:(
[/q]
No enhän mitä sitä etsimällä etsi, en vaan kehittänyt parempaa sanaa siihen mitä tarkoitan
ihmisen täytyy rakastaa ensin itseään ennen kuin se voi rakastaa toista.
[q]Wert:
---
sapeli:
täällä ollaan kun ei poiskaan päästä...
---
vähä samaa vikaa havaittavissa...
[/q]
kuka täältä pois haluais ?
Täällä taas.
Oon huomannut, että tein oikeen päätöksen. Välillä tulee näköjään heikkoja hetkiä, kun on huono fiilis hänen puolesta, mutta pitää muistaa mistä tässä on todellisuudessa kyse. Ei viimepäivistä ja mokista mitä erohetkellä tein, vaan kaikesta siitä mitä oli ennen sitä ja miten tyytymätön olin.
Nauratti tuossa männäpäivänä, kun kaveri valitteli nettideittiensä "menestystä". Yleensä emännät vaan parin viestin jälkeen lopettaa viestittelyn, vaikka ihan hyvin tuntus juttu alkaneen. Yks neiti sen sijaan veti vähän radikaalimmat: juttu eteni siihen pisteeseen, että tyttö hinkuin halus kuvaa, ja kun kaveri sen sille lähetti, hävis neidon profiili ja kaikki yhteystiedot netistä saman tien :D
Netissä on muutenkin joku juttu, että vaikka kuvia oliskin niin ihmiset pyytää parin viestin jälkeen lisää kuvia. parhaassa tapauksessa alastonkuvia. Tiiän, että moni niitä lähettää. ittekin saanu niitä kasan ihan pyytämättä. Mut ne jotka pyytää lisää kuvia on yleensä aina feikkejä.
Jos ei ne parit kivat naamakuvat ei riitä kiinnostuksen herättämiseen tai lopahtamiseen ni rupee mietityttämään mikä on tarkotus lisäkuvien pyytelyllä anyways
Poistuin tästä luukusta noin viikko sitten, aikamoista. Kun kolahtaa niin se kolahtaa.
[q]Kiirikone, 17.7.2009 20:20:
vittusaatanaperkelekermaperuna. täällä jatketaan. :(
[/q]
Jjep.
Kolmas vuosi kierähtää kohta mittariin...
Kait sekin jonkinlainen vuosipäivä on...
Yksinään säpinöinti jatkuu, pelottelen vissiin kaikki miehet pois.
On täällä. Onneksi on hali/pano/unikaveri johon voi turvautua ja koko kaupunki täynnä kokeilemattomia hedelmiä ja turisteja *blush*.
[q]siveys, 16.12.2009 23:54:
---
silmä, 16.12.2009 22:28:
Hyvä triidi.
---
Luitko kaikki 927 sivua ennen syväluotaavaa analyysiäsi? ;)
[/q]
Joo, onhan tätä tullut luettua. Täsmennetään siis:
Muutama viimeinen sivu on ollut jäätävää skeidaa.
Kahden vuoden jälkeen pääsin pois tästä luukusta muutama viikko sit!
meille joillekkin ei tunnu onnellisuutta riittävän ku pieninä palasina...
---
Ehkä.
Ai kauhia!
---
Niin se elämä kuljettaa ^____^
monen sinkun tapauksessa ongelma on siinä ettei sitä sopivaa kummppania tunnu löytyvän...