SINKKULUUKKU
Forward never, backward ever !
Vaikka toisinaan tulee se fiilis että voi kun olis joku, näin yleisesti ottaen mulle tää sinkkuna olo ei ainakaan ole mitään hirveetä tuskaa. Sit kun ikää on se 30 ja tilanne edelleen sama, voisin ehkä alkaa hieman huolestumaan. Mut en ihan ymmärrä kun jotku 18-20 vuotiaat itkee sinkkuuttaan, hei eiköhän sitä ehdi vielä seurustella ja sitoutua ihan kyllästymiseen asti.
[q]Puistokemisti:
Doddih, jäinkin sitten sinkuksi kätevästi joulupyhien aikaan.
Toisinaan elämä tehdään vähän turhankin vaikeaksi ihmiselle.
[/q]*lohduttel*
[q]peepe:
Vaikka toisinaan tulee se fiilis että voi kun olis joku, näin yleisesti ottaen mulle tää sinkkuna olo ei ainakaan ole mitään hirveetä tuskaa. Sit kun ikää on se 30 ja tilanne edelleen sama, voisin ehkä alkaa hieman huolestumaan. Mut en ihan ymmärrä kun jotku 18-20 vuotiaat itkee sinkkuuttaan, hei eiköhän sitä ehdi vielä seurustella ja sitoutua ihan kyllästymiseen asti.
[/q]
.fi
[q]lostgone:
*repeää krapulassa**joo*
Mut kenet sä halusitkaan takasin?*vink*
[/q]
Haha. Kiitos vain, mutta valitettavasti ei ole tarjota sinulle "töitä". =)
[q]Puistokemisti:
Doddih, jäinkin sitten sinkuksi kätevästi joulupyhien aikaan.
Toisinaan elämä tehdään vähän turhankin vaikeaksi ihmiselle.
[/q]
*sääli**hali* Koita Ari kestää ja jos törmätään niin mun korva on aina valmis kuunteleen, tiedän ite paljonko sitä tarvitsee joskus...
[q]AdiRem:
En oo ollu sinkku pitkääääää aikaaaaaa! hmmm kauankoha nainen jaksaa katella mua?
[/q]
jaksan kauan *sydän*
[q]Karvinen:
kaikkihan täält pois haluu mut harva sitä myöntää pukki vois tuoda huame paketissa miehen....
[/q]
Tottakai täältä halutaan pois Nähdäänkö muuten taas joku päivä Ennen rushia!
Sinkkuna on kivaa olla, kyllä tää naurattaa..
Sinkkuna kieriä permannolla ja murheita hukuttaa.
rraipe-raipe-rai!
Hei veljet, kippis vaan!
[q]dose:
Tottakai täältä halutaan pois Nähdäänkö muuten taas joku päivä Ennen rushia!
[/q]
lupaa mitään en. . . joskus torstain ke? *täh*
Jouluruuhkaa?!?
[q]Avernian:
---
NiMo:
niin eiköhän se aina ole niin..
---
Siis lähinnä tyhmiin kysymyksiin tyhmät vastaukset, periaatteella
[/q]
Vaikka tästä nurkasta on yritetty pitää kiinni kynsin ja hampain, näyttää nyt pahasti siltä että vuosi 2005 tulee alkamaan jonkin muun topicin alla
kyllä ideoita ja haluja on mutta oispa joku ketä repis hihasta...
[q]CandyRaver:
joopajoo...tänne tulin taas ja täältä en poistu enään ikinä*grr* nyt riittää...
kyllästynyt jo ihmisiin jotka aina valitsee sen helpoimman tien. Mua ette täältä saa poistumaan ees väkivalloin*juonittel*
[/q]
mitäs sitten jos sulla ei oo mitään muuta mahdollisuutta kun lähtee pois? *täh* se voi tulla eteen..
Uusi vuosi uusine kujeineen kohta,joten eiköhän me maailmanvallottajat jotain keksitä *yrittää piristää porukkaa*
ei onnistu*grr*tää tyttö on niin monta kertaa jo jäädytetty ja sulatettu( ja petetty) et nyt kun jäädytän itteni tollasen "seurusteluvietin" ulkopuolelle niin siinä onkin sitten tekemistä ja PALJON että mä siitä muka sulaisin.
ikävää sanoa noin,mutta pakko näköjään joku itsesuojeluvaisto sittenkin säilyttää..
[/q]
jos se on niin, niin se on niin. jatkakaamme siis sinkkuluukussa..
Kyllähän sitä täälläkin notkuu, välillä ihan mukavaakin, mut kyllä näin talven kylmän viiman puhaltaessa ulkona olis kiva olla joku *hali*-kaveri...
[q]CandyRaver:
ei onnistu*grr*tää tyttö on niin monta kertaa jo jäädytetty ja sulatettu( ja petetty) et nyt kun jäädytän itteni tollasen "seurusteluvietin" ulkopuolelle niin siinä onkin sitten tekemistä ja PALJON että mä siitä muka sulaisin.
ikävää sanoa noin,mutta pakko näköjään joku itsesuojeluvaisto sittenkin säilyttää..
[/q]
Kyllä sieltä vielä joku sellanen sulle löytyy joka sut sulattaa ihan vaan muutamalla sanalla. Ja jonka kanssa vietät sitten hyvin pitkän ajan yhdessä.
Ei koskaan saa sanoa ei koskaan.
---
kiitos*kiitoskiitos*sulaudun kyllä joukkoonne varsin kivuttomasti ajan kanssa.*nauru*
[/q]
niin mikäs tässä ollessa villi ja vapaa.. vaikka itestä en tiedä että olisinko mieluummin siellä toisessa luukussa..