SINKKULUUKKU
[q]Daverian:
---
dose:
---
Daverian:
Tottakai päästit. Niin käy melkeen aina. On minullakin sellainen ollut. Tällä hetkellä kaduttaa ihan älyttömästi että päästin sen menemään.
---
Jep, katunu oon enemmänku laki sallii. Ja vitutusta vaan lisää se, et ko. tyttönen löytäny jo jonku toisen. Se siitä sitten. Miks sitä ei tajua sillon ku on siin suhtees, et toi on maailman ihanin ja oikein!? Ihmismieli on niin tyhmä, tajuaa kuinka hyvin asiat ovat vasta kun on ne asiat menettäny
---
Niin on minullekkin käynyt. Eli tyttö on jo löytänyt toisen. Sitä ei tule ikinä ajateltua sillon kun seurustelee ja sillon siihen juttuun ei laita 110 prosenttia. Sen tajuaa vasta sitten kun se toinen jättää ja alkaa oikeasti ajatella kyseistä henkilöä. Sitten muistuu kuinka samanlaisia oli hänen kanssaan ja kuinka mukavaa oli yhdessä. Mutta se nyt vaan on niitä asioita mitä pitää oppia elämän aikana. Eli kannattaa ajatella sitä kuinka hyvin sovitte yhteen jo suhteessa ei sen jälkeen.
[/q]
Osittain tossa on kyllä kyseessä "aika kultaa muistot" -efekti myös, varsinkin jos ette ole kauheasti olleet yhteydessä. Tohon auttaa jos kirjoittaa päiväkirjaa niin lueskelee niitä "huonojen aikojen" merkintöjä tai sit tosiaan on yhteydessä exään jolloin myös näkee niitä sen huonoja puolia edelleen... Se on aika terapeuttista.
[q]Syder:
Autistiset ihmiset ovat käsittääkseni melko luotettavia.
[/q]
LOL
[q]dose:
Jep, katunu oon enemmänku laki sallii. Ja vitutusta vaan lisää se, et ko. tyttönen löytäny jo jonku toisen. Se siitä sitten. Miks sitä ei tajua sillon ku on siin suhtees, et toi on maailman ihanin ja oikein!? Ihmismieli on niin tyhmä, tajuaa kuinka hyvin asiat ovat vasta kun on ne asiat menettäny
[/q]
Ei tuo niin lopulliselta kuulosta. Törmäät tyttöön kolmen vuoden kuluttua ja löydätte toisenne uudelleen molemmat sinkkuelämään kyllästyneinä. Suhde voi olla arvokas, kesti se vuoden tai kuukauden. Ja sitä paitsi, eikö kaikki ole hyvin niin kauan kuin muistelemalla saa erektion? ;)
That´s it i´m out of here
[q]Syder:
[/q]
Thanks. Mä muutan heti mun 4deitin naisenhakuilmoituksen.*vink*
Nyt mä sanon tälle topicille hyvästi.
Onnea teille kaikille, kyllä teillekin vielä tuuri käy.
*sydän*
[q]negatiivi:
Etsitään sisäsiistiä tyttöä Turun alueelta.
Tiskaus ja pyykinpeseminen katsotaan eduksi.
ps. Myös pölyttynyt pölynimurini kaipaa itselleen seuraa.
*sydän*
[/q]
äh, noista natsas vaan tyttö
[q]Elvirith:
Ois muutamakin varmaan halunnu viedä mut pois täältä, mutta kun oon niin armottoman nirso ja vaikeasti lähestyttävä, niin täällä sitä ollaan vieläkin. Roikun aina just niissä väärissä ihmisissä.
Tätä tahtii, nii tää neiti turhautuu ja lähtee johonkin vitun nunnaluostariin.
[/q]
hitsit, miten tutulta tämä kuullostaaa tällä hetkellä
[q]Armin:
---
Elvirith:
Ois muutamakin varmaan halunnu viedä mut pois täältä, mutta kun oon niin armottoman nirso ja vaikeasti lähestyttävä, niin täällä sitä ollaan vieläkin. Roikun aina just niissä väärissä ihmisissä.
Tätä tahtii, nii tää neiti turhautuu ja lähtee johonkin vitun nunnaluostariin.
---
hitsit, miten tutulta tämä kuullostaaa tällä hetkellä
[/q]
Parempi se niinpäin ku että vaihtaisi poikaystävää kuin sukkia, eikö ?
vai oonko ymmärtäny ihan väärin *täh*
Jotenkin tuntuu, että tytöt pitää mua kertakäyttöhyödykkeenä ni katson paremmaks pysyä sinkkuna. Tai no, ainakin aika kovasti saa suostutella ja aikamoisen lumoava tapaus saa olla että mä täältä kyynisyyden suojista uskaltautuisin pois.
[q]Avernian:
---
Daverian:
Taitaa tämä mun sinkkuilu olla ohi. Mutta kaikkea hyvää teille muille. Mä häippäsen nyt täältä.
---
Hah, arvasin.
Ei sitä kauaa tarvinnut sitten olla ikisinkku, vaikka niin valititkin aikaisemmin ;)
Itsellä on varmaan ongelmana, etten valita asiasta tarpeeksi. Kukaan ei siis tiedä että olisin mieluusti tuolla toisessakin luukussa. Tai sitten ongelma on yksinkertaisesti se, että hyvät naiset on kiven alla.
[/q]
No juu onneksi ei tarvinnut olla.
Taitaa tämä mun sinkkuilu olla ohi. Mutta kaikkea hyvää teille muille. Mä häippäsen nyt täältä.
kauppaan on vaan vähän hankala päästä täältä kiven alta. jonkun pitäis eka tulla kääntämään tuo kivi tuosta painamasta.
turvallinen luukku.
mun oma luukku.
En karkaa enää koskaan kävelylle täältä pois.
[q]Dementation:
Nyt mä sanon tälle topicille hyvästi.
Onnea teille kaikille, kyllä teillekin vielä tuuri käy.
*sydän*
[/q]
Mitäs tämä tämmönen on. En olis ikinä uskonut että sä täältä joskus lähtisit. Mutta kukas se onnekas sitten on?
[q]Verano:
mä oonkin ihmetellyt suuresti miks mulla on jatkuvasti niskat jumissa
[/q]
Osta kaupasta sellainen vehnänjyvillä täytetty niskatyyny (eri muotoisia) jonka voi laittaa mikroon lämpenemään. Se sitten vaan hartijoille niskaa lämmittämään kun särkee (näin paremman puutteessa :)
- Garo
Sinkkuna ollu parisen vuotta..Toisaalta ihan jees..Mutta on se aika voimia vievää kun ei ole sellaista kehen suunnattomat hellyydentunteet purkaisi ja joka ne ilolla vastaan ottaisi..*uuh* halituttais niiiin kauheasti..Nyyh!
[q]MiSSy*:
Sinkku niin ettei seurustele mutta kuitenkin on suhde...
[/q]
heh,mulla on sitte varmaan tällänen juttu mut tää sopii vallan mainiosti meikäläiselle!!!
[q]Astaroth:
---
LinsQ:
heh,mulla on sitte varmaan tällänen juttu mut tää sopii vallan mainiosti meikäläiselle!!!
---
It's called "fuck buddy".
[/q]
niinpä