SINKKULUUKKU
[q]hallucinogen:
Vaatimukset:
- rikas
- ei halua avioehtoa
Plussaa
- alle 75v
- nainen
anyone?
[/q]
Juuri tällaisia kohtuuttomia vaatimuksia voi odottaa nimenomaan mieheltä. Ei tässä ole mitään toivoa mistään onnellisesta yhteiselosta kun rimaa pidetään ihan taivaissa. Etsimäsi henkilö asuu varmasti kauampana kuin Kuussa! *g*
P.S. Hetkonen, eikö plussaa olisi yli 75:n vuoden ikä? Kun et tuota avioehtoakaan halunnut...
Vaatimukset:
- rikas
- ei halua avioehtoa
Plussaa
- alle 75v
- nainen
anyone?
[q]Epailija:
P.S. Hetkonen, eikö plussaa olisi yli 75:n vuoden ikä? Kun et tuota avioehtoakaan halunnut...
[/q]
Mä ajattelin ottaa avioeron eli seksistä on turha haaveilla hääyönä paitsi jos on tosi timmissä kunnossa oleva mummeli
...vois kyllä harkita oikeasti vakavissaan täältä muuttoa jonnekkin muualle.
Joo´o...itsekkin kait pakko ilmoittautua tänne..
Kohta vuosi tullut sinnukkuna oltua ja rupeaa kyllä aika totaalisesti tympimään homma, vaikka edellinen suhde päättyi todella ikävästi ja suhteen toinen osapuoli teki jotain äärimmäisen inhottavaa. Olisi se taas kuitenkin mukava, kun olisi joku, muttakun ei niin ei. Ei sitä vain tunnu löytyvän itselleen sopivaa henkilöä ja lievä masennus hommaan on aiheuttanut sen, että ei enää oikein jaksa edes yrittää etsiä.. Ei oikein tiedä mitä pitäis tehdä. Eikai sitä auta, kuin jatkaa sinkkuna oloa..
Miten keskiviikko ja sinkkuelämä liittyy toisiinsa?
[q]Arc:
Kohta vuosi tullut sinnukkuna oltua ja rupeaa kyllä aika totaalisesti tympimään homma, vaikka edellinen suhde päättyi todella ikävästi ja suhteen toinen osapuoli teki jotain äärimmäisen inhottavaa. Olisi se taas kuitenkin mukava, kun olisi joku, muttakun ei niin ei. Ei sitä vain tunnu löytyvän itselleen sopivaa henkilöä ja lievä masennus hommaan on aiheuttanut sen, että ei enää oikein jaksa edes yrittää etsiä.. Ei oikein tiedä mitä pitäis tehdä. Eikai sitä auta, kuin jatkaa sinkkuna oloa..
[/q]
Jos yhtään lohduttaa niin minäkin olen sinkku, ei kunnon naisia ole unohda naiset, sinkkuna on mukavampaa
[q]vopa:
---
Arc:
---
Jos yhtään lohduttaa niin minäkin olen sinkku, ei kunnon naisia ole unohda naiset, sinkkuna on mukavampaa
[/q]
Ei sitä tässä tilanteessa voi oikein muuta itselleen yrittää toitottaa.
Täsmentäisin tuota sanomaasi sen verran, että "kunnon naisia ON, muttei tänne saakka."
*reps*
[q]hallucinogen:
Mä ajattelin ottaa avioeron eli seksistä on turha haaveilla hääyönä paitsi jos on tosi timmissä kunnossa oleva mummeli
[/q]
No mutta sittenhän sä et välttämättä pääse myymään tarinaasi yhtä kalliilla sensaatiolehdille!
"Irmeli kuoli ja Hallu perii kaiken!"
"Oliko avioliitto keino rikastua?!"
"Hallu vakuuttaa yhä rakastaneensa Irmeliä!"
"Hallu on väsynyt juoruihin!"
"Hallu vetäytyy julkisuudesta!"
"Hallu tulee uskoon!"
"Hallu ostaa luksusasunnon!"
"Hallun uusi tyttöystävä!"
Jne. Tosin saisi sillä avioerollakin rahastettua. Rikkaalla vanhuksella kun kuitenkin on todennäköisesti statusta...
"Hallu: Irmeli on oikeasti mies!"
päivän pelastaja läppää
[q]hallucinogen:
Hmmm, tosin jos ois oikeen vanha mummo niin johan siltä menis hääyönä lonkka sisään kun kunnolla polkasis. Tosin syytettäisiin varmaan murhasta Lehdissä lukis "hallu tappoi puolustuskyvyttömän vanhuksen järeällä aseella"
[/q]
"Hallu vetoaa hätävarjelutilanteeseen"
[q]Mellu-:
nonniin elikkäs se lista
Vaatimukset
kohta 1. Miehen on oltava vähintään miun mittanen (180+ cm )
kohta 2. Fiksu; Ei siis mikään huithapeli joka ei tajua mistään muusta yhtään mitään paitsi autoista ja niiden
pakoputkenpaukkulaakereista.
kohta 3. Omattava OMA ELÄMÄ; en halua olla kenenkään "elämä"
Plussat +
kohta 1. Ymmärtää mua ja mun välillä rankkojakin sekoiluja
kohta 2. Osallistuu mun elämään ja juttuihin
kohta 3. Jaksaa höpistä mun kanssa (iki-lörppö)
kohta 4. Pitää huolta itestään ja ulkonäöstään (kliseeee)
kohta 5. Lävistykset ja tatuloinnit *sydän*
Ja tietysti huumorimies ja uskollinen ja luotettava ja kaikki muutkin kliseet
[/q]
Tästä sun listasta ainoat kohdat joita en täytä ovat:
Vaatimukset
kohta 1. Olen hieman yli 170cm ja minun pitäisi kasvaa juuri ja juuri yli 180cm.
kohta 2. Opiskelen amiksessa autojen korinkorjaajaksi. Tosin se ei ole minulle koko elämäni. On paljon asioita joista pidän enemmän.
Plussat
kohta 5. En vielä omista tatuointeja tai lävistyksiä, mutta tarkoitus olisi hommata niitä kun täytän 18.
Tosin taidan olla hieman liian nuori sinulle. Vielä.
Osaan myös tehdä ruokaa, eli plussat kohta 6 tulee myös täytettyä.
[q]Epailija:
"Irmeli kuoli ja Hallu perii kaiken!"
[/q]
Hmmm, tosin jos ois oikeen vanha mummo niin johan siltä menis hääyönä lonkka sisään kun kunnolla polkasis. Tosin syytettäisiin varmaan murhasta Lehdissä lukis "hallu tappoi puolustuskyvyttömän vanhuksen järeällä aseella"
[q]Fucking Nobody:
---
Mellu-:
ainoo minkä unohin tuosta ko. listasta on sellai plussa et mies osaa tehä jonkulaista ruokaa koska itse olen universumin huonoin ruuanlaittaja
edit: anyone?
---
Mä en Mellu ala jos sulla ei ole mitään haastavampia vaateita...eikö tartte olla edes raketti-insinööri tai miljonääri ja mites ton kestävyyden kanssa? Niinku et eikö siitä saa mitään plussaa jos oikeesti jaksaa koko yön?
[/q]
*repes* hahahaha... en miä vaadi enempää tietysti tuo viimonen lause ois kans kyl aika pop, mut ei kaikkee voi saada samassa paketissa kait
Juhgu niinpä niinpä, pointti olikin että se on vaan plussaa
[q]mun vaatimuksiin verrattuna toi oli aika kesy lista[/q]
no on joo, mut en miä palijoo vaadi et oon iloinen
[q]Mellu-:
*repes* hahahaha... en miä vaadi enempää tietysti tuo viimonen lause ois kans kyl aika pop, mut ei kaikkee voi saada samassa paketissa kait
[/q]
Voi saada, mutta eria asia onkin sitten että haluaako kyseinen paketti sinut. *g*
[q]ALIEN:
yleistyksiä yleistyksiä :D
naiset pettää ja miehet on sikoja!![/q]
:D Mikäköhän mä sit oon...
[q]neppu*:
Mut oliskos silti jotakin kivoja ehdotuksia et mistä löytäs ne kaikista parhaimmat miehet? Ei varmaankaan baarista kuitenkaan..? Vai onko joku löytänyt baarista elämänsä miehen..??
[/q]
Mä löysi just Miehen DTM:n lesbo bileistä.
Puoltoistavuotta sinkkuna ja edellisenä iltana kerkesin tokaisee et
" mä en mitää poikaystävää halua".
Nyt oon lähössä Ranskaan sen luokse *sydän*.
Joten hei vaan kaikille
Autoitte kaikki mua jaksamaan*hali* kiitos
[q]ALIEN:
[...] [/q]
Det passar bra.