SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]kilobitti:
---
Daverian:
Tämä on kyllä aika tylsä mesta. Haluaisin pois vaikka en täällä kovin kauaa ole ollutkaan. Voisiko joku neuvoa että miten täältä pääsisi.
---

Luulen että suurin este poispääsemiselle on että haluaa sitä liikaa. Se näkyy, eikä useimpien mielestä taida olla kovin kiinnostava piirre-> säälittävä katse(tm).
[/q]

Njoo, jos haluu "seukata seukkaamisen ilosta" niih Ei hyvä heilu.

[q]Ville73:
Voiskohan joku kertoa, mikä tää foorumi oikein on, kun oon vaan kirjautunut tällaiseenkin palveluun sisään. Kaikenlainen klubitus kiinnostais, mut miten pääsis mukaan?
[/q]

Hanki kiksukarvaa. Siitä se lähtee rullaamaan.

[q]Ville73:
Voiskohan joku kertoa, mikä tää foorumi oikein on, kun oon vaan kirjautunut tällaiseenkin palveluun sisään. Kaikenlainen klubitus kiinnostais, mut miten pääsis mukaan?
[/q]

Noin kivoilla leukaperillä pääset ainakin mun mukaan mihin klubille tahansa!! ;)

No mut herutukset sikseen... =)
Oikealle foorumille oot osunut.. kivoja ihmisiä ja hyviä bileitä.. Tervetuloa!!
Ihan tänne sinkkuluukkuunkin.. heh..

-pianpääseebilettäänuhuu

[q]Ville73:
Voiskohan joku kertoa, mikä tää foorumi oikein on, kun oon vaan kirjautunut tällaiseenkin palveluun sisään. Kaikenlainen klubitus kiinnostais, mut miten pääsis mukaan?[/q]
:D "Mä vaan kirjauduin tänne vaikken tiedä mikä tää ees on", tää oli hyvä.

[q]ALIEN:
rakastu musiikkiin - se ei koskaan petä sinua <3
[/q]

I Agree! Eikä jätä...*vink*

hmm.. vieläkin oon yksin.. voi voi.. tosin en o ollukkaa missää missä vois tutustuu uusii ihmisii.. et tuskin ne potentiaaliset poikaystävä kanditaatit mua täält himast tulee ettimää..

Hei btw mäkin siis oon sinkku...miksköhän en oo aiemmin kokenu sitä tärkeeks täällä toitottaa...*ding*

sinkkuilu on kyl kivaa, eilen se jälleen todistettiin, ei tarvinnu kuunnella kenenkään mielipidettä mistään taikka mennä jonkun muun mielen mukaan, sain posottaa menemään niin kuin ite halusin ja totesin et oli perkeleen kivaa taas

[q]Ana:
Ja kymmenen vuoden päästä voit kertoo ton kissoilles
[/q]

Toi oli jo ilkeetä.

Joskin sangen huvittavaa.

"I love 'ganja' scented incense and living with my ten cats."

[q]ALIEN:
koska sä kuulut siihen sinkkuryhmään, joka saa naista/naisen haluamattakin
[/q]

Kyllä. Pelimies on erimies

Meikäläist kannattaa ainaki yrittää!!

[q]ripe:
Saaks tääl viitata niinku ala-asteel

_O/

Juu itel kävi kans tuol hallmark bileis sunnuntaina et meinas väsy pukkaa päälle ja kun vähiten odottaa ni sit tuli kiva tyttönen kyselee et mikäs miestä noin väsyttää kesken iltaa ja sit heti piristyin jamittaan tyttösen kans *aplodit*...ainoo vaan et mä onneton menin hukkaamaan sen tyttösen ennenkuin kerkesin nuneroo jne kysellä
[/q]

Oon kade

[q]kilobitti:
---
Daverian:
Tämä on kyllä aika tylsä mesta. Haluaisin pois vaikka en täällä kovin kauaa ole ollutkaan. Voisiko joku neuvoa että miten täältä pääsisi.
---

Luulen että suurin este poispääsemiselle on että haluaa sitä liikaa. Se näkyy, eikä useimpien mielestä taida olla kovin kiinnostava piirre-> säälittävä katse(tm).
[/q]

Vanha juttu. Silloin ei vaan irtoa millään kun ollaan sinkkuja ja epätoivoisesti halutaan löytää nainen. Annas olla kun alat seurustelemaan niin sitten kyllä kysyntää riittää.

[q]Keeerin:
Back in business!
[/q]
Allways in business!!

[q]ALIEN:
---
Fucking Nobody:
Hei btw mäkin siis oon sinkku...miksköhän en oo aiemmin kokenu sitä tärkeeks täällä toitottaa...*ding*

---

koska sä kuulut siihen sinkkuryhmään, joka saa naista/naisen haluamattakin
[/q]

Kyllä nyt pitää äkkiä perustaa se Fani Klubitus....*nauru*

Oikeastaan olikin jo melkein ikävä tänne

[q]Fucking Nobody:
Kyllä nyt pitää äkkiä perustaa se Fani Klubitus....*nauru*
[/q]
Enks mä riitä?

[q]Plarska:
---
Plurtsi:

---

Täällähän on hieno olla!
[/q]

asiasta voidaan olla eri mieltä...*igor*...

[q]Plurtsi:
[/q]

Täällähän on hieno olla!

O