SINKKULUUKKU
uusi luukuttelija ilmoittautuu
iiih.... *nyt jo kauhuissaan* hmm... tahtoo pois täältä :P ;) *wirn*
Sinkuksi kääntynyt....ilmoittauttuu joukkoon...jos kavereita löytyis....
Jaahas, alkaa olla vähän ryysistä! Mielelläni tekisin tilaa
[q]Fucking Nobody:
Ei Essi vara venettä kaada...*nauru**muhaha*
[/q]
Ei niin. Eikä kymmenen. I should know.
[q]salaisinko?:
moks poks
huomasinpa sen, ettei se toimi väärän henkilön kanssa. ihan hyvä ehkä näin
edit: llisäystä
[/q]
skippaile näitten julistusten kanssa, vaikka miten mielitekis, esim ekat puol vuotta . tulee parempi fiilis
[q]Mellu-:
nonniin elikkäs se lista [/q]
mun vaatimuksiin verrattuna toi oli aika kesy lista*hih*
[q]zenny:
---
Airvision:
Mä en enää muista millaista oli olla sinkku enkä varmaan osais olla sinkkuna jos joutusin...
oon seurustellut niin kauan.*joo*
---
selvää vittuiluu.. Kiitos.. tai jotai..
[/q]
-Juu EI !! Ei TOD tarkoitus kettuilla kellekään....kunhan vaan tuumasin näin
Mä en enää muista millaista oli olla sinkku enkä varmaan osais olla sinkkuna jos joutusin...
[q]Airvision:
[/q]
Tämä on kyllä aika tylsä mesta. Haluaisin pois vaikka en täällä kovin kauaa ole ollutkaan. Voisiko joku neuvoa että miten täältä pääsisi.
[q]ALIEN:
rakastu musiikkiin - se ei koskaan petä sinua <3
[/q]
Olen jo rakastunut siihen. Kuuntelen musiikkia aina kun vaan voin. Kerrostalossa asumisessa on omat huonot puolensa kuten se että ei voi kuunnella musiikkia läpi yön.
[q]Airvision:
---
zenny:
---
Airvision:
---
---
-Juu EI !! Ei TOD tarkoitus kettuilla kellekään....kunhan vaan tuumasin näin
[/q]
ok
[q]kilobitti:
Luulen että suurin este poispääsemiselle on että haluaa sitä liikaa. Se näkyy, eikä useimpien mielestä taida olla kovin kiinnostava piirre-> säälittävä katse(tm).
[/q]
Tuokin taitaa olla totta. Täytyy kai koittaa repiä se ilme pois kasvoilta.
hmmh... tääkin on sinkku :O
Kai aina mahtuu yks lisää joukkoon iloiseen Pisin suhde tähän mennessä kaks kuukautta eikä tuo kyllä hirveästi itseäni haittaa! Vielä pari kuukautta sinkkuna meinasin oleskella ennen ku alan miettimään asiaa uudestaan
..taitaa muuten olla tää sinkkuluukku yksi näistä suosituimmista topiceista täällä klubbarissa
[q]wabos:
hmmh... tääkin on sinkku :O
[/q]
hmm no "onnex olkoo" not fun...
[q]Daverian:
Tämä on kyllä aika tylsä mesta. Haluaisin pois vaikka en täällä kovin kauaa ole ollutkaan. Voisiko joku neuvoa että miten täältä pääsisi.[/q]
Luulen että suurin este poispääsemiselle on että haluaa sitä liikaa. Se näkyy, eikä useimpien mielestä taida olla kovin kiinnostava piirre-> säälittävä katse(tm).
[q]ALIEN:
tai sit vaan teet asialle jotain.. ite ainakin oon vaan mennyt ja nussinut tai sit vaan sanonut miten asiat ovat, jos on tunteita toista kohtaan. Jos se ei natsaa niin siirryn seuraavaan. pakko sen on jossain vaiheessa onnistua.
Itsevarmuutta nuori mies ;)
[/q]
Mutta kun ei löydy sitä rohkeutta mennä puhumaan kenellekkään. Se on pieni ongelma. Täytyy kuitenkin yrittää vaikka seraavissa pippaloissa joihin menen. Niihin on kuukausi aikaa eli on mulla ainakin tarpeeksi aikaa kerätä rohkeutta. Epäilen kyllä että ei siitä tule mitään.
[q]thomas:
uusi luukuttelija ilmoittautuu
[/q]
tervetuloa matalaan majaamme!