SINKKULUUKKU
[q]CandyRaver:
---
Zyklonius:
---
CandyRaver:
Heippa! *sydän**plur*
---
Iuhiuh! Kukas tämä maailman onnekkain köriläs mahtaa olla? Salat julki ja lehtiotsikoihin!
---
no kyl sä tiiät...*blush* ei saa kiusii kiusii*pihkassa* tuu,mennään puis täältä *plur**hali*
[/q]
Livahdin jo transkaakkoon.
[q]Daverian:
Minä täällä tulen olemaan luultavasti aika kauan. Että ei sulle yksinäistä päivää pääse täällä tulemaan.
[/q]
No joo, mutta sä oletki mua 2 vuotta nuorempi.. Sul ei oo kiire. Munhan pitäs jo kohta perustaa perhe jne... Haha... No ei nyt sentää...
Voi elämä.. mäkin just vähän aikaa sitten siirryin tähän sinkkujen elämään piiitkästä aikaa.. Ja tuntuu kyl ihan älyttömän oudolta kun ei ookaan sitä jolle voi soittaa illalla ja kertoo kaikki huolet. Mut nyt on ihana olla vapaa ja kun käy jossakin ni voi huoletta tanssia kenen kanssa haluu eikä tarvi miettiä poikaystävää. Mut oliskos silti jotakin kivoja ehdotuksia et mistä löytäs ne kaikista parhaimmat miehet? Ei varmaankaan baarista kuitenkaan..? Vai onko joku löytänyt baarista elämänsä miehen..??
Mä tiiän ainakin olevani nirso, mulle ei riitä että toinen näyttää hyvältä vaan siellä päänsisällä on liikuttava muutakin kuin kikatusta
[q]ZaZa:
No joo, mutta sä oletki mua 2 vuotta nuorempi.. Sul ei oo kiire. Munhan pitäs jo kohta perustaa perhe jne... Haha... No ei nyt sentää...
[/q]
No ei sulla nyt sentään mitään kiirettä vielä ole perhettä perustamaan. Turhaa se on nuorena ruveta perhettä perustamaan. Laittaa ekaksi elämänsä kuntoon ja on nyt vaikka vuoden naimisissakin, niin sitten olisi ehkä hyvä ruveta pohtimaan jälkikasvua.
Eikä mulla olekkaan mitään kiirettä. Totesin vaan että ei sulla tule olemaan yksinäistä täällä. On meitä sinkkuja enemmänkin. Eikä me todellakaan olla loppumassa.
Voin sitten sanoa että mua on usein luultu yli 18 vuotiaaksi. Olen jopa joskus ollut jonkun mielestä yli 20.
[q]Daverian:
---
ZaZa:
Kohta mä oon täälä iiiiihan yksin...
---
'
Minä täällä tulen olemaan luultavasti aika kauan. Että ei sulle yksinäistä päivää pääse täällä tulemaan.
[/q]
Kuin myös mä tuun olee tosi kauan tääl että et todellakaa o yksin jäämäs..*hali*
[q]Daverian:
---
ZaZa:
---
No ei sulla nyt sentään mitään kiirettä vielä ole perhettä perustamaan. Turhaa se on nuorena ruveta perhettä perustamaan. Laittaa ekaksi elämänsä kuntoon ja on nyt vaikka vuoden naimisissakin, niin sitten olisi ehkä hyvä ruveta pohtimaan jälkikasvua.
[/q]
No ei oo kiirettä ei... Mutta en mä kyllä halua olla mikään 40 vuotias kun ekan lapsen pyöräytän. Alle kolmekymppisenä ois ihan jees. Eikä se mua kyllä haittais jos olisin lasten kanssa kotona sillon kun ne on pieniä ja mies kävis töissä.
Heh, ton kun mä kerroin kavereille, että voisin ruveta kotiäidiks ja kokata aina miehelleni joka tulis raskaan työpäivän jälkeen kotiin, niin yks kaveri ilmoitti heti menevänsä mun kanssa naimisiin.... ...mun Tushkin!
Ja mä jään tänne tyttöjen kanssa
Uutislehti 100 9.11.2004:
"Hyvän avioliiton salaisuus
Kestävän avioliiton salaisuus saattaa piillää siinä, ettei aseta liian suuria odotuksia yhteiselle elämälle. Väitä kuulostaa epäromanttiselta, mutta sille on tutkittuja perusteita.
Tutkijat seurasivat 82 pariskuntaa yhteensä neljän vuoden ajan. Tänä aikana pareilta kysyttiin säännöllisesti heidän avioliittonsa tilasta ja siitä, mitä he odottivat toisiltaan ja suhteeltaan.
Tutkimus paljasti, että avioliittoon ruusunpunaisin odotuksin astuneilla pariskunnilla oli selvästi muita suurempi vaara törmätä ongelmiin jo liiton alussa (Kunto Plus 15/2004)"
Kun nyt aiemmin avauduin siitä, ettei pidä odottaa lisää, niin tuossa vähän tukea sille. Tosin tuossa puhutaan avioliitosta, mutta eiköhän tuo korreloi varsin hyvin myös muihin suhteisiin.
[q]Daverian:
Voin sitten sanoa että mua on usein luultu yli 18 vuotiaaksi. Olen jopa joskus ollut jonkun mielestä yli 20.
[/q]
hyvä juttu!
[q]*Christina*:
Pakko se on vihdoin myöntää et tänne sitä on kuulunu jo viikon verran
Musta tuli viime viikolla sinkku...
Jätkä petti, hakkas ja valehteli kaikesta mahdollisesta... Se käytti mua hyväkseen, lainas rahaa ja tavaroita sit otti ja lähti ja tavarat meni sen mukana...
Oon aivan rikki, kärsin suunnattomasti, mutta pakko se on yrittää kestää taas tää kaikki paska *sääli**nyyh*
[/q]
Koita jaksaa.
Pois telkkarin edestä lapset. Isi yrittää katsoa Babylon 5:ttä.
[q]KarriN:
---
Daverian:
hyvä juttu!
[/q]
Onhan se joskus. Mutta kun ei täällä salossa voi mennä edes baariin kun on liikaa perhetuttuja jotka voi tunnistaa mut. Ja sitten mutsi ottaa hirveet pultit ja sekoo ihan täydellisesti. Eli siitä ei mulle niinkään ole mitään hyötyä.
hmm..löyänköhän mä enää ikinä ketää kuka rakastais mua... voisko joku kertoo mulle? njoo kyl ehkä tuun löytää mut nyt tuntuu taas niin kauheen yksinäiselt.. ku haluis kertoo jollee et kuinka paljo välittää jne. voih.. no ehkä munki aika joskus viel tulee... tai sit ei..*uuh*
Loistavia vastauksia. Kaikessa yksinkertaisuudessaan ah niin tosia.
[q]ZaZa:
---
Daverian:
---
ZaZa:
---
---
No ei oo kiirettä ei... Mutta en mä kyllä halua olla mikään 40 vuotias kun ekan lapsen pyöräytän. Alle kolmekymppisenä ois ihan jees. Eikä se mua kyllä haittais jos olisin lasten kanssa kotona sillon kun ne on pieniä ja mies kävis töissä.
Heh, ton kun mä kerroin kavereille, että voisin ruveta kotiäidiks ja kokata aina miehelleni joka tulis raskaan työpäivän jälkeen kotiin, niin yks kaveri ilmoitti heti menevänsä mun kanssa naimisiin.... ...mun Tushkin!
[/q]
Sulla nyt on vielä yli 20 vuotta aikaa ennen kun olet 40. Etköhän sä ehdi ennen sitä pyöräyttämään parikin lasta. Mäkin olisin ihan heti valmis menemään naimisiin jos vaimo suostuis jäämään kotiin ja hoitamaan lapsia. Tosin haluaisin kyllä minäkin olla mukana lasten kasvatuksessa.
[q]zenny:
hmm..löyänköhän mä enää ikinä ketää kuka rakastais mua... voisko joku kertoo mulle? njoo kyl ehkä tuun löytää mut nyt tuntuu taas niin kauheen yksinäiselt.. ku haluis kertoo jollee et kuinka paljo välittää jne. voih.. no ehkä munki aika joskus viel tulee... tai sit ei..*uuh*
[/q]
Ehkäpä
Mulla oli tunteellinen ja kiva tyttö, arvaa vaan päästinkö sen menemään
[q]Ville73:
Kokeilenpa tätä miten toimii, kun olen uusi täällä.
[/q]
ai ai.. kiva, kun toit noin mukavan näköiset leukaperät tänne tullessas =)
lurps!!
-leukaperäfriikkiuhuu
[q]Liecci:
Tänne sitä päädyttiin harkinnan jälkeen.. mutta lähden täältä mielelläni taas uusiin seikkailuihin.*
(*vain tosimiehille) *vink**nauru*
[/q]
Muhah... tosimiehet varokoon -kohta lipoo liecci jalkoja
offtopic: mä en oikeastaan kuulu tänne, mut kuhan piipahdin ajankuluksi