SINKKULUUKKU
Jee, miten kivaa sinkkuna oleminen on. Kaikki kolme tapausta tältä vuodelta (eli todella kiireistä minulle):
1. Kotiseudulta tuli baarista bongattua eräs tapaus. Ihastuminen oli kova ja nopea molemmin puolin, mutta välimatka liian pitkä. Jäi on-off tasolle ja sovittiin, että tapaillaan muita ihmisiä. Kävi tuossa juuri ennen ulkomaanreissua morjenstamassa ja kertomassa miten ihastunut on edelleen, mutta tällä hetkellä tulee sellaisia Facebook-päivityksiä, että huhhuh. Siellä on paikalliset gigolot vauhdissa. Facebook-päivitykset blokkiin ja seuraavaan tapaukseen...
2. Juhliva opiskelijatyttö baarista. Kuukauden kestäneen on-off jutun aikana tyttö oli niin kiireinen juhlimaan, ettei kerennyt (lue: halunnut) nähdä kertaakaan selvänä.
3. Baarista selvinpäin (siis se, en minä) löytynyt tyttönen (4 vuotta nuorempi). Perui treffit kaksi kertaa, koska ensin oli juomassa ja seuraavana päivänä krapulassa (loogista).
Mites muilla?
[q]neski, 17.6.2010 21:05:
Onpas täällä hiljaista. Kesä on ilmeisesti klubbarilaisille kiireistä
[/q]
No.
[q]neski, 9.6.2010 19:12:
Jee, miten kivaa sinkkuna oleminen on. Kaikki kolme tapausta tältä vuodelta (eli todella kiireistä minulle):
1. Kotiseudulta tuli baarista bongattua eräs tapaus. Ihastuminen oli kova ja nopea molemmin puolin, mutta välimatka liian pitkä. Jäi on-off tasolle ja sovittiin, että tapaillaan muita ihmisiä. Kävi tuossa juuri ennen ulkomaanreissua morjenstamassa ja kertomassa miten ihastunut on edelleen, mutta tällä hetkellä tulee sellaisia Facebook-päivityksiä, että huhhuh. Siellä on paikalliset gigolot vauhdissa. Facebook-päivitykset blokkiin ja seuraavaan tapaukseen...
2. Juhliva opiskelijatyttö baarista. Kuukauden kestäneen on-off jutun aikana tyttö oli niin kiireinen juhlimaan, ettei kerennyt (lue: halunnut) nähdä kertaakaan selvänä.
3. Baarista selvinpäin (siis se, en minä) löytynyt tyttönen (4 vuotta nuorempi). Perui treffit kaksi kertaa, koska ensin oli juomassa ja seuraavana päivänä krapulassa (loogista).
Mites muilla?
[/q]
Heh, huvittavia tapauksia. Olenko ihan kuollut, kun mun mielestä toi on oikeastikin todella kiireista?
[q]aada, 9.6.2010 21:07:
---
neski, 9.6.2010 19:12:
Mites muilla?
---
Heh, huvittavia tapauksia. Olenko ihan kuollut, kun mun mielestä toi on oikeastikin todella kiireista?
[/q]
Jos tota tahtia feilaa, niin ei siinä kyllä auta kuin uutta matoa vaan laittaa koukkuun. Kannattaisko kenties kokeilla jotain muutaki ku baaria ja olla joskus selvänäkin?
[q]aada, 8.6.2010 12:08:
---
ezzy, 8.6.2010 10:27:
---
aada, 8.6.2010 08:14:
Se siinä just onkin, huumeita käyttävät osaavat yleensä käyttäytyä (bileissä ainakin) eikä niitä edes huomaa. Baareissa känniset on sit taas ihan oma lukunsa...Suomessa ei vaan kukaan osaa käyttää alkoholia.
---
[/q]
Naulan kantaan, ezzy.
[q]ezzy, 9.6.2010 22:02:
---
aada, 9.6.2010 21:07:
---
neski, 9.6.2010 19:12:
---
---
Jos tota tahtia feilaa, niin ei siinä kyllä auta kuin uutta matoa vaan laittaa koukkuun. Kannattaisko kenties kokeilla jotain muutaki ku baaria ja olla joskus selvänäkin?
[/q]
Aada: Olen kuullut, että sinkulle toi ei ole kiireistä. Se on kai nykyisin muodikasta? Sinkkuus siis... En tiedä, mutta minulle se on todella kiireistä :)
Ezzy: Oikeassa olet kyllä. Siksipä ne olikin boldattuna, ja vielä tuossa pari sivua sitten julistin kuinka baareista ei ikinä löydä mitään järkevää tai jotain sinne päin. Totta kai heti sen jälkeen sattui tämä kolmas tapaus :)
[q]hallucinogen, 21.9.2006 15:35:
Ai hitsi :D Ja mä sanon, että löydät sen mielenkiintoisesta paikasta jos mun b5:set on kärsiny =D
[/q]
Ihme homosteluu. Järkkään sit tv-lupatarkastajat sun ovelle
[q]KooKie, 21.9.2006 15:29:
Zennin tapauksessa se myös syö sunKIN ruoat, valtaa sohvat, nukkuu pitkään, käyttää päätettä koko ajan ja dissaa sua kavereillensa. *sydän*
[/q]
Sä tunnet mut nii hyvin
no ni pojat :D
[q]hallucinogen, 21.9.2006 15:23:
Kyllä näin voisi sanoa :D JA tästä pääsemme siihen, että saaminen ei ole koskaan ilmaista ;D Vois tehdä jonkun tutkimuksen siitä, että koska on taloudellisesti kannattavampaa käydä ilolinnun luona vai sitten koittaa metsästää "siviilipillua" ;D Tälle vois projektille vois joku myöntää apurahaa, Suomen miehet ois kyllä tyytyväisiä =D
[/q]
Ja onhan se moraalisesti enemmän väärin metsästää siviilipillua esim. baareista, koska joutuu mitä suurimmalla todennäköisyydellä valehtelemaan oikeista aikeista? Ja jos se on nihkee tapaus ni juomaa pitää upottaa siihen muutaman kympin edestä, kun taas ilotytölle rahat kouraan ja "Polvilles siitä!"
[q]hallucinogen, 21.9.2006 15:15:
Mä pokaan ensin jonkun rikkaan ja vanhan harpun krunasta ja sit kun oon periny sen niin soittelen sulle, ok? ;D Voit sit saada sitä viikkorahaakin ;D
Edit: Niin ja kyllä mä sanoisin ennemmin, että kyllä se pillu tätä maailmaa pyörittää ;D
[/q]
Joo mut pidä kiirettä, tää average-elämä alkaa olla jo aika puuduttavaa Ja eiks pillu ja raha kulje loppupeleis aika käsi kädessä?
[q]astaroth, 22.3.2010 18:34:
---
neski, 22.3.2010 18:33:
Tarkoitin, että saan tahtomattani ohjeita.
---
siis meinasin avuttomuutta juuri näiden naisten osalta, en sun :)
[/q]
Ok :) En tiedä meneekö se avuttomuuden puolelle vai onko tämäkin jotain tarkoituksellista kissa-hiiri-leikkiä, jossa ei ole voittajia.
[q]hallucinogen, 21.9.2006 15:08:
Hitto paljastin itseni =D Okei saat katsoa kerran viikossa bb:tä jos unohdetaan toi pieni paljastus ;)
[/q]
Lohduttavan ristiriitasia noi sun viestit :D Mut rahanpuutteessa oon valmis luottamaan siihen että oot oikeesti rikas ja menestyvä etkä eronnut 48-vuotias Korsosta. Näin se raha maailmaa pyörittää.
[q]hallucinogen, 21.9.2006 14:35:
Progress ;D Joo ja tosiaan wowin pelaaminen on sit suotavaa, jopa pakollista ;D Niin ja meidän huushollissa ei sit katsotaan mitään salkkareita, bb:tä, pelinaisia, täydellisiä naisia yms neitien ohjelmaa vaan scifiä ja sotaelokuvia :D
[/q]
Sotaelokuvat käy enemmän ku hyvin, mut mun on pakko saada päivittäinen annos BB:tä Muuten alan nalkuttaa ja paskon sun kovon, miltäs sit tuntuis nii! Wow kuulostaa aika pahalta, mut sit vaadin vastineeks uuden auton.
[q]astaroth, 22.3.2010 18:30:
---
neski, 22.3.2010 18:22:
Kavereiden tyttöystäviltä olen kyllä saanut järkyttävän määrän ohjeita millaisia tekstiviestejä naisille ei kuulu kirjoitella. Niitä kuulemma analysoidaan ystävien kesken todella tarkasti. Ja kyseiset tyttöystävät kuitenkin jo kevyesti yli 20-vuotiaita. Ihmeellistä touhua.
---
wtf? miten avuton voi joku ihminen olla o_O
[/q]
Tarkoitin, että saan tahtomattani ohjeita.
Täällä taas.
manolo, enitaim*hali*
[q]hallucinogen, 21.9.2006 14:13:
En mä käy Biltemassa =D Mut aika huonolta diililtä vaikuttaa jos ainoat edut on noi :D Tulee huomattavasti halvemmaksi palkata oikea rakkauden ammattilainen ;D
[/q]
Aika kohtuuttomii vaatimuksii sulla Mut eiks nää arjen pikkuasiat ratkaise kuitenki? Vai mitä tost puuttuu vielä :D
[q]domi, 21.9.2006 13:31:
Mut mitä sillä saa?
[/q]
Voin aina toisinaan leikkii kotivaimoketta
[q]aada, 22.3.2010 17:18:
Niin. Itsehän en mitään pelejä pelaile, sillä siihen ei ole mitään kiinnostusta, enkä edes oikein ymmärrä mitä ne ovat. En jaksa käyttää aikaani asioiden turhaan analysointiin ja katson huvittuneena vierestä kun ystävät panikoivat ja kysyvät neuvoa siihen, mitä esimerkiksi vastata miehen tekstiviestiin ja miten mies suhtautuisi näihin eri vastausvaihtoehtoihin. Itse vain vastaan mitä mieleen tulee ensimmäiseksi ja sitten katson mitä sieltä tulee takaisin. Siinähän sen näkee, yksinkertaista.
[/q]
Kavereiden tyttöystäviltä olen kyllä saanut järkyttävän määrän ohjeita millaisia tekstiviestejä naisille ei kuulu kirjoitella. Niitä kuulemma analysoidaan ystävien kesken todella tarkasti. Ja kyseiset tyttöystävät kuitenkin jo kevyesti yli 20-vuotiaita. Ihmeellistä touhua.
[q]aada, 22.3.2010 17:18:
Toisaalta, olen kyllä kuullut useasti, että toimin jotenkin luonnostani niin, että vaikuttaa siltä kuin pelaisin jotain pelejä. Tämä voi hyvin pitää paikkansa, mutta oikesti toimin vain niin kuin tuntuu parhaalta ja järkevältä.
[/q]
Sama vika. Itselläni johtuu kuitenkin melko epävarmasta ja siksi ehkä tahtomattani hieman yli-itsekeskeisestä luonteesta.