SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]hallucinogen, 21.9.2006 12:40:
Mun tavoite on hommata rikas nainen joka maksaa mun pienimmätkin oikkuni =) Tulevia rikkaita perijättäriä täällä? ;D
[/q]

Loistava tavoite. Mä oon vaa todennu, ett sit pitää ruveta nostaa ikähaarukkaaki tonne 40vee tietämille. Noita perijättäriä kun on nii saakelin harvassa nykyää vapaalla.. Eli taidan tyytyä köyhäänki kuha pysyy vaa mun ikähaarukas.

[q]Tyeicha, 23.9.2006 10:50:

eikös kolikollakin ole 2 puolta..
[/q]

Khyl.

[q]_RixU_, 18.3.2009 02:02:
Ja mäkun luulin, et mä oisin jotenkin häiriintyneesti ronkeli Emmä sit ehkä ookkaan
[/q]

samaa mietin itsekin, ehkä meillä on vielä toivoa.

[q]emuli, 23.9.2006 15:28:

awwwww ku se on söpö siis toi siun kuva missä Kärmeskin lymyilee *sydän*
[/q]

Kärmes on nii lutunen..

[q]kissi, 24.9.2006 16:16:
---
Infiana, 24.9.2006 15:07:
Kyllä niitä tarvii. Mutta ei niiden kanssa kannata asua kyllä.

---

Tässä oon kyllä niiiin sun kanssa samaa mieltä!
[/q]

Ei kyl naistenkaa kans kandee asua.. Tällee lepää hermo enemmän ku on omalla egolla tarpeeks tilaa.

[q]Miss Piggy, 24.9.2006 15:07:
---
Super-Kerttu, 24.9.2006 15:02:
---
Miss Piggy, 24.9.2006 13:59:
---
Infiana, 24.9.2006 11:42:
Vittu että stadi on täynnä PELLEJÄ!

---
Niin samaa mieltä! Ihan mahdoton yrittää löytää ketään... Ai, säkin oot sinkku*hymy*

---

Kuka miehiä mihinkään tarttee?!

---
Aivan ja sitä vartenhan on leluja*tirsk*
[/q]

Ja aamulla soitit et haluat panna

[q]Cjet, 24.9.2006 17:19:
---
hallucinogen, 24.9.2006 17:00:
---
Orza, 24.9.2006 16:52:
Ja aamulla soitit et haluat panna

---

Jatkakaa.... :D

---

repslol

Kieltämättä ihan hyvä asema ois jos ei tarviis ku soittaa. Oisinpa nainen.
[/q]

Mistäs tiedät saako nainen haluamansa? Se on mies kuka päättää naidaanko vai ei tässä tilanteessa ja se on nainen joka ottaa pyörät alle :D

[q]Orza, 24.9.2006 17:26:

Mistäs tiedät saako nainen haluamansa? Se on mies kuka päättää naidaanko vai ei tässä tilanteessa ja se on nainen joka ottaa pyörät alle :D
[/q]

Kolikon toinen puoli - Kyllä. [size=8]Kuiteski olisit heti menossa. *tirsk*[/size]

[q]Orza, 25.9.2006 03:47:

Monet tekee sen "mokan" et sen yksinäisyyden takia hyppää seuraavaan suhteeseen hätiköiden ja ihmettelevät taas jonkin ajan päästä miksi ovat taas samassa tilanteessa.
[/q]

Tai sit pitää olla hyvät palautusaineet. You know, Maltoa ja sen sellaista.

[q]Galadhan, 24.9.2006 21:44:
---
pirpeli, 24.9.2006 21:38:
...
plaah.

---

Second that.
[/q]

Third one..

[q]WiljamiDzay, 25.9.2006 13:35:
---
martina, 25.9.2006 13:10:
sellanen kunnon jätkä ois kiva, joka ois valmis tekee munkin eteen vähän jotain.

---

Mä voin tehä siule päivällistä, jos tuut käymään...
[/q]

Valmisruokaa kiinalaisesta, mitä sit wannabe-kokkaat keittiössä, kuitenki salaa annostellen sitä valmisruokaa lautaselle?

[q]Juhgu, 25.9.2006 16:14:

Toi on kyllä niin totta. Mua alkoi nyt ihan nolottaa kaikkien miesten puolesta, ja siitä sisuuntuneena päätin että tänään näen vaivaa munkkieni eteen. Etsin googlesta munkkireseptin, vakaana aikomuksenani tehdä se alusta loppuun ihan itse!

[pieni]---
1 muna
2 rkl sokeria
2 dl kermamaitoa
1 rkl hiivaa
n. 400 g vehnäjauhoja
1 dl sulatettua voita

1. Muna vatkataan, lisätään sokeri.
2. Hiiva liuotetaan haaleaan kermamaitoon ja lisätään muna-sokeriseokseen.
3. Lisätään vehnäjauhot ja voisula.
4. Taikina alustetaan ja kohotetaan.
5. Vaivataan ja kaulitaan noin 1 cm:n paksuiseksi levyksi.
6. Muotilla levystä irroitetaan pyöreitä kakkuja.
7. Nokare täytettä keskelle ja toinen kakku asetetaan sen päälle.
8. Reunat painellaan kiinni ja pullia kohotetaan vielä leivinliinan alla.
9. Kohonneet pullat paistetaan kookosrasvassa kauniin ruskeiksi ja kieritetään lopuksi sokerissa.[/pieni]
---

Kävi kuitenkin niin, että kyllästyin koko touhuun heti kun olin päässyt ensimmäisen kohdan puoleenväliin. :/ Mutta oli se ihan hauskaa, vaikkei munkkeja tullutkaan.
[/q]

Hmmm.. Ooksä varma ett niistä tulis hyviä kookosrasvassa paistettuna.. Luulis että siitä jää se öklö kookosrasvan maku pintaan.. Mun mielestä mamma on aina tehny ne erilaisessa rasvassa ja hyviä on ollu..

[q]vanhus, 5.10.2006 23:20:

ihmiset taitaa olla vain marina tuulella kun viikonloppu on tulossa *ding**pepsodent*
[/q]

Hmm. Saakeli saranat ruosteessa. Äkkiä öljyä! Lauantaina on Unityki kerta!

[q]hallucinogen, 1.10.2006 20:47:
---
Loyal, 1.10.2006 20:20:
Täytyy kyl sanoo, et mulla on käyny hyvä tuuri, koska kyl mun muijat on aina
kyl tuntunu varmasti paremmalta ku toi helvetin hanska, oli se sitten voideltu rasvattu tms..

---

Kuule vähän kun viel hierasee lohen puolikkaalla niin tulee ihan aito tuoksukin ja ton sä voit heittää lattialle sit kun oot suorittanu hommas ja hanska ei vaadi kolmen tunnin halimisia ja keskustelua suhteen tilasta =D
[/q]Ilmeisesti niissä mumn mimmeissä on ollu vähän eri tuoksutkii kun teidän En kyl yhtää ihmettele et hanska maistuu paremmalle

[q]Avernian, 2.10.2006 13:24:
Naiset jotka ei o liian fiinejä tehdäkseen juttuja joista oikeasti pitää. <3
[/q]

naiset jotka tekevät jotain saadakseen haluamansa olettamatta että kaikki tapahtuvat automaattisesti.

[q]Infiana, 2.10.2006 14:07:
Miehet on outoja.*ding*
[/q]No mut eiks se oo juuri mielenkiintoista?
Jos mäkin ymmärtäisin naisia täydellisesti, ei niis ois mitää mielenkiintoa.. Tietty pimppa, mut
sen kaa ei voi keskustella, tai riidellä...

[q]rmtn, 4.10.2006 01:22:
se on jännä miten sitä löytää joskus harvoin sen helmen, ja kun helmi katsoo takaisin sinuun se näkee vain helmenpoimijan, ei toista helmeä, koska helmi ei näe mitään loistavaa toisessa vaan ainoastaan tumman hahmon joka on tullut ahnaasti keräämään, ei se voi kimallella helmenpoimijalle.
Aikanaan joko helmi luiskahtaa sormienvälistä takaisin lampeen ja piiloutuu kuoren alle, tai helmenpoimija hetken tarkasteltuaan kyllästyy, koska ei saanutkaan sitä kimallusta mitä helmeltä toivoi saavansa. Näin helmenpoimija menee surullisena pois.

Toisinaan sitä on poimijan roolissa, ja toisinaan helmen roolissa, mutta ei ole vielä poimija kohdannut toista poimijaa saati helmi toista helmeä.

:/
[/q]

Nii.. tänä aamuna just mietin sitä, kui joskus kuukaus sitten löytämäni helmi luiskahti samantien käsistä, ja nyt tuntuu että koska en enää löydä sitä uudestaan, sitä löytyy tilalle vaa jotai väärennöksiä.. Ja vähä paha mieli tai jotain vaik muuten kaikki onki iha täydellisesti. Sanotaan, että mikään ei vain tunnu oikealta. Pitäs varmaan tehdä asialle jotain..

Noni, se sit tästä tän aamun surkuttelusta. Ärkele. Jos vaiks töihin valmistautus.

[q]siveys, 16.11.2009 03:55:
En olisi edes yrittänyt. Kyllä sä itse löydät niitä jos vaan tajuat kuinka älykästä niitä olisi välillä etsiä ;)
[/q]
Oletat.

[q]
Eikös kaikki vaikuttaminen ole menipulointia? Miks ihmeessä mä olisin edes kirjoittanut tänne jos en olisi halunnut muuttaa jotain? Ja miksi se, että haluan muuttaa jotakin tekee tästä muutoksesta automaattisesti huonon asian? Olisiko taas aika vähän korjata niitä omia asenteita? ;)
[/q]

Tartuit väärään tekstiin väärällä asenteella. Ei niin voi vaikuttaa edes hempein ottein. Sä oot niin alentuva, etten sisäistä sanomastasi sitä mitä haluaisit sisäistävän, vaan jotain aivan muuta.

Mix sä et tarttis hoitoa? Koska sulla on hyvä fiilis?

Onni, mä oon samaa mieltä. Yks mies tänne kiitos nyt heti!

[q]aada, 16.12.2009 22:19:

Mielestäni itseään ja valintojaan voi pohtia myös muuten kuin ihmissuhteiden tai parisuhteen kautta. Ja en kyllä välttämättä halua jatkuvasti kyseenalaistaa huvin vuoksi itseäni ja valintojani - aika rankkaa joka päiväisen elämän kannalta. Ei elämää mielestäni kannata huvin vuoksi tehdä turhan vaikeaksi, se kun on aika yksinkertaista loppujen lopuksi.
[/q]

Herrajumala, eihän sitä kyseenalaistamista minkään huvin vuoksi tehdä, vaan siksi että kasvetaan ihmisinä ja sopeudutaan paremmin ympäröivään maailmaan (ja loppuviimeks pysäytetään karman pyörä, katkaistaan jälleensyntymien loputon ketju ja päästään lopulliseen nirvanaan).

Ihannoinniiku silt varalta ettet tienny, sä et ikävä kyllä suinkaan ole täydellinen (koska säkin olet vain, niin, ihminen). Jos haluaa tätä asiantilaa korjata, on välillä ihan hyvä aina silloin tällöin miettiä et olikohan ne omat valinnat ihan kaikissa suhteissa okei, ja olisko mahdollista että maailmassa olis muitakin tapoja olla ja elää kuin se oma pieni kupla jonka on itselleen rakentanut.

Toisaalta sit taas, jos ei halua korjata sitä niin ei tietenkään oo mikään pakko, mut onko sekään nii fiksuu.

O