SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Dana, 31.8.2006 10:44:

hih.. jooh.. olisi mulla kyllä vastaiskukin valmiina (siis miesten koulutusta), mutta jos säästelen sitä vielä hetken *nauru**pahis*
[/q]

Kissatappelu..

[q]Belleza, 1.9.2006 09:49:

wau, noi se vois kyl olla
katos nainen on nainen ja se ei vaan voi yksikertasesti sille mitään et rakastaa shoppailua yli kaiken!*vink*
[/q]

Samaa mieltä. Mies on Mies, ja naisen pitäis olla niin rikas että mies vois sanoo kans tolleen ja tuhlaa kaikki rahansa moottoripyörä-harrastukseen..

[q]Freja, 31.8.2006 11:04:
---
KooKie, 31.8.2006 11:01:
Tää herra onkin jo oppinut tavoille. "Kyllä kulta, anteeksi kulta. Päätä sinä kulta, miten vain haluat kulta." Tai sitten se vain markkinoi itseään oikein.

---

Veikkaan jälkimmäistä *lmao**lmao**lmao*
[/q]

Heheee.. Eilen kaverin avopuoliso selitti niin kauniisti, miten sen mies on oppinut hienosti vastaamaan ihan kuin tarkoittaisi sitä, vaikka todellisuudessa ei edes kuuntele ollenkaan mitä toinen sanoo.. Mistä päästiinki kivasti siihen miten helppoa naisen ois vaa sanoa "Kulta, mä käytän nyt tässä kuussa tän koko palkkani shoppailuun ja ulkoiluun, maksa sä noi kaikki vuokrat ja laskut..", johon toinen sit vaa sanois "Tietysti kulta.."

[q]wiwi, 31.8.2006 15:53:
---
hallucinogen, 31.8.2006 15:40
---
Sä ihan pokkana väität, että yleisellä tasolla miehissä ja naisissa ei ole eroja? :D Kyllähän miehiin ja naisiin mahtuu kaikennäköistä vipeltäjää mutta ei se mun mielestä vie pohjaa noilta yleistyksiltä.

---

En väitä, vaan että noiden listojen idea on nimenomaan pitää vitsinä käsityksiä "Naiset ovat tällaisia, miehet tällaisia." Ja että hyvin suuri osa siitä, mikä noissa paikkansa pitää, on tulosta ihan jostain muusta kuin synnynnäisestä halusta ripotella ympäri kämppää tuoksukynttilöitä tai katsoa urheilua joka lauantai.

Jotenkin noissa vaan kuvataan parisuhde jonkinlaisena tahjtojen taisteluna, jossa osapuolina ei ole kaksi toisistaan pitävää ihmistä vaan edustettuna Mies ja Nainen.
[/q]

Ihanaa ku sain kerranki heitettyä vettä tällee myllyyn että synty keskustelua..

Eilen tuli muuten joku 4D dokkari neljästä sinkkunaisesta ja siitä kuinka ne oli olevinaan nii ylitarkkoi miestä valitessaan.. Ei jaksanu kattoo.. Kylhän niidenki pitää kuitenki saada rima pitää omalla tasollaan. Ja mun piti saada nukkua mun kauneusunia.

[q]zeuzz, 27.9.2006 00:04:
blääh! ei oo heleppoo! :(
[/q]

mielummin sinkku, kuin paskassa suhteessa.
Kyl se siitä :)

[q]pirpeli, 4.9.2006 12:10:

En referoi sen tarkemmin :D, mutta sanottakoon, että Kuudennen terdekausi päätty rytinällä...
[/q]

[q]Avernian, 4.9.2006 12:17:
---
WiljamiDzay, 3.9.2006 22:30:
Eli on niin helvetin vaikeeta kun melkein mistä tahansa tulee mieleen tyttö, joka mursi sydämen. Ja tämä tarkoittaa oikeasti aivan kaikkea mahdollista (esim. jos kuulen jossain yhteydessä ko. henkilön kotipaikan nimen, niin välitön synkkyys valtaa mielen). Mieli on äärettömän hyvä löytämään vihjeitä, jos se sitä haluaa...

---

Ajattele positiivisesti : se toinen ei taatusti jäänyt sua suremaan, ja mennyt ja tullut on sun jälkeesi luultavasti jo useampi mies You don't owe her nothing, tunteet kuriin, mies.
[/q]

Nooh.. ei aina voi kaikkee tappaa sisältä mitä siel mutkuttaa.. Mut kyl aika sit parantaa. Mul meni vahingos puol vuotta tossa moisten asioiden mutkutteluun. Tosin en voi kieltää vieläkään ettei ois ajoittain ikävä, mut pahin on jo kaukana takanapäin.

[q]Danskuh, 22.9.2006 15:21:
viikoloppu..löytyisköhän se mun mies jostain :D baarist sitä ei ainakaa löydy..
[/q]

HEI, siis mitä tää nyt tarkoittaa.. Meidän piti Dansku sit joskus mennä viiskybäsenä naimisiin jos ei mitään siihen mennes löydy, joten siihen asti pysyt kyllä tasan tarkkaan sinkkuna..

[q]Ana-5000, 6.5.2008 23:36:
---
siveys, 6.5.2008 22:09:
Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle?

---

Pippurikaasu ja tekokynnet
[/q]

[q]osama, 11.9.2006 08:05:
kml: niin tuttua niin tuttua..
[/q]

http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135221481348.gif

[q]Super-Kerttu, 11.9.2006 14:16:
Mä olen havainnut, että yksinäisyys ei sovi mulle.. Se lihottaa! Syön kaikenmaailman herkkuja sillä verukkeella, että kotona on niin tylsää ja yksinäistä..*grr*

Pitää keksiä kauheesti ohjelmaa kodin ulkopuolelle illoiksi!
[/q]

Olisin voinut vaikka väittää että yleensä naisilla käy niinku just toisinpäin eli ett sit ku on suhteessa nii lihoo... Mut ehkä sul on just ne täydelliset vastakohta-geenit..

[q]pirpeli, 11.9.2006 19:58:
---
Cjet, 11.9.2006 19:55:
Parhaani mukaan aina yritän olla ihan ääliö. Ja viikonlopun jälkeen se onnistuu iha luonnostaanki.

---

Mä en ees tarvi viikonloppua ja sen jälkeistä oloa ollakseni tauno*justjoo**nauru*
[/q]

No on meil tääl silti ainaski älykkäämpää keskustelua kuin Seukkausluukussa..
Miksköhän kaikki seukkailee ja on nii plurrrrr..

[q]Dana, 11.9.2006 20:09:

koska se on niin ihanaa kun löytää toisen, jonka kainaloon voi puskea ja sanoa PLUR, eikä se naura *plur**tirsk*
[/q]

Nii joo.. voiskohan vaa löytää sellasen pluritus tyttösen sillettiis ettei tarttis mennä tonne seukkausluukkuun..

Luukussa on hyvä olla.

[q]pirpeli, 18.9.2006 10:45:
No way out.. :/
[/q]
mihinpä täältä pääsisi..:/

vkonlopun jälkeen tosin päätin edes olla yrittämättä päästä täältä pois - keskityn muihin tärkeisiin asioihin elämässäni*joo*

[q]Super-Kerttu, 20.9.2006 18:02:
Tää on ihan vitun paska ja ahdistava paikka..
[/q]

.. ja kukaan ei rakasta mua, nyyh.... :D

[q]Jazmine, 20.9.2006 22:44:

Mulle kans tossa keväällä sanottiin ettei tarjota turhaan, kun en mennyt vannoon että lähden sen messiin

PRKL, ois vaan pitäny pitää siit vanhasta biätsss-asenteesta kii ja luvata kuun taivaalta juomien vuoksi.
Ja tehdä toki se vanha katoamistemppu.... *nähnäh*
[/q]

Nii, rehellisesti sanoen en voi sietää naisia jotka lupaa sen kuun taivaalta juomien vuoksi.. Eiks se mee vähän itsensä fake-kauppaamiseksi kun ei sit myytykään? Nyt varmaa tulee taas osumaa aika miljoonalta naiselta. Toisaalta tyhmiä on ne miehetkin jotka tohon halpaan menee joten antaa mennä.. Mut mä en kyl osta juomia muuta kuin ystäville.. johtuukohan siitä tää huono herutustahti..

Onni, mä oon samaa mieltä. Yks mies tänne kiitos nyt heti!

[q]aada, 16.12.2009 22:19:

Mielestäni itseään ja valintojaan voi pohtia myös muuten kuin ihmissuhteiden tai parisuhteen kautta. Ja en kyllä välttämättä halua jatkuvasti kyseenalaistaa huvin vuoksi itseäni ja valintojani - aika rankkaa joka päiväisen elämän kannalta. Ei elämää mielestäni kannata huvin vuoksi tehdä turhan vaikeaksi, se kun on aika yksinkertaista loppujen lopuksi.
[/q]

Herrajumala, eihän sitä kyseenalaistamista minkään huvin vuoksi tehdä, vaan siksi että kasvetaan ihmisinä ja sopeudutaan paremmin ympäröivään maailmaan (ja loppuviimeks pysäytetään karman pyörä, katkaistaan jälleensyntymien loputon ketju ja päästään lopulliseen nirvanaan).

Ihannoinniiku silt varalta ettet tienny, sä et ikävä kyllä suinkaan ole täydellinen (koska säkin olet vain, niin, ihminen). Jos haluaa tätä asiantilaa korjata, on välillä ihan hyvä aina silloin tällöin miettiä et olikohan ne omat valinnat ihan kaikissa suhteissa okei, ja olisko mahdollista että maailmassa olis muitakin tapoja olla ja elää kuin se oma pieni kupla jonka on itselleen rakentanut.

Toisaalta sit taas, jos ei halua korjata sitä niin ei tietenkään oo mikään pakko, mut onko sekään nii fiksuu.

O