SINKKULUUKKU
[q]hallucinogen, 21.8.2006 07:49:
---
Cjet, 21.8.2006 07:48:
No oisit edes säälistä antanu niille..
---
Tuskin ne ois ymmärtänyt omaa parastaan ;D
[/q]
Nii no tuskin jos ei edes käytöstapoja ole koulutettu..
Tääl sitä vaan ollaan*tirsk*
[q]hallucinogen, 21.8.2006 07:37:
Kyllä taas ärsytti viime perjantaina baarissa kun istuttiin kaverin kanssa juttelemassa niitä näitä ja sit viereen istuitui lauma tyttösiä. No yksi näistä tyttösistä sitten sattui kaatamaan olutta housuille ja pikaisen "sori"-sanan jälkeen jatkoi heidän jutustelunsa. 10sek jälkeen totesin tytölle, että olisi ihan normaalien käytöstapojen mukaista hakea toiselle edes paperia jos kastelee toisen housut oman huolimattomuuden takia. No mitä sain? Nokka pystyyn ja *hmph*. Kyllä pisti vituttaan tommoset kanat.
Tuollaisilla tapauksilla pitäisi olla myös iso varoitustarra kiinnitettynä ettei kukaan täysijärkinen uros erehtyisi moisiin. Ihan jo perimän takia :D
[/q]
No oisit edes säälistä antanu niille..
[q]niomic, 19.8.2006 08:07:
No itse näen tässä ainakin sen ongelman, että itseäni alkaa ainakin ahdistamaan tämmöiset turboihastujat, jotka on ku essois ja spiideis samaan aikaan ja pommittaa koko ajan -> eli panostaa? :) Semmosta chillimpää ja vähän flirttailevaa pelailuu siinä mieles et pidetään kuitenkin toinen pääosin ajantasalla, ettei pääse karkuun :P
[/q]
Käske niiden vetää vähemmän...
[q]hallucinogen, 21.8.2006 08:19:
Mä en oo oikein koskaan tajunnu tätä et sinkkuna on "vapaa" ja suhteessa ei? Tietenkin on yleensä tiettyjä rajoituksia. Kuitenkin jos oisin suhteessa niin elelisin kuten ennenkin, tottakai joutuu joskus joustaan toisen takia mut niin joutuu kavereiden ja perheen kohdallakin samalla tavalla. Jos nainen koittais jotain "kahletta" alkaa laittaan niin osoitan ovea, ei siitä mitään tuu jos toinen alkaa marisemaan kun tekisin mulle normaaleja asioita.
Tosin mä nyt en koskaan alkaisi seurustelemaan henkilön kanssa joka koittais pistää mua tossun alle ;)
[/q]
Vapaus sekoilla ja hölmöillä miten sattuu ilman että kukaan satuttaisi itseään sinun takiasi? Tosin sillä seurauksella että sekoilu ja hömöily käy kyllä oman mielen päälle. Mut tuskin sä vapaasti kokeilet juttuja (esim.seksiin liittyen) muiden tytsyjen kaa, jos elät jo jonkun tytön kaa parisuhteessa. Mut tosiaan täähän oli siis vaan jos haluaa joskus liidellä vapaana sinkkuna... Ei kaikki halua sellaista elämää viettää vaikka oiski sinkkuna.
[q]titi, 21.8.2006 11:50:
Muutaman ystävän kanssa saatiin baari-illan päätteeksi varsin mukava teoria siitä miksi miesten (ja miksei naistenkin) ihastus laantuu viimeistään vuoden päästä suhteen alkamisesta...
Ihmisten ajatus maailma toimii samalla tavalla kun muoti-virtaukset...Ensin avo cadillac on kova mutta vuoden päästä se on jo vanha juttu ja täytyy keksiä jotain uutta. Jos ruvetaan miettimään sitten naisten ja miesten erillaisuutta tässä asiassa. Naisille usein riittää pienemmät muutokset kuin auton vaihto...kuten vaikka shoppailu(ei lasketa niitä vuotuisia kuluja, vain ne kerta ostokset..)...*pepsodent* Vaate kaapin uusiminen uusii myös egoa. Ja samaa taitaa myös tehdä auton uusiminen useimmille miehille...mikäs siine päräyttää nissan z350.lla. Varmasti nostaa itsetuntoa, samoin kun kipittäminen diorin tai chanelin vaatteissa, vaikkei se meitä ihmisinä muutakaan. Mutta tästä onkin varmaan kyse. Uuden parisuhteen luominen nostaa yleensä ihmisen itsetuntoa ja hyvä itsetunto nostaa hyvän olon tunnetta kehossa. Vanha parisuhde tuntuu liian turvalliselta, ja uusi kiehtoo...vaikka sekin on kohta jo vanhaa.
Olemmeko todella niin riippuvaisia hyvän olon tunteesta että olemme valmiita uhraamaan monen vuoden uurastuksen ja "työn" hukkaan vain siksi...
[/q]
Word. Sitähän tää on, hektinen maailma mis pitää hakea niitä uusia ihastumisen tunteita vaan uudestaan ja uudestaan.
[q]hallucinogen, 21.8.2006 12:04:
Mä en pahemmin muutenkaan harrasta yhden yön juttuja ja parisuhteessa saa seksiä joten ei tarvitse käydä vieraissa. Lisäksi en jäisi parisuhteeseen jossa seksi syystä taikka toisesta ei toimi. Seksi on pieni asia suhteessa niin kauan kuin se toimii mut jos se ei toimi niin se myös yleensä tuhoaa sen.
Koitin sanoa vaan sitä, etten koskaan ryhtyisi suhteeseen jossa mun pitäis rajoittaa mun omia juttuja. Suhde esim. missä toista vituttais mun pelaaminen tai scifin katsominen ei vois toimia. Joten pidemmän päälle toisen täytyy olla samanhenkinen kuin minä :)
[/q]
Nii ja mä koitin vaa sanoa että jos niitä jostain syystä haluaisikin ruveta harrastelee, niin silloin on parempi olla se "vapaa" eli sinkku. Mut samoil linjoil mennään.
[q]kml, 26.8.2006 10:20:
Siin vaiheessa ku tekee mieli lähtee baarista, oot narikkalappu kädessä lähössä yksin pois..
Laita lappu takas taskuun, ja suuntaa takas tiskille *vink**hihu*
Kanzii
[/q]
Joo, tai venyttele pilkkuun asti, ja kävele just sitä oikeaa reittii takas kotiin päin.. Kanzii..
[q]WiljamiDzay, 24.8.2006 13:25:
---
Cjet, 24.8.2006 13:13:
Samassa hotellissa missä oon muutaman päivän, asuu jonkun futisturnauksen takia noin 80 naispoliisia.. Mä haluun pamppua.. saiskohan sitä jos oikein kauniisti pyytäis..
---
Hii... Nyt kerrot heti mikä hotelli on kyseessä... *aplodit**kuolaa*
[/q]
Puikkari. Eli tänää ja perjantaina himmee metsästys..
[q]Sparkling, 17.9.2006 23:05:
Yes indeed
[/q]
Bileet, nii aina siel.
Sinkkuna oleminen on kivaa
Eikä edes ketuta olla ittekseen esim näin ku on kipeenä, sen verran tottunut jo siihen ettei seurustellessakaan kukaan ollut "hoivaamassa" kun makasi flunssassa sohvan pohjalla, ihan ite ne sapuskat pitää vääntää missä kunnossa vaan on. tai no sit jos on tooodella pahassa keuhkokuumeessa voi soittaa äipälle :D
Mut todennäköisesti saattaisin ehkä jopa kokea tilanteen hieman omituiseksi jos tässä olisi joku pyörimässä ympyrää etc. höösäämässä, kipeenä kun saatan ärsyyntyä hieman helpommin, perus härkä kun olen niin asiat pitää osata tehdä itsekseenkin :P
Jotenkin pienestä asti kun on itsekseen todella hyvin viihtynyt ni mikäs tässä hieman nuhasena ja outona ollessa, elämästä nauttien
[q]domi, 31.8.2006 10:59:
---
Freja, 31.8.2006 10:58:
---
Syder, 31.8.2006 10:57:
Toki voittaa, en väittänytkään miesten voitosta yhtään mitään
---
Ei ku mun mielestä joillain miehil on jotenkin semmonen käsitys silloin tällöin että he olisivat jotenkin yläpuolella muista vaikka oikeesti ovat aika matalalla.
---
Oonks mä ainut, jonka mielestä nää on samalla viivalla?
[/q]
Mitä häh.. mä ainaki tykkään lentää matalalentoo..
[q]Dana, 28.8.2006 09:17:
..poistumassa..
[/q]
Senkin! Et rupee seukkailee mitää.. Hitto koht oon massive-porukan ainut single-one..
[q]Freja, 28.8.2006 18:40:
HAH repslol tuskin :D
[size=8]Niin ja ei mä en nyt vittuile mitenkään sun sinkkuudelle, koska mä tiedän et kuitenkin salaa sä vaan tykkäät olla ilman mitää justiinaa tai muuta nalkuttavaa irmaa *nauru*[/size]
[/q]
Nii justiina, ei mitää irmoja..
[q]Dana, 29.8.2006 08:10:
aaaaw.. mut jääpähän kaikki massiven huudeille muuttavat tytöt sulle
[/q]
Ei se mitää.. Mä tapasin viime viikol Kuopiossa ihQ tytön.. Tosin en kyl silti suostu lähtee täält mihkää viel.
[q]WiljamiDzay, 29.8.2006 20:56:
---
sunemon, 29.8.2006 20:49:
Mä aion pysyä täs luukussa loppuelämäni.
Oon huomannu et paremmin menee ku ei tartte itkee kenenkä takia. Kyllä sitä kaipaa et o joku jonka kainaloo menee joka ilta ja jonka kanssa suunnittelee tulevaisuuttaan mut täl hetkellä must tuntuu et ei kannata keskittyä ku tasan itteeni ja minimiihin.
Nyt ainaki loppu "sen" ettiminen, vittu sitä ei etsimällä löydä joten nyt antaa olla. Tulee kohdalle jos on tullakseen.
---
Second that.. hmm.. tai jos tarkkaan kattoo, ni jo quadruplaan... kuitenkin samaa mieltä.. (Vaikka ahdistus, vitutus ja etenkin tyhjyyden tunne on yhä hulvaton kun tuleva morsian, joka ei sit sitä ollutkaan, ilmestyy skypen kontaktilistalle...
[/q]
Wiljami, sä oot ihan toivoton filosofi..
[q]WiljamiDzay, 29.8.2006 21:19:
Cjet: jos se on mun ainut ongelma, ni jippikaijjei...
edit: b-sides missä se filosofia-osuus oli? :D
[/q]
Mulle tos oli nii paljo filosofiaa että joutu lukee iha kolmeen kertaan ennen kuin hiffasin..
[size=9](pistetään sen piikkiin että musta tuli Kuopion reissulla peroksidi-blondi) *lmao*[/size]
[q]Lilly, 30.8.2006 10:43:
Ai mä oon taas täällä..
[/q]
Ei se väärin ole että tänne tulee välil.
Onni, mä oon samaa mieltä. Yks mies tänne kiitos nyt heti!
[q]aada, 16.12.2009 22:19:
Mielestäni itseään ja valintojaan voi pohtia myös muuten kuin ihmissuhteiden tai parisuhteen kautta. Ja en kyllä välttämättä halua jatkuvasti kyseenalaistaa huvin vuoksi itseäni ja valintojani - aika rankkaa joka päiväisen elämän kannalta. Ei elämää mielestäni kannata huvin vuoksi tehdä turhan vaikeaksi, se kun on aika yksinkertaista loppujen lopuksi.
[/q]
Herrajumala, eihän sitä kyseenalaistamista minkään huvin vuoksi tehdä, vaan siksi että kasvetaan ihmisinä ja sopeudutaan paremmin ympäröivään maailmaan (ja loppuviimeks pysäytetään karman pyörä, katkaistaan jälleensyntymien loputon ketju ja päästään lopulliseen nirvanaan).
Ihannoinniiku silt varalta ettet tienny, sä et ikävä kyllä suinkaan ole täydellinen (koska säkin olet vain, niin, ihminen). Jos haluaa tätä asiantilaa korjata, on välillä ihan hyvä aina silloin tällöin miettiä et olikohan ne omat valinnat ihan kaikissa suhteissa okei, ja olisko mahdollista että maailmassa olis muitakin tapoja olla ja elää kuin se oma pieni kupla jonka on itselleen rakentanut.
Toisaalta sit taas, jos ei halua korjata sitä niin ei tietenkään oo mikään pakko, mut onko sekään nii fiksuu.