SINKKULUUKKU

Back to häröily O

*hmph*Minäkin olen sinkku, naiset varmaan pelkää minua sitten*nauru*

Tanya:[q]Ihme on tapahtunut..olen kusessa..voi mua raukkaa..olen langennut mieheen..[/q]

Tanya, nyt sun pitää oikeesti mennä hoitoon... miten voit langeta johonkin mieheen... sehän on melkein syntistä =)

mut oikeesti onnee*sydän**sydän*

Ihme on tapahtunut..olen kusessa..voi mua raukkaa..olen langennut mieheen..

Tanya:[q]Ihme on tapahtunut..olen kusessa..voi mua raukkaa..olen langennut mieheen..[/q]

kuis meille näin kävi

moikka! mä lähen nyt täält.

milla:[q]
iik!
[/q]

En suhun

trix:[q]Tanya:Ihme on tapahtunut..olen kusessa..voi mua raukkaa..olen langennut mieheen..
toma:Minäkin olen *sydän*

Joo-o ei toi Tooma kyl tavallaan tullut yhtään yllätyksenä, tätähän me ollaan jo pitemmän aikaa odotettu.. *uros**uros*

;)[/q]

hehee hyvän pistit

Mutta vakammin tais tää juttu tyssätä heti alkuunsa

hallu, sulla ei ole lapsia, älä edes yritä ymmärtää

joono mä oon ainaki ihan hiljaa täs topicis kyl tästä eteenpäin

toma:[q]Minäkin olen *sydän*[/q]

iik!

[q]hallucinogen:Etkös sä milla ollu innokkaimpia sinkkuluukussa pysyjiä?
[/q]

nojoo. ja oon edelleen sitä mieltä et haluisin olla sinkku! mua ei o rakennettu seukkausta varten mut tieks kun tulee sellanen mies vastaan ettei vaan pysty olee siit erossa. niinku vaik yrittäis.

Pitäkää kivaa!

*viuh*

milla:[q]Tanya:Ihme on tapahtunut..olen kusessa..voi mua raukkaa..olen langennut mieheen..

kuis meille näin kävi
*ding*[/q]
en tiedä..en oikein tiedä mitä mun päässä liikku ja olenko oikeasti ja mitä olen ja plaah..iik..tää on kerrassaan tuskallista.

[q]milla:
moikka! mä lähen nyt täält.

[/q]

Etkös sä milla ollu innokkaimpia sinkkuluukussa pysyjiä?

[q]janicca:
Se on yksi parhaista olotiloista! *joo**pihkassa*
[/q]

no totta. mut aika pelottavaa kyl kans, koska en yleensä harrasta vakavia juttuja niin mietityttää et mitä ihmettä tästäki tulee. ja sit pelottaa tietty et satuttaa ittensä ku on niin suuria tunteita piiiitkäst aikaa. mut theres no turning back now*sydän*

toma:[q]En suhun *vink*[/q]

DAMN!

toma:[q]
Mutta vakammin tais tää juttu tyssätä heti alkuunsa *uuh*[/q]

höh :|

Mäkin olin sinkkuna aikana miekka ja kilves...
Voi niitä aikoja*nauru*
Onko totta että naiset ovat kiinnostuneita enenmmän varatuista???? Ku mä ja mun monet kaverit ollaan monesti törmätty siihen et ku sanoo naiselle`joo mä sit seurustelen` niin jotkut naiset yrittää silti vikittää... On se välil ihan hauskaa...

Mut must tuntuu että tosi monet miehet kummiskin arvostaa sitä, jos joku muija sanoo olevansa varattu...

Mut pientä flirttii elämäs pitää olla vaik on varattu.*iloinen*

No voitinx mä jo? *Naputtaa kärsimättömänä sormeaan ja odottelee trollauspommia niskaansa*

Avernian:[q]Traditio:
Onko totta että naiset ovat kiinnostuneita enenmmän varatuista????

Toki. Osoittaa että olet jollekulle kelvannut, sinussa on vähemmän vikoja kuin sinkkumiehissä. Ja myöskin on varmaan kivaa ryöstää toiselta mies. Kyl naiset on :p[/q]
Eli tästä lähtien esitänkin varattua. Hieno masterplääli*hih*

Traditio:[q]Onko totta että naiset ovat kiinnostuneita enenmmän varatuista???? Ku mä ja mun monet kaverit ollaan monesti törmätty siihen et ku sanoo naiselle`joo mä sit seurustelen` niin jotkut naiset yrittää silti vikittää... On se välil ihan hauskaa...

Mut must tuntuu että tosi monet miehet kummiskin arvostaa sitä, jos joku muija sanoo olevansa varattu...

Mut pientä flirttii elämäs pitää olla vaik on varattu.*iloinen*
*slurps*[/q]

Juu, näin se on, tällein on käynyt monesti... mää oon todistaja...

on teillä jutut... jee moon sinkku! forevah *ökkö*

J-Tone:[q]Tännekö piti ilmoittautua? *suru*[/q]

jeps joo... seuraan hilpeään

Edit: Täällä ollaan!! HIHU

[muokattu 29.1.2003 11:03]

O