SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Mäkään en taida enään kuulua tänne.

[q]hallucinogen:
Mä näin elämäni ensimmäisen ihmisen joka näytti paremmalta laseilla ja sekin oli sit mies

[/q]
---

[q]Disco Stu:

niin se osottautu mieheks sen jalkeen kun _sä_ laitoit lasit paahan?

ehka kannattais pitaa useemminkin...
[/q]

*sydän* Mulla on ollu masentava päivä, mut tää läppä sai mut nauramaan vedet silmissä!!! Kiitos!

Joku vois jo potkia mut täältä pois, vai onkohan mulle langetettu joku ainaisjäsenyys?

mINNy:[q]Joku vois jo potkia mut täältä pois, vai onkohan mulle langetettu joku ainaisjäsenyys? *justjoo*[/q]

Se on vain meillä harvoilla ja valituilla...*ding*

[q]milla:
moikka! mä lähen nyt täält.

[/q]

hyvä milla!
ja keharitaputukset: taptaptaptaptaptap!

[q]dizzyli:
sinkkuilu on kivaa niin kauan kun seksiä ja unikavereita riittää :)
[/q]

Ton näkösellä tytyllä niistä tuskin on pulaa

[muokattu 6.8.2003 07:44]

mINNy:[q]Joku vois jo potkia mut täältä pois, vai onkohan mulle langetettu joku ainaisjäsenyys? *justjoo*[/q]
Ototas ototas nyt vaan, kun just ollaan kehittelemässä sullekin semmosta potkusuunnitelmaa, mut ei siitä sen enempää tässä vaiheessa my dear frendiseni!

Meja:[q]mINNy:Joku vois jo potkia mut täältä pois, vai onkohan mulle langetettu joku ainaisjäsenyys?
Ototas ototas nyt vaan, kun just ollaan kehittelemässä sullekin semmosta potkusuunnitelmaa, mut ei siitä sen enempää tässä vaiheessa my dear frendiseni! *iloinen*[/q]

Kun ei vaan tulis siitäkin banaanipotkua... *uuh**vink*

[q]ÞurisaZ:
?? Miksi ihmisten pitäisi korjata itsestään mitään?[/q]Siksi että ihmisissä on vikoja, ja niiden korjaamisen tarpeellisuuden ihmisen omankin onnellisuuden ja kehityksen kannalta pitäisi olla itsestäänselvää. Mitä helvetin järkeä ja hyötyä on tajuta että itsessäänkin on jotain vikaa ja silti olla tekemättä mitään asialle? Tai jos mielestäsi sinussa ei ole mitään vikaa, olet sokea.

[q]Ei suhteet aina lopu siihen että sinussa on jotain vikaa..[/q]Eivät aina, mutta joskus.

[q]Ite oon joskus tehny sen virheen, että oon yrittäny olla joku muu kuin oma itseni, luullu että ei kelpais sellasenaan ja yrittäny muuttua tai ”korjata jotain vikoja”[/q]Ai. No minä en yritä olla muuta kuin oma itseni ja korjata ne viat jotka omassa itsessäni ovat olemassa ja kehittyä ihmisenä. Ehkäpä kannattaisi yrittää sitä seuraavaksi.

[q]Siitä ei seuraa muuta kun rukkaset tai tossun alle joutuminen. *hymy*[/q]Joudu sä tossun alle, tussun alla on kuitenkin mukavampaa kuten sanonta kuuluu.

”Those, who do not learn from their mistakes, are doomed to repeat them”.

[muokattu 8.10.2003 02:30]

Täällä olen ja pois en halua, syystä että tarvii aikaa ajatella

[muokattu 13.1.2003 15:28]

Kirsikka:[q]Enkä tiedä olenko jotenkin vanhanaikainen, mutta olin todella järkyttynyt kun kuulin junassa erään keskustelun, jossa eräs (hyvin)nuori pariskunta keskusteli 13 vuotiaasta kaveristaan, joka haluaa lapsen, ja jos ei sitä omalta poikakaveriltaan saa, hommaa sen jonkun muun kanssa..Mielestäni on parempi aloittaa seurustelut ja seksi (puhumattakaan lapsien hankkimisesta) silloin kun on edes jokseenkin kypsä sellaiseen.[/q]

No huhhuh. Sen mä vielä ymmärrän että 13v seurustelee mutta onko kovin viisasta harrastaa seksiä vielä tuossa iässä kun on fyysisestikin vielä kasvuvaiheessa. Puhumattakaan nyt lapsen hankkimisesta. Mitähän kumman järkeä? Yksinhuoltajaksi siinä vaan suorastaan tuputtaa itseään - ja sekö on lapsenkaan kannalta parasta?
En ymmärrä.

Fyysisen sukukypsyyden ja henkisen/kulttuurisidonnaisen sukukypsyyden välissä on niin valtava rako. Emmä ihmettele, miks se tytöntyllerö tollasia miettii, mutta on tainnut jäädä keskustelut kukista ja mehiläisistä väliin, kun noin aikasten nykymaailmassa moista pohtii. Juttelispa vanhemmat enemmän asioista kotona ja olispa perheyhteisöt tiiviimpiä...*plur*

Vince_Drache:[q]ei suunitelmat ikinä onnistu - ainakaan suhteis[/q]

ei niin..

[q]kei:
Hyvä sikalauma[/q]
hyvä heitto.. *reps*
[q]kuvitelkaa tilanne jossa teillä olisi mukava kumppani, josta välittäisitte, ja joka rakastaisi myös teitä (meneeköhän utopiaksi...). Jos juoksisitte vieraissa, se aivan varmasti satuttaisi tätä toista ihmistä - ja paljon.[/q]
niin toi pettämis juttu nyt on varmaan tullu moneen kertaan selväksi eikä kukaan ole sitä väittänytkään että pettäisi.. vai onko?
[q]”sen todellisen hyvän ihmisen”, joka vilpittömästi rakastaa, ja uhraa oman onnensa kestääkseen jatkuvaa uskottomuutta. Itse en voi hyväksyä tuollaista käyttäytymistä, minusta se on väärin. Uskoisin useimpien naisten olevan tässä samaa mieltä kanssani.[/q]
varmasti on moni samaa mieltä.. koska moni mies mukaanlukien itseni on samaa mieltä tästä asiasta..
[q]Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.[/q]
aivan elämä on kuin vyö..
kaikkihan lähti siitä ku ystävämme ulkoavaruudesta sanoi fantasiansa julki joka ei näköjään miellyttäny kaikkia..

mINNy:[q]vai onkohan mulle langetettu joku ainaisjäsenyys? *justjoo*[/q]

Joo ei oo herkkuu.

...siis aina ei oo herkkuu.

Avernian:[q]shiva:
-myydään eniten tarjoavalle-
*ökkö*

20 centtiä! *hih*[/q]

Rahaa ei ole, mutta lämmin tupa ja käsi levitettynä tuolin selkänojalle. Jos istahdat siihen, ansa laukeaa ja joudut sylkkyyn!*iloinen*

Minäpä tapasin yhden ihkupallon. Vanha tuttavuus, mutta miten sitä voikaan olla niin hölmö, ettei ole tajunnut kukkaketoa aidan tällä puolen. Jos tämän möhlin, niin mörökölli minut vieköön.

[muokattu 20.1.2003 00:41]

[q]duracell-pupu:
*ruma sana*
[/q]

Voi pientä

[q]-x-:
Hei olis kiva tietää kuinka moni on täällä luukussa omasta tahdostaan ja kuinka moni olosuhteiden pakosta... Mä olisin ainakin valmis poistumaan täältä, vaikka olenkin sinkkuillut vasta kolmisen kuukautta. Jos viihdytte täällä niin kertokaa miksi *täh* niin mäkin osaisin huomata sinkkuna olemisen hyviä puolia.
[/q]

Sekä että oikeastaan. Omasta tahdostani siinä mielessä, että en tyydy mihinkään puolivillaisiin suhteisiin, joissa seurustellaan vain seurustelun (tai seksin) takia. Kyllä siinä pitää molemminpuolinen ihastus olla pohjalla ja mieluiten kaveruus sitä ennen. Olosuhteiden pakosta siinä mielessä, että kahden edellisen ihastuksen välillä oli neljä vuotta ja molemmat olivat valitettavasti yksipuolisia. ”Sopivia” ihmisiä siis tulee vastaan harvakseltaan.

Sinkkuilussa on hyvät ja huonot puolensa, mutta ei näistä asioista mun mielestäni kannata stressata tai vaipua itsesääliin. Jos joku kolahtaa, niin kolahtaa - jos ei, niin sitten ei. Itse saisin ainakin vain morkkiksen, jos lähtisin väkisin hakemaan jotain edustusmuijafrendiä kylkeeni vain päästäkseni ”sinkku”-statuksesta eroon. Eikä se nähdäkseni olisi myöskään reilua sitä toista kohtaan.

Jihuu! *avaa paketin kädet täristen* Tästä eteenpäin juttu jatkuukin foorumissa nimeltä "Heaven on earth". Itsevarmaako? No ehkä pikkasen

shiva:[q]
mutta eipä kai 20 sentissäkään mitään vikaa ole..
[/q]

gaaad. mä luin threadia takaperin ja tuli ekana mieleen että täällä huutokaupataan pisimmän melan omaavalle

[muokattu 20.1.2003 14:11]

O