SINKKULUUKKU

Back to häröily O

duracell-pupu:[q]Mun mielestä kaikilla on se yks ja oikee jossain. Sen tapaa silloin kun vähiten sitä odottaa...ja sen vaan tietää sillon kun se kolahtaa...
rakkautta ensisilmäyksellä, u know.

*hymy*[/q]
[q][/q]

Vain yks oikea?! Huh,kuulostaa kauheelta..
Olen ite tavannut monta "oikeata"..Olen vain
hieman vaikea sitoutumaan*vink*.

[muokattu 5.9.2002 13:46]

Mun mielestä kaikilla on se yks ja oikee jossain. Sen tapaa silloin kun vähiten sitä odottaa...ja sen vaan tietää sillon kun se kolahtaa...
rakkautta ensisilmäyksellä, u know.

Miettikääpäs Tuhkimoa..

Jos se kenkä minkä kanssa "sitä oikeaa" sille prinssille etsittiin oli kokoa 37. Niin uskompa ettei Tuhkimo olis oikeesti ollut niitten bileitten ainoa siro jalkainen neitokainen..
Ok, ehkä hieman kaukaa haettua..

Kyllä meillä tässäkin niinkuin monessa muussakin asiassa taitaa olla useampi vaihtoehto "sen oikean"-tittelin saajaksi. En mä ainakaan edes halua uskoa että mun pitäis kiertää koko maapallo ja avaruus läpi löytääkseni juuri sen yhden ainoan oikean..*voiei*

Älkää nyt
moon kattonu liikaa leffoja.....
hih

nimimerk. Enkelten kaupunki rules

Niin mikä sitten on määritys siitä oikeasta..täydellinen?
Ei mun mielestä ole vielä täydellistä ihmistä kehitetty..jokaisessa meissä on rakastettavia piirteitä ja osa niistä piirteistä on jopa ärsyttäviä. Ja hyvä niin! Jos maailma olisi täydellinen, meistä kukaan tuskin osaisi arvostaa niitä hyviä päiviä*pihkassa* Ja tavat ja teot muokkaa meistä jokaisesta oman laisensa rakastettavan pörrökasan*sydän**sydän*

Heijj kaikki.. mä oon taas saapunut klubitukselle kesän jälkeen...

..ja edelleen sinkkuja ollaan..

Angeli:[q]Suhteessa menee yleensä pieleen myös se että syyttää kaikesta sitä toista eikä pysty myöntämään omia virheitä. Pitäisi koittaa muistaa että kummassakin on aina vikaa. Myös itsessä.
Ja jossei suhtees ois riitoi niin eiks se ois aika tylsää???[/q]

Mä olen nimenomaan miettinyt tässä sinkkuilun lomassa sitä että mitkä virheet jätän tekemättä seuraavassa suhteessa jos ja kun se kohdalle sattuu! Jokaisen meistä pitäisi osata katsoa peiliin ilman että kukaan sitä kehottaa. Se on oikeasti arvokas taito mikä monelta puuttuu.

Suhteessa menee yleensä pieleen myös se että syyttää kaikesta sitä toista eikä pysty myöntämään omia virheitä. Pitäisi koittaa muistaa että kummassakin on aina vikaa. Myös itsessä.
Ja jossei suhtees ois riitoi niin eiks se ois aika tylsää???

mä uskoin kans jossain vaiheessa että ihmiselle on useampikin oikea. jossain vaiheessa taas epäilin onko sitä oikeaa olemassakaan.
ja kun siihen en enää uskonut niin tapasin miehen jonka kanssa haluan elää lopun elämääni.
nyt joku varmasti ajattelee että miten voin tässä vaiheessa jo sanoa niin (6kk yhdessä), mutta sen vaan Tietää kun niin tapahtuu.

..ennen tämän pojan tapaamista en olisi voinut kuvitellakaan lähivusina muuttavani kenenkään miespuolisen kanssa yhteen, mutta kuinkas kävikään - ensin tuli yhteinen lemmikki ja sen jälkeen yhteinen asunto

..eikä loppua näy..

jaksakaa ihmiset uskoa *sydän*

cosmikki:[q]mä uskoin kans jossain vaiheessa että ihmiselle on useampikin oikea. jossain vaiheessa taas epäilin onko sitä oikeaa olemassakaan.
ja kun siihen en enää uskonut niin tapasin miehen jonka kanssa haluan elää lopun elämääni.
nyt joku varmasti ajattelee että miten voin tässä vaiheessa jo sanoa niin (6kk yhdessä), mutta sen vaan Tietää kun niin tapahtuu.

..ennen tämän pojan tapaamista en olisi voinut kuvitellakaan lähivusina muuttavani kenenkään miespuolisen kanssa yhteen, mutta kuinkas kävikään - ensin tuli yhteinen lemmikki ja sen jälkeen yhteinen asunto

..eikä loppua näy..

jaksakaa ihmiset uskoa *sydän*[/q]

hmm. oon tosi onnellinen sun puolesta, mutta on aika naiivia luulla tietävänsä että ootte yhdessä loppuelämän. tottahan niin voi olla, mutta varmaksi sitä ei kannata uskoo.. niin julmalta kun se kuulostaakin..erotilastotkin on omiaan kertomaan kuinka moni on luullut- ja erehtynyt. ihmiset kun nyt vaan muuttuvat, ja kasvavat erilleen.

ja 6kk on kyl oikeesti tosi lyhyt aika, ei siinä opi tuntemaan ihmistä läpikotaisin vaikka siltä tuntuu. tiputus on aika kova jos teille joskus tulee ero, mitä en tietenkään toivo -älä käsitä niin:)

[muokattu 5.9.2002 22:56]

väärä periaate.... täällä ollaan ja pysytään

Mä tykkään hirveesti koskettaa ihmisiä. Bileissä se on ihan ok, koska muut ei ota siitä mitenkään itteensä tai kuvittele jotain omiaan. Mut jos menee jonneki muualle tai esim. koulupiirissä missä kaikki ei käy bileissä niin monet hätkähtää sitä kosketusta ja ehkä myös perääntyy...
hassua...

milla:[q]Avernian:

Jep, mutta täytyy muistaa että täydellisyyttä ei olekaan. Kts. tuo Tanyan edellinen kommentti.
Kaipa jos rakkautta haluaa niin se pitäisi vain mennä ja tarttua jokaiseen tilaisuuteen mikä vastaan tulee... Kaverikin mua neuvo :"kokeile kaikkia kunnes löydät sen oikeen"...*nuha*

tuskin yana tarkotti että täydellinen, vaan nimenomaan "oikea" itelleen..[/q]

Joo on eri asia etsiä täydellistä kun sitä oikeaa ITSELLEEN!!

duracell-pupu:[q]Mä tykkään hirveesti koskettaa ihmisiä. Bileissä se on ihan ok, koska muut ei ota siitä mitenkään itteensä tai kuvittele jotain omiaan. Mut jos menee jonneki muualle tai esim. koulupiirissä missä kaikki ei käy bileissä niin monet hätkähtää sitä kosketusta ja ehkä myös perääntyy...
hassua...[/q]

niin no tieteessä on todettu että jokaisen ihmisen ympäröi sellainen näkymätön kupla. Millä me sen puhkaisimme?

yana8000:[q]
mulla ei oo kuplia kuin korvien välissä[/q]

Paljon mahdollista

MILLA: ei oo hyvii kokemuksia pahveilla leikkimisestä ja oon aika omalaatusen näkönen, et mul ei oo ainakaa saman näkösiä kavereita.. ääh.. on tää rankkaa.*hih*

miksi sinkkuili erityisesti alaikäisenä on perseestä?

..itse olen oikeastaan koko ikäni seukkailut milloin minkälaistenkin poikien kanssa, joten olisi kiva tietää hieman lisää *joo**hymy*

piti heittää tähän yks kommenti mut en sit viittenytkään... PÖÖÖÖööööö

Avernian:[q]Tanya: Jokaisen meistä pitäisi osata katsoa peiliin ilman että kukaan sitä kehottaa.

Osaan. Teen niin.

mitäs kun en pidä siitä mitä siellä on?*pelle*[/q]

Osta uusi peili

Ja tuo toinen juttu..hmm..saatan tietenkin olla väärässä!*justjoo*

[muokattu 9.9.2002 13:02]

COSMIKKI : alaikiäsenä sä vaan makaat himassa etkä varmasti tutustu ihmisiin.. siks se on niin perseestä. no ei oo kauaa tätä paskaa

O