SINKKULUUKKU
[q]hallucinogen, 1.11.2006 15:59:
---
Epailija, 1.11.2006 15:54:
Voitko sä tehdä naisen kanssa mitään, mistä pidät, ilman että sua alkaa panettaa? x)
---
Ei tuu nyt mieleen yhtikäs mitään mutta lupaan palata asiaan jos keksin jotain :D
---
Edit: Kun kuitenkin esim. B5:n katsominen spells instant hard on oli naista tai ei. ;D
---
No mut sheripain puheet saa aina veren pumppaan ja sit ne minbarit kaavuissaan kyllä saa joka miehen pään pyörälle.
[/q]
Juu Minibaarit *sydän*
[q]ALIEN, 31.10.2006 22:42:
---
WiljamiDzay, 31.10.2006 22:33:
No mä näin tänään sitä tyttöä kolmatta kertaa ja juttelin sille toista kertaa (ja ensimmäistä kertaa muutakin kuin moi, mä oon Ville kukas sinä?), ni vielä ei oo ajankohtaista miettiä, minkälaisia akrobaattisuorituksia tuo keittiön työtaso kestää.. Jos kävis viikonloppuna sille vaikka esittelemässä kylää tai jtn.. kattoo sit mihin on menossa..
---
ei juma siis sä nyt vakavasti harkitset sanovasi vuokra-isännällesi että oot harkinnut omistusasuntoa vaik oot pari kertaa nähnyt pelkkää pintamaalia ja parkettia lattialla vai että niinkö?! siis ihan pitäis sut päästää pois täältä vaikka sähän pidit tätä luxusluukkua yllä ja seiniä kasassa viime metreillä ennen paluutani silloin kun itse olin "..köh..."saikulla" köh..." :D
[/q]
Haittaako jos en ymmärtänyt mitään sun postauksesta?
Ja ei huolta, en oo vielä menossa luukusta mihinkään.. Selitys sille, että keittiössäni törmää unkarilaiseen lääkisopiskelijaan (itse asiassa niitä on 2, mutta oon tutustunu ainoastaan tuohon Andreaan) on, että asuksin opiskelija-asuntolassa semi-yksiössä. Eli kämpät on yksiöitä yhteiskeittiöllä. (Erona soluun oma kylppäri ja "ulko-ovi"(käytävään))
edit. lisää pois huolta niiltä, joita mun mahdollinen sinkkuluukun jättäminen järkyttäisi.. oon onnettoman surkea pokaamaan muijia, jotka mua oikeesti kiinnostaisi...
Paska olo. Vituttaa.
[q]Flügel, 5.12.2006 00:12:
Hämärää, vastasin juuri netti deitti-ilmoitukseen ja kysyn kyllä vähän itseltäni, että miksi? Satuin sinne sivullekin täysin hasardilla, ei ollut suunniteltua. Mutta monihan löytää ihmisiä niinkin, miksen sitten kokeilisi minäkin.
Mitä mieltä täällä muut mahtaa olla netti-deittailusta?
*täh*
[/q]
Kuitenkin jonkuu mattivanhasen deitti-ilmotukseen menit vastaamaan.. Sit joudut valehtelee Eevan (siis lehti) haastattelussa että tapasitte Ikeassa... *nauru**hih*
[q]Armin, 1.11.2006 21:13:
Tuntuu, että tällä hetkellä ei vain voi päättyä onnellisesti.
[/q]
Aina voi päättyä onnellisesti.. (ei jumalauta meikäläinen ehdottaa jatkamaan pää pystyssä myrskyä päin, vaikka kokemuspohjalla pitäis olla jo lammen pohjassa*nauru*)
edit. niin muuten... mikä depistää, vai yleisesti sinkkuilu?
Jumaleisson... Tartte kun yks seuranhakuilmotus, ni heti tuli luukkuun säpinää...
Koitetaas itekkii... Ketä kiinnostais (mielellään tän luukun naispuolisista) lähtee asustelemaan Hollantiin mun kanssa?
(hui... kyl ny jänskättää... *tirsk*)
[q]KooKie, 1.11.2006 17:31:
---
ALIEN, 1.11.2006 17:18:
---
hallucinogen, 1.11.2006 15:59:
---
Epailija, 1.11.2006 15:54:
Voitko sä tehdä naisen kanssa mitään, mistä pidät, ilman että sua alkaa panettaa?
---
Ei tuu nyt mieleen yhtikäs mitään mutta lupaan palata asiaan jos keksin jotain
---
PELAA SEN KAA WOWIA [--]
---
Siin tosiaan vois mennä aika impotentiksi olo, kun nainen pieksis WOWissa 6-0. :(
[/q]
Onneks en pelaa WoWia...
Aattelin lähteä kysymään, haluisko se muija kyydissä shoppailemaan.. Tavoitteena ei tuolla kyssärillä ole vielä kovettaa eksoottisia nännejä, kunhan muuten vaan meinasin rikkoa jäätä
no höh. ei tosiaan oo ulkonäöllä väliä tullaanko juttelee.
[q]hallucinogen, 1.11.2006 17:34:
---
WiljamiDzay, 1.11.2006 17:33:
Aattelin lähteä kysymään, haluisko se muija kyydissä shoppailemaan.. Tavoitteena ei tuolla kyssärillä ole vielä kovettaa eksoottisia nännejä, kunhan muuten vaan meinasin rikkoa jäätä
---
Nii rikkoa sitä jäätä, että pääset kovettamaan sen eksoottisia nännejä ;D
[/q]
Dämet... mun ovela suunnitelma paljastui...
[q]lunake, 11.3.2009 09:19:
N. 3,5 vuotta vierähtänyt tässä luukussa erinäisten fiilisten parissa ja on kyllä ollut tähän mennessä parasta aikaa elämässäni.
Tuli sitten katseltua vanhoja viestejäni tähän luukkuun ja tää tuli viime "keväältä" vastaan:
10.3.2008 16:19
Tunnen olevani jo puoliks ulkona tästä luukusta...
Huvittavinta on se, että nyt on 11.3.2009 ja vuosi vierähtänyt ja voin
todeta, että fiilikset ovat samansuuntaiset kuin vuosi sitten, tällä kertaa vaan tietty uusi heppu kuvioissa. Näköjään vuoden välein maaliskuussa sattuu & tapahtuu.
[/q]
Joo kyl mä muistelinkii että sä kävit ainakii säpinäluukun puolella jos et kauempanakii *pökr*
[q]domi, 21.8.2006 16:36:
Nyt tuli mieleen se, että opinkohan koskaan sitä, että jossain vaiheessa pitää olla tyytyväinen siihen mitä saa, eikä haluta jatkuvasti lisää. Tai että kaikkee ei voi saada, täydellisyyteen ei kannata pyrkiä, koska kukaan ei voi olla sellainen.
[/q]
Näin on myös mun kohdalla... Viimeisten 6 vuoden aikana menny polla 100% sekaisin yhteensä 2 eukon takia, ja kun ei ole vastapuolella kolahtanut, niin itellä täysin peli seis... Eli mulla oli käytännössä 6 vuoden tauko ennen kun tänä kesänä laitoin taas itteni peliin kunnolla ja poltin sormet (ja vähän muutakin)...
Enkä jaksa innostua oikeastaan lainkaan sellaisista, jotka lähtevät tekemään aloitetta mun suuntaan (eihän ne voi olla täydellisiä, jos ne joutuu ite ettimään seuraa)...
Saattaa olla pidemmän päälle ongelma...
Niin ja nyt kaikille kipsuille tytöille tiedoks, tää lohduttelija lähtee tän viikonlopun ajan erikoiseen tarjoushintaan että ei muuta kuin yhteyksiä ottamaan vaan
edit. [size=4]ikävä vaan että ne jotka tän lohduttelijan huolii on yleensä päästä kipsuja tyttöjä...[/size] *igor*(nää hymelöt pitää kans saada pienennettyä... *nauru*)
[q]wiwi, 24.8.2006 11:49:
---
Sunflower, 24.8.2006 09:58:
-Ja juu, en kuulu tänne boksiin, mutta siviilisäädystä huolimatta näitä juttuja on hauska lueskella-
---
Niin, täällä sentään keskustellaan jostain. Mua henkilökohtasesti ei kiinnosta esimerkiksi kertoa, miten poikaystäväni kanssa nukun tai kauanko olen seurustellut ja ylistää sitten kuinka hienoa kaikki on (vaikka mukavaahan se onkin). Pitäisi melkein olla sellanen topic, jossa olisi keskustelua yleisesti ihmissuhteista.
[/q]
Ehkä sun kannattais alottaa semmonen topicci sitten... Parisuhteessa olevien luukku tai jtn... :D (Saat itse keksiä paremman nimen sille)
[q]Jocular, 2.5.2008 19:44:
"ei heilaa helluntaina, ni ei koko kesänä"..
[/q]
Millos se helluntai taas olikaan? *pökr*
[q]sunemon, 29.8.2006 20:49:
Mä aion pysyä täs luukussa loppuelämäni.
Oon huomannu et paremmin menee ku ei tartte itkee kenenkä takia. Kyllä sitä kaipaa et o joku jonka kainaloo menee joka ilta ja jonka kanssa suunnittelee tulevaisuuttaan mut täl hetkellä must tuntuu et ei kannata keskittyä ku tasan itteeni ja minimiihin.
Nyt ainaki loppu "sen" ettiminen, vittu sitä ei etsimällä löydä joten nyt antaa olla. Tulee kohdalle jos on tullakseen.
[/q]
Second that.. hmm.. tai jos tarkkaan kattoo, ni jo quadruplaan... kuitenkin samaa mieltä.. (Vaikka ahdistus, vitutus ja etenkin tyhjyyden tunne on yhä hulvaton kun tuleva morsian, joka ei sit sitä ollutkaan, ilmestyy skypen kontaktilistalle...
[q]Cjet, 30.8.2006 11:41:
---
Jocular, 30.8.2006 10:59:
Voisko joku korjaa mut jo pois täältä?
---
Ei ku sul on kissoi.. mä oon ainaki mega allerginen Jellona..
[/q]
Mulle kelpaa, vaikka ois kuumempikii kissa...
Hmnjaa... Mä en oo ollenkaan varppi, että Päivi Romanov tahtois asustaa mun kanssa Hollannissa... Ja mä oon täysin varppi siitä, että itse en haluaisi Päivi Romanovin asustavan mun kanssa Hollannissa... Löytyisikö muuttamaan valmista 20-25 (suuntaa antava lukema... kemia ratkaisee) vuotiasta tasa-arvovaltuutettua? Tai jos ei, ni muutkin ammatit otetaan huomioon...
Hmm... piti miettiä, kirjotanko masennus vai sinkkuluukku osioon, mut kai tää kuuluu enemmän tälle puolelle..
Eli on niin helvetin vaikeeta kun melkein mistä tahansa tulee mieleen tyttö, joka mursi sydämen. Ja tämä tarkoittaa oikeasti aivan kaikkea mahdollista (esim. jos kuulen jossain yhteydessä ko. henkilön kotipaikan nimen, niin välitön synkkyys valtaa mielen). Mieli on äärettömän hyvä löytämään vihjeitä, jos se sitä haluaa...
Joo.. Ja sitten kun ei oikein osaa ees pukea sanoiksi mitä teki mieli kirjoittaa..
Hip-fucking-hei sinkkuelämä...
[q]Freja, 4.9.2006 19:31:
---
Cjet, 4.9.2006 15:18:
---
Avernian, 4.9.2006 12:17:
---
WiljamiDzay, 3.9.2006 22:30:
---
---
---
Mulla yhestä jutusta on jo 5 vuotta, mutta silti vieläkin, joka kerta, kun juna kaartaa Ylen vierestä niin syvältä kourasee. Mutta pahin on todellakin jo takana, mutta hyviä muistoja ei vain kadota mielestään, ei niin millään. Ja se on mun mielestä hyvä niin
[/q]
Mulla on yhestä jutusta nyt reilu 6 vuotta ja tuntui siltä, että siitä pääsi yli vasta pari vuotta sitten. Ja lopullisesti tämän viimeisimmän alettua n. vuosi sitten. Saa nähdä kuinka kauan tällä kertaa kestää paraneminen...
Dämet... Siis ainoostaan naispuolisten seuranhakuilmoitukset saa elämää foorumille... epsuu... taidan ottaa yhteyttä tasa-arvovaltuutetulle (ei kukaan sattuis tietään semmosia?)
;D