SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Lyylikki, 13.9.2008 15:00:
Teinpäs eilen vähän muuvsseja, enkä tullut porukoille yöksi
[/q]
Uu! Onneksi olkoon :)

En tiedä kenen kaveripiiriin tämä muuvssiesi kohde kuului, mutta kun ottaa huomioon klubbarin sisäsiittoisuuden keskimääräisen tason niin oletettavasti noin puolet sinkkiksen asukeista itkee nyt tätä:

[q]Lyylikki, 12.9.2008 11:10:
Viimein kun oon päättänyt uskaltautua tekemään jotain muuvsseja, niin kuulenkin että joku kaveripiiristä on ehtinyt ensin.
[/q]
So.. Did you have to do it just to make your point? :D

Sinkkuna on ihan hyvä olla aina välillä on tietty kiva jos on joku unikaveri..

[q][Siru], 13.9.2008 17:12:
[/q]
Muuten hyvä idea, mutta mitä jos ei oo kavereita tai ei saa unta?

nimim. lauantaina kello kahdeksan aamulla on hyvä hetki olla kirjottelemassa klubbariin

Teinpäs eilen vähän muuvsseja, enkä tullut porukoille yöksi

[q]siveys, 14.9.2008 08:13:
---
[Siru], 13.9.2008 17:12:
---
Muuten hyvä idea, mutta mitä jos ei oo kavereita tai ei saa unta?

nimim. lauantaina kello kahdeksan aamulla on hyvä hetki olla kirjottelemassa klubbariin
[/q]
kaveri! ... *nukuttel**lohduttel*

[q]
Ei. Olin Tampereen yössä ja baarissa, jossa ikäjakauma ehkä enemmänkin 30+, joten veikkaisin että siellä muuvssit oli hieman helpompi tehdä. Eli ei hätää luukkulaiset tai ketkään muutkaan kaverit, tuskinpa tätä kukaan tuntee.
[/q]

Lyylikki ei syö omasta kuormasta. Suurpiirteistä!

[q]Lyylikki, 14.9.2008 15:05:
Ei. Olin Tampereen yössä ja baarissa, jossa ikäjakauma ehkä enemmänkin 30+, joten veikkaisin että siellä muuvssit oli hieman helpompi tehdä. Eli ei hätää luukkulaiset tai ketkään muutkaan kaverit, tuskinpa tätä kukaan tuntee.
[/q]
Tampere on niin <3. Pitäisiköhän järjestää sinkkiksen Tampere-ilta? Edellinen extempore-keskiviikkoilta oli näin jälkikäteen kelailtuna varsin mieletön menestys, vaikka väkeä ei mikään mielettömästi yhden päivän varoituksella mukaan saatukaan.

Onko jollain jotain jotain hyviä vinkkejä, että missä mestoissa sinkkuporukalla kannattaisi käydä jos suunnataan Manseen päin? Kannattaako sinne mennä autoilla ja tulla yötä myöten takaisin vai ottaa juna + hotelli/muu majoitus? Onko täällä Tamperelaisia, jotka voisivat tarjota yösijaa?

Kiinnostaako ketään? :D

Just tajusin että mullahan on hemmetin ikävä yhtä ihmistä joka on piirittäny viimesen viikon ajan*nyyh*.

[q]nomic, 7.5.2008 22:16:
En taida enää olla tässä luukussa. MIHIN HELVETTIIN TÄÄ MAAILMA ON MENOSSA???++
[/q]
MITÄ VITTUA.

Sinä senkin. Senkin.

mukana, jos sijottuu lauantaille...

[q]Timce, 16.1.2009 20:39:

[/q]
Mut vain jos lähetään sit yhdessä kantritanssikurssille. Mä en nimittäin ala yhtään mitään ellei tuota sit tapahdu.

Toisen liian mustasukkaisuuden takia peruin häät. Onneksi! En siedä yhtään liiallista mustasukkaisuutta.

[q]Zeratul, 19.8.2008 22:27:
Aika paha.
Ei kai siin satees mitään jos ois ollu se neiti kyydissä, mut kyydissä ei tainnu olla muita ku Juhgu. Epic fail.
[/q]
Valitettavasti mäki muistan tän ja olen hyvin pahoillani siitä. ( :D )

[q]domi, 7.9.2008 04:30:
ei vittu, taas täällä.
[/q]
Tai sit ei. En vielä tiiä.

[q]Sensuurikalastaja, 19.2.2009 10:57:
Tänne sit taas vaihteeks....
[/q]

Hei, siis mitähän helvettiä? *täh*

[q]Freja, 18.3.2009 15:35:
mustasukkaisuuskeskustelu.

[/q]
Mä voisin sanoa, etten ole kovin mustasukkainen, mutta jos nyt rehellisiä ollaan, olen huomannut, että jos luotto ei ole kunnossa musta tulee todella mustasukkainen. Heikko itsetunto varmaan asiaan vaikuttaa, mutta mä melkein uskaltaisin lähteä syyttämään sitä toista osapuolta. Parisuhteessa kun olisi hyvä tuntea toinen siten, että ei mustasukkaisuutta aiheuttaisi. Tämä nyt ei sitten välttämättä toimi ihan jokaisessa tapauksessa (jotkut kun ovat niin kohtuuttomia sen suhteen), mutta ainakin omassa tapauksessani voinj sanoa, että oikein käsiteltynä olen hyvinkin suvaitsevainen/epämustasukkainen.

tänne palaan .....

[q]Vampyrella, 18.1.2009 20:16:
- Oli sitten mies tai nainen tai androgyyni, millainen tahansa ihmisolento, pääasia on, että hoitaa kaikenmoiset ihmissuhteensa rehellisellä pelillä.
[/q]
Mitä jos ei ole itselleen rehellinen? Pitääkö silloin mielestäsi jättää suhteilut kokonaan väliin?

[q]Valandir, 30.11.2007 12:52:
Niin tosiaan kyllähän se nyt vain sattuu niin olemaan, että ollaan sinkkuiltu tässä melkeinpä viimeiset kolme vuotta.
[/q]

Sul mitn pelkoo oo, ku oot noi nuori viel.

[q]thomas, 19.12.2007 15:06:
---
Freja, 19.12.2007 12:19:
---
mayah, 19.12.2007 12:18:
mä olen maailmankaikkeuden onnellisimpana tyttösenä tuolla toisessa laatikossa hihuilemassa vaan ^_^

---

Siks sä varmaa ootkin noin hapan :D

---

päivän paras :)
[/q]

No mutku, mua rupes naurattaan ku toinen sanoo maijaa sitruunaks vaikka se oikeesti varmaan onkin se maailmankaikkeuden onnellisin tyttö ja se on joka päivä ihan inlöööööööööv :)
ois varmaa pitäny laittaa "hapan" tuon happaman sijaan.

O