SINKKULUUKKU

Back to häröily O

ahhh.. vuoden verran sinkkuilua takana ja loppua ei näy.

[q]Jutu, 4.10.2005 14:25:
---

Ooks sä tavannut anopin vai?
[/q]
En ihan mut melkein

Oli pakko katsoo netistä vinkkejä et pääsi sen ohi.

[q]Jutu, 4.10.2005 14:33:
---
Sir Dominique Trévisan, 4.10.2005 14:31:
Et säkään, tuollaisen semi-anop..adminin eessä!

---

Höpö höpö. Mä pärjään kaikille, koska mulla on kuolemattomuus päällä
[/q]
Tuota. Et pärjää, ja kuolemattomuus haihtuu.

V*ttuko sais naista

[q]Jutu, 12.10.2005 00:15:
---
Sir Dominique Trévisan, 12.10.2005 00:14:
Harrastan lukemista

---

Sori, mut *lmao**lmao**lmao**lmao**lmao*
[/q]
Eipä pilata toisen mahdollisuuksia perusteettomilla väitteillä!

[q]Jutu, 4.10.2005 14:42:
---

Hih. Arvasin!
[/q]
...ja ainoastaan liiallisen offtopicin pelossa.

[q]Mr. Beat, 9.9.2008 09:48:
ahhh.. vuoden verran sinkkuilua takana ja loppua ei näy.
[/q]

Jooh... vuosi takana mullakin. Aika tiuhaa settiä kyllä, väliin mahtuu parikin muutaman kuukauden suhdetta. Aina ne vaan johonkin kaatuu, mut ainakin näköjään tasapuolisesti mun tai naisen aloitteesta. Ehdin jo tästä edellisestäkin toivoa vaikka mitä, mutta paskanmarjat. Kun löytäis kerralla sen hyvän, ei jaksais testailla. Pakko vaan jatkaa, ei se onni kotona murjottamalla löydy.

Hankin tosin sitten 17.9. naamaani/ohimolle helvetin siistin ja terapeuttisen tatskan ja kunhan saan rahat isosta työpotista, niin häippäsen äkkilähdöllä ulkomaille paikkaan nimeltä pois.

[q]hannah:
onkohan se niin, että mitä enemmän etsii, niin sitä vähemmän löytää???
[/q]
yhdyn tuohon.

[q]domi, 8.9.2008 12:51:
Unohdit kuvan:
[/q]
Mä katoin, että toi on Tapola blondina :D.

Aikamoista seikkailua tää elämä aina välillä kun ei ole ketään jonka vuoksi pitäisi tai edes haluaisi mennä ajoissa kotiin tai jonka vuoksi jättäisi typeriäkään ehdotuksia väliin...

Sitä on yksinäinen ja kaipaa seuraa sekä tekemistä sen sijaan että kaivais kotona nenää ja aika paljon elämä kyllä vie kun antaa sen vaan viedä

[q]hallucinogen, 10.8.2006 09:58:
---
Hitto :/ Mut saiskohan sitä vähän "rakkautta" jos ostais sille vähän epixii?

[/q]
Jos ensitreffeillä "antais" lvl60 hahmon ni se vois auttaa. Toisaalta, wow-elämässä rakkaus on ikuista...niin kauan kuin jaksaa ostaa peliaikaa.

[q]infiana, 17.2.2009 11:43:

No se on ihan fakta että jos kunnollisia miehiä haetaan niin kannattaa tulla tänne. Ruotsalaiset miehet on kohteliaita, pitää taloudestaan huolta, ei juo viikolla, eikä vedä tasottavia sunnuntaina.
Tämä oli siis juuri sitä yleistämistä, mutta tämä on siis minun käsityksen mukaan keskiverto-tukholmalainen. Se mitä ollaan nyt noita kundeja analysoitu. Mutta siinä tosiaan on se miinus että joutuu menee salaa mimmikaverin kanssa bisselle sunnuntaina.
[/q]

Kuulostaa tylsältä. Kannattaa mielumin mennä Venäjälle, jossa keskivertoliikemies tauhkoaa miljardeja ja alottaa aamunsa votkapaukulla - toisin ku Trump joka ei juo ees lonkeroa. Asenteelliset ihmiset rox, eikä nössöt voi menestyä elämässään taloudellisesti.

(Eivaa, pisti vaan silmään toi normaaliuden ja absolutismin ihannointi. ;)

[q]julia, 16.2.2009 00:36:
- sanoinko jo epäluotettavia?

Mutta olikohan tää nyt kenellekään mitään uutta tietoa? No, on niitä kunnollisiakin kai jossain. Tietäisinpä vaan, että missä!
[/q]
Tää on mun mielestäni aika mielenkiintoinen aihe. ( niin ja anteeksi taas teille, joiden mielestä täällä ei saisi puhua asioista vaan pitäisi vaan kitistä ja inistä, laittakaa noreen jos ei nappaa :) )

Oma näkemykseni asiaan on se, että miehet ei välttämättä ole laisinkaan sen epäluotettavampia kuin naisetkaan. Ihmiset vain yleisesti tuppaavat olemaan aika "heikkoja" ja "taipuvaisia" kun ne laitetaan oikeaan tilanteeseen.

Ns. selkärangan aste varmaan jonkin verran vaihtelee ihmisestä toiseen ja jotkut osaavat huomattavasti paremmin vältellä jo etukäteen tilanteita, jotka saattaisivat johdattaa harhapoluille. Näin he lopulta myös antavat sellaisen kuvan itsestään, että omaavat paremman itsekurin kuin mitä tositilanteen tullen oikeasti omaisivatkaan.

En sano, että kaikki olisivat valmiita esim. pettämään sopivan tilanteen tullen, mutta ihmisen ajattelu- ja päätöksentekokyky on kokemukseni mukaan kovin tunneohjautuvaista ja veikkaan, että aika moni tässäkin luukussa kusettaa itseään sen suhteen kuinka vahvan selkärangan omaavat. Itse tilanteiden sattuessakin meillä kuitenkin on takataskussa hirveä määrä erilaisia defenssejä järkeistämisestä ja uudelleenarvottamisesta silkkaan kieltämiseen saakka, jotta voisimme säilyttää kuvan itsestämme "hyvinä ihmisinä".

Tämä on siis lähinnä pohjustusta seuraavalle kysymykselle:

[size=14]Vaaditteko te kumppaneiltanne enemmän kuin itse olisitte samiossa olosuhteissa olleet kykeneviä tekemään? Etsitte sitä "kunnollista" miestä/naista, mutta oletteko oikeasti itse niin kunnollisia kuin mitä etsitte?[/size]

[q]vns, 18.2.2009 18:46:
---
infiana, 17.2.2009 11:43:

No se on ihan fakta että jos kunnollisia miehiä haetaan niin kannattaa tulla tänne. Ruotsalaiset miehet on kohteliaita, pitää taloudestaan huolta, ei juo viikolla, eikä vedä tasottavia sunnuntaina.
Tämä oli siis juuri sitä yleistämistä, mutta tämä on siis minun käsityksen mukaan keskiverto-tukholmalainen. Se mitä ollaan nyt noita kundeja analysoitu. Mutta siinä tosiaan on se miinus että joutuu menee salaa mimmikaverin kanssa bisselle sunnuntaina.

---

Kuulostaa tylsältä. Kannattaa mielumin mennä Venäjälle, jossa keskivertoliikemies tauhkoaa miljardeja ja alottaa aamunsa votkapaukulla - toisin ku Trump joka ei juo ees lonkeroa. Asenteelliset ihmiset rox, eikä nössöt voi menestyä elämässään taloudellisesti.

(Eivaa, pisti vaan silmään toi normaaliuden ja absolutismin ihannointi. ;)
[/q]

Onko absolutismia jos ei juo viikolla tai vetele tasottavia sunnuntaina krapulaansa?

I like it in here

[q]Funktion, 18.2.2009 18:48:
Onko absolutismia jos ei juo viikolla tai vetele tasottavia sunnuntaina krapulaansa?
[/q]

Se on absolutismia, että jos juo sunnuntaina ja pomo näkee niin menee uskottavuus. Aika monet hyvin toimeentulevat ihmiset juhlii keskellä viikkoakin (satunnaisesti), enkä nää siinä mitään väärää. En toki hakenu mitään ryyppäämistä, mutta infianakin puhui vaan "juomisesta". ;)

[q]Nauskiss, 26.7.2009 12:16:
Mulla on ollut tänä kesänä erityisen hyvät mahdollisuudet tappaa aikaa netin ääressä, joten olen hairahtunut muun muassa sellaiseen ajanvietteeseen kuin nettideittailu. Onko kukaan teistä kokeillut samaa? (Tiedän, että on - siellä tulee nimittäin tuttuja naamoja vastaan, tuitui vaan… *vink*)

Mutta mun varsinainen tänne avautumisen aihe on se, kuinka vtun sekopäisiä tyyppejä sieltä löytyy! Luulin pitäneeni aika tiukkaa seulaa ja kuvittelin onnistuneeni karsimaan kokonaan viestiyhteyksien ulkopuolelle pervot, sekopäät ja muut selvästi hälyttävät tapaukset, mutta ei… Mä olen kuitenkin suhteellisen harvojen tyyppejen kanssa kirjoitellut (en entuudestaan tuttujen, toim. huom.), mutta nekin on vaan ihan liian ihmeellisiä tapauksia, jopa näin erikoisen ihmisen makuun kuin minun. Ihan hulluja peräti!

Vaikuttaa siltä, että jos muutaman viestin jälkeen ei olla suunnilleen naimisiin menossa (tai ainakin naimaan), niin niillä pettää hermot. Ja sitten aletaan haastamaan riitaa ja haukkumaan tai PAKOTETAAN (siinä toki onnistumatta) tapaamiseen tai vastailemaan viesteihin useammin ja kirjoittamaan enemmän tai chattailemaan tai antamaan puhelinnumero ja osoite tai lähettämään kuvia... Siis PAKOTETAAN. (Varsin “tervettä” sanoisin.)

[/q]

Juu, kokemusta löytyy!

Mä nettideittailin vuoden, nyt toivottavasti ei enää tarvitse..

Oli tosiaan mitä ihmeellisempiä tyyppejä. Jos se ei vielä netissä paljastunut, niin hyvin pian näkemisen jälkeen, huh.

Yksikin tapaus, kenet tapasin kaksi krt soitteli ja txt KOKO ajan. Kerran oltiin sovittu, että tulee yhtenä iltana mun luokse ja, että mä ilmoitan, kun tulen kotiin jostain. Myöhemmin tämä txt, että on siellä kaupunginosassa odottamassa mua, missä asun*whaat*. Ei ollut siis ikinä käynyt mun luona, eikä tiennyt tarkkaa osoitetta, kun muutin tuossa treffailun lomassa uuteen asuntoon. Se oli aika pelottavaa.. En vastannut sille enää mitään mutta sehän soitteli ja txt viikkoja vielä.

Sitten on näitä, jotka ensitreffeistä alkaa puhua naimisiinmenosta, lapsista yms. Tai sitten yht'äkkiä selittämättä jättää kuukauden tapailun jälkeen ilman syytä, tai siis musta on tuntunut, että kaikki on hyvin.

Et kiitti mut ei kiitti enää. Tosi rasittavaa!

[q]vns, 18.2.2009 18:52:
---
Funktion, 18.2.2009 18:48:

---

Se on absolutismia, että jos juo sunnuntaina ja pomo näkee niin menee uskottavuus. Aika monet hyvin toimeentulevat ihmiset juhlii keskellä viikkoakin (satunnaisesti), enkä nää siinä mitään väärää. En toki hakenu mitään ryyppäämistä, mutta infianakin puhui vaan "juomisesta". ;)
[/q]

Joo siis en mää moralisoinu mitenkään, toi absolutismi vaan hyppi silmille tosta lauseesta.

Muutamia viisauden sanoja suoraan Valaistuneen suusta teille täälläkin kohtaloaan itkeville:

210. Let no man ever look for what is pleasant, or what is unpleasant. Not to see what is pleasant is pain, and it is pain to see what is unpleasant.

211. Let, therefore, no man love anything; loss of the beloved is evil. Those who love nothing and hate nothing, have no fetters.

215. From love comes grief, from love comes fear; he who is free from love knows neither grief nor fear.

284. So long as the love of man towards women, even the smallest, is not destroyed, so long is his mind in bondage, as the calf that drinks milk is to its mother.

-Dhammapada, luvut 16 ja 20

Ai sinkkuna on kurjaa? DEAL WITH IT.

jos mulla on asiaan mitään sanomista kuolen sinkkuna. lemmikkieläimet hakkaa parisuhteen ehkä jotain sata-nolla - vähemmän kusetusta, paskanpuhumista, valehtelua ja tappelua, enemmän luottamusta, lohdutusta, seuraa ja rakkautta.

no, kun joku kuitenkin vetää herneen nenukkiin, niin tässä hymiö varmuuden välttämiseksi:

[q]Freja, 2.9.2008 20:12:
Tää yhteisö galleriassa aiheutti mussa vaan outoa nauruntirskahtelua:
http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=1423852
[/q]

ettei sen epätoivosempaa :D

O