SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]sativa, 15.12.2009 23:05:
Mä tiedän mitkä asiat mussa on vikana:

[/q]

Ihan ku suoraan mun suusta toi..

[q]shapeshifter, 18.3.2009 15:41:
---
Haluisin ymmärtää sitä, että minkä takia joillakin sitten iskee mustasukkaisuus herkemmin - onko se menettämisen pelkoa vai mitä? Mikä sen aiheuttaa, miksi toinen luulee että jokainen vilkaisu toiseen sukupuoleen olisi kamalaa? Miksi niin ei saisi tehdä?

Miksi ei luota toiseen tarpeeksi?

---

Ensimmäisenä tulee mieleen huono itsetunto ja/tai vanhat kokemukset.
[/q]

Jep, juurikin näin.

[q] Haluisin ymmärtää sitä, että minkä takia joillakin sitten iskee mustasukkaisuus herkemmin - onko se menettämisen pelkoa vai mitä? Mikä sen aiheuttaa, miksi toinen luulee että jokainen vilkaisu toiseen sukupuoleen olisi kamalaa? Miksi niin ei saisi tehdä?

Miksi ei luota toiseen tarpeeksi?
[/q]

Ensimmäisenä tulee mieleen huono itsetunto ja/tai vanhat kokemukset.

Jeps, tää poistuu varovasti taka-vasemmalle...

*sydän**sydän**sydän*
enempää ei tuskin tartte selitellä ;)

-----

mutta muille ihan mukavana kulttuurihistoriallisena kokemuksena pop-musiikkina =)

[q]Hemppa, 30.12.2008 11:09:
Mää hankin viime yönä kissaa miehenkorvikkeeksi unessa.. Selitin äitillekki että pakko mun joku kumppani on saada ku ei miestäkää löydy.. -.- Oli muute söpöi kisei <3j
[/q]
Eiks tää riittäis? http://www.mulletoi.com/PublishedService?pageID=9&itemcode=5350

Mullon jalka oven välissä, mut joku ääliö iskee sitä ovee kiinni kokoajan
Ja sitäpaitsi, ennenku mullon lvl20 priest, ni en ala yhtään mitään.

Tajusin muuten tänään, et miksi oon ja pysyn täällä.

Yhdestä syystä: en vain tajua lopettaa ajoissa. Laskin että viimeisen 10 vuoden aikana mulla on ollut useita mahdollisuuksia hyvään ja tasapainoiseen seurustelusuhteeseen ( jos lähetään jossittelemaan, niin eihän noistakaan tiiä et kauanko olisi kestänyt, mut oletan et pitkään), mutta jossain vaiheessa oon ite alkanut ajatella et "nyt pitää saada taas lisää", ja kun sitä jotain (en tarkoita seksiä) ei oo lisää saanut, oon sit hiljalleen alkanut pistämään suhdetta pakettiin huomaamattani, ja jossain vaiheessa lopettanut sen, yleensä tosi turhaan tekosyyhyn vedoten.

Nyt tuli mieleen se, että opinkohan koskaan sitä, että jossain vaiheessa pitää olla tyytyväinen siihen mitä saa, eikä haluta jatkuvasti lisää. Tai että kaikkee ei voi saada, täydellisyyteen ei kannata pyrkiä, koska kukaan ei voi olla sellainen.

Oonkohan mä yleensä aika hakoteillä tässä asiassa? :D

EDIT: ja kyllä, tekisin paljon toisin, jos vaan voisin.

[q]silmä, 16.12.2009 22:28:
Hyvä triidi.
[/q]
Luitko kaikki 927 sivua ennen syväluotaavaa analyysiäsi? ;)

[q]Reivaaja, 16.12.2009 23:58:
Montako kiloa kakkaa mun pitää syödä, jotta uskot mielipidettäni kakasta?
[/q]
your sentence makes no sense to me :D

Moi, mä oon täällä

[q]Funktion, 7.12.2008 21:33:
[pahoittelen etukäteen seuraavan ilmoitusluontoisuutta ja angstisuutta]

Ottakaa joku siipien suojaan tälläinen sisäsiisti, kiltti, elämään uskon menettäny nuorimies... Viime suhteessa sydän särkyi aika kappaleiksi, mutta nyt se rupeaa olemaan kutakuinkin ehjä.

[ilmoitus loppuu]

Kertokaas joku oikeasti vinkkejä miten yrittää taas päästä elämään kiinni. Viisivuotinen suhde takana, eli koko "ei-teini" aikani ollut saman ihmisen kanssa, ja nyt on vähän pallo hukassa. :)

edit: kielioppi

edit2: Ah, kuinka ihanan tosi tuo kuva sivun ekassa postauksessa.
[/q]

Itse olin samassa tilanteessa noin 3 vuotta sitten ja kyllähän se vie oman aikansa että tottuu siihen yksin hengailemiseen. mut on se kyl hyvää aikaa :) nyt vinkkinä vaan se että karistat pölyt pois mitä on kertyny vuosien varrella, irroittelet oikein kunnolla ja annat yksisilmäiselle käärmeellesi aikaa nauttia elämästä. sit ku tuntuu siltä et vois taas harkita jotain vakavaa niin go for it. ja muista et naiset on ku ihmiset Ranskassa, jos oot nöyrä niitä kohtaan niin ne ei kato ees sua kohtaan, mut jos kohtelet niitä kun paskaa niin ne rakastaa sua.

[q]Decion, 11.12.2008 08:57:
tää on perseestä
[/q] Kaikkeen tottuu ajan kanssa.

[q]Jutu, 13.9.2005 22:50:
---
dominikh, 13.9.2005 22:48:

Mut joo, voisko tuota soveltaa naisiin?

---

En minä tiiä. Miks pitäis? Naisethan on aina täydellisiä
[/q]

varsin tylsää*igor*

[q]Mellu-, 2.1.2009 13:33:
Jeps, tää poistuu varovasti taka-vasemmalle...
[/q]
Kaveriksi luulin*igor*

Ei vaan... ihquuu*pier*

[q]Annakins, 2.1.2009 17:06:
Täysiaikainen raskaus kestää 40 viikkoa, et eiköhän se ois se syyskuun loppu/lokakuun pikemminkin.
[/q]

No, onni onnettomuudessa, että eipähän tarvitse tuota murehtia, kun eipä se vuodenvaihde tuonut tullessaan yhtään sen enempää isäkandidaatteja, kuin tähänkään asti.

Saunassa kyllä kävin, mutta Bees & Honey on niin hyvin luettuna, että tiedä ettei siitä voi tulla raskaaksi

sitä ollaan niin täällä että*joo**hmph**yingyang*

[q]^Petunia, 6.9.2008 14:23:
*lohduttel**hali**pus*
[/q]

Joudun ehkä tänään vetää muutenkin hirveet vitutuskännit, mut yritän ajoittaa pahimman piikin siihen ku ollaan jo poistuttu sun luota.

Ed, ehän mä nyt sun päivänä niin voi tehdä, juon vain itseni leppoisaan humalaan ja pidetään kivaa

[q]Verano, 6.9.2008 14:19:
Vaikka tässä on ne omat kivat puolensa niin aina välillä vituttaa ja suorastaan pistää vihaksi olla niin stanan juuttuneena tänne.
[/q]
*lohduttel**hali**pus*

O