SINKKULUUKKU
[q]whispering, 22.8.2008 09:02:
http://img261.imageshack.us/img261/7816/22vj2.jpg
[/q]
Mahtava :)) Taidan laittaa tän kuvaviestin muodossa menemään
Kirjoitin äsken tuonne nukkumisjuttuun ja nyt tuli ihan sellainen olo, että haluuuuuuuuuuuUUUUUuuuuUUUUn!
En pelkästään nukkua jonkun kanssa, vaan viettää mukavan yhteisen illan katsoa vaikka elokuvan ja käydä kävelyllä, syödä hyvin, hellitellä ja sitten mennä yhdessä nukkumaan. En halua mennä baariin ja vetää perseitä...iyyyh.
Huomenna on kivapäivä tiedossa sukulaisten seurassa, joten tänään haluaisi ottaa ihan iisisti. Pe iltana kotona istuminen on vaan niin tylsää yksin. Tokihan sitä voisi ehdotella jotain kavereille, mutta se menee niin helposti viininlitkimiseksi ja "Käydään nyt yhellä?".
[q]peikkolapsi, 5.3.2008 23:28:
no jooooh
[/q]
[q]peikkolapsi, 5.3.2008 23:23:
nyt äkkiä jotain sutinaa!
[/q]
[q]Equalizer, 31.8.2008 00:16:
täällähän ollaan vaan, baarit ei ole oikea paikka etsimiseen ainakaan
[/q]
Niin moneen kertaan todettu, ettei baarista löydä mukavaa seuraa.
Mä en oo seurustellu kertaakaan elämässäni. Koskakohan se onni osuu mun kohdalle?
[q]Kiirikone, 1.9.2008 17:46:
:( syysillat on niin kylmiä.
[/q]
eiks patteri toimi:p
Näemmä kun peliin ryhtyy, niin tästä ei pois pääse.
[q]Lyylikki, 11.3.2008 10:34:
---
Emberglow, 10.3.2008 23:22:
Homma on nyt kuulkaa sillä tavalla, että mun on pakko kalastella täältä sellainen nainen, joka tajuaa biletyksen päälle. Harrastan tanssia (tosin nykyään vähemmän aktiivisesti) ja käyn baareissa/klubeilla tanssimassa aina kuin suinkin pääsen. Hip hop on enempi mun juttu, mut käyn kyllä myös tavisbaareissa ja reiveissäkin silloin jos on oikeanlaista seuraa.
Laittakaas viestiä spostilla tai Messengerillä: dragone22@hotmail.com.
---
Mä haluun sitten ainakin tietää, että onko tällaisella suoralla lähestymistavalla mitään mahkuja. Ei siis mitään nimipaljastuksia, mutta edes kappalemääräisenä
[/q]
Ei ollut. Näemmä edelleen pannaan enemmän painoa flirttailulle, humalatilalle ja ihmissuhdepeleille
Yksi ihminen (oletettavasti ainakin naispuolinen) kysyi ikää, mutta koska seuraa on sittemmin löytynyt muuta kautta, niin vastaukseni laitan tänään hänelle vain n. puoli vuotta myöhässä ...Ei tule käytyä klubituksen sivuilla kovin aktiivisesti!
Mä haluaisin olla vähän ihastunut, mutten löydä ketään ihastumisen arvoista.
[q]Equalizer, 31.8.2008 00:56:
---
Vexe, 31.8.2008 00:54:
---
Equalizer, 31.8.2008 00:16:
täällähän ollaan vaan, baarit ei ole oikea paikka etsimiseen ainakaan
---
Niin moneen kertaan todettu, ettei baarista löydä mukavaa seuraa.
---
mieluiten chattailen netist seurat ku tuhlaan rahat*pepsodent*
[/q]
Molempia konsteja on kokeiltu ja kummatkin näemmä toimivat, jos nyt ei aina, niin ainakin niin usein, ettei tarvitse yksin pitkään riutua. Vaan nyt on kyllä toiveena, että tämä nykyinen naisihminen olisi vihdoinkin se oikea... Etsiminen on ihan kivaa, mutta ei sitäkään loputtomiin jaksa.
Ihanat tossut Kai ne on itekkin hankittava kun näyttäs sinkkuus jatkuvan, ekaa kertaa pariin toviin hieman jopa ketuttaa. Perkele.
[q]Kiirikone, 1.9.2008 17:52:
no ei toimi. tää vitun taloyhtiö yrittää säästää sähkössä. tässähän pitäs ihan ruveta kuntoilemaan et tulis hiki.[/q]
http://img99.imageshack.us/img99/4384/993831kt4.jpg
+
http://img99.imageshack.us/img99/4071/3935ggk0.jpg
?
tää on perseestä
[q]Samu*, 24.7.2009 13:34:
---
Lyylikki, 23.7.2009 12:23:
---
opmdevil, 23.7.2009 12:10:
Joo, se kassatyttö oli varattu.
---
Uskaltauduitko kysymään vai huomasitko ensi huuman hälvettyä sormuksen sormessa?
---
Asiaa sivuten, meikäläinen on tasan kerran elämässään saanut nätille vakkari(mäkin)kassalle suun auki, en edes tiedä miten, kunhan juoksin sen perään kun sillä sattumalta työvuoro loppui. Ja tottakai, varattuhan sekin oli.
Vieläkin naurattaa koko homma, mutta jännällä tavalla samalla tuntuu hyvältä se, että sai suunsa auki
[/q]
Kuin myös nätille kiskan myyjälle.
Tosin ei ollut varattu mutta vastaus oli tyyliin: UMMMMMMHHHHHMMM enmä ku MMMHMHMMM.
- Ok, ei se mitään.
Tosin onhan nuita muitakin kertoja useampia :)
[q]opmdevil, 3.2.2009 10:45:
olettaako muijat oikeasti että joku jätkä lähtee varatun muija matkaan
[/q]
miks ei olettais? joilleki se on vaan yks lysti onko toinen varattu vai ei, jos pillua on kerta tarjolla..
ja onhan niitä muijiakin ketkä lähtee varatun miehen matkaan.
Tää yhteisö galleriassa aiheutti mussa vaan outoa nauruntirskahtelua:
http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=1423852
[q]Kiirikone, 1.9.2008 17:46:
:( syysillat on niin kylmiä.
[/q]
Huonomminkin vois olla mee käymää vaikka jäähallilla :P miten kylmä siel o.
:P
Mulle ei lämpee saunakaan *sydän*
[q]WiljamiDzay, 6.2.2009 19:50:
Mulle tuli aikoinaan (monta aikaa sitten Stopparissa) joku vähän vanhempi (siis tyyliin n 30) mimmi selittämään hurjana miten hänen poikaystävänsä on täys paska jaadajaada.
jne jne.....
[/q]
Tää on nyt ihan ot, mut on niin huvittava toi "monta aikaa".*tirsk* Mikäs se sellanen ajanmääre oikein on?*nauru*