SINKKULUUKKU

Back to häröily O

sohva: on
hyvä leffa: on
pizza: on
kainalo: ei ole

[q]^Petunia, 24.2.2008 21:04:
[/q]

Eipähän oo kukaan häritsemässä, kommentoimassa typeriä tai mylläämässä sun kylkiluita rikki*nauru*
Tää luukku*sydän*

[q]Rubicon, 24.2.2008 21:08:
Eipähän oo kukaan häritsemässä, kommentoimassa typeriä tai mylläämässä sun kylkiluita rikki*nauru*
[/q]
Nääh mun kylkiluut on terästä ja itekin aina höpötän kummia nii olis ihan kiva et olis edes joku ettei tartte yksinään höpöttää
ja kissakin alkaa saada jo tarpeekseen musta

[q]Lyylikki, 28.2.2008 12:17:
Muakin pitää kehua ja hellitellä. Tulee paha mieli muuten
[/q]

Lyyli on kans nätti ja söpis *joo**plur*

laitetaan vielä pien kaupan päälle :)

[q]Annakins, 24.2.2008 21:18:
---
^Petunia, 24.2.2008 21:04:

---

kainalo kelpais kyl mulleki. ei tuntuis darra niin pahalta :D
[/q]
amen.

[/q]

tämmöstä se on sunnuntaisin...

[q]
laite, 24.2.2008 12:05:
Mä oon vieläkin täällä!

:D
Houkuttelis kyllä, mut ehkä mä pitäydyn vielä naisissa!
[/q]

Pitäisköhän munki koittaa :D

Kaveri jo tuossa heitti ilmoille tämmösenki vaihtoehdon, että vaihda naisiin jos miesten kanssa on niin hankalaa... paitsi, että minä oon niin hankala, että reisille se menis varmaan seki touhu

[/q]

sohva: check
Hyvä leffa: check
pizza: ingen---> fish and ships och med yrttitee
kainalo: nope "eikä ole tietoa"

[q]Annakins, 24.2.2008 21:18:
---
^Petunia, 24.2.2008 21:04:

---

kainalo kelpais kyl mulleki. ei tuntuis darra niin pahalta :D
[/q]
Kelpaisko darrahieltä haiseva kainalo?

emmää ainakaan ;(

Mä pohdin ja pohdin, mutta tähän luukkuun mä taidan edelleen sopia erittäin hyvin.

[q]Nitta, 24.2.2008 23:10:
---
Aurinkoneiti, 24.2.2008 12:27:
---
plink, 24.2.2008 12:01:
täällä sit kai taas. uskollista naista ei liene keksittykään. :(
---
Minä ainakin olen.*enkeli*

---

Ja samoin täällä :)

---
plink, 24.2.2008 12:28:
no joo on teitä kyl, kuhan vähä provoilin. :) mut miksköhän mä löydän jostain ne ei-uskolliset tapaukset:/

---

Oon tullut siihen lopputulokseen että sitä ihastuu just sellaiseen mitä sillä hetkellä elämäänsä tarvitsee. Hetken miettimisen jälkeen päädyin siihen että varmaan olet tarvinnut vielä harkinta-aikaa ja sen oikean joka tulee sit kun päätä on lyöty kiveen tarpeeksi monta kertaa :D
[/q]

Olen tullut siihen lopputulokseen että sitä oikeaa on liian vaikea löytää, kivoja tyttöjä on paljon, mutta mistä sen tietää kuka niistä on se oikea, ilman että seurustelee kaikkien kanssa? Siinä vasta urakka...
Olin 4vuotta suhteessa väärän ihmisen kanssa enkä tajunut sitä ennenkun meni poikki. 3kk nyt sinkkuna. Ehkä kesällä onnistaa ja löydän sen oikean, tai sit en.. Tästä on ehkä liian vaikeaa toipua niin että jaksais taas vakavasti seurustella..

[q]Avernian, 23.2.2008 10:03:
Re: edellinen sivu.
...MUTTA osaisiko nainen kuitenkaan ottaa sen oikealla tavalla, jos sille kertoisi ne todelliset syyt?
[/q]

Mä väitän että osaisi ottaa oikealla tavalla ja helpottaisi kummasti kun tulisi julki se oikea syy miks ei nappaa.

Mutta, täällä on vaan niin olla.

[q]Takyon, 29.2.2008 18:22:
---
Janisa, 29.2.2008 17:46:
---
epkuva, 29.2.2008 17:40:
---
Janisa, 29.2.2008 17:37:
Aaaaaah, kevat.
Mista ihmeen kivien alta kaikki sinkut kuoriutuu aina kevaisin, koska talvisin ei moista tarjontaa ole havaittavissa...
---

Niinkö tekkee?

No perskeles täytyneekin sitten lähteä mettälle, jos näin olemattomasta talvesta viel jonkun kevään luonto saa aikaiseksi.
---

Niin joo, luin eilen uutisista etta siella on ollu joku lampimin talvi sataan vuoteen tms. Tehan olette siis nauttineet so called kevaasta koko talven! Saakeli!

---

Paremminkin syksystä ollaan "nautittu" koko talven.. :/
[/q]

Jooh, mut kaipa sieltä tullee lämpimän ja vähälumisen talven vastapainoksi sitten kylmä ja sateinen kesä.

Nooh ainakin ovat ennustelleet lämmintä kesää, mutta pirustako sitä tietää viel helmikuussa.

Mitä ilmeisemmin Sinkkuluukkubileet ei ole olleet ihan täysi success

[q]Lyylikki, 23.11.2009 13:49:
Mitä ilmeisemmin Sinkkuluukkubileet ei ole olleet ihan täysi success
[/q]

Mä haistoin failin jo kilometrien päästä ja päätin jäädä kotiin nukkumaan univelkoja pois.

Ai karamba!

[q]Lyylikki, 28.2.2008 12:17:
Muakin pitää kehua ja hellitellä. Tulee paha mieli muuten
[/q]

Ei aleta mököttää siel

[q]adix, 24.2.2008 23:39:
Olen tullut siihen lopputulokseen että sitä oikeaa on liian vaikea löytää, kivoja tyttöjä on paljon, mutta mistä sen tietää kuka niistä on se oikea, ilman että seurustelee kaikkien kanssa? Siinä vasta urakka...
Olin 4vuotta suhteessa väärän ihmisen kanssa enkä tajunut sitä ennenkun meni poikki. 3kk nyt sinkkuna. Ehkä kesällä onnistaa ja löydän sen oikean, tai sit en.. Tästä on ehkä liian vaikeaa toipua niin että jaksais taas vakavasti seurustella..
[/q]

Jostain luin että suhteen päättymisestä menee puolet suhteen keston ajasta ennen kuin oikeasti on toipunut erosta... Ja huomaat kyllä kun olet toipunut Elämä _on_ silloin ihanaa. Siihen saakka elämä on tavallista tallaamista ja jokapäiväisestä elämästä pitää repiä ne pienet ilon hetket irti. Onneksi meillä kaikilla on kuitenkin ystäviä ympärillämme, ja useimmilla myös perhe, jotka meitä rakastavat (kaikilla ei ole niitäkään).

[q]Gleba, 25.2.2008 11:50:
---
juuco,
Helvetin turhauttavaa päivystää puhelimen kanssa himassa että koska toinen soittaa vai soittaako ylipäänsä ollenkaan. Olis mulla parempaakin tekemistä.

---

mee tekemään sitä parempaa tekemistä, pirunko takia tuommosessa roikkuu
:)
[/q]

samaa mieltä. vai eikö sulla ole kuin lankapuhelin?

[q]juuco, 25.2.2008 09:26:
Miks [size=8](jotkut)[/size] naiset on niin hankalia? Sai taas vkloppuna repiä hiuksiaan, kun tyttö ehdottaa itse treffejä vklopuksi, ei sitten lauantaina vastaa puhelmeensa, eikä vieläkään ole vaivautunut ottamaan yhteyttä ja selittämään miksei sitten ehtinytkään nähdä. Tekis mieli ajatella, että ehkä sillä on vaan kännykkä rikki tai hävinny, mut en jaksa itekään uskoa siihen. Ei ollut eka kerta, kun ko neiti teki oharit.

Helvetin turhauttavaa päivystää puhelimen kanssa himassa että koska toinen soittaa vai soittaako ylipäänsä ollenkaan. Olis mulla parempaakin tekemistä.
[/q]
Siirry mies seuraavaan. Tommonen hoopoilu on jo mun mielestä niin törkeetä että latistaa kiinnostuksen kokonaan ainakin omalla kohdalla.

O