SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Zeratul, 5.7.2008 21:36:
---
ramsau, 5.7.2008 21:34:
---
Zeratul,
Olkoon, mut kyl sitä varmaan pärjäis ihan hyvin ilmanki sitä et vastapuoli aina purskahtaa nauruun ku vetää housut jalasta. :´(

---

Ai sitä tapahtuu sullekin? :(

---

Constantly, eli ehkä sen kerran vuodessa ku onnistuu juottamaan jonku tarpeeks humalaan et pääse tohon vaiheeeen asti.
[/q]
Sinkkuna on kallista olla, mun lompakko ei ainakaan kestä niitä ainaisia "juo nyt niin meikällä on ees tsäänssi"-keikkoja.

Elämä on.

[q]ravec, 17.2.2008 15:40:
En tiedä pitäisikö suunnitella kumppanin etsintää paremmin.
Kun itse on mikä on ja ei käy ottamassa mitään kännejä /elkoholi illtoja, niin ei tapaa satunnaisia ihmisiä. Joten piirit on pienet....tai sitten erikoiset.[/q]
Satunnaisia ihmisiä tapaa ihan bussipysäkeillä, ruokakaupassa tai kadulla kävellessä. :)

En tiedä pitäisikö suunnitella kumppanin etsintää paremmin.
Kun itse on mikä on ja ei käy ottamassa mitään kännejä /elkoholi illtoja, niin ei tapaa satunnaisia ihmisiä. Joten piirit on pienet....tai sitten erikoiset.

Jokin aika sitten päättyi noin 7 vuoden suhde ja sitä ennemmin oli 3 vuoden.

Jos analyyttisesti antaa ajatusten lentää, kaiken paras oli sellainen henkilö jolle tämä musiikkityyli jota klubbarilaiset kuuntelevat on jo suoraan se asia elämässä mitä ei tarvitse mukauttaa tai muuttaa.

Tällä hetkellä tuntuu, että .... *murr* tarttis edes sellaisia ihmisiä elämään lisää, jotka
potkis itsetuntoa kehoon sisälle ja lois motivaatiota erilaisiin tilanteisiin.

Välillä tuntuu, että ehkä nautin tästä luukusta liiankin paljon. Niin monet ihmiset ympärillä on seurustelleet, eronneet ja löytäneet jälleen uusia kumppaneja. Toisaalta mieluummin sutisen ja tapailen miestä kauemmin kuin että alan seurustelemaan heti, hehkutan kaikille läheisille ja eroan hetken kuluttua. (Liian) varman päälle

Ps. Ens viikonloppuna treffit

[q]Zenni, 18.2.2008 01:09:
Aaargh! Paska luukku.
[/q]

=D

step into the darkside. this place is not for weak-ones

[q]inneah, 22.2.2008 21:14:
---
^Petunia, 22.2.2008 13:29:
" Joo.. sä oot Tosi kiva mimmi MUT.."
" Tykkään susta Ihan Oikeesti MUT.."
" Sun seuras on Tosi kivaa olla MUT.."

En nyt ymmärrä, haluuko pojat nykyään olla jonku ihan idari muijan kans jota ne vihaa ihan sikana ja jonka seuras on ihan helvetillistä olla?!

---

Ainakin itse olen huomannut moisessa että jos noin puhutaan niin haluaa pitää "välit" kyseiseen mimmiin ja siten EHKÄ panna sitä vielä jokus tulevaisuudessa ja antaa sen mimmin olla varpaillaan...

Itse tapailen jäbää joka tykkää siitä et sille muutamat mimmit lähettelee viestejä ja "piinaa" sitä mut tosiaan toi on niin hanurista, sanois suoraa mitä haluu, seksiä vai jotain vakavampaa.
Ei me muijat oikeesti osata lukea ajatuksia ne pitää sanoa suoraa!!!! stna
[/q]
Noi voi pyhä laama sentään! Arvaa huvikses kuin usein sitä saa kysymällä vieraalta naiselta rehellisesti et haluisko se panna? Oishan sitä varmaan jälkeenpäin kiva naureskella ku joku urpo taas vonkas siellä baaritiskillä, tai sit valittaa samasta asiasta . Ku kerta pitää piirittää, kehuu ja vakuutella ennenku saa mitään aikaseks, nii miks ihmeessä ois erovaiheessakaan (=ku ei enää paneta) luonollista sanoo suoraan?

tässä on nyt oltu vissiin jotain about 4kk sinkkuna useamman vuoden seurustelun jälkeen, ja nyt tässä kuussa on iskeny vihdoinkin sellanen tunne, että oikeesti on ihan vapaa vois alkaa asennoitua tähä sinkkumeininkiin tällee ku kevätkin on tulossa

Taidanpä lähteä tästä ketkuttamaan persettä kohti kuumia sinkkuseikkailuja, ilman sen kummempia muttia

Hauskat viikonloput - maanantaina taas marmatetaan.

" Joo.. sä oot Tosi kiva mimmi MUT.."
" Tykkään susta Ihan Oikeesti MUT.."
" Sun seuras on Tosi kivaa olla MUT.."

En nyt ymmärrä, haluuko pojat nykyään olla jonku ihan idari muijan kans jota ne vihaa ihan sikana ja jonka seuras on ihan helvetillistä olla?!

[q]MesMeRise, 22.2.2008 13:55:

"henkilökohtaisista syistä johtuen"

"siis sussa ei oo mitään vikaa"
[/q]
"ollaan eri aaltopituudella"

"ei sitä tunteilleen voi vaan mitään"

Siis tätähän listaa vois jatkaa vaikka kuinka pitkään

"Rehellisesti sanottuna haluun vapaasti nussia kaikkea mikä liikkuu ja sun kanssa hengaileminen vähentää mahdollisuuksiani scoree kuumia muijia, sori kiitti moi"

[q]^Petunia, 22.2.2008 13:29:
[/q]

Usko pois mulla on joskus ihan samanlainen fiilis... "Sä oot tosi hyvä tyyppi ja mä en halua ottaa sitä riskiä että menetän sut ystävänä jos tästä ei tulekaan mitään" on kans ihan mun lemppari :) Joo, sen jälkeen onkin tosi helppoa olla vaan kavereita. Olisit miettinyt sitä hetken ennen kun tungit kieltä mun kurkkuun viime yönä.

No, jos ihan rehellisiä ollaan niin mä en oo ihan varma että kuulunko mä tänne luukkuun enää. Kai mä niin kauan kuulun kunnes "virallisesti seurustellaan"...

Huoh. Kyllä. Kaikelle.

[q]MesMeRise, 22.2.2008 13:45:
---
Miltzu, 22.2.2008 13:38:
"Sä oot tosi hyvä tyyppi ja mä en halua ottaa sitä riskiä että menetän sut ystävänä jos tästä ei tulekaan mitään" on kans ihan mun lemppari :)
------
Yhtä toimiva on myös, "mä tykkään susta tosi paljon, ja oot tosi ihana ihminen, mut en nyt vaan ole valmis seurustelemaan."
[/q]
kuulostaa liianki tutulta..

Tässä vähän totuuksia luukkulaisille :D
http://areena.yle.fi/toista?id=1099567

[q]^Petunia, 22.2.2008 13:54:
---
MesMeRise, 22.2.2008 13:45:
---
"Sä oot tosi hyvä tyyppi ja mä en halua ottaa sitä riskiä että menetän sut ystävänä jos tästä ei tulekaan mitään" on kans ihan mun lemppari :)
------
Yhtä toimiva on myös, "mä tykkään susta tosi paljon, ja oot tosi ihana ihminen, mut en nyt vaan ole valmis seurustelemaan."

---

kuulostaa liianki tutulta..
[/q]

"henkilökohtaisista syistä johtuen"

"siis sussa ei oo mitään vikaa"

[q]Juhgu, 11.11.2007 22:10:
Et ilmeisesti ole vielä ollut pitkässä ja rivossa seksisuhteessa Mikon kanssa.
[/q]
yrittettiin me kerran, mutta ei se mahtunu mun sisään. omaa slaikkariani en taas ihmisiin tunge, ja mikko ei tykkää kaulimista

[q]Miltzu, 22.2.2008 13:38:
---

---

Usko pois mulla on joskus ihan samanlainen fiilis... "Sä oot tosi hyvä tyyppi ja mä en halua ottaa sitä riskiä että menetän sut ystävänä jos tästä ei tulekaan mitään" on kans ihan mun lemppari :) Joo, sen jälkeen onkin tosi helppoa olla vaan kavereita. Olisit miettinyt sitä hetken ennen kun tungit kieltä mun kurkkuun viime yönä.

No, jos ihan rehellisiä ollaan niin mä en oo ihan varma että kuulunko mä tänne luukkuun enää. Kai mä niin kauan kuulun kunnes "virallisesti seurustellaan"...
[/q]

[q]Tarsu, 13.3.2008 13:07:
---
ZenniMä tuun kans! Hiplaus on ehkä parasta maailmassa.

---

I'll hiplottel U!

uumama :P
[/q]

Taisin just rakastua *sydän*

[q]Annakins, 22.2.2008 13:53:
---
MesMeRise, 22.2.2008 13:45:
---
---

---

*nips*

---

se on se ikuinen mutta. Ihan sama mitä sitä edeltää, kun mutta nollaa ne sanat kuitenki.
[/q]

Sitte ehtii jo innostuu, ennen sitä mutta sanaa. Kunnes kaikki romuttuu. :D

O