SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]mark hamilton, 5.7.2008 20:58:
---
Chadonna, 5.7.2008 20:56:
---

[color=darkgrey]Mä yleensä vessassa olen käynyt panemassa.[/color]

---

Mä saan tiskiltä vaan Sex on the Beacheja.. missä baareissa sä käyt?

---

Se mistä tässä puhutan ja asiaan liityen oli kerran netissä video jossa joku äijä alko paneen jotain muijaa julkisella paikalla tosta vaan kuten bussissa, puiston penkillä.
[/q]

Mä puhuin drinksuista, mut ok. bussipysäkin puiston penkillä seksiä, oot nähny videonkin. sehän on sama, ku ois tehny itte. eiks ni?

[q]mark hamilton, 5.7.2008 21:01:
---
^Petunia, 5.7.2008 20:56:
- ei tarvii miettiä ketä kaikkee tapailee baareissa
---
Riippuu nyt mitä tarkoitat tolla "ei tarvii miettii ketä kaikkee tapailee baareissa"?!
---
No siis jos seurustelet et sää voi pilkesilmäkulmassa tapailla uusia. Ehkä tämä on huono. Siis tämä nyt liittyy siihen jos nyt haluaa elää viriliä elämää ja vaihtaa naisia kuin sukkia.
[/q]
Jaa jaa että "pilke silmäkulmassa" tavalla tapailee..
no sehän nyt ei tietenkään käy päinsä
mut muuten annan aika vapaat kädet mennä.. vielä
No ei vaineskaa
Musta ei löydy paljookaan mustasukkasuuden piirteitä eikä toisestakaan, onneks..
kummaltakin löytyy sen verran kavereita vastakkaisen sukupuolen edustajista joten se olis vaan tyhmää kuvitella päässänsä kaikkee turhaa jos toinen lähtee kavereiden kanssa baariin, luottamus on kuitenki todella suuri

Nautin. :)

[q]Ios, 7.2.2008 21:13:
---
MissKoo,

Whot? Totta se on ja totta se on monella muullakin.. lähes kaikki pariskunnat mitä tiedän haluaa lähteä bilettää kavereidensa kanssa mieluummin kuin oman kultansa. Ykskin tuttu on ollut kohta jo 15 vuotta naimisissa eikä vois ikinä kuvitellakaan lähtevänsä kemuilee miehensä kanssa samallalailla kun tyttökavereidensa.

---

Tottahan tuo on. Parisuhteessa alkaa kumminkin aina välillä kyllästyttämään se toinen osapuoli ja silloin on ihan hyvä painua kavereiden kanssa muualle. Mutta biletys on biletystä, itse ainakin kaipaan parisuhteessa ihan niitä arkipäivän pikkujuttuja.
[/q]

Musta toi 'arkipäivän pikkujuttuja' on klisee. Tai siis mä en kaipaa niitä. Viihdyn sairaan hyvin yksin, tykkään asua yksin kaikkein eniten ja olen kuitenkin elämäni aikana asunut lukuisia vuosia miehen kanssa. Mua ei haittaa tippaakaan siivota omia jälkiäni, mutta luoja miten ärsyttävää sitä on siivota jonkun toisen ihmisen jälkiä.. enkä pidä siitä että joku koko ajan 'lääppii' mua ja tykkään tehdä asiat omalla tavallani.

Nyky-yhteiskunta luo hirveät paineet, että ainot oikea tapa elää on parisuhteessa. Ne jotka on sinkkuja ja kehtaavat vielä jopa pitää siitä, ovat jotenkin viallisia tai outoja. Mäkin olen vuosikaudet miettinyt mikä mussa on vikana mun en mahdu tohon muottiin, mua rupee aina vaan ahdistaa ja ärsyttää kun seukkailen. Ja sit kun olen sinkkuuntunut olen huokassut helpotuksesta miten ihanaa olla taas vapaa.

Mutta jooh, voidaanhan sitä aina sanoa etten ole vaan törmännyt siihen oikeaan, mutta mä en taida siihen enää uskoa. Jos joskus joku löytyy ketä jaksan katella ja joka mua, niin fine, mutta sen luulon varaan en elämääni aio perustaa, enkä sitä mitenkään haikaile.

[q]aada, 12.6.2009 23:13:
vuorovaikutusta kun on niin monenlaista. vuorovaikutus voi myös olla haastavaa ja sellaista joka jättää jotain arvailujen varaan. joku kaljojen tarjoaminen on ihan jees, kunhan on muuten vaikea. jos tarjoaa koko illan ja osoittaa koko ajan, että tykkää, niin mun kiinnostus ainakin vähän lopahtaa ja tulee pikkasen tukahdutettu fiilis.
[/q]
Tähän täytynee kyllä varmaankin sanoa, että kukin tosiaan taplaa tyylillään..

En nyt sano, että tapasi katsella ja käsitellä maailmaa olisi jotenkin "väärä", mutta omalla kohdallani voisin kyllä sanoa, että keksin aika paljon parempiakin tapoja järjestää elämäni suolaksi haasteita ja moninmutkaisia tilanteita kuin vakituinen parisuhde.

Ymmärrän kyllä hyvin sen, että monet (minä mukaanluettuna) kaipaavat elämäänsä jotakin muutakin kuin tuttua ja turvallista päivästä toiseen. Toisaalta uskon kuitenkin myös, että lähes kaikki ihmiset tarvitsevat elämässään jonkin verran myös tasaisia ja muuttumattomia asioita, jotka antavat voimaa kohdata elämän haasteet.

Parisuhde voi toisinaan täyttää kummankin näistä tarpeista, mutta omasta mielestäni erityisesti vakituinen parisuhde soveltuu huomattavasti paremmin jälkimmäisen tarpeen tyydyttämiseen. Lisäksi jos parisuhteen ei oleteta täyttävän kumpaakin roolia, on se lopulta todennäköisesti helpompi saada toimimaan tuona turvallisuuden ja vakauden tuojana.

Vähemmän vakituiset parisuhdesäädöt ovat tietenkin aivan eri juttu ja ne voivatkin olla osapuolilleen varsin kasvattavia kokemuksia haasteellisuutensa ohessa. Henkilökohtaisesti en esimerkiksi näe mitään ongelmaa siinä, että ihmisellä olisi tällainen vakautta ja turvallisuutta luova vakituinen parisuhde (tai useampi) ja siinä ohessa sitten tällaisia haasteita ja säpinää elämään tuovia ihmissuhdesäätöjä täyttämässä muita tarpeita ja haluja.

En nyt kuitenkaan sano, että tämä olisi mikään optimaalinen tapa elää. Vaikka vakituisen parisuhteen kummatkin osapuolet olisivat kyenneet pakenemaan monogamisen yhteiskunnan meidän päähämme juurtamat esteet, on maailmassa kuitenkin edelleen paljon muitakin haastavia ja antoisia kokemuksia kuin parisuhteet. Uskon, että ainakin siinä vaiheessa kun ihminen on jo useampia parisuhteita käynyt läpi elämässään, eivät uudet parisuhdesäädöt enää useinkaan anna niin paljoa haastetta ja vaihtelua kuin moni innostava työ tai harrastus voisi - yritti sitä sitten olla kuinka "hankala" tahansa.

En nyt tosiaan halua millään tavoin vähätellä ihmissuhteiden merkitystä ihmisen kokemusmaailmassa, mutta ainakin itse uskon, että ne eivät ehkä ole se paras vastaus jokaiseen ihmisen tarpeeseen. Aika harvassa ovat ne tilanteet kun minä suosittelisin jollekulle sitä, että parisuhteesta muodostuisi hänen koko elämänsä, vaikka tätä käytännössä aika paljon näkeekin tapahtuvan ja useat ihmiset jopa ihan tietoisesti hakeutuvat tähän tilanteeseen.

[q]mark hamilton, 5.7.2008 21:09:
---
Chadonna, 5.7.2008 21:04:
---
mark hamilton, 5.7.2008 20:58:
---
Chadonna, 5.7.2008 20:56:
---

[color=darkgrey]Mä yleensä vessassa olen käynyt panemassa.[/color]

---

Mä saan tiskiltä vaan Sex on the Beacheja.. missä baareissa sä käyt?

---

Se mistä tässä puhutan ja asiaan liityen oli kerran netissä video jossa joku äijä alko paneen jotain muijaa julkisella paikalla tosta vaan kuten bussissa, puiston penkillä.

---

Mä puhuin drinksuista, mut ok. bussipysäkin puiston penkillä seksiä, oot nähny videonkin. sehän on sama, ku ois tehny itte. eiks ni?

---

Eipä ole sama kun oilis tehyt ite. Se on vaan jotain missä palkatut näyttelijät tekee jotain mitä oikeassa elämässä ei tapahdu.
[/q]
No mene tekemään, niin on sekin sitten tehty oikeassa elämässä. Eikö?

[q]Puistokemisti, 8.2.2008 08:33:
---
MissKoo, 7.2.2008 15:54:

Muutenhan se ois täysin ideaaliratkaisu, mutta toi seksipuoli vois jäädä sit vähän vähemmälle kun ei noi naiset sytytä sit mitenkään, vaikka päällä seisois.

Mutta hei, ei se tarkoita että lesbo on jos tykkää enempi olla kavereidensa kanssa kun miesten. Vai ottiko kommenttini miehisen egon päälle ja ainot vastaus siihen on: 'LESBO!'?

---

Seurustele naisen kanssa ja pidä naapurissa muita tarpeita varten, "jalkamiestä"
[/q]

No just näin, on ne himot hiirelläkin

[q]Anselmi, 9.2.2008 09:16:
---
donnazza, 7.2.2008 17:52:
Ootko koittanu naisen kanssa, vai mistä tiiät, ettei sytytä? Itse huomasin vasta pienen kokeilun jälkeen, että taitavat sittenkin hieman sytyttää..

---

Se on aina positiivista:)
[/q]

Varsin positiivista. :) Suurempi valikoima=profit

[q]MissKoo, 8.2.2008 08:12

Nyky-yhteiskunta luo hirveät paineet, että ainot oikea tapa elää on parisuhteessa. Ne jotka on sinkkuja ja kehtaavat vielä jopa pitää siitä, ovat jotenkin viallisia tai outoja. Mäkin olen vuosikaudet miettinyt mikä mussa on vikana mun en mahdu tohon muottiin, mua rupee aina vaan ahdistaa ja ärsyttää kun seukkailen. Ja sit kun olen sinkkuuntunut olen huokassut helpotuksesta miten ihanaa olla taas vapaa.
[/q]
Oon niin samaa mieltä! Olen aina kokenut enemmän olevani "sinkkuihminen", en vaan ole keksinyt että minkä takia kaiken pitäisi tähdätä seurustelukumppanin löytämiseen. On ollut ahdistavaa kun joka puolella toitotetaan, että parisuhde on sitä oikeaa elämää ja joka ei siihen pysty on jotenkin viallinen. Joku on päättänyt, että elämä ilman parisuhdetta on sinkkuilua, jonka pääasiallinen sisältö ja tavoite on sinkkuudesta eroon pääseminen. Huoh. Mun kaikki aikasemmat suhteet on olleet lyhyitä ja sisällyksettömiä ja näin jälkeenpäin ajatellen olen vain ajautunut niihin, kun on jotenkin tuntunut siltä että se kuuluu asiaan.

Muutenkin ällöttää kaikenlaiset valmiiksi asetetut roolit ja normit, joihin kaikkien pitäisi sopia. Tyyliin: tapaat ihmisen josta pidät, tutustutte, alatte seurustella, muutatte yhteen, menette naimisiin, hankitte lapsia... Ei siinä mitään jos se tuntuu oikealta ja on sitä mitä haluat, tietenkään. Mutta lähtökohdan pitää olla nimenomaan se, että kaikki tehdään omasta halusta ja päätöksestä. Ei siksi, että niin kuuluu tehdä ja niin kaikki muutkin tekevät.

Nykyään olen ihanassa parisuhteessa, rakastunut ja onnellinen. Ollut jo mun mittakaavassa ihan helvetin pitkään. En kuitenkaan siksi, että mun elämässä olisi ennen ollut parisuhteen mentävä tyhjiö jonka olen nyt saanut täytettyä, vaan koska tapasin ihmisen jonka kanssa haluan ihan tosissani olla. Mulle oli aika kova paikka myöntää että voin haluta olla jonkun toisen kanssa ja jopa tarvita tätä ihmistä.

Sori tää syrjähyppy teijän luukkuun. :D

Voisinko löytää uloskäynnin?

[q]Dacey, 16.2.2007 08:48:
ehkä mä kahden kuukauden jälkeen uskallan vaihtaa luukkua
[/q]

koska kaikkia kuitenkin kiinnostaa, niin pakko se on päivittää tännekin. Tää on vissiin se virallinen paikka, jotta kaikki tietää missä säädyssä mennään
Jäi päivittämättä silloin vuosi sitten *hah*

Ei vaan, kaipaa sitä joitain asioita sinkkuajoilta, niitä mitä täällä on läpi käyty, mitä pikaisesti vilkaisin.

Mä teen nyt tännekin sen virallisen osotteen muutoksen luukusta toiseen, vaikka espoosta vantaalle muutin jo viime öö.. maalis-huhtikuussa joskus.

Pitäkää ittenne tyytyväisinä! Oli siviilisääty sitten sinkku/varattu jnejne. Eiks pääasia oo että on hyvä olla ja kivaa? Suhteessakin tulee niitä hetkiä ettei aina o kivaa

[q]Piider,
[/q]

...follow the white rabbit...

[q]Lyylikki, 10.2.2008 17:53:
Annoin siis perjantaina puhelinnumeroni yhdelle kärkkyjistä. Vaihdettiin tuossa muutama viesti ja tyyppi oli ihan sitä mieltä, että olisi kiva tavata uudestaan. Perinteiseen tapaan neppasin puhelinnumeron Eniroon ja sieltä sain kundin koko nimen, nimi Facebookiin ja kappas kuvallinen avoin profiilihan sieltä löytyi ja Relationship status: "In a relationship with..."

HaHa YOU FAIL! (Paitsi, että siinä samalla I fail, mut eipähän tuo nyt ollut mitään elämää suurempaa.)
[/q]

Kait sä pistit sille viestiä että Mitäs muuten *insert girl friends name here* kuuluu kun en ole pitkään aikaan törmäillyt? Tai vastaavaa :D

Annoin siis perjantaina puhelinnumeroni yhdelle kärkkyjistä. Vaihdettiin tuossa muutama viesti ja tyyppi oli ihan sitä mieltä, että olisi kiva tavata uudestaan. Perinteiseen tapaan neppasin puhelinnumeron Eniroon ja sieltä sain kundin koko nimen, nimi Facebookiin ja kappas kuvallinen avoin profiilihan sieltä löytyi ja Relationship status: "In a relationship with..."

HaHa YOU FAIL! (Paitsi, että siinä samalla I fail, mut eipähän tuo nyt ollut mitään elämää suurempaa.)

[/q]

Aahhah! Ihan loistava keksintö tuo facebook *sydän* Hmm..Ens kerralla ku tapaan jonkun niin muistan tän niksin

[/q]

niin etkä ottanut huomioon, että ehkä tää ei enää käytä facebookkia tai ei ole ollut eron jälkeen aktiivinen siellä? Ehkä kannattais kysyä siltä itseltään ennen kuin hypit johtopäätöksiin, että se pettää kumppaniaan. Tai lähinnä yrittää sitä...

[q]Wegez, 10.2.2008 17:18:
---
Piider,

---

...follow the white rabbit...
[/q]

Äh... Osu naama näyttöön...

[/q]
Ehkä paras kyl :D. Muutaman kerran itsekin tehnyt vähän vastaavaa, että kun on saanut nimen / numeron tai vastaavaa niin sitä pitää ensiksi etsiä kaikki luurangot kyseisestä henkilöstä internetin kautta :D.

Pistä ihmeessä Displacerin ehdottamaa viestiä sille. Itse kerran päässyt heittää vastaavanlaisessa tilanteessa viestiä ja tuli kyllä hyvä fiilis kun sai rysäytettyä pelurin :).

[color=darkgrey]"Marjukka, mä olen viime aikoina käynyt saamarin monilla treffeillä, joten mä kysyn suoraan: olet sä läheisriippuvainen, tai kiinni edellisessä suhteessa? Entä olet sä nisti? Juotsä liikaa? Keskeytteletkö sä toisia ihmisiä? Nauratko sä omille jutuilles? Haluatko sä aina kännissä laulaa Aikuista naista? Käytätsä hymiöitä? Oletko sä nähnyt Amelien sata kertaa eikä riitä? Oletsä hullu? Sairaalloisen mustasukkanen? Oletsä Shania Twain -fani? Onks sulle orvot koirat jotenkin loputtoman tärkeitä? Onks sulla kuppa, ebola tai ootsä jotenkin muulla tavalla sekasin?"[/color]

[q]Miltzu, 11.2.2008 10:48:
No, onneks me ei missään välissä ehditty mitään muuta ollakaan :) Jonkun verran vaan pisti miettimään että mitäköhän siinä taas tapahtui, paitsi että se 3 promillea alkoholia hävisi verestä?
[/q]

Eipä ne tunteet tarvi ku sopivan laukaisimen, esim viinan, niin alkaa vyörymään ja jopas onkin helpompi vuodattaa. Ihme kun muisti vuodattaneensa. Mut ei se vuodatuksen aiheuttaja niistä tunteista sen huonompia tee imho.

O