SINKKULUUKKU
Jännä, perin kumman jännä tämä luukku kyllä on
[q]larzizi, 31.1.2008 19:31:
Miehet jaksaa aina vaan hämmenttää. Yhtäkkiä hiljaiselon jälkeen yksi sanoo, että hänellä on ikävä. Mitä paskaa? Jos sulla on ikävä, et oo hiljaa monta kuukautta!
Ja sitäpaitsi mä luulin, että vain naisilla on oikeus äkillisiin mielialamuutoksiin, mut näköjään miehetkin harrastaa sitä.
[/q]
sen uudet hoidot on jättäny sen kylmäks. ;)
Miehet jaksaa aina vaan hämmenttää. Yhtäkkiä hiljaiselon jälkeen yksi sanoo, että hänellä on ikävä. Mitä paskaa? Jos sulla on ikävä, et oo hiljaa monta kuukautta!
Ja sitäpaitsi mä luulin, että vain naisilla on oikeus äkillisiin mielialamuutoksiin, mut näköjään miehetkin harrastaa sitä.
[q]Nexus__69, 31.1.2008 20:02:
---
larzizi, 31.1.2008 19:31:
---
[/q]
*nauru**aplodit*
what she said ^
Ei se ole ikävää [paitsi jos kyseessä on tuskainen emo], se on pillutta olemista. Karu tosiasia.
[q]Unik, 31.1.2008 20:20:
---
Nexus__69, 31.1.2008 20:02:
---
larzizi, 31.1.2008 19:31:
---
---
*nauru**aplodit*
[/q]
Niin se vaan menee. :P
Noin mäki aina teen! :D
[q]Zeratul, 29.2.2008 16:04:
Ai niin, ei sua kutsuttu.
[/q] Kiitti. En ois halunnukkaaa!111 Syntetisoin teidät paskiaiset alimpaan helvettiin :D
[q]Vähä muutenki epäilyttää kuinka tosissas oot ton pariutumisen suhteen, vai kiinnostaako koko homma enemmän sen tutkimuksen kannalta.
[/q]
Siis haaroväliin navigoiminenhan on vielä kovin kaukana pariutumisesta.. Paritteluksi sitä tosin voisi jo yrittääkin kategorisoida, mutta enhän mä tietysti mitään paritteluakaan harrasta, joten you got me there ;) Tieteellisestä näkökulmastahan tämä paritteluhakuisten yksilöpyksilöiden tarkastelu on äärimmäisen mielenkiintoista ja koska olen itse tunnetusti niin vellihousu, että en saa sanaa suustani kun yksilahkeisia sattuu viiden metrin säteellle niin kaipaan vähintäänkin kokeneen kipparin pitämään homoeroottisesti kiinni kädestäni koko illan ajan - josko ne naiset sitten vaikka säälistä antais... Pusujaaaa!
[q]Ja nyt ku katoin ton pätkän mitä lähetit nii epäilen omaaki haluani, synteettinen onni on nyt aika vahvoilla ...
[/q]
[q] ...Toisaalta, jos aivotukset toimii ihmisten suhteen samalla tavalla ku niiden maalausten, niin ehkä sitä ois tyytyväinen siihen minkä on matkaansa saanu, ...
[/q]
Niin siis hommahan menee niin, että ensin psyykataan itsensä erilaisilla teorioilla synteettisestä onnesta niin, että ei enää tunnu missään, vaikka sais keskimäärin 52 rukkaset illan aikana mitä hirveimmiltä lehmiltä - sitä tietää, että pystyy aina tarvittaessa tuottamaan onnellisuutensa synteettisesti. Ja sitten jos se 53. naikkonen tärppää niin siirrytään tähän jälkimmäiseen skenaarioon ja voidaan ottaa varovasti mukaan myös ihan sellaista luonnollista onnellisuutta :D
[q]... kai se ois helppoo uskotellaa itelleen et sillä nätimmällä neidillä ois ollu kusta päässä.
[/q]
Eikös niillä aina ole? :D
[q]juska, 23.3.2007 20:49:
---
Lyylikki, 23.3.2007 20:38:
Toisaalta mun sohva on kyllä vähän pieni jo yhdellekin.
---
Sulla sentään on sohva, multa puuttuu sekin vielä
[/q]
Jippii, nyt on jo sohva, enää puuttuu se mies
Löysin tänään iskän tietsikkapöydältä lapun missä oli nää seoikea.com ja yms deittisivujen osotteita o_O Iskällä siis on muutakin elämää kuin työ ja sukulaiset! :D
[q]juska, 1.2.2008 10:24:
---
juska, 23.3.2007 20:49:
---
Lyylikki, 23.3.2007 20:38:
Toisaalta mun sohva on kyllä vähän pieni jo yhdellekin.
---
Sulla sentään on sohva, multa puuttuu sekin vielä
---
Jippii, nyt on jo sohva, enää puuttuu se mies
[/q]
Mullapa on nykyisin kaksi sohvaa
[size=1]miehet on viel etsinnässä :p[/size]
[q]Nexus__69, 31.1.2008 20:02:
[/q]
Mitä ilmeisimmin
[q]mark hamilton, 5.7.2008 20:49:
---
domi, 5.7.2008 20:47:
---
mark hamilton, 5.7.2008 20:38:
Sinkkuilu on toisaalta kivaa.
Ei tarvii:
- miettiä kuinka pitkiä päiviä tekee töissä
- saa surffailla netissä ja pelailla pelejä niin paljon kun huvittaa
- ei tarvii miettiä ketä kaikkee tapailee baareissa
---
Vähän hienoo. Pitääkin harkita sinkkuilua.
---
Tjaa.. no kannattaa miettiä kenen kanssa häslää ja mitä baareissa. Kumi voi puhjeta ja tulla ongelmia.
[/q]
Entäs jos kirjottaa mustekynällä?
Ei tarvii:
niin täällä!!
[q]domi, 5.7.2008 20:52:
---
mark hamilton, 5.7.2008 20:49:
Tjaa.. no kannattaa miettiä kenen kanssa häslää ja mitä baareissa. Kumi voi puhjeta ja tulla ongelmia.
---
Niin. Itsehän olen menossa tänä iltana baariin harrastamaan seksiä. Tiskillä ajattelin, entäs muut?
[/q]
[color=darkgrey]Mä yleensä vessassa olen käynyt panemassa.[/color]
Jeah. Voiskohan kaikesta syyttää hormoneita? Muuten mä en kyllä keksi mitään selitystä tietyille tempauksille
[q]
[color=darkgrey]Mä yleensä vessassa olen käynyt panemassa.[/color]
[/q]
Mä saan tiskiltä vaan Sex on the Beacheja.. missä baareissa sä käyt?
[q]
Niin. Esitän myös kysymyksen:
Miksi Pinokkiolta tulee vain puista paskaa?
[/q]
[color=darkgrey]Repes totaalisesti *nauru*[/color]
Khihii.. Sain vihdoin ja viimein sovittua treffit mun laivapojan kanssa. Muutaman viikon päästä pitäisi matkustaa Tampereelle kyläilemään
Sitä odotellessa
[q]mark hamilton, 5.7.2008 20:38:
Ei tarvii:
[/q]
Niiii...
Mitenkäs toi sitten poikkee siitä vaikka tapailiski jotakuta?
Mä en ainakaan lupaa pyydä mun menoista tai estä toisen tekemästä mitä se haluu tehdä.
Riippuu nyt mitä tarkoitat tolla "ei tarvii miettii ketä kaikkee tapailee baareissa"?!