SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Mulla on nyt semmonen fiilis et kohta vois päästä pois täältä!

[q]mark hamilton, 6.2.2008 00:58:
Sikku elämää...

1 muokkausta, uusin 6.2.2008 01:05
[/q]

Piti editoida kun ei mennyt kerralla oikein? ;)

[q]mark hamilton, 6.2.2008 00:58:
Sikku elämää...
[/q]

lappe rannasa...

[q]laite, 7.2.2008 11:15:
Aina samat tyypit :((((

Joku vois kyl raahata mut pois täältä? Tarkemmat speksit privana plz!

p.s. oon herrasmies
[/q]

minne mennään nauramaan :)

Nyt kun olen rypenyt tässä 30 v. kriisissäni, olen tehnyt hienon ahaa-elämyksen. Jos ei ole ollut mitään sutinaa käynnissä, olen voivotellut kuinka on niin ikävää olla sinkkuna ja muut ne vaan seukkaa ja blaa blaa, kunnes tajusin että mähän oikeasti haluan ja tykkään olla sinkkuna. Mulla ei ole koskaan ollut kenenkään kundin kanssa niin hauskaa kun mulla on ollut tyttökavereideni kanssa! Jos tahdon lähteä bilettämään, shoppailee, kattoa leffaa, juoruta asioista tai tehdä mitä vaan, valitsen aina mieluummin tyttökaverini. Hauskaa on poikkeuksetta!

Ja olen kehittänyt itelleni jonkun tietynlaisen vastenmielisyyden miehiä kohtaan. Ne aina tulee sotkee tukan ja meikit just sillon kun olet saanut ittesi valmiiksi. Tahtovat katsoa urheilua ja en voi sietää urheiluselostuksen ääniä. Sotkevat paikat. Vonkaavat seksiä aina just sillon kun olet itse työpäivän ja treenin jälkeen aivan totaalisen puhki ja sitten kun ei heru rupeavat mököttämään kuin pikkulapset. Väittävät että naisilla kestää laittautuminen, vaikka rupeavat itse laittautuu siinä vaiheessa kun nainen jo valmis.

Olen niin tottunut omiin tapoihini tehdä asioita ja elää, etten mä ees varmaan osaa ottaa toista ihmistä siihen. Mä olen erittäin tyytyväinen tähän luukkuun

Aina samat tyypit :((((

Joku vois kyl raahata mut pois täältä? Tarkemmat speksit privana plz!

p.s. oon herrasmies

[q]ezzy, 7.2.2008 15:32:
---
MissKoo, 7.2.2008 12:17:
Mulla ei ole koskaan ollut kenenkään kundin kanssa niin hauskaa kun mulla on ollut tyttökavereideni kanssa!

---

ZINGGGGGG
[/q]

Whot? Totta se on ja totta se on monella muullakin.. lähes kaikki pariskunnat mitä tiedän haluaa lähteä bilettää kavereidensa kanssa mieluummin kuin oman kultansa. Ykskin tuttu on ollut kohta jo 15 vuotta naimisissa eikä vois ikinä kuvitellakaan lähtevänsä kemuilee miehensä kanssa samallalailla kun tyttökavereidensa.

Olen heivannut lukuisia treffejä sen takia että mieluummin lähden tyttökavereiden kanssa tekee jotain kivaa.

Hmm.. taidan olla ikisinkku Nooh, tässä elämässä on varmaan pahempiakin kohtaloita

Tasa-arvo kysymys:

Miksi on näin:

Mies häslää vaikka 100 muijan kaa ja se on äijä?

Jos nainen tekee samaa se on hutsu, huora, tms.?

Miksi miehen pitää ostella naiselle vaikka mitä ja tarjoilla olla herrasmies ja tehdä palveluksia yms.?

Naiset ei tee ylempää usein vaikkakin tekee mun kokemuksella toisinaan.

[q]MissKoo, 7.2.2008 15:40:
---
ezzy, 7.2.2008 15:32:
---
Mulla ei ole koskaan ollut kenenkään kundin kanssa niin hauskaa kun mulla on ollut tyttökavereideni kanssa!

---

ZINGGGGGG

---

Whot? Totta se on ja totta se on monella muullakin.. lähes kaikki pariskunnat mitä tiedän haluaa lähteä bilettää kavereidensa kanssa mieluummin kuin oman kultansa. Ykskin tuttu on ollut kohta jo 15 vuotta naimisissa eikä vois ikinä kuvitellakaan lähtevänsä kemuilee miehensä kanssa samallalailla kun tyttökavereidensa.

Olen heivannut lukuisia treffejä sen takia että mieluummin lähden tyttökavereiden kanssa tekee jotain kivaa.

Hmm.. taidan olla ikisinkku Nooh, tässä elämässä on varmaan pahempiakin kohtaloita
[/q]
Niin ja huomaatsä, että ainoastaan miespuoliset täällä epäilee sua. ;-)

[q]Vampyrella, 8.1.2008 22:23:
---
Lyylikki, 6.1.2008 21:13:
Tänään taas miettinyt sitä, että miksi niin monet miehet pelästyttelevät naisia sanomalla "Mä en halua mitään vakavaa."

Missä se vakavan raja menee? Kuinka pitkälle voi mennä/kuinka usein nähdä ilman, että juttu muuttuu vakavaksi? Voiko seurustella, ilman että on vakavaa? Vai tarkoittako se vakava juurikin seurustelua?

Vai tarkoittaako se, että toinen ei halua sun kanssa mitään vakavaa sitten sitä, että se ei halua sua ollenkaan?

Helkkari. Inhoan yleensäkin koko vakava sanaa. Pitääkö koko helkkarin elämän olla niin vakavaa? 1. totinen, tosissaan oleva; nauramaton; syvällinen (pinnallisen, hilpeän, kevyen tms. vastakohtana)
---
Mä kans oon joskus pohtinut tätä. Tuuliviirejähän tässä maailmassa riittää. Mun mielestä toi lause "Mä en halua mitään vakavaa" on yhtä mielenkiintoinen kuin "Rakastan sua, mut haluan olla yksin". Kummassakaan en tajua sitä, että mikä on homman ydin. Jos on kyse siitä, että haluaa viipottaa menemään ja paneskella ketä haluaa, niin sen voi sitten sanoa suoraan juuri niin. Jos on kyse siitä, että toinen ei vaan kolahda täysillä, niin sen voi sitten sanoa suoraan juuri niin. Tai jos on kyse siitä, että ei vaan pysty esim. oman sekavan psyykkisen- tahi elämäntilanteensa vuoksi mihinkään varsinaiseen seurusteluun, niin sen voi sitten sanoa juurikin niin. Miksi helkutissa kierrellä ja kaarrella asioita tollasilla ihmeellisillä lauseilla, joissa ei ole mitään tolkkua, ja joissa itse asian ydin jää epäselväksi? Ihanku ihmiset olisi sokerista tehty, ihanku asioita ei vois sanoa asioina niin, ettei jää mitään arvailun varaan. Toi jälkimmäinen lause nyt herättää jo suorastaan hilpeyttä, koska jos _oikeasti_ rakastaa jotakuta, niin ei luulisi ihan ensimmäisenä haluavan rakastamastaan ihmisestä eroon.

Mä en myöskään tajua, miksi seurustelun pitäisi olla vakavaa. Eikös se ole juuri sitä toiseen ihmiseen tutustumista rauhassa, ajan kanssa, ilman mitään ''mennään heti naimisiin ja hankitaan kolme kersaa'' -meininkiä? Elämässä ei koskaan ole varmuutta mistään, ei vaikka olisi naimisissa ja ne kolme kersaa, joten miksi seurustelun pitäisi heti merkitä jotakin elinikäistä kahletta suorastaan - siltähän tuo ''En halua mitään vakavaa'' kuulostaa. Kai sit jotkut ihmiset näkee toiseen ihmiseen tutustumisen jotenkin vakavana asiana, tai sit ne vaan on ite niin hemmetin sokerista tehty etteivät osaa puhua suoraan. Surullista kumpainenkin. Ei sen nyt niin vaikeeta luulis olevan sanoa, jos ei pysty tai jos ei kiinnosta.

Yksi mukavista lentävistä lauseista on myös tuo ''Tää kaikki on tapahtunut niin nopeesti...'', ja sit useimmiten homma hyytyy pikkuhiljaa. Eikös voisi reilusti sopia, että pidettäs vaikkapa kuukauden breikki jolloin molemmat saisi rauhassa miettiä tuntojaan, tai sit suoraan otettas enempi aikaa itselle. Mun mielestä toi aika itselle on tärkeetä, oli sit sinkku tahi parisuhteessa. Jotkut eivät vaan taida sit tuollakaan lauseella tarkoittaa ihan sitä, miltä se kuulostaa.

Suorapuheisuutta, yes please.
[/q]
Wöörd!!

[q]josbe, 7.2.2008 15:41:
---
MissKoo, 7.2.2008 15:40:
---
---

---

ZINGGGGGG

---

---

Niin ja huomaatsä, että ainoastaan miespuoliset täällä epäilee sua. ;-)
[/q]

WOOOOOOOOOOOOOOORD!!

On kyllä ihan eri maailmasta nää "kolme treffipyyntöä päivässä" jne. kuin se missä meikäläinen elelee :D Noh se on kiva et muilla on noin hyvin vientiä :)

[q]ezzy, 7.2.2008 15:50:
---
---
---

---

ZINGGGGGG

---

Whot?

---

Nojoo meni ehkä ohi, mutta vihjasin, että ehkä kannattais seukata tyttöjen kanssa tms :)
[/q]

Muutenhan se ois täysin ideaaliratkaisu, mutta toi seksipuoli vois jäädä sit vähän vähemmälle kun ei noi naiset sytytä sit mitenkään, vaikka päällä seisois.

Mutta hei, ei se tarkoita että lesbo on jos tykkää enempi olla kavereidensa kanssa kun miesten. Vai ottiko kommenttini miehisen egon päälle ja ainot vastaus siihen on: 'LESBO!'?

[q]MissKoo, 7.2.2008 15:40:
---
---

---

ZINGGGGGG

---

Whot?
[/q]

Nojoo meni ehkä ohi, mutta vihjasin, että ehkä kannattais seukata tyttöjen kanssa tms :)

[q]MissKoo, 7.2.2008 15:54:
Muutenhan se ois täysin ideaaliratkaisu, mutta toi seksipuoli vois jäädä sit vähän vähemmälle kun ei noi naiset sytytä sit mitenkään, vaikka päällä seisois.

Mutta hei, ei se tarkoita että lesbo on jos tykkää enempi olla kavereidensa kanssa kun miesten. Vai ottiko kommenttini miehisen egon päälle ja ainot vastaus siihen on: 'LESBO!'?
[/q]

Lepakko mikä lepakko Ei vaan, tää ei kyllä ole mitenkään vaan naisten juttu, onhan "poikien illat" termi varmaan kaikille tuttu, ja äijät viihtyy keskenään siinä missä naisetkin (kunnes on liikaa viinaa päässä ja alkaa panettaa)

-M

---
ezzy, 7.2.2008 15:50:
---
---
---

---

ZINGGGGGG

---

Whot?

---

---

[/q]

Juuri näin. Onko sillä seksillä sitten jotain väliä, jos muuten on "TOSI FANTSUUUUUUU!"?

[q]Lyylikki, 7.2.2008 16:59:
Otat härkää sarvista/sarvesta ja annat mennä!!!
[/q]

Varmaan se on pakko :)

---
ezzy, 7.2.2008 15:50:
---
---
---

---

[/q]

Ootko koittanu naisen kanssa, vai mistä tiiät, ettei sytytä? Itse huomasin vasta pienen kokeilun jälkeen, että taitavat sittenkin hieman sytyttää..

Ohhoh, näyttää vakaasti siltä, että melkein puolentoista vuoden sinkkuus on kohtaamassa lopun. MITÄ MINÄ NYT TEEN?!!?!?

[q]MissKoo,

[/q]

Tottahan tuo on. Parisuhteessa alkaa kumminkin aina välillä kyllästyttämään se toinen osapuoli ja silloin on ihan hyvä painua kavereiden kanssa muualle. Mutta biletys on biletystä, itse ainakin kaipaan parisuhteessa ihan niitä arkipäivän pikkujuttuja.

O