SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]adix, 20.1.2008 06:06:
o/ Taas ollaan lähtöruudussa.. 4,5vuoden suhteen jälkeen.. ihme olotila kun on tottunut elämään ihmisen kanssa ja nyt yhtäkkiä pitäis elää ilman.. armeejaa syytän tästäkin.. vaikka olin vaan 6kuukautta niin ehti se tämän suhteen rikkoa.

voe voe..

Ehkä löydän vielä jostain yhtä hyvän naisen kun sen minkä menetin, joskus kun itsetunto on palautunu edes pikkasen...

Kellään pitkän-suhteen-jälkeen-mitä-tehdä-vinkkejä? :D
Ei ainakaan kiinnosta yhen illan jutut eikä mitkään "leikitääx kotii?!?" bimbot.
Ehkä sit aikanaan...

Hohhoh hyvin taas avauduin jälleen kerran..
[/q]

jaksamisia, olin iteki samanlaisessa tilanteessa jossain vaiheessa. meni 3½v jälkee poikki, kestettiin tosin intti yhdessä mut sen jälkee oli eri tavoitteet elämässä ja pikkuhiljaa ajauduttiin erilleen. oot viel melkein samanikänen ku minä sillon eli ei sul oo mitää hätää. Oot ilmeisesti tutustunu tohon exääs suht nuorena ja voin sanoo et ne harvemmin kestää. Lopussa se on enemmän sitä et oot sen kaa vaan sen takii et oot tottunu siihen ja kyl kannattaa kokeilla muitaki vaihtoehtoja. tästä on jo yli 2v aikaa ja elämäni paras asia tähän asti oli ehdottomasti se että hänen kanssaan meni poikki, oli toki hyviäkin aikoja mut täl hetkel on paras fiilis ever :)
sekoilet oman aikas eri naisten kaa ja elät elämääs kunnolla ½ vuotta, sit ku tuntuu siltä et oot valmis taas johonki vakavampaan niin matoo koukkuun vaan, eiköhän joku nappaa. ja niinku ezzy sano et jos meni armeijan takia poikki niin tuskin menetit hirveen hyvän naisen, kyl tommoset pitää kestää yhdessä vaikka mikä olis. toi on hyvä koetinkivi suhteelle ja nyt tajusit sit ettei toi oo se oikee sua varten. mut koita jaksaa, kyl elämä viel hymyilee :)

[q]Lyylikki, 22.1.2008 09:39:
No mitäs hittoo

Jätät meidät TAAS tänne nurkkiin pölyttymään...hehe...
[/q]

Sellaista se on elämä. Kaikenlaista alkaa tapahtumaan silloin kuin sitä ei todellakaan olettaisi tapahtuvaksi ja sitä havaitsee olevansa onnellinen aika jokerina pakasta pelmahtaneen ihmisen kanssa.

[q]Lyylikki, 22.1.2008 09:39:
Nopeet liikkeet on näyttäviä, mutta hitaat tehokkaita, että tiedä tuosta nyt sitten.

Good luck - toivottavasti ei enää tässä luukussa tavata
[/q]

Mulla on kaikenlaisista liikkeistä pikkuhiljaa ihan tarpeeksi kokemusta. Nyt ei olis tarkoitus sen paremmin pistää pikajuoksuksi kuin myöskään laahustaa. Ottais vaikka asiat nyt ihan sellaisena kuin tulevat.

Kiitoksia vaan. Noin mäkin toivon. Oon vähän sellainen vanha hömppä et kun ylipäätään lähden tästä luukusta lätkimään muualle kuin säpinän puolelle, niin en tee sitä ihan kevyellä harkinnalla kuitenkaan. Musta on turha ruveta seukkailemaan ellei toisesta toivo loppuelämää.

[q]Jone, 22.1.2008 08:25:
Vois muuten ottaa vaihteeksi pientä sivuaskelta ja heilauttaa kättä tämän luukun väelle. No, ehtihän sitä jo hetken viipyäkin.
[/q]

Tjoop, samoin kyl. Jumissa ollaan (emme keskenämme...vielä)

<--- takavasemmalle

[q]KooKie, 22.1.2008 10:00:
Mee sä sinne homoluukkuus hinuri!
[/q]

tuu mukaan! saat pilluu.

Olin tänään hellä vasurille, enkä käyttänyt oikeata!

huhhuh.. toista vuotta jo vedellään ilman parempaa puoliskoa. kyllä tänä vuonna on pakko tapahtua jotain mullistavaa tai jopa taikuutta...

[q][Siru], 10.2.2009 20:34:
mut onks se oikein? haukkua omaa muijaa jollekki tuntemattomalle kännispäissään?
[/q]

Joka toista haukku, sen oma napa paukkuu.

Eikös tää nyt oo ollu jo aika selvä ihan tuolta ala-luokilta asti

En myöskään tajua sitä toisten ihmisten tapaa haukkua ex-puolisoitaan nykyisille. Siitähän pieäisi tulla ihan ylenmäärin epäluuloinen olo, että jos toinen on voinut tehdän niin tyhmän valinnan silloin, niin miksi se nykyinen valinta olisi sitten niin paljon onnistuneempi.

[q]nuance, 22.1.2008 09:58:
saatanan hetero.
[/q]

I fail. :(

[q]siveys, 10.2.2009 21:58:
---
[Siru], 10.2.2009 20:34:

---

Eikös sen näe sitten vasta kun kuolee, että joutuiko helvettiin vai ei?
[/q]
sä oot niin viisas...

[q]nuance, 22.1.2008 10:48:
---
laite, 22.1.2008 10:06:
:D
Mulle kans!

mä haluun ja..!!

tänään me sovittiin tyttelin kanssa, et ei kumpikaan saa olla kenenkään muun kanssa, ni kaipa se tarkottaa sitä, et tälle luukulle sanotaan kiitos ja hei!

[q]KooKie, 26.1.2008 09:40:
Outoa sopia tollasta. Tai siis, luulis, että se tulee oikeanlaisen kumppanin kanssa tapaillessa luonnostaan.

Edit. Then again, that's just my 2cents.
[/q]
Kyllä mä ainaki mielellään juttelen asiasta ku rupee siltä tuntuu et sitä vois luokitella seurusteluks ja toivon et toiselta osapuolelta tulis kans jotain infoa, ei tuu sit ikiviä väärinkäsityksiä. Ei se välttämättä kummallekki ilmene samaan aikaan ja ihan itsestäänselvyytenä et hei nyt tää tuntuu alkaa tuntuu siltä et tää on se juttu ja ollaan ihan exclusive.

Sanonpa ainakin toistaseks (toivottavasti lopullisesti) heipat tälle luukulle

[q]pupuankka, 26.1.2008 11:01:
No mut eihän seurustelu välttämättä tarkoita sitä että sen pitäis olla exclusive. Siis jos molemmat haluaa tapailla myös muita niin sehän on vaan hieno asia. (Tiedän että täällä tämmöisestä hippeilystä tulee kuraa niskaan )

Ja musta on ehdottoman tärkeetä puhua näistä asioista ääneen ja sopia, mitä se suhde kenellekin tarkoittaa ja millaisilla "ehdoilla" kukin on onnellinen.

Hitsi mulla on sellainen olo et voisin lopultakin siirtyä tuolta säpinäluukusta vähän jonnekin muualle. Tiedä sitten, että mihin
[/q]
Joo ei tietenkää tarkota et pitäis olla exclusive, mut näin se kumminki useimmissa tapauksissa on.
Sitä just tarkotin et se puhuminen on tärkeetä, oli tilanne mikä tahansa.

Kyllä mua ainaki aika pahasti ottaa päähän jos toinen ei kykene puhumaan et mitä suhde merkkaa ja mihin päin se on menossa ja sit yhtäkkiä tulee isoja ongelmia ku ihan eri ajatukset asiasta kummallaki.

[q]KooKie, 26.1.2008 09:40:
Outoa sopia tollasta.
[/q]
Vaarallista olla sopimatta. Muuten menee olettamuksiksi ja nepä harvemmin automaattisesti kohtaa.

[q]Miksan, 26.1.2008 11:06:

Joo ei tietenkää tarkota et pitäis olla exclusive, mut näin se kumminki useimmissa tapauksissa on.
Sitä just tarkotin et se puhuminen on tärkeetä, oli tilanne mikä tahansa.

[/q]

Niinpä, tämäkin on sellainen parisuhdeoletus mikä otetaan annettuna, että parisuhde tarkoittaa suljettua romanttisen rakkauden monopolia, missä ei saa tuntea minkäänlaista vetoa muita ihmisiä kohtaan.

En ala politikoimaan tästä tän kummemmin nyt mut totean vaan että kaikki eivät ehkä ajattele sillä "perinteisellä" tavalla ja siksi on tärkeää puhua myös tästä aiheesta. Eikä siinä ole mitään kummallista, se on ainoastaan järkevää.

Nyt kun ns. "erostani" on kulunut riittävän monta kuukautta on kenties syytä upottaa postaus tähänkin forum'iin ihan semi- tai pro-asenteella. Riippuu ja roikkuu tietenkin palautteesta, heeheee... ;-)

Nyt se on totta! Jollekin siunaus, toiselle kirous ja piina...!!!
Taivas on tipahtanut niskaani ja elämän valtatie sortunut altani!
Jäin sinkuksi, taatana!
Nyt pitäisi löytää ihana, hellä, totaalisesta hiljaisuudesta nauttiva, lämmin ja turvallinen "kaveri", jota vasten voisin vuodattaa katkeran suolaisia kyyneliäni. Haa-haa...--->
HÖRÖNLÖRÖN JA SILLEEN, NÄÄS!
En todellakaan kaipaa mitään "olkapäätä", koska olen itkuni pillittänyt etc...
Yksin on vain niin erityisen epämiellyttävää viettää aikaa. Jotenskin tiedän niinku että moni tietää mistä puhun...!!!
Just sun (SINUN!) kanssa haluan tuijotella lasittuneella katseellani takkatulen räiskettä, samalla kun pitäisin sinua kädestä. Istuisimme hiljaisuudessa samalla punaviiniä siemaillen.
Aamuauringon herättäessä (vaikka se olisi pilvessä) meidät lämmöllänsä, havahtuisimme keskustelemaan runoudesta ja kulttuurista sivistyneesti!
Joo ja tietysti englantilaisesta klassikkokirjallisuudesta (josta en tiedä HÖLÖKÄSEN PÖLLÄYSTÄ!) --> Ah!
Kirjoitan viestini tähän forum'iin vain siksi kun olen niin ujo ja sulkeutunut, enkä oikein muuten osaa ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen...
Löydänkö sinut täältä?

Nimim: "Paalutinko turhaan"...

Terveisin Aki aka COBALT

kyllä mä omasta mielestäni olen täältä luukusta jo jokin aikaa sitten poistunu Säpinää kyllä sitten riittää

[q]anniharha, 13.6.2009 15:54:
Ei, mä en taas ymmärrä. Huoh.

[/q]
Niin, tarkoitus oli tosiaankin sanoa että riittää kun mies pitää just sua kaikkein kiinnostavimpana prospektina eikä siihen oikeesti tarvita ihan mahottomia :p
Joilleki miehille tulee jo hyvä olo pelkästään siitä että heille hymyillään...

[q]Timmo, 26.12.2008 18:19:
---
Josssu, 26.12.2008 17:33:
Mä voisin harkita täältä lähtöä jos löytyy nämä kriteerit täyttävä mies:
1. Kuuntelee konemusaa
2. Sillä on tummat hiukset
3. Siivoaa

5. On hyvännäköinen
6. On hellä
7. Harrastaa urheilua
8. Pitää eläimistä ja etenkin poneista ja vie mut tallille pari kertaa viikossa.

---

Kelpaako :D

T: asuttu tallin naapurissa 13-vuotta. ;D
[/q]
Nyt vaan pikapikaa kokkikurssille niin kyl se siit!

O