SINKKULUUKKU
[q]Nexus__69, 25.12.2007 13:29:
---
plink, 25.12.2007 13:26:
sexytime romance explosion!
---
mitää romansseja tarvita!
[/q]
sexytime explosion!
sexytime romance explosion!
Jone, 19.12.2007 16:15:
Tässä jonkin aikaa sitten sinkkuunnuttuani mua huvitti melkoisesti se mitä tapahtui kun muutin Feissarissa relationship statukseni "surullisempaan suuntaan"; vuorokauden aikana sain kanssa kolme treffipyyntöä omasta kaveripiiristäni. Oli vähän sellainen "kiitoksia supportista, mutta antakaa mun nyt edes pestä lakanat ensin"-fiilis.
---
Heii mulle kävi ihan samoin!No ei nyt ihan kolme mut.. Mä unohdin että feissari on siitä kiva että sen kertoo mun tilanteen ihan kaikille. Treffeillä on kyllä tullut käytyä mut en mä tästä luukusta ihan vielä meinaa karata. Mä ajattelin vähän testailla mikä on tämän hetken tarjonta *slurps**nauru*
Niin paras tunne olla täällä pitkästä aikaa!!
[q]ludde, 25.12.2007 13:32:
Heii mulle kävi ihan samoin!No ei nyt ihan kolme mut.. Mä unohdin että feissari on siitä kiva että sen kertoo mun tilanteen ihan kaikille. Treffeillä on kyllä tullut käytyä mut en mä tästä luukusta ihan vielä meinaa karata. Mä ajattelin vähän testailla mikä on tämän hetken tarjonta *slurps**nauru*
[/q]
Joops, täällä on vähän sama fiilis. Musta ei missään nimessä olis tonne toisen luukun puolelle tällä hetkellä, mutta se ei kyllä tarkoita et aikoisin jäädä suremaan elämääni tai munkkiutua. Vois vaiks aktivoitua treffailupuolella pikkuhiljaa huvikseen itsekin.
[q]domi, 25.12.2007 12:37:
Moi, mä oon täällä
[/q]
Mäki!
[q]larzizi, 29.12.2007 22:47:
Haha, saman päivän aikana kaks miestä sanoo rakastavansa mua
[/q]
Ei tossa vielä mitään, kai sä sanoit kummallekin myös rakastavasi häntä? :DD
Haha, saman päivän aikana kaks miestä sanoo rakastavansa mua
[q]KooKie, 29.12.2007 23:06:
Somewhere out there you can find two broken hearted guys. :,( </3
[/q]
Voin lohduttaa kertomalla, että niitä on luultavasti vain yksi.
[q]WiljamiDzay, 1.3.2008 20:08:
btw... mikä se hamekangasjuttu on? (siis ton oon ymmärtäny et mimmit kosii karkauspäivänä mut miten se hamekangas siihen liittyy? *ding**nauru*)
[/q]
"Karkauspäivän perinne
Helmikuun 29. eli karkauspäivä on tunnettu eri puolilla Eurooppaa kansanperinteessä päivänä, jolloin kaikki on päälaellaan. Tapa on ollut Englannissa käytössä vuosisatoja, mutta sen alkuperä on hämärän peitossa.
Suomessa ja muissa Pohjoismaissa karkauspäivän kosimisperinteet ovat tulleet tunnetuiksi 1800-luvun lopulla.
Karkauspäivänä naisetkin ovat saattaneet kosia jo silloin, kun se vielä oli vastoin vakiintunutta käytäntöä. Jos mies ei halua vielä naimisiin, hän vapautuu tilanteesta antamalla kosijattarelle sopivan lahjan. Suomessa käypä korvike on ollut hamekangas, kun englantilaismiehille taas on riittänyt käsineiden eli rukkasten hankkiminen.
Lähde: Wikipedia"
iltalehden nettisivuilta
[q]KooKie, 29.12.2007 22:59:
Ei tossa vielä mitään, kai sä sanoit kummallekin myös rakastavasi häntä? :DD
[/q]
En sentään :D
Nonni, saatiinpa yksi luku säpinöiden kirjassa taas päätökseen. Homma ei edennyt, joten parempi näin :)
[q]Freja, 31.12.2007 14:10:
---
infiana, 31.12.2007 13:52:
---
joo, miks ei... ei mulla aiemminkaan mitään tasoa valinnoissani ole ollut
---
Vuoden paras! :'D
[/q]
Nii oli!
Mut hei!! Se oli kuitenki YEES..Kinda..
[q]infiana, 31.12.2007 01:03:
noniin.... täällä taas etsimässä uutta ihmistä joka voi sit dumppaa mut.
[/q]
Uuh..Pick Me, Pick Me!!
Koko kuluva vuosi täällä.
hehee.. vaikuttais siltä että miespuolisien mielestä tää luukku ei oo ollenkaan niin ihuna ku naispuolisten... :D
Kirjaudun ulos! Toistaiseksi..
Täällä yhä...ja hyvä niin. Vuosituhansien avoliitossa-statuksen rapistuttua oli aivan mahtavan upeaa viettää uusi vuosi laivalla erään mielenkiintoisen herran kanssa. Tulin siis isketyksi
I just <3 this place *sydän*
Tää luukku on oikein kiva! Kävin joulukuun alussa parilla treffeillä yhden jannun kans ja totesin, etten todellakaan tästä luukusta lähde pois puolitehoisesti. Mä tiedän heti, pidänkö tyypistä vai en, mut nyt ei vaan riittänyt edes pitäminen, että olisin asiaa jaksanut pidemmälle katsoa.
Tarvii kunnon taisteluparin ottaa matsia niillä paljonpuhutuilla puskutraktoreilla ennenkuin täältä mua mihkään saa :D