SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Mmm scawy. Kolme treffikutsua saman päivän aikana Koht saatte kuulkaa kollit tapella musta! NII!

Vai pitäskö pessimistinä maalata pirut seinille ja sanoo jo valmiiks et "vituikshan se/ne män"..

[q]domi, 19.12.2007 15:31:
---
Mark, 19.12.2007 15:30:
En diggaa täst luukusta näin joulun alla Aivan vitusta jotku pyhät ku jokainen käpertyy oman avokkinsa kainaloon ja viettää rauhallista jouluu, meitsi varmaan kompensoi sen avokin jollai vodkalekal tjsp.

-M

---

Mä korvaan vodkalekan Windows Vista-manuaalilla. 1200 sivua rakkautta *sydän*
[/q]

Gee, en valita enää *nauru**lohduttel* Mullahan on asiat siis hyvin :P

-M

En diggaa täst luukusta näin joulun alla Aivan vitusta jotku pyhät ku jokainen käpertyy oman avokkinsa kainaloon ja viettää rauhallista jouluu, meitsi varmaan kompensoi sen avokin jollai vodkalekal tjsp.

-M

[q]Jocular, 19.12.2007 15:14:
Mmm scawy. Kolme treffikutsua saman päivän aikana Koht saatte kuulkaa kollit tapella musta! NII!
[/q]

Niin sitä pitää. Oletko jo päättänyt aiotko ottaa mitään vai kaikki vastaan?

Tässä jonkin aikaa sitten sinkkuunnuttuani mua huvitti melkoisesti se mitä tapahtui kun muutin Feissarissa relationship statukseni "surullisempaan suuntaan"; vuorokauden aikana sain kanssa kolme treffipyyntöä omasta kaveripiiristäni. Oli vähän sellainen "kiitoksia supportista, mutta antakaa mun nyt edes pestä lakanat ensin"-fiilis.

[q]Jocular, 19.12.2007 15:14:
Vai pitäskö pessimistinä maalata pirut seinille ja sanoo jo valmiiks et "vituikshan se/ne män"..
[/q]

Paskat mene. Hyvä siitä tulee. Onnea treffeille!

[q]mayah, 19.12.2007 12:07:
---
COBALT, 19.12.2007 11:17:
---

Tuplatopikit menee aina kii, osastosta huolimatta.

T: sitrushedelmäperse
[/q]

Äyk, turhaa hienostelua sanon minä! *näyttää-kieltä-hymiö-tähän*
Mä nyt varmaankin mokaan tässä ihan satavarman seuransaannin, mut eihän tota nyt olis voinu alunperinkään ihan vakavalla naamalla heittää edes "sinkkuluukkuun", hee...!!!?

Ps. "Pylly"! ...ei perse!

Hrmmm, jospas sitä edes jouluksi löytäisi seurakseen jonkun tonttumuorin keittelemään puuroa. Jos se hakis vielä pari kylmää jääkaapista niin menisin sellasen kanssa vaikka naimisiin! Kattotaan nyt mitä tuo punainen pukki tuo tullessaan

[q]AlexS, 19.12.2007 20:08:
On kyllä ihan eri maailmasta nää "kolme treffipyyntöä päivässä" jne. kuin se missä meikäläinen elelee :D Noh se on kiva et muilla on noin hyvin vientiä :)
[/q]

kolme treffipyyntöä päivässä on eri asia kuin kolme treffipyyntöä _päivän_ aikana...

[q]AlexS, 19.12.2007 20:08:
On kyllä ihan eri maailmasta nää "kolme treffipyyntöä päivässä" jne. kuin se missä meikäläinen elelee :D Noh se on kiva et muilla on noin hyvin vientiä :)
[/q]

jotenkin on niin totta..

[q]Jone, 19.12.2007 16:15:
Tässä jonkin aikaa sitten sinkkuunnuttuani mua huvitti melkoisesti se mitä tapahtui kun muutin Feissarissa relationship statukseni "surullisempaan suuntaan"; vuorokauden aikana sain kanssa kolme treffipyyntöä omasta kaveripiiristäni.[/q]

Lasketko poket treffipyynnöiksi?

Kirjotin Joulupukille ja toivoin lahjaksi miestä*tirsk*...saa nähdä kuin käy...

[q]Jone, 19.12.2007 16:15:
Tässä jonkin aikaa sitten sinkkuunnuttuani mua huvitti melkoisesti se mitä tapahtui kun muutin Feissarissa relationship statukseni "surullisempaan suuntaan"; vuorokauden aikana sain kanssa kolme treffipyyntöä omasta kaveripiiristäni. Oli vähän sellainen "kiitoksia supportista, mutta antakaa mun nyt edes pestä lakanat ensin"-fiilis. *nauru*[/q]
Anna mä arvaan: Deittaisit kaikkia, potkit ne aamulla ulos etkä ees pessy lakanoita?

[q]Freja, 1.3.2008 16:40:
Ttu minä tarvi yhtään ketään.
Yksin on paljo parempi. *muuria rakentel*
[/q]

jeh.. pykätään huiman korkee muuri ympärille ilman ovia tai mitn muitakaan aukkoja ja ollaan sen takana/sisällä turvassa ikäviltä asioilta mitä saa päällensä jos erehtyy päästämään ketään lähelleen

btw... mikä se hamekangasjuttu on? (siis ton oon ymmärtäny et mimmit kosii karkauspäivänä mut miten se hamekangas siihen liittyy? *ding**nauru*)

[q]astaroth, 21.12.2007 13:33:
eka pihtaa, ja sit jälkeenpäin vielä valittaa

naiset *sydän* :D

[size=1]pilke silmäkulmassa sit, en voinut vaan vastustaa kiusausta ;P[/size]
[/q]

U said it mate, 2nd that, naiset *sydän**poks*

-M

[q]astaroth,
eka pihtaa, ja sit jälkeenpäin vielä valittaa

naiset *sydän* :D

[size=1]pilke silmäkulmassa sit, en voinut vaan vastustaa kiusausta ;P[/size]
[/q]

Pakko nyt vähän valittaa

Toisaalta, on tällä hetkellä semmonen krapula, että parempi ehkä oli herätä omasta sängystä. Ja lupasin mennä ko. miehen kanssa joku päivä kahville, että eiköhän tää tästä

[q]Freja, 21.12.2007 13:56:
Onks mus jotai vikaa, jos mun mielestä on iha kiva herää krapulas jonku vierestä? :D
[/q]

ei yhtään.

[q]Lyylikki, 12.2.2008 18:11:
Mut hitto kun joku päivä Maija ruusunpunaiset lasit silmillään päättäiskin pistää Sinkkuluukun lukkoon. Huhheijaa...
[/q]

:D

Sori, oon "vähän" nykyään..

[q]Nexus__69, 25.12.2007 13:25:
---
domi, 25.12.2007 12:37:
Moi, mä oon täällä

---
Samat sanat*poks*

[q]ezzy, 10.2.2009 10:15:
---
[Siru], 8.2.2009 18:09:

---

---

Sitä, että ihmiset ovat erilaisia eikä koskaan täydellisiä.
[/q]
mut onks se oikein? haukkua omaa muijaa jollekki tuntemattomalle kännispäissään?

[q]Lyylikki, 12.2.2008 18:11:
Onneksi on sentään Sinkkuluukku, täältä saa virtuaalista teetä ja sympatiaa (useimmiten)
[/q]

Onneksi. *hihu**hali*

[q]plink, 25.12.2007 13:26:
sexytime romance explosion!
[/q]

mitää romansseja tarvita!

O