SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Anselmi, 11.12.2007 18:06:
---
Onko sinkkuilu tyhmää? Pirpelihän tuossa toi esiin listan seukkailun hyvistä puolista, ei sinkkuilun huonoista. Kyllähän sinkkuilun puolistakin saisi helposti tuollaisen listan.
[/q]

Viitsisitkö mitenkään laatia?

En väitä etten tietäisi mitään hyviä puolia, mutta sinä kun vaikutat selvästikin nauttivan siitä suuresti (ja itselläni on siitä silloin tällöin tuskaa) niin voisi olla hyvä saada pointtereita ja muistutuksia siitä miksi sinkkuudesta kannattaa nauttia.

Kolmen vuoden jälkeen täällä taas , ja ai helvetti, että tuntuu pahalta. Tuntuu kun happi loppuis. No onneks olut helpottaa oloa ainakin hetkellisesti*nyyh*.

[q]Ios, 11.12.2007 18:53:
Juu kyllähän sitä ennemmin on sinkkuna kun huonossa suhteessa. Eli ei sinkkuilu tyhmää ole vaikka itse sitä miellellään sen näkee vain välitilana. Vissiin ollut liikaa parisuhteessa, ettei osaa ajatella muuta vaihtoehtoa. Tiedä sitten...
[/q]

Osuvasti sanottu/kirjoitettu. Jotenkin kasvatin itseäni tuon välitilan aikana tai ainakin yritin, kun kumminkin silloin tuli muutto ekaan oikeaan asuntoon jossa mä vastasin itse omista menoista niin rahallisesti kuin ajallisesti.

Itsellä nyt 2 vuotta sinkkukinkkuilua takana ja täytyy myöntää, että olen kyl tälhetkellä onnelisempi kuin aikoihin ja ihan yksin vieläpä. Olen rakastunut, itseeni, ja nautin tästä yksinäisyydestä täysin siamauksin. Ehkäjoskusmahdollisesti joku jostain tulee elämääni, mutta ei kiirettä. Näin on hyvä.

[q]ezzy, 17.12.2007 03:07:
Kannattais ehkä keskustella :) Hirveä kiire.[/q]

Keskustelisin, jos olisi Suomessa

Tosin keksin jo aikasemmin mikä tässä täydellisessä miehessä mättää. Häntä ei voi saada. Hän on vain muistutus naisille, että hyviäkin miehiä on vielä olemassa

tiosella forumilla taisin kirjoittaakin samasta aiheesta taannoin että ei tämmöstä vajaaälystä, tällä naamalla ja tyhjällä kukkarolla kukaan huoli :D

Ei kait se niin justiinsa ole. johan tässä on paukuteltu kohta 3 vuosikymmentä sinkkuna niin eiköhän ne loputki mene siinä samalla :D

[q]Macandron, 17.12.2007 03:04:
niin voisi olla hyvä saada pointtereita ja muistutuksia siitä miksi sinkkuudesta kannattaa nauttia.
[/q]

- saa ihan itse keksiä itselleen viihdykettä: jos sattuu hotsittamaan juoda bissee kalsarit jalassa ja tsiigaa splatterleffoja, kukaan ei tuu urputtamaan siitä
- saa ihan itse valita garderoobinsa, eikä kukaan valkkaa sulle daijun näköstä skragaa "kun sä olisit niin paljon komeempi jos sä vähän pukeutuisit siistimmin"
- saa ihan itse valita soivan levyn ("mä en kestä kun sä oot nii deejii ja sitäpaitsi sulla on liikaa levyjä, ei niistä voi valkkaa, mä haluun kuunnella nyt tätä rentoutuslevyä")
- saa ihan itse päättää päivän menyystä ("yäk en voi sietää valkosipulia ja sienet on niljasia")

henkilökohtaisesti tärkeimpänä pidän kuitenkin seuraavaa:

-saa ihan itse keskenään olla niin hörhö kuin jaksaa, eikä tarvitse kenellekkään selitellä uskonnollisia ja elämänkatsomuksellisia valintojaan jotka liittyvät harrastuksiin, bileissäkäyntiin, päihdekäyttäytymiseen, musiikkimakuun, työssäkäymiseen/käymättä jättämiseen sekä elämäntehtävään

Ja sitä paitsi, kuten laulussa sanotaan, "...love is all around me / I feel it in my bones..." ja "...it's all too much for me to take / The love that's shining all around here.." Rakkautta on joka puolella, sitä saa joka puolelta ja sitä voi jakaa joka puolelle. Sitä ei tarvitse henkilöidä kehenkään, vaan kaikki ovat täsmälleen yhtä hyviä kohteita sen jakamiselle ja vastaanottamiselle.

Vois kohta jo häippästä täst topicista*pepsodent*

[q]tbo, 18.12.2007 02:26:
---
Macandron, 17.12.2007 03:04:
niin voisi olla hyvä saada pointtereita ja muistutuksia siitä miksi sinkkuudesta kannattaa nauttia.

---

- saa ihan itse keksiä itselleen viihdykettä: jos sattuu hotsittamaan juoda bissee kalsarit jalassa ja tsiigaa splatterleffoja, kukaan ei tuu urputtamaan siitä
- saa ihan itse valita garderoobinsa, eikä kukaan valkkaa sulle daijun näköstä skragaa "kun sä olisit niin paljon komeempi jos sä vähän pukeutuisit siistimmin"
- saa ihan itse valita soivan levyn ("mä en kestä kun sä oot nii deejii ja sitäpaitsi sulla on liikaa levyjä, ei niistä voi valkkaa, mä haluun kuunnella nyt tätä rentoutuslevyä")
- saa ihan itse päättää päivän menyystä ("yäk en voi sietää valkosipulia ja sienet on niljasia")

henkilökohtaisesti tärkeimpänä pidän kuitenkin seuraavaa:

-saa ihan itse keskenään olla niin hörhö kuin jaksaa, eikä tarvitse kenellekkään selitellä uskonnollisia ja elämänkatsomuksellisia valintojaan jotka liittyvät harrastuksiin, bileissäkäyntiin, päihdekäyttäytymiseen, musiikkimakuun, työssäkäymiseen/käymättä jättämiseen sekä elämäntehtävään

Ja sitä paitsi, kuten laulussa sanotaan, "...love is all around me / I feel it in my bones..." ja "...it's all too much for me to take / The love that's shining all around here.." Rakkautta on joka puolella, sitä saa joka puolelta ja sitä voi jakaa joka puolelle. Sitä ei tarvitse henkilöidä kehenkään, vaan kaikki ovat täsmälleen yhtä hyviä kohteita sen jakamiselle ja vastaanottamiselle.
[/q]

Komppaan osin.

Se on kyllä kivaa kun ei tarvitse vastata kenellekään teoistaan, ulkonäöstään, musiikkimaustaan, jne... Mutta silti oon välillä niin impulsiivinen että olis ihan hyödyllistä jos joku pakottais välillä miettimään tekosiaan.

Hyvä pointti rakkaudesta. Sitä tosiaan voi saada vähän sieltä sun täältä. Mutta määrä ei korvaa laatua tässäkään tapauksessa... Ja sekä rakkaus että seksi on ainakin mun maailmassa ollut ihan eri luokkaa suhteessa kuin sen ulkopuolella.

No ilmoittaudutaanpas sitten tänne. On tässä sinkku hommassa se hyvä puoli, että sitä jotenkin herkistyy vastakkaiselle sukupuolelle. Vaikka jonkun söpön tytön hymy voi saada loppupäiväksi iloiselle tuulelle. Ne on ne pienet ilot, jotka tekee elämän mukavaksi

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1466993

Nestor piti pitkän ikänsä salaisuutena naimattomuuttaan.

- Jos minulla olisi ollut vaimo, olisin ollut arkussa jo kauan sitten, hän sanoi jokin aika sitten AFP:n haastattelussa.

WIFE= Wash Iron Fuck Etc.

Mä en oikein osaa kuulua tähän luukkuun ku olen vähän kaikkien luukkujen ulkopuolella

Musta tuntuu että olen aina vähän kaiken ulkopuolella. Heila/heiloja on mut en kyllä seurustele, tai seurustelisi. Ainakaan perinteisellä tavalla. Äh, yritä tässä nyt sit olla.

Joskus kun sitä on kattellu jonkun nuoren parin elämää niin on ottanut aika hemmetisti pattiin kun muija ei päästä poikakaveriaan mihinkään kuten mun kanssa kaljalle. Sitä kun pitäisi olla yhdessä 24/7 kun jo pelkän tieto että poikakaveri on lähdössä pois muutamaksi tunniksi on jo niin hirveää. Mut en kyllä ole vastaavaa tapausta ennen nähnyt.

[q]larzizi, 1.3.2008 17:32:

[/q]

heh, eilenhän sitä ois vissiin pitänyt kosia jos näihin karkauspäivän juttuihin on uskomista no tuskimpa tulee neljän vuoden päästäkään...
töissäkin totesivat, että "sä et kyllä varmasti halua sen enempää miestä ku sitä hamekangastakaan" no valmis hame ehkä kävis!

Perhana!
Ihan piruuttanikin copypasteen läppäni tänne kun Maijatäti pisti topic'ini umpeen tuolla häröilypuolella?
En muuten vahingossa huitaissut topic'iani nimenomaan siihen osastoon. Nyt Maija se Sitruuna äkkiä pois sieltä nätistä pepusta!

Tässä siis:-->

No, nyt se sitten on totta! Taivas on tipahtanut niskaani ja elämän valtatie sortunut altani!
Jäin sinkuksi, taatana!
Nyt pitäisi löytää nopsasti ihanan lämmin ja turvallinen olkapää, jota vasten voisin vuodattaa katkeran suolaisia kyyneliäni. Sekä suuret, hellät ja kosteat silmät joita voisin tuijotella lasittuneella katseellani samalla kun pitäisin sinua kädestä. Istuisimme hiljaisuudessa ja tuijottelisimme yhdessä takkatulen loimua samalla punaviiniä siemaillen.
Aamuauringon herättäessä meidät lämmöllänsä, havahtuisimme keskustelemaan runoudesta ja kulttuurista sivistyneesti!
Ah!
Kirjoitan viestini tähän forum'iin vain siksi kun olen niin ujo ja sulkeutunut, enkä oikein muuten osaa ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen... (Sorry Itis!)
Löydänkö sinut täältä?*pepsodent*

Terveisin Dj Axl Gardani (spykeguru)

[q]ezzy, 12.12.2007 01:36:
Enkä tajua miks sinkkuilun synkistelyä pitäis jotenkin hävetä ja "opetella" olemaan sinkku. Se on epäinhimillistä eikä tunnu kyllä mitenkään järkevältäkään.[/q]

Mielestäni on sekä inhimillistä että järkevää oppia olemaan sinkku, syistä jotka luettelin tässä.

[q]mayah, 19.12.2007 12:18:
---
COBALT, 19.12.2007 12:15:
Äyk, turhaa hienostelua sanon minä! *näyttää-kieltä-hymiö-tähän*
Mä nyt varmaankin mokaan tässä ihan satavarman seuransaannin, mut eihän tota nyt olis voinu alunperinkään ihan vakavalla naamalla heittää edes "sinkkuluukkuun", hee...!!!?

Ps. "Pylly"! ...ei perse!

---

Täällä ei vitsiä väännetä, kaikki mitä sinkkuluukussa sanotaan, sanotaan vakavalla naamalla. Nii.

Onnea etsintään :) mä olen maailmankaikkeuden onnellisimpana tyttösenä tuolla toisessa laatikossa hihuilemassa vaan ^_^

Joo, kiitti ja kivat sulle, kuittaile vaan! Kohta avaan ranteeni tylsällä puukolla. Kostoksi yhteiskunnalle!
Mut ekaks kai pitäis lopettaa tää juopottelu tältä erää...

[q]Freja, 19.10.2007 09:16:
Mun piti tulla sanomaan jotain ensitreffeistä ja seksistä ja ihastumisesta, mut mun ajatukset katkes. Mä sanon sit, ku ne tulee mieleen takas.
[/q]
Noista asioista on jo niin kauan, että on päässyt jo pahasti unohtumaan? ;D.

Koko syksy on tullut säädettyä ja viime viikkoina enemmän kuin tekis hyvää yhdelle pienelle tytölle. Onneks ne kaikki on nyt saatu onnellisesti jonkinlaiseen lopputulemaan ja voi hyvillä mielin lähteä sinkkuilemaan ulkomaille puoleksi vuodeksi
En kyllä haluaisi puolenkaan vuoden vaihdossa kokeilla parisuhteen kestävyyttä, sen verran paljon vaihtareiden sisäsiittoista känniääliö-käyttäytymistä olen nähnyt ja kokenut syksyn mittaan. Propsit niille, jotka pystyy ja saa vielä parisuhteenkin kestämään, mutta tähän väliin täytyy vain todeta, että on se kivaa olla sinkku!*plur*

O