SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Juu aurinko paistaa, kevät hiljalleen etenee ja hormonit alkavat toimia. Eli ei hätää, kohta on kaikilla tämänkin luukun asukkailla säpinää vaikka kuinka

[q]larzizi, 6.1.2008 11:05:
Mun elämäni mies on hankkinut jostain tyttöystävän sillä välin kun on ollut Kosovossa Niin ne hyvät miehet vaan hupenee..
[/q]

Mitäs venasit liia kaua.

[q]aada, 5.1.2008 21:51:
ääh, en j-a-k-s-a

a) etsiä ketään
b) pelata mitään
c) olla yksin

noi a ja b kohdat selittäneekin hyvin miksi muutosta ei ole tiedossa kohtaan c

RATKAISU: ehdotuksia otetaan vastaan
[/q]

Yleensä jos "etsii", tulee vaan lähinnä pelaajia vastaan eli ne ei oo todnäk. sua varten (eikä kyllä minuakaan). Yksin oleminenkaan ei ole aina kivaa, mut pakko yrittää olla sen asian kanssa kun väkisinkään ei kenenkään kanssa voi olla

Ja tosiaankaan, tässä keväästä ei ole mitään tietoa. Eihän tässä oo enää kuin 4-5 kuukautta niin sit alkaa lämpenee, wake up people :)

kantsii käydä kimppuun kuin sika limppuun.. eiks se näin jotenki menny ?

[q]Freja, 6.1.2008 13:33:
---
Ios, 6.1.2008 13:19:
Juu aurinko paistaa, kevät hiljalleen etenee ja hormonit alkavat toimia. Eli ei hätää, kohta on kaikilla tämänkin luukun asukkailla säpinää vaikka kuinka

---

Paskat, sanon minä. Sitäpaitsi talvi sieltä vielä tulee.
Kylmää ja ankeeta.
[/q]

Mukavia sisäpelejä ^_^

[q]Freja,
---
Kylmää ja ankeeta.
[/q]

Joo tämä on todennäköisempää. Taisin innostua liikaa aurinkoisesta talvipäivästä. Kiitokset maanpinnalle palautuksesta.

[q]Ios, 6.1.2008 15:28:
---
Freja,
---
Kylmää ja ankeeta.
---

Joo tämä on todennäköisempää. Taisin innostua liikaa aurinkoisesta talvipäivästä. Kiitokset maanpinnalle palautuksesta.
[/q]

Blaah, talvi tulee joo mut tulee se kevätkin! Meikä ainaki viettää kevättä joka vitun ikisenä hetkenä jolloin paistaa aurinko Huomattavasti helpompaa kestää talvi kun se ei ole vallitseva olotila ihan jokaisena päivänä lokakuusta huhtikuuhun.

mun hormonit on alkanu hyrrää, kai se o joku kevät tulossa si.

:(

[q]domi, 6.1.2008 16:57:
---
Displacer, 6.1.2008 16:56:
no jos ostamassa olet niin kannattaa varmaan katsella muualta ku täältä :D

---

Oon katsonut jo keltaisen pörssin ja huuto.netin läpi :(
[/q]

usko tai älä, mut keltasessa pörssissä on nykysin joku deittipalsta:D sattui silmään, kun olin kebellä, eikä ollut muita lehtiä vapaana *seliseli*

[q]plink, 6.1.2008 17:06:
usko tai älä, mut keltasessa pörssissä on nykysin joku deittipalsta:D sattui silmään, kun olin kebellä, eikä ollut muita lehtiä vapaana *seliseli*
[/q]
:D Deittipalsta tyyliin "Isoaseinen kundi etsii seuraa, vaikkei tämä mikään metsästysmakasiini olekaan"

[q]domi, 6.1.2008 16:25:
WTB hiukan hellyyttä, halimista ja pusimista.

[size=20]GIEF.[/size]
[/q]

no jos ostamassa olet niin kannattaa varmaan katsella muualta ku täältä :D

[q]Santutar, 5.1.2008 22:45:
---
Nitta, 4.1.2008 10:35:
Hassua, enpä olisi ajatellut tänne päätyväni.

---

Mitäääh??*uuh*
[/q]

No, tilantarve tuli läheisyyden edelle :( Parempi näin kuin että olisin roikkunut kintereillä, mutta on se silti tärkeä ihminen.

[q]-xx-, 6.1.2008 01:18:
---
Nitta, 4.1.2008 10:35:
Hassua, enpä olisi ajatellut tänne päätyväni.

---

Otan osaa, tai onnea, ihan kummin vain...

Itsellekin tuli yllätyksenä, mutta tällä hetkellä hyvä näin.
[/q]

Kiitosta, osan otto tällä hetkellä ajankohtainen, otan onnittelut sitten vähän myöhemmin kun aurinko taas hymyilee :)

Mun elämäni mies on hankkinut jostain tyttöystävän sillä välin kun on ollut Kosovossa Niin ne hyvät miehet vaan hupenee..

Jännää, tulipa käytyä treffeillä pitkästä aikaa. Sitä vois kyllä harrastaa useamminkin

[q]aada, 5.1.2008 21:51:
ääh, en j-a-k-s-a

a) etsiä ketään
b) pelata mitään
c) olla yksin

noi a ja b kohdat selittäneekin hyvin miksi muutosta ei ole tiedossa kohtaan c

RATKAISU: ehdotuksia otetaan vastaan
[/q]

Itsellä vähän sama juttu eli jotenkin tuo etsiminen ja ja pelaaminen ei oikein tunnu mun jutulta. No tuo tietenkin johtuu siitä, että en ole kovin hyvä pelimies yms. Eihän sitä kukaan mielellään tee sellaista jota ei oikein hallitse. Yksi syy siihen miksi klubikulttuuriin aikoinaan ihastuin oli juuri se, että ilta pyörii muunkin kun parinhaun ympärillä ( tästä voi toki moni olla eri mieltä )

Kokemus on osoittanut, että elämässä harvemmin putoaa mitään arvokasta tuosta vaan eteen. Vaan vaivaa on kaiken arvokkaan eteen jonkin verran nähtävä. Näinhän se menee kai ihmissuhteissakin. Ehkä mulla on sellainen romanttinen ajatus lähes täydellisestä ihmisestä johon vaan törmää ja jonka kanssa synkkaa välittömästi. Voihan sitä näinkin toki käydä, mutta todennäköisemmin näin tapahtuu jos asian eteen jotain tekee.
Sori, ei ole mulla siis tähän mitään ratkaisua ole. Ainoastaan ajatustenvirtaa

[q]Lyylikki,
Missä se vakavan raja menee? Kuinka pitkälle voi mennä/kuinka usein nähdä ilman, että juttu muuttuu vakavaksi? Voiko seurustella, ilman että on vakavaa? Vai tarkoittako se vakava juurikin seurustelua?[/q]

se tarkottaa sitä, että voi lähteä vetämään heti, kun parempi sattuu kävelemään vastaan.

[q]Slim_Jim, 6.1.2008 21:34:
Eilen juttelin tytölle, hihihi.

Nimim: Semmoinen äidillisiä tunteita herättävä vässykkä joka ei saa pöksyjä märäksi edes vesisateessa vaikka on muuten hyvää juttuseuraa.
[/q]

Märät pöksyt on aika epämukavat pidemmän päälle, joten hyvä juttuseura on kyllä aika pop. Jos noistaisi itseään hännästä niin ne pimutkin alkaisi parveilla enemmän ympärillä, jos sitä kaipailee.

Nimin: omasta asenteesta on moni seikka kiinni

Eilen juttelin tytölle, hihihi.

Nimim: Semmoinen äidillisiä tunteita herättävä vässykkä joka ei saa pöksyjä märäksi edes vesisateessa vaikka on muuten hyvää juttuseuraa.

[q]Vampyrella, 8.1.2008 22:23:
---
Suorapuheisuutta, yes please.
[/q]

Todellakin. Pakko tehdä pelisäännöt selviksi alusta asti, niin ei kaadu suhteet (oli sitten fuck buddy tai sydänkäpynen), johonkin typeriin väärinkäsityksiin tms. Käsittämättömän ärsyttävää, jos ei osaa tuoda ajatuksiaan julki (ei se sun bestis tiedä mun ajatuksia jne.) ;)

O