SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Mä niin rakastan tätä luukkua *sydän*

[q]anniharha, 18.10.2007 19:11:
---
Miika, 18.10.2007 18:27:
Kyllä pelimies tai -nainenkin voi rakastua ja ihan tosissaan

Kunnollisuudesta ollaan sitten montaa mieltä.

---

-klip-

Mut niin, mä en nyt vieläkään saanut vastausta siihen, miks nopeasti kuvioihin tullut seksi välttämättä kaataisi jutun heti alkuunsa? Jos sä jo vastasit edellisessä siihenkin niin mulla meni pointti ohi, sori.
[/q]

öööh, meneekö ohi aiheen mut näin mä tän näkisin:
jos tapaa jonku kivan ja on kivaa ja kiihkeetä ni miks pitäis sit jarrutella itteesä vaa sen takia, et apua en oo kunnollinen jos ny annan/saan?
vähänkö se ois rasti, ku eka ois ihan into pinkeenä siinä ja sit ei viittis mennä pidemmälle, ihan vaan sen takia, ettei ois "kunnollinen" enää...
kerran meinaa kävi näin, et oli aikas uléta ja mylläys mielessä, mut sit ei päässytkään myllää tietyistä syistä johtuen, ni kyllä mua ainaki otti päähän...

ja miks se ois sit joku juttu miks jostain jutusta ei sit tulis mitää?

"I love taboos, they make such a beautiful sound when you break them"

Aika jännää moralismia tässä keskustelussa. Eiköhän ole tärkeintä että kaikki osapuolet ovat samoilla linjoilla asioista. Jos jostain suhteesta ei tulisi mitään sen takia että tyyppi kauhistuisi kun olen ihminen jolla on tarpeita, niin soronoo sitten vaan.

Mulla on muuten tänä iltana "ensitreffit"

[q]Miika, 18.10.2007 15:21:
---
lunake, 18.10.2007 14:14:
Kyllä mä uskon miesten puheita, mutta riippuu vähän, että mistä asiasta ja milloin ne puhuu. Se, että "pokaa" baarista miehen joka tulee yöks, ilman seksiä ja höpöttelee mitä höpöttelee menee ohi korvien, koska...ei sitä heppua enään sen jälkeen nää! Nih! Ja kyllä, muakin panettaa ihan tasasin aikavälein, mutta ei, en halua seksiä heti "ensitreffeillä". Olen nihkeä ja ylpeä siitä!
P.S. Mun ei tartte valehdella itselleni koska viihdyn erinomaisesti sinkkuna.

---

Onhan se ihan selkeetä, jos antaa ensitreffeillä niin ei siitä luultavimmin sen isompaa juttua synny. Kunnollinen ja hyvä nainen pitää polvensa yhdessä, siitä sietääkin olla ylpeä!

Kannattaako sellasen tyypin seurassa ylipäätänsä olla, jonka höpötyksiä ei jaksa kuunnella? Itse lähtisin mielummin yksin kotiin kuin vieisin jonkun random hepun jota en enää tulisi näkemään. Oikean ystävän viereen on paljon mukavempi mennä nukkumaan, eikä tarvii aamulla arpoa hississä peilaamisen ja aamiaisen välillä ;)

Mä koen oman siviilisäätyni siten, että säpinää ois tosi kiva olla yhden kanssa. Sen yhden, jolle voisi syämensä vaikka luovuttaa. Vaikka siihen menisi aikaa. Kun se tapahtuu, tiedän etten silloin enää halua olla sinkku.
Siihen saakka tyydyn etsimiseen([pieni]sinkkuuteen[/pieni]), mikä tarkemmin ajateltuna on oikeastikin ihan kivaa.
[/q]

Kyllähän mä nyt jaksan kuunnella uusien tuttavuuksien höpötyksiä. Pointtina oli se, että kun randomit höpöttelevät liperryksiä, niin tavoitteena on vain saada sitä pesää. Mielellään sitä kuuntelis liperryksiä jos ne olisivat aitoja.

Ystävien kainaloita en koe niin tyydyttäviksi, koska randomien kohdalla on miniriikkinen mahdollisuus että siitä vaikka kehkeytyis jotain kivaa joskus.

Mutta, olisi kiva jos useampikin mies arvostais tota ensitreffeillä pihtaamista. Kun ei niille toisille treffeille näytä pääsevän kun pihtaa. Tai sit vaan mulla on käynyt erittäin paska onni miekkosten suhteen.

Et niitä ekoi ja jatkotärskyi ootellen!

Turha murehtia tätä luukkua.

Kaikki aikanaan, itse majoitin tätä luukkua pitkään pimeimpää vuoden aikaan vime vuonna ja kun kevät koitti, alkoi kesä, joka varmasti oli yksi kesistä, joiden tapahtumia tulee hehkutettua vielä.

Erot ovat hankalia ja tässä luukussa varmasti moni sen jälkeen asustaa, mutta kun krapula on ohi, kannattaa nauttia siitä, että voi itse päättää mitä tekee. Kun itse on itse auringonpaiste, kerää se kummasti mielenkiintoisia vastakkaisen sukupuolen edustajia, joita parhaimmillaan joutuu välilä jopa pistämään "sivuunkin".

Itse kai kuuluun tuohon seukkausluukkuun tai säpinäluukkuun, kai. Henkisesti ehkö enemmän tänne. Jos vuosi sitten tätä samaa olisi kysytty, olisi vastaus ollut täysin päinvastainen. Nyt taas olen kallellaan tänne. Kun vaan nyt tietäisi missä haluaa olla. Kummaa kuinka, kun kaikki tuodaan tarjottimella, alkaa sitä miettiä kaikkea.... haluaako sitä oikeasti luopua kaikesta ihme säätämisestä, jota sinkkuillessa pääsee harrastamaan.

Onhan se kiva, että kotona joku odottaa, mutta jotenkin kai sitä on niin perfektionisti ja vaatii aina vain enemmän, että mikään ei riitä. Ensin sinkkuilu ei riitä ja sitten, kun ei tarvitse sinkkuilla, ei se seukkailukaan riitä. Olemme oravanpyörässä.

[q]gohome, 18.10.2007 23:50:
[--] jotenkin kai sitä on niin perfektionisti ja vaatii aina vain enemmän, että mikään ei riitä. .
[/q]

Hassua, mulla toi perfektionistius toimii kyllä niin, että kun jotain aloitan, saan sen myös toimimaan - täydellisesti. Tosin ehkä (ja toivottavasti) mulla on vaan niin pettämätön maku, että löysin heti jotain, mitä "enempää ja parempaa" ei mulle löydy. ...Sori, väärä luukku. :D

[q]KooKie, 18.10.2007 23:56:
---
Hassua, mulla toi perfektionistius toimii kyllä niin, että kun jotain aloitan, saan sen myös toimimaan - täydellisesti.
[/q]

Mä taas jossittelen, "Hei, mut mähän voisin.....". Vaikka kaikki toimii, sitä on tänäkin vuonna jo pariin otteeseen tullut tehtyä jotain ratkaisuja, ehkä mä odotan sitä "suurta valoa".

Tosin pariin kertaan on tullut jo ihan tahallaan hiekotettua joku juttu omilla teoilla, kun vaan jotenkin ei jaksa vaan olla ja jatkaa eteenpäin. Sitä kai ajattelee, että sitä löytää jotain mielenkiintoisempaa aina vaan. Ja jotenkin kesä oli niiiiin jees, että sitä on jäänyt päälle vaihde, jossa jokainen piste on vain etappi.....eli ei malttaisi jotenkin jäädä.

Sekavaa tajunnanvirtaa. ;)

[q][Onhan se ihan selkeetä, jos antaa ensitreffeillä niin ei siitä luultavimmin sen isompaa juttua synny. Kunnollinen ja hyvä nainen pitää polvensa yhdessä, siitä sietääkin olla ylpeä!
[/q]

Ähh siis anteeks mutta mitä helvettiä? Itse olen "antanut" kaikille poikaystävilleni ensitreffeillä ja ihan kelpo suhteita niistä on tullut.

Päteekö nuo "kunnollisen ja hyvän" tunnusmerkit myös miehiin? Jos ei, niin onpa kivikautiset käsitykset.

Ja mites kun koen olevani ihan kunnon nainen ja hyvä ihminen ja kuitenkin helppo, niin exmä sit ookkaan kunnollinen??!! HJÄLP!

[q]_RixU_, 16.10.2007 11:04:
Oi vitsi tänään tuli jo 2 vuotta täyteen täysin itseni kanssa! Kuka oiskaan uskonu et tää kestää näinkin pitkään! *sydän* Täytyy viettää itekseni tunnelmallinen ilta kynttilän loistossa ja juhlistaa tätä hienoa merkkipäivää!
...Vois kehitellä jonkun söden maljapuheenkin..."Kiitos Rixu, että olet jaksanut itsesi kanssa jo nämä mielettömät 2 vuotta <3 Oikeesti mä luulen et tää on ihan sitä aitoa raggautta...*pus*"

[/q]

oot vaan ronkkeli luulis että saa enimpiä tökkiä kepillä kauemma

[q]Rin, 19.10.2007 11:43:
---

oot vaan ronkkeli luulis että saa enimpiä tökkiä kepillä kauemma
[/q]

Sou truu Niinhän se onpi, et emmiä sen takia sinccu ole, ettenkö ketään sais...ei vaan oo sattunu sellasta oikeenlaista boitsua kohalle Ennoo siis ihan helpolla lähössä täst luukusta

[q]lennu, 19.10.2007 13:29:
Eiku mulla on vaan niin isot tissit*joo*
[/q]
Älä nyt ole niin vaatimaton! :D
(P.S. Mulla on pienet.) :DD

[q]%, 19.10.2007 15:50:
---
larzizi, 19.10.2007 14:39:
Tuli taas todettua, että miehet on niin sikoja

---

Mitä vikaa sioissa, nehän on niin söpöjä eläimiiä ja aina niitä dissataan*snif*.
[/q]

Siathan on ällöttäviä, haisevia, paskassa rypeviä otuksia (ja niin muuten on jotkut miehetkin)

[q]larzizi, 19.10.2007 14:39:
[/q]
Vika on vaan siinä, että te naiset ihastutte niihin vääriin (pahoihin poikiin) miehiin eikä niihin kiltteihin ja sitten aletaan itkee kun kaikki miehet on sikoja.

Vika on teidän miesmaussa ;D.

Kaikki me miehethän ollaan sikoja jonkun,välillä myös omasta mielestä... ;D
ei sille mitään voi...kaikkia ei voi aina miellyttää...ja sehän vasta perseestä oliskin jos kaikki olis samanlaisia täydellisiä yksilöitä =D
mut tasa-arvon nimissä enpä jätä sitäkään sanomatta että ettepä te naisetkaan aina niin mukavia ja ihania ole kuin mitä moni sanoo ;D

[q]Lyylikki, 19.10.2007 16:58:
---
dpdrm, 19.10.2007 16:28:
---
larzizi, 19.10.2007 16:20:
Joskus ei vain voi ymmärtää mitä ihmettä joidenkin miesten pään sisällä mahtaa liikkua.

---

*tuuli tuivertaa*

oho, kaljaa!

[size=9]kaljaa![/size]

[size=8]kaljaa![/size]

[size=7]kaljaa![/size]

*tuuli tuivertaa*

hmm vois kattoo futismatsin...

...vai vaihtaisko sittenki autoon aluvanteet!

[size=9]aluvanteet![/size]

[size=8]aluvanteet![/size]

[size=7]aluvanteet![/size]

*tuuli tuivertaa*

---

Putosin :D
[/q]

perus settiä :D

[q]larzizi, 19.10.2007 14:39:
[/q]
Mitä vikaa sioissa, nehän on niin söpöjä eläimiiä ja aina niitä dissataan*snif*.

[q]hallucinogen, 19.10.2007 15:43:
---
larzizi, 19.10.2007 14:39:

---

Vika on vaan siinä, että te naiset ihastutte niihin vääriin (pahoihin poikiin) miehiin eikä niihin kiltteihin ja sitten aletaan itkee kun kaikki miehet on sikoja.

Vika on teidän miesmaussa ;D.
[/q]

Komppaan hallusinogeniä tässä asiassa ja kaikkien "ei niin pahojen miesten" puolesta*joo**possu*
ps. ei mua edes haittaa yleistykset että miehet on sikoja koska se perustuu yhden ihmisen
kokemuksiin ja ilmeisen katkeriin sellaisiin jos tänne pitää siitä vielä kirjoitella.. Esimerkki
faktapohjaisesta yleistyksestä: naisilla on rinnat ja pillu eikä tätä yleistystä voi
kumota kuten jotain negatiivista käytökseen liittyvää (kuten miehet on sikoja)*nauru*

[q]anniharha, 18.10.2007 19:11:

Mut niin, mä en nyt vieläkään saanut vastausta siihen, miks nopeasti kuvioihin tullut seksi välttämättä kaataisi jutun heti alkuunsa? Jos sä jo vastasit edellisessä siihenkin niin mulla meni pointti ohi, sori.
[/q]

[q]Miinapiina, 18.10.2007 19:25:

jos tapaa jonku kivan ja on kivaa ja kiihkeetä ni miks pitäis sit jarrutella itteesä vaa sen takia, et apua en oo kunnollinen jos ny annan/saan?
kerran meinaa kävi näin, et oli aikas uléta ja mylläys mielessä, mut sit ei päässytkään myllää tietyistä syistä johtuen, ni kyllä mua ainaki otti päähän...
ja miks se ois sit joku juttu miks jostain jutusta ei sit tulis mitää?
[/q]

[q]lennu, 19.10.2007 01:34:

Ähh siis anteeks mutta mitä helvettiä? Itse olen "antanut" kaikille poikaystävilleni ensitreffeillä ja ihan kelpo suhteita niistä on tullut.
Päteekö nuo "kunnollisen ja hyvän" tunnusmerkit myös miehiin? Jos ei, niin onpa kivikautiset käsitykset.
Ja mites kun koen olevani ihan kunnon nainen ja hyvä ihminen ja kuitenkin helppo, niin exmä sit ookkaan kunnollinen??!! HJÄLP!
[/q]

[q]Annakins, 19.10.2007 09:00:

Ah, siis nainen ei saa harrastaa seksiä ensitreffeillä tai on siveetön mutta mies saa.
No, tuossahan se kahdesti jo todettiin ylemmissäkin kirjoituksissa.
[/q]

Olen harrastanut seksiä ensitreffeillä, enkä pidä itseäni kunnollisena sen takia että olen sellaiseen antautunut! Siis kunnollisena mahdollisena puolisona. On ollut todellakin kivaa enkä millään tapaa pidä naista epäkunnollisena jos ensikerralla heti mennään vällyjen väliin! Jokainen tekee fiiliksen mukaan sukupuoleen katsomatta, kunhan muistaa olla toista kohtaan rehellinen. Se, että on vain kaunis fysiikka mielessä, pitää sanoa toiselle suoraan kuten sanottu. Se ei siis mielestäni tee pelimiestä tai -naista jos on rehellinen ja sanoo haluavansa vain ja ainoastaan seksiä.

Mutta itsellekö sitten saa valehdella? Jos mä en mielestäni ole kunnollinen poikaystäväkandidaatti ensitreffien loppuunviedyn huuman takia, niin ei se tarkota ettenkö kunnioittaisi vieressä olevaa naista pohjimmiltani. Jos ko. asia silti vie mielenkiintoni loppuelämän tarinan kannalta ajateltuna, niin olenko silloin ristiriitainen moralisti?

Ja suurimmassa osaa "ensitreffien kertaseksissä" on volttijuomilla sellainen osa ettei touhulla saa toista kovin vakuuttuneeksi. Ja kun ajattelee ettei tää jatku tästä sen enempää, niin itse ajattelen silloin niin paljon itseäni, omaa nautintoani että unohdan olla toiselle hyvä. Silloin kun on todellisesti kiireetön tunne, ja tuntuu että tästä voisi tulla jotain, niin toiseen on ihana keskittyä ja antaa sille aivan kaikkensa. Ja lopulta tajuta että sitä kautta saavutan itse kaipaamani nautinnon, kun saa annettua toiselle muutakin kuin vain hetken huumaa.

Mitä KooKie kirjoitti perfektionismista, niin ajattelen aivan samoin. Kun jollekin päättää omistautua, sen eteen on valmis menemään vaikka läpi harmaan kiven. Eikä parempaa voi silloin toivoa. Elämässä olen oppinut sen, että sen kiven läpi on mahdollista mennä, vaikka välillä sattuukin.

Odotan sitä, että haluan täältä pois. Miksi sitä tunnetilaa voisi kutsua? Kun ei ole ikävä eikä hyvä, mutta uskoo tulevaisuuteen? Mä tulen vielä putoamaan kovaa ja korkealta: Innostunut optimisti.

[q]Freja, 19.10.2007 16:24:
Siis onko herra täydellinen sika vai oliks se joku muu? :D Meni ohi :D
[/q]
"Herrä täydellinen ei ole tehnyt lainkaan mitään." Eli joku muu.

[q]Jiimo, 19.10.2007 16:24:
Eihän tuossa ole kuin välimatka ja harvat tapaamiset. Ihan kaikista miehistä kun ei noihin hommiin ole *respect*
[/q]
Itsekin arvostan ehdottoman paljon tätä poikaa, kun moiseen hommaan on ryhtynyt

O