SINKKULUUKKU
Mä kirjaudun tänne uudestaan !! taas , ja taas , vielä kerran taas, enpä toissalta kyllä oo mitään ukkoo vaillakaan tohon
levittelemään kamppeitansa
[q]aapee, 1.9.2007 20:14:
Hei hei kaikille, mä siirryn nyt tonne toiseen luukkuun. *hihu**pihkassa*
[/q]
vihdoinkin sinäkin.
onnea! ^^
[q]mange, 31.8.2007 19:17:
---
Jocular, 31.8.2007 17:21:
---
mange, 31.8.2007 16:47:
Ei kai se ole liikaa vaadittua jos toivoo synttärilahjaksi tyttöystävää? x)
---
Emmäkää saanu poikaystävää
---
Mitäs tämä tarkoittaa? Sitä että mulla ei ole toivoakaan vai...?
[/q]
No eihän tämä tietenkään sitä tarkoittanut. Meinasin vaa ettei toiveit liian korkeelle ;D mut miten meni synttäriheilat?
Hei hei kaikille, mä siirryn nyt tonne toiseen luukkuun. *hihu**pihkassa*
Mut on myyty
[q]Nepenthe,
Uusjako pelastaa monen ennastaan yksinäisen.[/q]
Ja monet se jättää edelleen odottamaan uutta arvontaa. :D
heimoipai! :)
[q]anana, 2.9.2007 11:16:
Typsahdin nyt kans kuitenkin tälle puolelle typerien opiskelupaikkojen takia..
miks ei olla vielä keksitty teleporttia, millä kaukosuhteet sais pelastettua?
[/q] samaa mäkin olen usein pohtinu..
Liittynyt tähänkin luukkuun jo pari-kolme kk sitten.. Kattellaan nyt vähän aikaa ympärille,..
[q]Jone, 10.11.2009 16:58:
Newsflash: Tolta suurimmasta osasta ihmisiä (lue: meistä miehistäkin) tuntuu, mutta siitä huolimatta on vaan pakko pystyä toimimaan mikäli aikoo saada haluamansa. Useimmiten ne halutut asiat eivät putoa taivaalta eteen mitään tekemättä.
Jos kyseessä on kiinnostava tapaus niin se tuntuu mukavalta. Jos kyseessä on tympeä tapaus niin se ärsyttää. Veikkaan et se tuntuu about samalta kuin susta tuntuu kun mies tulee juttelemaan baarissa.
[/q]
No juu oot varmaan ihan oikeessa :) Ehkä mä oon ajatellut että moni mies ajattelee samalla lailla kun näköjään jotkut naiset (ylläolevan perusteella), eli että kuuluu johonkin roolimalleihin ettei naisen kuulu tehdä aloitetta. Ei sillä, kyllä mä välillä menen ihmisille juttelemaan, ei se mitenkään mahdotonta ole, mutta on se välillä vähän vaikeeta vaan.
Ja mä voin kyllä sanoa et jos joku mulle tulee baarissa / bileissä / junassa / kaupassa jne juttelemaan, oli sitten mies tai nainen, niin yleensä oon tosi positiivisen yllättynyt ja tulee hyvä fiilis, kunhan se henkilö ei oo ihan helvetin naamat ja sen eka kommentti on jotain muuta kun "kivat tissit" tai "mennäänkö panee" :D Viime lauantain bileistäkin jäi päällimmäisenä mieleen yks nainen joka tuli juttelemaan tanssilattialla ja vielä tarjos mulle lonkeronkin tarinoinnin päätteeks :)
/join
Henkilökohtaisesti itse olen niin nössö, etten tee aloitetta varsinaisesti kuin pano mielessä.
[q]anana, 2.9.2007 11:16:
Typsahdin nyt kans kuitenkin tälle puolelle typerien opiskelupaikkojen takia..
miks ei olla vielä keksitty teleporttia, millä kaukosuhteet sais pelastettua?
[/q]
Uusjako pelastaa monen ennastaan yksinäisen.
[q]Freja, 2.9.2007 21:04:
Mä taasen oon sitä mieltä, että jos on vahva suhde ja sillä on tulevaisuutta, se kestää myös kaukosuhteena. Jos ei kestä, niin ei ole tarkoitettukaan. Kylmää, mutta mielestäni täysin totta.
[/q]
mä joudun kans olee samaa mieltä
Säpinää, JESS
[q]Miinapiina, 2.9.2007 22:30:
---
Freja, 2.9.2007 21:04:
Mä taasen oon sitä mieltä, että jos on vahva suhde ja sillä on tulevaisuutta, se kestää myös kaukosuhteena. Jos ei kestä, niin ei ole tarkoitettukaan. Kylmää, mutta mielestäni täysin totta.
---
mä joudun kans olee samaa mieltä
[/q]
Mää kans!
Onnelan baarimikot *MYYTY*
[q]Miltzu, 10.11.2009 17:06:
Ei sillä, kyllä mä välillä menen ihmisille juttelemaan, ei se mitenkään mahdotonta ole, mutta on se välillä vähän vaikeeta vaan.
[/q]
Jees, se on mullekin lähes murhaavan vaikeaa, mutta oon onnellinen että olen kuitenkin pakottanut itseni liikkeelle niissä tilanteissa, joissa olisi jälkikäteen harmittanut aivan kamalasti jos en olisi niin tehnyt.
Yksikään elämäni muutamista merkityksellisistä parisuhteista ei olisi saanut alkuaan ellen olisi avannut suutani ja kahden merkityksellisimmän jo historiaan jääneen kohdalla siihen suun avaamiseen ei olisi myöhemmin tullut uutta mahdollisuutta. Toisen näistä kohdalla mun ensimmäisiä juttujani pidettiin itseasiassa ihan kamalan typerinä (ja ne varmaan olivatkin), mutta jotenkin se jää kuitenkin sitten suli vuosien seurusteluksi.
Et niinku: Kantsii lähestyä ihmisiä - suosittelen lämpimästi.
No voi **tun miehet taas aargh!!!!! Ei mulla muuta.
[q]MissKoo, 3.9.2007 11:56:
Mä taas olen eri mieltä.. jos kaukosuhde jatkuu vuosia, sitä erkaantuu arjesta toisen kanssa ja nähdään vaan 'erikoistapauksissa' ja ei ole mitään kosketusta tai käsitystä toisen arjesta ja tavasta tehdä asioita. En kannata kaukosuhteita, ajan haaskausta. On jotenkin naiivia mielestäni kuvitella että kaukosuhde jatkuu pidemmän päälle. Mutta tää onkin vaan mun mielipide..
[/q]
Mä oon tästä kans samaa mieltä. Jos ei ole mitään selkeetä aikataulua, jolla kaukosuhde päättyy onnellisesti, niin sitten se todellakin jossain vaiheessa päättyy surullisesti. Jos osapuolet juurtuu eri paikkoihin, niin hiljalleen se tapailu tuottaa aina vaan enemmän töitä ja aletaan etääntyä kun huomataan ettei raiteet menekkään samaan suuntaan. Kokemusta on, mutta uutta ei tule sen oon päättäny.