SINKKULUUKKU
[q]Takyon, 28.11.2009 18:04:
Sanoit että ne eksät on sulle todella tärkeitä, jos ne ihan oikeasti olisi sulle tärkeitä niin sä et yrittäis estää heidän parisuhteita vaikka se kohde oliskin sun ystäväs.
[/q]
Se, että joku ihminen on sinulle tärkeä on eri asia kuin se, että jonkun ihmisen hyvinvointi ja oikeudet on sinulle tärkeitä.
[q]Freja, 25.8.2007 21:49:
Jeps.. Mut suunnitelmis olis kyl ostaa joku kiva pakastin, ku tuol keittiös ois paikka astianpesukoneelle niin siihe menis joku sopivan kokone pakastinkin. Sais sit marjoja yms kans pakastettua.
[/q]
On noi kyl tosi käteviä, eikä ne ees oo niin kalliita. Ite en tulis millään toimeen enää ilman pakastinta. Ja itseasiassa mulla on niitä 2, niin saa oikein kunnolla marjojakin pakkaseen.*hihu*
[q]Lyylikki, 25.8.2007 18:10:
---
Janisa, 25.8.2007 17:33:
Mun ystava, joka on Suomesta taalla nyt vierailemassa tokas eilen etta: "Kylla taa Nyc on ihan sinkun paratiisi. Ihan kuin olis karkkikaupassa ja senkuin vaan valitsee mista tykkaa...!"
---
*lentojavarail*
[/q]
Ma varaan ne tummahiuksiset, ruskeasilmaiset ja urheilulliset, niin sa saat kaikki loput.
[q]Miltzu, 10.11.2009 16:45:
---
Sanokaas ny miehet, miltä se tuntuu jos nainen tulee baarissa juttelemaan? Gallup? :)
[/q]
Ei o kyllä sukupuolella yhtään mitään merkitystä, vaikka olis ihan tuntematonkin. Monet kerrat tullu jengi esittelemään itsensä bileissä ja itse tehny samoin. Bileet on ollu verran vapaa ympäristö itselleni ainakin. En nyt ihan aseksuaaliseksi ympäristöksi sanois, koska kyllä tanssin katselussa sulaa vanhankin sydän :) Baareissa en käy.
poistunen.
se tuli tais roihahtaa oikein kunnolla.
*sydän*
[q]ezzy, 27.8.2007 16:36:
---
Nexus__69, 27.8.2007 16:30:
poistunen.
*sydän*
---
lucky bastard :)
Tuli roihus jo viikonloppuna, mut valitettavasti se oli vaan grilli ja siellä oli väärä makkara :(
[/q]
cheers.
kyllä se sullekin vielä roihahtaa. :)
[q]Freja,
"Haluatko lihaa"?[/q]
Haluan.
[q]Freja, 27.8.2007 16:54:
---
Caro², 27.8.2007 16:34:
Mikäs sen parempi iskurepliikki, kuin "haluatko kanaa"?
---
"Haluatko lihaa"?
[/q]
"sori, oon vege" *insert epämukava hiljaisuus here*
[q]Nexus__69, 27.8.2007 16:30:
poistunen.
*sydän*
[/q]
lucky bastard :)
Tuli roihus jo viikonloppuna, mut valitettavasti se oli vaan grilli ja siellä oli väärä makkara :(
Oon itse kaikkea muuta kun ujo ja hiljanen mutta silti mun on tosi vaikea mennä juttelemaan jossain baarissa / bileissä tuntemattomille tyypeille. Pitäis muka aina olla joku hyvä tilaisuus tai joku noheva juttu mitä mennä sanomaan. En tiedä miksi, ei johdu siitä etteikö mun mielestä nainen voisi tehdä aloitetta, mielellänikin tekisin, en vain oikein osaa :D Ja jotenkin mulla on jossain takaraivossa semmonen ajatus et sitä jotenkin katottais kieroon. Tai et se kundi ajattelis et mikä toikin luulee olevansa, luuleeko se et mä olisin tosta kiinnostunut.
[/q]
Newsflash: Tolta suurimmasta osasta ihmisiä (lue: meistä miehistäkin) tuntuu, mutta siitä huolimatta on vaan pakko pystyä toimimaan mikäli aikoo saada haluamansa. Useimmiten ne halutut asiat eivät putoa taivaalta eteen mitään tekemättä.
Sanokaas ny miehet, miltä se tuntuu jos nainen tulee baarissa juttelemaan? Gallup? :)
[/q]
Jos kyseessä on kiinnostava tapaus niin se tuntuu mukavalta. Jos kyseessä on tympeä tapaus niin se ärsyttää. Veikkaan et se tuntuu about samalta kuin susta tuntuu kun mies tulee juttelemaan baarissa.
[q]KooKie,
Eiköhän sulle jostain löydetä mustaa makkaraa. *hali*[/q]
[q]
Miltzu, 10.11.2009 16:45:
---
[/q]
Kyllähän uusiin ihmisiin tutustuminen on yleensä ihan jees jos tilanne vain sen sallii (ja about ainut ei-salliva tilanne on se kun juttelemaan tulija on liian pelti kii).
[q]Menteroller, 28.8.2007 21:40:
"moniavioisuus" on mun mielestä verrattavissa prostituoituna olemiseen. [/q]
Niinku siis...miten moniavioisuus on sama kuin maksullinen seksi?
[q]Menteroller, 28.8.2007 21:47:
hyvä pointti, kun en yleensä ajattele asioita $ kuvat silmissä... mut täs tapaukses se ois varmaan niinku ilman massii, tiedäthän?[/q]
Eli tarkoitat että moniavioisuus ois mielestäsi sama kuin hässisi monen kanssa ilman tunteita, I see.
kuinka loogista.
[q]Nexus__69, 27.8.2007 16:30:
poistunen.
*sydän*
[/q]
Welcome to the club x)
[q]Menteroller, 28.8.2007 21:55:
No voi se olla sitäkin, mut aattelin lähinnä asiaa omasta näkökulmastani, eikös prostioitu harrasta seksiä monen kumppanin kanssa useasti päivässä, siltä musta ainakin tuntus.
[/q]
Voihan se prostituoitu ottaa vaan yhden pokan päivässä, tai pitää lomapäiviä. Vuosilomaa se ei tietenkään ansaitse Pohjimmiltaan me ihmiset (varsinkaan miehet), ei olla kuitenkaan yksiavioisia, vaan se on suhteellisen uusi käsite lajillemme. Monet kulttuurit ovat edelleen moniavioisia, joten väite yksiavioisuuden puolesta tai sitä vastaan pohjautuu kulttuuriin ja mielipiteisiin.
[q]Menteroller, 28.8.2007 21:47:
hyvä pointti, kun en yleensä ajattele asioita $ kuvat silmissä... mut täs tapaukses se ois varmaan niinku ilman massii, tiedäthän?
[/q]
... Eli kaikki seksi on prostituutioo
[q]Menteroller, 28.8.2007 21:55:
---
Karski, 28.8.2007 21:49:
---
Menteroller, 28.8.2007 21:47:
hyvä pointti, kun en yleensä ajattele asioita $ kuvat silmissä... mut täs tapaukses se ois varmaan niinku ilman massii, tiedäthän?
---
... Eli kaikki seksi on prostituutioo
---
No voi se olla sitäkin, mut aattelin lähinnä asiaa omasta näkökulmastani, eikös prostioitu harrasta seksiä monen kumppanin kanssa useasti päivässä, siltä musta ainakin tuntus.
[/q]
Eli sä olet prostituoitu?
Kuinka moni mies täältä uskaltaa myöntää, että jos hänen "huomioimiseen" ja kiinnostukseen vastaa myönteisesti, kiinnostus miehen puolelta loppuu siihen?