SINKKULUUKKU

Back to häröily O

hahahahaha :DDD

internet <3

[q]KooKie, 27.3.2007 19:42:
Jep, siksi on löydettävä ihminen, joka ei oikkuile. Mahdotonta lienee, koska meillä kaikilla on vikamme, eli siis hakusessa olisi ihminen, joka oikkuillessaan menee itseensä, löytää vian ja pyrkii korjaamaan sen itse, ennemmin kuin kasaa (turhan) vaivan toisen harteille.

Kursivoidusta propsit. Kenenkään ei tule tyytyä tuollaiseen osaan. :)
[/q]

Etit siis täydellistä ihmistä jossa ei oo vikoja ja palvoo vaan sua, haluaisimpa tietää että ootkohan itse yhtä täydellinen.

ei sul oo rahaa! *släp* *SINKKUILvitustiENEMMÄN*

[q]ALIEN, 27.3.2007 19:44:
---
pipa, 27.3.2007 19:43:
*sinkkuil**vilkuttelkaikillemiehille* koska mä en myy mun sielua jonku luuserin takia...

---

http://files.coreofinsight.com/public/Thordyn/Untitled-13.jpg
[/q]total reps...

Liitytäänpäs joukkoon muutaman pidemmän ja lyhyemmän jutun jälkeen.

[q]infiana, 27.3.2007 19:55:
---
cjet, 27.3.2007 19:06:
Tajusin just että antamalla nuoren naisen oikuille periks myy vain oman sielunsa. Kaatopaikaksi en rupea. Siksipä, palaan tänne luukkuun. HEI TAAS KAIKKI!

---

Good for you and her. Se on hyvä että pidätte koko helsinkiä ajan tasalla kun riitelette? Lapsellista *justjoo*? Ehkä vähän.
[/q]

pliis lopeta jo toi lapsellista lapsellista lapsellista touhu, eiks toi sun vainoominen oo lapsellista?

räyh......nyt kaikki kesälyylit kuulolla,uskomaton tarjous tyrkyllä....tätä ei kannata missata......

[q]cjet, 27.3.2007 20:17:
---
pipa, 27.3.2007 20:16:

---

On mul nyt taas. *sinkkuilVIELÄKINenemmän*
[/q]

siis eiks tää hei oo vähä lapsellista ?

[q]pipa, 27.3.2007 20:20:
---
sune, 27.3.2007 20:18:
---
cjet, 27.3.2007 20:17:
---

---

---

---
Ai vähä, ei kai... Mun mielestä tooosi kypsää.. ihan hauskaa huumoria..
[/q]

Menkää himaanne kasvaa saatana

[q]zanta, 26.3.2007 00:25:
Then again missäpä ne naiset/tyttäret minua näkis... Siwassa, automaattiasemilla tankkaamassa, grillillä hakemassa ruokaa/ravintolassa syömässä(on muuten aika perseestä istua yksin pöydässä ja kattoa ku muut on joko kahestaan tai seurueina), postissa noutamassa levyjä/musagearia/viripalikoita moottoriajoneuvoihin, pankissa, niin ja soittamassa musaa.
Tuossapa minun elämä onkin julkisilla paikoilla :D
Eipä siinä paljoa sosialisoiduta, varsinkin kun päiväsaikaan olen yleensä ihan seis kun normisti nukun silloin.. [/q]

Sun täytyy pitää kavereiden kesken jotkut illan istujaiset (vaikkapa siellä maaseudun rauhassa sitten *vink*) ja tehdä kavereiden kautta uusia tuttavuuksia

[q]cjet, 27.3.2007 20:17:
---

---

eli ulos-->
[/q]En usko, huijaat! Mä lähen myymään persettä et saan kans rahaa dokamiseen! *lälälälllläääää*

[q]sune, 27.3.2007 20:18:
---
cjet, 27.3.2007 20:17:
---

---

---

[/q]Ai vähä, ei kai... Mun mielestä tooosi kypsää.. ihan hauskaa huumoria..

[q]cjet, 27.3.2007 19:06:
Tajusin just että antamalla nuoren naisen oikuille periks myy vain oman sielunsa. Kaatopaikaksi en rupea. Siksipä, palaan tänne luukkuun. HEI TAAS KAIKKI!
[/q]

*lohduttel**hali* ja *peukku*

Liian vähän muutenkin klubbarissa draamaa. Edellisestä eddysatan- tai valokuvaus tyylisestä härdellistä on liikaa aikaa :/ Voisin osallistua, jos aihe on tarpeeksi mielenkiintoinen.

[q]ALIEN, 27.3.2007 23:22:

[/q]

ihan mielenkiinnosta...mitä vittua sä duunaat noiden kuvien kanssa ja miten ne liittyy aiheeseen? :DD

[q]ezzy, 27.3.2007 23:27:
ihan mielenkiinnosta...mitä vittua sä duunaat noiden kuvien kanssa ja miten ne liittyy aiheeseen? :DD
[/q]
*nostaa kissan pöydälle*
Tosin toi toka alkaa menee jo ohi :o

ei vittu oikeesti :DDDDDDDDDDD

hohohohohoh. parasta viihdettä aikoihin. ja noi kissat*sydän*

http://herbmann.dyndns.org/media/pix/misc/longcat/1114847547903_640.jpg

[q]Fyraett, 27.3.2007 21:02:
---
astaroth, 27.3.2007 20:55:
ei se näin tiistaina oo niin justiinsa, kellokin on noin vähän

---

olispa sunnuntai ja herskalaskut <3