SINKKULUUKKU
[q]Unik, 21.3.2007 14:30:
---
Super-Kerttu, 21.3.2007 14:27:
---
Unik, 21.3.2007 14:25:
Kaksi ihmistä kuolee yhdessä&yhtäaikaa? Aika epätodennäköistä elleivät kuole yhdessä jossain onnettomuudessa tai jotain. Olisiko se sit muka onnellinen loppu?
---
No ei varmaan muiden läheisten puolesta..Mut eipähän jäis ainakaan suremaan jompikumpim toista. Ja eiks sitten olis niinku yhdessä aina! Mun mielestä ainakin! Parantumaton romantikko, kun olen! *sydän*
---
Eli jos nuorena vaikka kaksi 20v ihmistä jotka ovat yhdessä jäisivät rekan alle tai jotain ja menisivät ihan muussiksi ja soseeksi niin että olisi vaikea edes tunnistaa uhreja...niin se olisi romanttista?
[/q]
haha
[q]sts, 21.3.2007 14:36:
---
Unik, 21.3.2007 14:35:
Jos tosissasi väität et olen kyyninen niin silloin et tunne mua yhtään.
---
No en väitä, mut miks sä kiusallas heität täällä kyynisen oloisia kommentteja :)
[/q]
Kiusallani? Mielestäni toi on vaan hyvin ja viisaasti sanottu. Jos ei ole samaa mieltä niin sitten ei ole. Ihmiset näkee, kokee ja ajattelee asiat eritavalla, eikä siitä voi tai edes kannata alkaa kinastelemaan.
[q]Ozie, 23.3.2007 09:23:
---
Janisa, 22.3.2007 18:55:
...paljon tekstiä...
---
hahah, ihanaa *sydän*
oon jo odotellu sitä kun kuuta nousevaa
tääl rupee päivisin olee jo joku 10 'C
toi on kyl yks ihmehammastahna, voit pistää koht oman firman pystyyn joka rupee tuomaan sitä tänne!
[/q]
Juuh, kylla silla on nyt niin moni tuloksia saanut aikaan, etta jotain taikaa siina taytyy olla...!
[q]WiljamiDzay, 23.3.2007 09:46:
---
Janisa, 22.3.2007 18:55:
---
Ozie, 22.3.2007 17:27:
Paree olis viikonloppuna terassien aueta!
---
Niin ja muuten, muutamat likkakaverit oli taalla etkoilee viime vkoloppuna ja lainas sita mun tahnaa ennen ulos lahtoa... -toimi JALLEEN kerran....! Ja sehan on vain ja ainoastaan sen tahnan ansiota...
---
Tahnaa*täh**ding*
[/q]
Taa on naita sinkut tukee toisiansa-juttuja...
Olen päättänyt, että en lähde tänään mihinkään ulos. Haluaisin vain möllöttää sohvalla, dippailla vihanneksia ja katsoa telkkarista hömppäelokuvaa. Yksin se on vähän tyhmää, mutta minkäs tekee.
Toisaalta mun sohva on kyllä vähän pieni jo yhdellekin.
[q]Lyylikki, 23.3.2007 20:38:
Toisaalta mun sohva on kyllä vähän pieni jo yhdellekin.
[/q]
Sulla sentään on sohva, multa puuttuu sekin vielä
Kesä ja kärpset tulloo, jos se kultaki tulis jostain
[q]Jocular, 23.3.2007 20:44:
Tää alkaa jo kypsyttää. Missä SE on :/
[/q]
Lopeta ettiminen niin se hyppää sun syliin
[q]Unik, 21.3.2007 14:30:
---
Super-Kerttu, 21.3.2007 14:27:
---
Unik, 21.3.2007 14:25:
Kaksi ihmistä kuolee yhdessä&yhtäaikaa? Aika epätodennäköistä elleivät kuole yhdessä jossain onnettomuudessa tai jotain. Olisiko se sit muka onnellinen loppu?
---
No ei varmaan muiden läheisten puolesta..Mut eipähän jäis ainakaan suremaan jompikumpim toista. Ja eiks sitten olis niinku yhdessä aina! Mun mielestä ainakin! Parantumaton romantikko, kun olen! *sydän*
---
Eli jos nuorena vaikka kaksi 20v ihmistä jotka ovat yhdessä jäisivät rekan alle tai jotain ja menisivät ihan muussiksi ja soseeksi niin että olisi vaikea edes tunnistaa uhreja...niin se olisi romanttista?
[/q]
jos ne sekoittuu silleen että molempien soluja on yhtäpaljon kaiki8ssa kohdissa ja se kaikki jäädytetään ikuisiksi ajoiksi.
silloin ne saa olla aina yhdessä ja yhtä*plur*
Nyt laitat laatikollisen sitä ihmetahnaa tulemaan ja sitten järjestetään ainoastaan sinkuille bileet, joihin pääsyvaatimuksena sillä harjatut hampaat...
Voipi kyllä olla, että niissä meno karkaisi kokonaan käsistä
Jocular, 23.3.2007 20:44:
---
Ihmisen täytyy osata/nauttia olla yksinki vaik ei heti tuliskaa sitä ns. SITÄ vastaa....
siis näin mun mielipide sen vuoksi, et ainaki sit tiiän et toinen pärjää ittekseen ja osaa
arvostaa itseensä/toista osapuolta tarpeeksi...
uskon et suhteessa arvostetaan toisiaan sit enemmän ku on nähny myös toisen elämäntilanteen...
yeps...*hihu*
eli siis maltti on valttia*joo*
[q]Bellezaaa, 25.3.2007 06:12:
Jocular, 23.3.2007 20:44:
---
Ihmisen täytyy osata/nauttia olla yksinki vaik ei heti tuliskaa sitä ns. SITÄ vastaa....
siis näin mun mielipide sen vuoksi, et ainaki sit tiiän et toinen pärjää ittekseen ja osaa
arvostaa itseensä/toista osapuolta tarpeeksi...
uskon et suhteessa arvostetaan toisiaan sit enemmän ku on nähny myös toisen elämäntilanteen...
yeps...*hihu*
eli siis maltti on valttia*joo*
[/q]
varmaan mainittu miljoona kertaa jo tässä topicissa, mut yks elämän kirjottamattomia sääntöjä on oikeasti se, et silloin se tulee kun sitä ei yritä.:)
tänään muuten koitettiin yhden kaverin kanssa pähkäillä sitä, et miten naiset tietää kuka on varattu ja kuka ei? joku gaydaria vastaava tutka täytyy olla, koska jokainen mies tietää sen, että sillon ku ei oo mitään, ni ei todellakaan oo mitään, mut sillon ku on jotain, ni niitä tulee heti enemmän. any info? :D
toisaalta itelläni ei ole mitään hajua. joskus olen ihan huumorilla mennyt pokailemaan ns. illan kauneinta naista sillä mentaliteetilla, et no toi on kuitenkin varattu, mut mennään ottamaan naurut, mut et sit on loppupeleissä kuitenkin natsannu. eli oma radar kusee ainaki ja pahasti:)
[q]Janisa, 22.3.2007 18:55:
---
Ozie, 22.3.2007 17:27:
Paree olis viikonloppuna terassien aueta!
---
Niin ja muuten, muutamat likkakaverit oli taalla etkoilee viime vkoloppuna ja lainas sita mun tahnaa ennen ulos lahtoa... -toimi JALLEEN kerran....! Ja sehan on vain ja ainoastaan sen tahnan ansiota...
[/q]
Tahnaa*täh**ding*
[q]plink, 25.3.2007 06:32:
tänään muuten koitettiin yhden kaverin kanssa pähkäillä sitä, et miten naiset tietää kuka on varattu ja kuka ei? joku gaydaria vastaava tutka täytyy olla, koska jokainen mies tietää sen, että sillon ku ei oo mitään, ni ei todellakaan oo mitään, mut sillon ku on jotain, ni niitä tulee heti enemmän. any info? :D
[/q]
En muista mistä lehdestä luin mutta kerrottiin kuitenkin, että miehellä natsaa paremmin jos se on liikkeellä kauniis ystävättären kanssa :D. Naiset kuulemma ajattelee, että siinä miehessä täytyy olla jotain hyvää kun toikin mimmi on ton kanssa :D. Asia ainakin toimi itselläni kerran loistavasti kun eräs tuttavapariskunta oli laivalla ja sen suhteen parempipuolisko on tämmönen klassinen isotissinen ja tiukkaperseinen blondi ja kun siinä vetästiin parit parketilla parit tanssit niin se kesti minsan kun se tuttumimmi oli poistunut niin toinen nainen tulee ja "sä tanssit todella hyvin, haluisitko tulla mun seuraan?" :D. 10min kuluttua mua esiteltiin jo äidille O_o.
Miehet, kaunis nainen siis houkuttimeksi! ;D
[q]niomic, 25.3.2007 21:51:
Eli järkevintä olisi alkaa seurustelemaan hyvännäköisen naisen kanssa, jotta sais sinkkuelämään vähän säpinää! Ja kai teil on jo kihlasormukset sormes et pahat tytöt voivat vietellä teit pois kihlattunne kynsistä >;D
[/q]
Tai sit vaan pyytäis jotain kaveria jeesaamaan sen naisen metsästämisessä :D.
[q]hallucinogen, 25.3.2007 21:52:
Tai sit vaan pyytäis jotain kaveria jeesaamaan sen naisen metsästämisessä :D.[/q]
Tosin ensin pitää esittää itselleen seuraava kysymys:
"Haluanko olla sellaisen naisen kanssa, joka metsästää varattuja miehiä?" =P
Henk. koht. koen tuon aika suurena turn offina.
[q]Tai sit vaan pyytäis jotain kaveria jeesaamaan sen naisen metsästämisessä :D.
[/q]
Tai sit jos unohtaisitte vaan koko asian *vink**lmao*
[q]Elias, 25.3.2007 21:55:
Tai sit jos unohtaisitte vaan koko asian *vink**lmao*
[/q]
Kuka sitä nyt naisia viittii unohtaa :D. Jos niitä saa helpommin niin ei siinä mitään mut jos muuten saa vaan rakkuloita käsiinä lauantai-iltasin niin ehkä sit pitää koittaa vähän muulla tavalla ;). Kyllähän se haukikin iskee kiiltävään lusikkaan hyvin ;).
[q]hallucinogen, 25.3.2007 21:58:
Eihän se välttämättä varattua miestä etsi. Voihan se aatella, että se mimmi on lyöttäytynyt sun seuraan sinä iltana ja ennestään tuntematon tai jotain muuta.[/q]
No mulla pyöri enemmän tuo kihlasormussuunta mielessä, mutta totta tuokin, jos jättää ne imagosormukset kotiin.
[q]Epailija, 25.3.2007 22:02:
No mulla pyöri enemmän tuo kihlasormussuunta mielessä, mutta totta tuokin, jos jättää ne imagosormukset kotiin.
[/q]
No enhän mä ehdottanut missään vaiheessa sormuksia :D. Tai mitään muutakaan joka vihjaisi jonnekin suuntaan, että on naimisissa tai vakavassa parisuhteessa :). Kaunis nainen kainalossa tai samassa pöydässähän ei välttämättä kerro yhtikäs mitään.