SINKKULUUKKU
[q]hallucinogen, 25.3.2007 22:06:
No enhän mä ehdottanut missään vaiheessa sormuksia :D. Tai mitään muutakaan joka vihjaisi jonnekin suuntaan, että on naimisissa tai vakavassa parisuhteessa :). Kaunis nainen kainalossa tai samassa pöydässähän ei välttämättä kerro yhtikäs mitään.[/q]
Et et, mutta niomic ehdotti ja sinä jatkoit siihen kieltämättä sormusvaihtoehtoa. =P Noh, olisi tosiaan ollut parempi quotata sitä niomicin viestiä.
[q]niomic, 25.3.2007 22:07:
Perspektiivijuttui - ehkä se vain metsästää miehiä ja sinä satut olemaan varattu, so what. Mut mä oon aina kannattanutkin vähintään mielikuvamaailmassa sitä et uusi hyvä suhde + yks dumpattu on parempi kuin yksi turvallinen / mitäänsanomaton suhde + yksi sinkku. Tosin moraaliporttien vartijat ovat siinä mielessä aina hyvillä jäljillä tuodessaan esille motiivien tärkeyden. En kannata sitä, että olemassaolevia suhteita tieten tahtoen rikotaan vaikka oman egon pönkittämiseksi, mut puhtaammilla jauhoilla on mun mielestä kaikilla oikeus tavoitella omaa onneaan - vaikka toisen suhteen kustannuksella.
[/q]
Itse taas näen asian niin, että varattua ihmistä tietoisesti pokaileva henkilö on joko itsekäs tai ei arvosta parisuhdetta kovinkaan paljon. Pahimmillaan kyse on molemmista. Jos arvostaa parisuhteen ideaa, kunnioittaa kyllä toistenkin parisuhteita sen verran, että ei lähde varattuja ihmisiä vokottelemaan vaikka se saattaisikin onnistuessaan tehdä vokottelijan onnelliseksi. Vastaavasti saa olla varsin itsekäs ja jopa kaksinaismoralistinen jos pitää parisuhdetta jossain määrin pyhänä, mutta lähtee tästä huolimatta jahtaamaan varattua ihmistä. Mikään vaihtoehdoista ei ole sellainen, että itseäni kiinnostaisi lähteä mukaan leikkiin.
En myöskään ihan tajua miksi kukaan haluaisi lähteä varattua ihmistä pokaamaan. Jos homma onnistuu, niin kohdehan on heti kättelyssä osoittanut olevansa kaikkea muuta kuin luottamuksen arvoinen. Vähän kuin näkisi myyjän vetävän kaupassa kassasta rahaa omaan taskuunsa ja rekryisi tämän omaan liikkeeseensä. "Hei, sä et nähtävästi ole juurikaan lojaali työnantajallesi. Tule meidän firmaan töihin!" Why bother? Ei tässä maailmassa kuitenkaan kukaan ole niin ainutlaatuinen, etteikö voisi olla suurin piirtein yhtä onnellinen jonkun toisenkin kanssa. Vielä järjettömämmäksi tämä muuttuu, jos kyse on jostain baarissa tapahtuvasta selkeästi varatun ja täysin vieraan ihmisen pokaamisesta. Sellainen vaatinee jo jonkinasteista epätoivoa tai lyhyen tähtäimen hedonismia elämänasenteena - jälleen ominaisuuksia, jotka eivät ole kovin houkuttelevia.
[q]niomic, 25.3.2007 22:52:
Oletko koskaan ajatellut, että ehken pidä kaikkia parisuhteita tai avioliittoja samassa arvossa ihan vain sen takia, että ne ovat teknisesti saman nimikkeen alla? Pahimmillaanhan suhde voi olla kuin Guantanamon vankilasta kuulusteluineen kaikkineen - mutta ei härrgud, eihän sitä saa rikkoa ku se on suhde! Ehkä sun mielikuvissa me nyt vain puhutaan semmoisista hyvistä suhteista missä itse itsesi haluaisit joskus nähdä. Tämä ei kuitenkaan tee muiden suhteista automaattisesti yhtä hyviä tai kunnioitettavia.[/q]
Kuinka usein voit ulkopuolisena sanoa kenen suhde on silkkaa Guantanamoa ja kenen ei? Ok, paskat suhteet eivät ehkä ole ihan samalla viivalla hyvien parisuhteiden kanssa. Henkilökohtaisesti olen kuitenkin kyllä siinä määrin ehdoton, että vaikka toinen olisikin maailman paskimmassa suhteessa, niin se on hänen hommansa tajuta asia ja tarvittaessa lopettaa suhde. Jos minä menisin onnistuneesti siihen väliin, niin se olisi vain käytännön osoitus siitä, että ongelmia kohdatessaan tämä toinen tekisi paskat ongelmien selvittämisen (tai suhteen lopettamisen) sijaan. Lupaa hyvää sitä omaa suhdetta ajatellen, eikö?
[q]Jos henkilö on juuttunut parisuhteeseen syystä tai toisesta tai ei esim. tiedä paremmasta, niin en pidä mitenkään huonona luonteenpiirteenä sitä että ko. henkilö voisi pettää suhteen luottamuksen tavoitellessaan rehelliseseti jotain parempaa elämäänsä.[/q]
Okei, ymmärrän kyllä jos joku, joka ei tiedä paremmasta, vaihtaa suhdetta esim. törmätessään elämänsä rakkauteen. En tosin pidä sitäkään hirveän mieltäylentävänä tapana aloittaa suhdetta, sillä se toimii jatkuvana muistutuksena siitä, että toinen lähtee paremman mukaan jos sellainen tulee vastaan. En väitä, ettäkö tässä olisi jotain ihmeellistä tai välttämättä edes mitään moitittavaa, mutta kumppanin oloa se tuskin hirveästi parantaa - ellei tämä sitten omaa todella vahvaa itsetuntoa.
Toisaalta minusta on myös selkärangatonta mennä sieltä missä aita on matalin eli tarttua uuteen suhteeseen heti kun sellainen tarjoutuu sen sijaan, että selvittäisi ongelmat tai lakkaisi tuhlaamasta molempien suhteessa elävien aikaa.
just NYT kelpais kyllä joku halittava tähän. tosin oma moga kun olen niin nirso...
[q]niomic, 25.3.2007 23:33:
Aina on parempaa saatavilla vähintään pinnallisesti tarkasteltuna ja jengin pitäis aina virallisesti lopettaa suhteensa ennenkuin voit tutustua henkilöön :). Pidä mielessä, että sinä et määrittele milloin suhteen luottamus on petetty, vaan ne henkilöt, jotka siinä suhteessa ovat.[/q]
Hyvinkin totta. Tässä tulee oletettua rivien välissä paljon sellaista, mikä ei välttämättä laisinkaan pidä paikkaansa, mikä taas johtaa siihen, mihin viestisi loppuosa tarttuu.
[q]Ehkä ongelmana onkin taloudellinen tilanne, eli mikäli suhteesta lähtisi, olisi yhtäkkiä tyhjän päällä?[/q]
Tämä tuli kyllä mieleen, mutta yksistään tästäkin tapauksesta olisin voinut kirjoittaa kappaleen pari tekstiä, joka olisi lopulta todennäköisesti ajautunut aika pitkälle alkuperäisestä asiasta. Päätin siis jättää väliin.
[q]Mut kaikella hyvällä musta alkaa tuntumaan siltä et me ollaan nyt kahlaamassa semmosessa tilanneriippuvaisessa ja määritelmäkeskeisessä suossa et on ehkä parempi lopettaa tällä kertaa tähän. Veikkaisin, että IRL tähän saataisiin huomattavasti tehokkaammin selvyys :)[/q]
Mitäpä tähän vastaan väittämään, kun kerran olet varsin oikeassa. =)
Kyllä on taas viime aikoina tullut oltua todella onnellinen omasta sinkkuudestaan, kun on seurannut vierestä muutamia parisuhdekriisejä ja sitä mielipahaa, jota ne aiheuttaa itse kullekin. Hauskaa kyllä oli, että yhdessä näissä kriiseissä oli osallisena neljä henkilöä
Ei hitto pitäs melkeen lukee useemmin tätä itseänikin liippaavaa threadia :)
Pikkusen pitkä ainakin näkyy olevan :D
Tuo "ongelma" joka esiintyy naisten kanssa liikkuessa ainoana jamppana ja varsinkin jos lähtee vaikka vaateostoksille messiin kun naispuolinen kaveri ostaa kuteita niin antanee melko hyvin sen homoleiman ottaan.
Itsehän sanonkin olevani kaappihetero. :D
Vitunposket. Oon vaan niin jumalattoman rumaäklö että kukaan ei viitti ees nauraa, korkeintaan saan sääliviä katseita :D
Myönnän ainakin että vika on minussa, no ehkä naiset ei oo tajunnu sitä vastuuta minkä tasa-arvo tuo, pitää niittenki tulla ihan samalal tavalla iskeen äijiä ku toisinpäin.
Vaikka on tässä sinkkuilussa kyllä se hyvä puoli että ei tarvi niissä parisuhdekirseissä olla mukana, ne on joskus aika huvittavaa seurattavaa ja toisinaan taas ei :D
Then again missäpä ne naiset/tyttäret minua näkis... Siwassa, automaattiasemilla tankkaamassa, grillillä hakemassa ruokaa/ravintolassa syömässä(on muuten aika perseestä istua yksin pöydässä ja kattoa ku muut on joko kahestaan tai seurueina), postissa noutamassa levyjä/musagearia/viripalikoita moottoriajoneuvoihin, pankissa, niin ja soittamassa musaa.
Tuossapa minun elämä onkin julkisilla paikoilla :D
Eipä siinä paljoa sosialisoiduta, varsinkin kun päiväsaikaan olen yleensä ihan seis kun normisti nukun silloin..
Taitaa mennä vaan "parempaan suuntaan" jos tässä saa tonttikaupat tehtyä...
Maaseudun rauhaan, tontin rajat satojen metrien päässä talosta :D
Ei nää yhtään ketään. Ehkä poroja, peuroja, kettuja, ilveksiä, haukkoja ja pöllöjä :D
No sepä siitä, avautuminen suoritettu, vois vaikka sulkeutua :D
[q]Epailija, 25.3.2007 21:43:
Jos silloin ei leimaudu homoksi niin ei koskaan. [size=3]Tai sitten minussa vain on selkeästi vikaa. :D[/size]
[/q]
No kymmenen naista antaa juuri sen homoleiman, joten vain yksi kaunis nainen mukaan ensi kerralla ;D. Niin ja se nainen pitää lähettää sit matkoihinsa aina välillä, että vieras naaras voi lähestyä ;).
[q]ALIEN, 27.3.2007 02:16:
[/q]
[q]Miinapiina, 25.3.2007 23:37:
muoks: vaikka sitä hellyyttä ja läheisyyttä välillä kaipaakin...[/q]
Tämäkin on vaan järjestelykysymys Itsellä sen verran hyvä tuuri käynyt, että jostain aina saa sitä läheisyyttä ja hellyyttä ja vieläpä ihanilta ihmisiltä
[q]ezzy, 26.3.2007 02:46:
Itsellä vähän päinvastainen homma, kun seuraa ja kuulee sivusta jengin sinkkutöppäilyjä jne. tulee aikamoinen inho sinkkuilua kohtaa, vaikka kyseiset "tavat" sinkkuilla eivät mitenkään päde itseeni :)
Ihmiset on kyllä niin julmia toisilleen...[/q]
Itse ei oo kyllä tullut paljoakaan kuultua mitään sinkkutöppäilyjä. Enemmän sitä tulee kuultua kaikkia parisuhdeongelmia
Onnellinen sinkkuna
[q]larzizi, 25.3.2007 22:57:
Kyllä on taas viime aikoina tullut oltua todella onnellinen omasta sinkkuudestaan, kun on seurannut vierestä muutamia parisuhdekriisejä ja sitä mielipahaa, jota ne aiheuttaa itse kullekin. Hauskaa kyllä oli, että yhdessä näissä kriiseissä oli osallisena neljä henkilöä
[/q]
Itsellä vähän päinvastainen homma, kun seuraa ja kuulee sivusta jengin sinkkutöppäilyjä jne. tulee aikamoinen inho sinkkuilua kohtaa, vaikka kyseiset "tavat" sinkkuilla eivät mitenkään päde itseeni :)
Ihmiset on kyllä niin julmia toisilleen...
Ärsyttävää, kun tulee kokoajan sulkeuduttua enemmän ja enemmän mitä pidempään on yksin.
[q]vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)
[/q]
Mäki jäin kyllä tapittamaan tätä, eikä mun mielestä ollenkaan nolo ;) Jätkähän osaa tanssia! Tykkäsin ite henk. koht. eniten siitä ku kalliopätkästä missä on semmonen vaalea paita. Lookki kohillaan siis! Tanssista viis! :D
[q]larzizi,
Sun täytyy pitää kavereiden kesken jotkut illan istujaiset (vaikkapa siellä maaseudun rauhassa sitten *vink*) ja tehdä kavereiden kautta uusia tuttavuuksia *hymy*[/q]
Mitä ne kaverit on? :D
Nii joo ne on niitä jotka asuu jossain satojen tai tuhansien kilsojen päässä.
Ja joita näkee n. 1 kerran vuodessa ja lähes kaikki samana iltana eli 26.12.
[q]KooKie, 26.3.2007 12:10:
I've been abducted by alien.
[/q]
*nauru**aplodit*
[q]niomic, 27.3.2007 10:19:
If you ask, where's the surprise :[?
[/q]
If I talk about it in public on this forum, where's the surprise? :<
Katsos jos (=kun) tulee kieltävä vastaus, ja teen sen kuitenkin, niin onhan se yllätys silloinkin. ;)
Hajotus noi kissat!!! repesin sit niin äänekkäästi et koira + muut heräs ja tuli uumoileen......
[q]cjet, 27.3.2007 19:06:
Tajusin just että antamalla nuoren naisen oikuille periks myy vain oman sielunsa. Kaatopaikaksi en rupea. Siksipä, palaan tänne luukkuun. HEI TAAS KAIKKI!
[/q]
well done!
[q]KooKie, 26.3.2007 12:18:
I like the sound of that! "It's not a rape, it's surprise buttsecks!"
[/q]
http://low.fi/~bot/gallery/kaytanhousuja/.cache/1070x1600-109417.jpg
DRAMAA JESS
[q]cjet, 27.3.2007 19:06:
Tajusin just että antamalla nuoren naisen oikuille periks myy vain oman sielunsa. Kaatopaikaksi en rupea. Siksipä, palaan tänne luukkuun. HEI TAAS KAIKKI!
[/q]Ja pysyt täällä luukussa varmaan pitkään ku olet tollanen kakara. *släp*