SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Fyraett, 13.2.2007 22:56:
ai tääl on nimidroppaust..

jos joku haluu tyttölapsii nimeltää Madeleine ja Anna-Lina ja Sophie ni ni ;)
[/q]

MINÄMINÄMINÄ!! o/

eiku :O

I'll go get my coat...

[q]2la, 13.2.2007 23:37:
Te pelotatte vapaat yksilöt kauas pois tuolla nimihöpötyksellä :D
Ja keskenänne ette voi pariutua kun nimiehdokkaat ei täsmää.
[/q]

No sanos muuta! Siis muutenhan taalla olisi ehdokkaita pilvin pimein, muttei tulevien lasten nimet tasmaa... Damn it...!

Pekka-Leena ja Virpi-Eemeli - olivat sitten tyttöjä tai poikia.

Just nyt tekis kyl aika helvetin hyvää että olis se kainalo johon käpertyy ku tuntuu että maailma romahtaa ja voimat loppuu kesken. Toiveajattelua, I know. Mut olis käyttöä yhelle pelastavalle enkelille joka pitäis mut hengissä...

No hitto, kai mäkin kannan korteni kekoon.

Poitsusta tulis Unto, tytöstä näillä näkymin Nelli.

Kaks poikaa kyl mieluiten mulle, se toinen olis sit Samuli tai Emil. :P

Kasvattamani lapsen nimeksi tulee Anette. Halukkaiden synnyttäjien ei kuitenkaan tarvitse turhaan vaivautua rynnimään jonoon, sillä Anette tulee olemaan adoptiolapsi. Ainoa ongelma tässä taitaa olla se, että adoptiolainsäädäntö syrjii pahemman kerran sinkkumiehiä ja kulissivaimokin pitäisi kai hankkia jo muutamia vuosia ennen adoptiota. Onneksi asialla ei ole niin hirveä kiire :)

[q]ezzy, 14.2.2007 11:41:
Jospa nyt veisitte vauvapuheet tonne toiseen luukkuun, aviottomia jne lapsia on ihan tarpeeks ja alkaa itselläkin ikä painaa ja vituttamaan tämäkin luukku taas vaihteeksi.
[/q]

SO TRUE

YOU SPEAK WISE WORDS.

Ihmiskunta vois lopettaa hetkeks sen panemisen, nälähätäki pienenis jne.

Juli-Jenni Teemunen.

[q]ALIEN, 14.2.2007 00:30:
Juli-Jenni Teemunen.
[/q]

No ei nimi miestä pahenna jne., mutta voi jumalauta sun lapsesi olisi täysi sekopää, mikäli sanonta nomen est omen pitääkin paikkaansa!

Hyvää ystävänpäivää tämän luukun väelle. Me ollaan siitä onnellisessa asemassa täällä Suomessa, että Valentine's day on jossakin maailman mutkassa kääntynyt ystävänpäiväksi. Voidaan muistaa ystäviä, ei pelkkiä sydänkäpysiä.

*sydän**sydän**sydän*

Jospa nyt veisitte vauvapuheet tonne toiseen luukkuun, aviottomia jne lapsia on ihan tarpeeks ja alkaa itselläkin ikä painaa ja vituttamaan tämäkin luukku taas vaihteeksi.

Don't worry, be happy:
http://www.dumpalink.com/videos/Speeding_hamster-i0bl.html

[q]KooKie, 14.2.2007 12:06:
-clips-
[/q]

:DDDDD

Toi olis loisto keksintö!

btw... mulle tätä
http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135225029256.gif

[q]Kirsikka, 14.2.2007 11:02:
Kannattaa siis valita sellainen kumppani, jonka kanssa on yhteneväinen nimimaku!
[/q]

Baarissa ensi kerralla. "Moi, saisko tytölle tarjota jotain?" "No en mä tiedä, käykö Liisa tai Ella ensimmäisen tyttölapsen nimeksi?"

:D

Oikein pahaa ystävänpäivää kaikille sinkkuluukkulaisille *grr**igor*

Pysyn tässä luukussa varmaankin ikuisesti. Ihan oman saamattomuuteni takia. Nytkin ois periaatteessa yks ns. "juttu" meneillä, mut kun ei vaan ole pokkaa...
On se kyllä perseestä että miespuolisilta vaaditaan niin paljon. Pitäis itse soittaa ja ehdottaa treffejä jne. Miksei nainen vois olla se aktiivinen osapuoli?*igor*

[q]WiljamiDzay, 14.2.2007 11:56:
[Wagner tositoimissa]
[/q]

Tän päivän Helsinginsanomissa jatkettiin samalla linjalla:

http://www.hs.fi/viivijawagner/

:DDD Ihan priceless.

[q]Snaggo, 14.2.2007 13:07:. Miksei nainen vois olla se aktiivinen osapuoli?*igor*
[/q]

Siksi että, meille on ammoisina aikoina tullut mielikuva siitä että mies on lähestyvä osapuoli...voin itse myöntää että pyysin joskus jotain treffeille ja hyvin hassulta se kuulosti...miespuolinenkin osapuoli meni ihan hämilleen tästä...

Inpi-ellen anna

O