SINKKULUUKKU
[q]WiljamiDzay, 12.2.2007 22:30:
Ai niin se "aletaax olee?"
tyhmä minä *toktok**grr*
[/q]
Ens kerralla sitten
Vaikka voit sä sen kysymyksen kysyä yhtä hyvin tekstiviestin tai mesenkin kautta
[q]larzizi, 12.2.2007 22:43:
---
WiljamiDzay, 12.2.2007 22:39:
(ei vaiskaa... kyl mä meinaan pitkäkestosta suhdetta... ainaki 2 viikkoo)
---
Ai sä oot niin vakavissas tän kanssa *pökr*
[/q]
joo mä oon iha lovena
[q]Dana, 28.12.2005 18:13:
mua vain nyt sattuu ahdistamaan tuo sitoutuminen niin paljon että ajatus siitä etten saisi "juosta kuumien kollien perässä" on kovin kamala.
[/q]
kumpi sinulle on sitten tärkeämpää? kaikkea ei voi saada (tai, no kyllä tässä hommassa se on mahdollista, mutta se ei kovin monen ihmisen iloksi siunaannu x). ehkä sitten on parempi juosta satunnaisäijän perässä, jos siitä luopuminen on on niin raskasta?
[q]En halua enää tuhlata kesääni rakastaen jotain keskiverto miestä.
[/q]
miksi pitäisi? eikö ennemmin sitten kannattaisi seukata sellaisen "kuuman kollin" kanssa, jos niiden kanssa kerran käy flaksi?
btw. tuolla tavalla muodoiltussa lauseessa sana "rakastaminen" ei jotenkin oikein mahdu päähäni...
[q]Huom että olen kahden viimeisen vuoden aikana saanut takkiini aika kovaa joten ajatus kivasta ja Luotettavasta kundista ei juuri nyt luonnistu!!
[/q]
niin ikävältä, kuin se kuulostaakin, niin jos suhteen haluaa, niin tuosta asenteesta on päästävä eroon - maailmaan miljoonittain paskoja partnereita, mutta sen ei pidä antaa lannistaa
tai sitten yksinkertaisesti ei seukkaa :P
Tää (iki)sinnku suuntaa kohta taas kohti kaupunkia..mennäkseen yöksi töihin..*nauru*
[q]Fyraett, 13.2.2007 17:23:
---
Janisa, 13.2.2007 17:07:
Taytyy vissiin vahan ryhdistaytya, etta olis jotain elamaakin...?
---
ei kannata, parempi vaa odotella 'sitä oikeeta' ja huomata seuraavaks et ohho, oon 30 ja sinkku vielki .)
[/q]
Tata menoa toi kuulostaa enemman kuin todennakoiselta...
[q]Janisa, 13.2.2007 18:02:
---
yawiz, 13.2.2007 18:01:
---
Janisa, 13.2.2007 17:56:
---
yawiz, 13.2.2007 17:46:
---
Janisa, 13.2.2007 17:07:
---
jep veit sanat suustani
---
No niin, nyt otetaan itseamme niskasta kiinni ja tehdaan asialle jotain...!
---
otetaanko?
---
Ehdottomasti! I'm so sick of this single-life!
[/q]
joo no olishan se hyvä jos joku potkis perseeseen vähä vauhtia välillä
Huomista ystävänpäivää ajatellen!!
[q]Anselmi, 13.2.2007 18:28:
Totta. Mutta mä oon niin viriili mies et ne Uuno, Elmeri ja kaks tytärtä on äkkiä kasassa:) Ja niin hyväkuntoinen ja lapsenmielinen että vesipyssyllä sotiminen ja tee-se-itse nukkekodin rakentaminen sujuu vielä neljäkymppisenäkin:)
[/q]
Uuno ja Elmeri..
[q]Fyraett, 13.2.2007 18:20:
Se riippuu ihan mitä haluu omalt elämält..
ite haluisin kyl vaihees alkaa duunaa muksui ja pyörittää perhettä, lapsia ajatellen se ei oo niin siisiti jos vanhemmat on 60-70 vuotiait :D
[/q]
Totta. Mutta mä oon niin viriili mies et ne Uuno, Elmeri ja kaks tytärtä on äkkiä kasassa:) Ja niin hyväkuntoinen ja lapsenmielinen että vesipyssyllä sotiminen ja tee-se-itse nukkekodin rakentaminen sujuu vielä neljäkymppisenäkin:)
[q]Janisa, 13.2.2007 20:10:
---
Anselmi, 13.2.2007 18:28:
---
Uuno ja Elmeri..
[/q]
Joo nimet on jo plakkarissa: Uuno Anselmi Lehto, Elmeri Hermanni Lehto, Peppi Lumikki Lehto ja Emmi Emilia Lehto. Joten eipä tarvi niitäkään murehtia sitten kun aika koittaa. Toivottavasti tuleva vaimo jakaa käsitykseni tulevien lasten nimistä*hymy*
[q]Anselmi, 13.2.2007 20:26:
Joo nimet on jo plakkarissa: Uuno Anselmi Lehto, Elmeri Hermanni Lehto, Peppi Lumikki Lehto ja Emmi Emilia Lehto. Joten eipä tarvi niitäkään murehtia sitten kun aika koittaa. Toivottavasti tuleva vaimo jakaa käsitykseni tulevien lasten nimistä*hymy*
[/q]
peppi lumikki on kyl kivakiva nimi :)
[/q]
Mun pojasta tulee Aleksanteri ja tytöstä Katariina. Jotkut on väittäneet, että oon suuruudenhullu mutta en tajuu mistä ne sen on repineet *pepsodent*.
---
[/q]
Ma oon aina kylla tykannyt maaratietoisista miehista, mutta mutta...
a) jonkun humalaisen ei-suomenkielisen tytön kanssa (teki aloitteen)
b) no en ole
Seuraava raportti puolen vuoden päästä.
En muuten ole helppo.
Olen varma.
[q]Fyraett, 13.2.2007 22:56:
ai tääl on nimidroppaust..
jos joku haluu tyttölapsii nimeltää Madeleine ja Anna-Lina ja Sophie ni ni ;)
[/q]
Ruotsalaiset ftw :p
Täytyy myöntää että itekin tullu joskus asiaa mietittyä, nimiä en kyllä tässä kerro :)
Mikä erikoista niin poikien nimistä löytyy omasta mielestä paljon vähemmän hyviä nimiä kuin tyttöjen nimistä :D
Ok, mulle käy kans toi Sophie. Choose meeeee
[q]Snaggo, 14.2.2007 13:14:
---
Tää on just sitä mitä mä haluun. En menis hämilleni, olisi lähinnä iloinen yllätys*hymy*
...Feministit jankuttaa tasa-arvosta, silti on asiat näin *igor**nauru*
[/q]
ei se tasa-arvo näemmä sitten kaikiin osa-alueisiin päde
a) Kyl. o/
b) En oo ihan varma. En kai.
[q]KooKie, 13.2.2007 22:24:
Munkin tytöstä tulee (as if I ever got one) Nike kreikkalaisen voitonjumalattaren mukaan. ;D[/q]
Mun veljen nuoremman tyttären nimi on Jannike, ja kutsumanimi Nike (äänettäin ruotsalaistyylisesti Niikke). Vallan suloinen ja vahvatahtoinen otus<3