SINKKULUUKKU
[q]KooKie, 8.2.2007 11:24:
Imo näiden "epäsäännölliset pedinlämmittäjien harrastus" (niin kuin sä asian ilmaisit) sen vuoksi, että olisi joku lämmittämässä petiä on paljon fiksumpaa ja reilumpaa itseään ja muita kohtaan, kuin se, että seurustelisi vain seurustelun (eikä sen toisen ihmisen) takia.
[/q]
Word!
Kaverit, kaverit... Perkele ku oon vaan niin huono pitämään noihin yhteyksiä... Eikä oikeen jaksa lähtee kenenkään luokse tms ku sit tulee vaan ruikutettua paskaa fiilistä. Onneks huomenna pääsee duuniin.
[q]bubbelgum, 14.1.2007 18:01:
Joopa joo... HYVIN pitkästä aikaa tuli vastaan sellanen tapaus jonka kanssa tää tyttö vois ehkä halutakkin poistuu täältä luukusta tonne toiseen. Mutta mutta... Enpä jostain syystä uskalla olla kovin toiveikas.
Todennäkösesti siinä käy niin että tästä ei tuu muuta kun pikaromanssi. Mutta jos kuitenkin? Jos uskaltais edes toivoa...
[/q]
Heh, olin ihan unohtanu että olin tälläsenkin tänne kirjottanu... Mutta joo. Niin mun vaisto vaan oli oikeessa, taas kerran.
Miks mä aina törmään niihin tunnevammasiin sitoutumiskammosiin tyyppeihin?! Noh, tuli ja meni... Uusia tuulia odotellessa.
(Ps. yks poika on kyl aika söpö. *tirsk*)
Joo mä oon kans löytäny yhen*hihu* Mut se on munkaa samaa ikäluokkaa*igor*
Niistä ei oo mitää hyvää seurannu... Mut katotaan nyt! Ei se mikää idiootti ainakaan ole*hymy*
Paitsi et se ei kuuntele mun musaa!! Nii eli on se sittekki vähä tollo*hmph*
Nooh.. kaiken se kestää...
[q]plink, 26.1.2008 14:38:
i see your point, mut mun 2-senttisten kanssa tuntuis hyvin oudolta olla reilusti sopimatta noinkin tärkeästä asiasta. mun elämänkokemusten perusteella tuo sun postaus vaikuttaa jopa melko naiivilta (sorry... :).
[/q]
Mnooo, kuten sanottu, vielä päälle vuoden jälkeen tässä seurustellaan, säännöt vain ovat selvinneet ihan muuta kautta, kuin sääntöjä määritellessä. (Ts. Keskustelemalla jatkuvasti rehellisesti elämästä ja toiveista ja menneisyydestä jne.)
[q]KritikaL, 19.10.2007 15:54:
Siathan on ällöttäviä, haisevia, paskassa rypeviä otuksia (ja niin muuten on jotkut miehetkin)
[/q]
lohdutuksena sanottakoon, että me ei edes pistetä vielä parastamme
[q]Cera, 18.2.2007 22:53:
:D Isi lupas mulle auton
jos löydän poikaystävän joka tahtoo munkaa naimisiin
aah mua naurattaa tää meidän keskustelu kyl niiin paljon.
kaikkee senki jäbän päässä liikkuu.
[/q]
Millainen auto oli kyseessä? Jos se on Aston Martin niin musta saat miehen :D
Kuluneena viikonloppuna tästä luukusta alkoi löytyä oikein positiivisia puolia.
Kunhan nyt vaan aurinko alkaa paistaa, ammennetaan tästä luukusta taas toivottavasti uusia ulottuvuuksia. Positiivista huomata, että tässä luukussa on lopulta puolensa. *iloinen**iloinen*
[q]Progress:
Sinkkuna olo on kivaa. Ei tarvii ilmotella kenellekään menoistaan, tuloistaan, ostoksistaan, menemisistään, tekemisistään, jne.
Ja sit ei ainakaa jää kukaa itkemään mun perään, ku päätän lähtee reissuun.
Tarkotus on muuttaa ens keväänä Tukholmaan.
*halii*
*sydän**sydän**sydän*
[/q]
Halusin kommentoida omaa kirjotustani; SEURUSTELU on kivaa!!! *sydän* on KIWAA!!!
Parasta mitä maailma voi minulle tarjota on minulle annettu!!! Minun oma *sydän* Sella!!!!
Business-woman -look roxor. Espallahan noita on kiva kuolailla näin keväisin ja kesäisin.
[q]hallucinogen, 20.2.2007 22:37:
---
DeeJay-Ego, 20.2.2007 18:25:
Poikamies Jumalan armosta*enkeli* Miksi tyytyä vuosikertaan kun voi saada irtonumeroitakin*pahis*
---
Koska vuosikerta on aina parempaa. Semmonen -78 - -83 on täl hetkel aika hyvää
[/q]
Mut se vuosikertakin alkaa tökkimään ikävästi ajan kanssa ellei sit oo oikeen special tapaus*hymy*
[q]Zenni, 12.2.2007 21:58:
Heh, taitaa olla jotain omakohtaisia kokemuksia täs taustalla? :P
[/q]
Mistäs semmosta epäilet?
[q]WiljamiDzay, 12.2.2007 22:04:
---
lunake, 12.2.2007 22:01:
Yksinolon piristykseksi tulossa lelulähetys. *vink**hih**tirsk*
---
Ei taida olla tulossa lasten lelukaupasta?
[/q]
Yksinolon piristykseksi tulossa lelulähetys. *vink**hih**tirsk*
[q]WiljamiDzay, 12.2.2007 22:22:
Mihin siä lunake yksinäisyydenkarkoitusleluja kaipaat, kun miä kävin jopa esittäytymässä baaritiskillä ja olinkii siinä melkein minuutin*täh*
mun nähdäkseni me ny seukataan iha kybäl
[/q]
Etkö tiennyt, että sun olis pitänyt kysyä ensin "alaks olee?"
nyt äkkiä jotain sutinaa1!!!*nauru**tirsk*
[q]WiljamiDzay, 12.2.2007 22:33:
Voiko kysyy sinkkuluukun kautta jos ei oo meseosoa tai numbaa*täh*
[/q]
Joo, kyl seki käy, niin sit kato kaikki ainakin tietää heti, että ootte alkanu olee!
[q]WiljamiDzay, 12.2.2007 22:39:
(ei vaiskaa... kyl mä meinaan pitkäkestosta suhdetta... ainaki 2 viikkoo)
[/q]
Ai sä oot niin vakavissas tän kanssa *pökr*
Mäki haluun naimisiin jos kysees olis joku V8 Vantage *Sydän*
[q]larzizi, 12.2.2007 22:34:
Joo, kyl seki käy, niin sit kato kaikki ainakin tietää heti, että ootte alkanu olee!
[/q]
joo niin se on tosi tärkeetä et kaikki tietää et me on alettu olee.. sit ens viikol (tai loppuviikost jos tarvii draamaa) voi tehä bänks julkisesti kans ni on tosi kewl
(ei vaiskaa... kyl mä meinaan pitkäkestosta suhdetta... ainaki 2 viikkoo)