SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]COBALT, 12.2.2009 00:22:
Mikäs pahus oikein mättää kun Helsingissä miehet ei ymmärrä hyvän päälle? *vink**hymy*
[/q]
Samaa sitä tulee usein mietittyä

[q]Juhgu, 27.4.2009 19:36:
---
kindertin, 27.4.2009 12:01:
Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?

---

En oo kyl klubbarisinkku, mut pakko sanoa, että jos olisi vakavasti tositarkoituksella liikenteessä, ni lapset olis este. Jos joku perheenperustamisjuttu olis tavoitteena, ni kyl sit haluais omat jälkeläiset tehdä maailmaan eikä alkaa kasvattaa jonkun random exän siittämiä random-rääpäleitä ominaan vaikka niistä voiskin ajan kanssa oppia ehkä jopa tykkäämään.
[/q]

Mulla on vähän sama fiilis ko. asian suhteen, ja huutelen täältä nyt vieraisiin pöytiin, vaikken itsekään sinkku ole. Olen puhunut oman mieheni kanssa monesti siitä, kuinka mulle olisi ainakin näin mielikuvatasolla suuri ongelma, että toisella olisi lapsia. Mä en haluaisi omaan suhteeseeni mitään exän asettamia velvotteita tai potentiaalisesti mua vihaavia kakaroita, tai sellaisia, jotka voisivat yhteisessä kodissa hyppiä mun silmilleni, "en ole heidän äitinsä"-meiningillä. Mä olen kuitenkin hyvin nuori, enkä ole edes valmis mielestäni osallistumaan lapsen kasvatukseen, vaikka rääpäle ja exäkin olisivat ihanne tapauksia. Tällä hetkellä mä haluan lapsia elämääni vain sitä kautta, että joku läheinen pyöräyttää kääryleen ja haluaa musta sen kewl-kummitädin! :DD

Näköjään tuollaisella itsesääli asenteella ei saa kuin ongelmia... eli luonnevikaisia naisia jotka mielellään hyväksi käyttää kun haistavat heikkoutta. Tosin helppohan se on puskista huudella, mutta sanonpahan vaan että naisia maailmassa riittää ja musta sinkkuus on parempi kuin joku paska suhde tai tunteeton suhde.

Näköjään tuollaisella itsesääli asenteella ei saa kuin ongelmia... eli luonnevikaisia naisia jotka mielellään hyväksi käyttää kun haistavat heikkoutta. Tosin helppohan se on puskista huudella, mutta sanonpahan vaan että naisia maailmassa riittää ja musta sinkkuus on parempi kuin joku paska suhde tai tunteeton suhde.

Jaa en mä vaan oo tällä itsesääliä pursuavalla asenteellani mihinkään ongelmiin törmännyt.. En toki liiemmin mihinkään naisiinkaan, but I think that is besides the point.. Siis mistä sä oikein puhut?

Yli kahden vuoden tauon jälkeen tänne palaan, oletettavasti meno täällä puolella suhteellisen samaa kuin aikaisemminkin? :D

awwwww nuorta lempee!

Täällä ollaan 7 vuoden tauon jälkeen. Erosta nyt jo muutama kuukausi aikaa. On aika helpottunut olo ja elämä hymyilee Nyt vaan nokka kohti uusia seikkailuja

Jaahas...vuosi alkaa olla kohta paketis ja sinkkuna vieläki..täähä alakaa olla turhanki tuttua tuttua kauraa..

Vieläkin oon täällä. Noin 4 vuotta on menny noppeesti itsekseen ollessa. Ja muutosta ei ole mitenkään näköpiirissä. Onkin maailman vaikein asia löytää mahdollisimman oikea mies, joka oikeasti välittää ja rakastaa. Ja joka oikeasti miellyttää henkisesti ja fyysisesti.

Jokohan sitä pitkästä aikaa jaksais taas alkaa deittailemaan :)

---
Skenemursu, 27.7.2010 14:07:
Jaahas.... taas taalla puolella. Yksinhuoltaja+leski talla kertaa =(

---

:( ....voimia Ossi!

otan osaa o/

Jokohan sitä pitkästä aikaa jaksais taas alkaa deittailemaan :)

Me me me, pick me! _o/

Me me me, pick me! _o/
Get in line!

Vielä myös täällä... foreveralone.jpg

Jaahas.... taas taalla puolella. Yksinhuoltaja+leski talla kertaa =(

Oho..voimia =/

[q]ALIEN, 20.3.2007 20:40:
---
KooKie, 20.3.2007 20:38:
Tyhjentävä postaus.

---

putosit persiilles siitä jumppapallolta? *bump*
[/q]

Mä tietenkin dataan sängyltäni, en mä nyt nettiseksiä jumppapallolla harrasta.

edit. kun ei osaa runkata ja kirjoittaa samaan aikaan ilman typoja.

[q]Epailija, 21.3.2007 13:56:
teksti
[/q]

Joo, meidän aatteet ei edellä nähdyn mukaan kyllä osu yksiin, mutta onhan noita asioita, joista ollaan samaakin mieltä ainakin jossain määrin. Mä en mielestäni odota ihmisiltä turhaan liikoja, enkä mä toidellakaan sokeasti usko mihinkään ihmisten hyvyyteen, vaikka romantikko olenkin. Mä ehkä olen mainintasi mukaan ylimielinen, kun uskon itseeni ja kykyyni olla niin hyvä toiselle, että hän ei halua muita. Jos hän sitten haluaa, niin ei mun maailmankuva mitenkään romahda, vaan näen, ettei suhde ollut kestämisen arvoinen. Naiivia ehkä, toisaalta kyynistä... Loppupeleissä kuitenkin paras mahdollinen elämänkatsomus mun kannalta, koska mä näen elämän ruusunpunaisten silmälasien läpi - vaikka sitten ikisinkuksi jäisinkin. :)

edit. hankin lukutaidon ja muutin tekstiä hieman sen mukaan. :DDD

[q]aada, 22.11.2009 02:35:
Niin no, sen vuoksi sitä kysyin.
[/q]

Teknisesti ottaen se ei kannata.

Mä tarviin miehen kotiin siivoomaan ja kokkaamaan. Anyone?

[q]ezzy, 9.8.2006 12:51:
---
astaroth, 9.8.2006 12:35:
---
hallucinogen, 9.8.2006 11:58:
Ja mainostaa viel, että himas on kaikki Babylon 5:n jaksot.

---

including deleted scenes, extra material and interviews
---

ja memorabiliaa tilattuna ebay:stä. aluksia luonnollisessa koossaan (tekniikka-)legoista kasattuna jne x)
[/q]
Näinkö helppo miehiä on miellyttää :D

O