SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]larzizi, 28.1.2007 15:11:
Nonni! Eli niitä kiinnostuneita löytyy sittenkin!
[/q]

Ei ne olisi varmaan halunnut muua kuin munaa

[q]Avernian, 28.1.2007 15:43:
Ei ne olisi varmaan halunnut muua kuin munaa
[/q]

Tai ainakin kuvittelet niin Mutta alku sekin olis

Mukavuudella ei pitkälle pötkitä :)

[q]ALIEN, 10.2.2007 12:51:
text
[/q]
Mä haluun tota samaa mitä sä vedät. Make it double.

[q]ALIEN, 10.2.2007 12:51:
[size=24]The future is not set. There is no fate but what we make for ourselves.
[/size]

[/q]
Terminator II <3

[q]niomic, 13.4.2009 07:15:
(onko sille muuten jokin tunnistamasi pohja?).
[/q]
Well.. I think that the fact that we have been bitten by the same bug is probably the most dominant of sources.. Mä muistan kyllä historiastani jonkin verran hippityttöjä, mutta ainoastaan se yksi on oikeasti tehnyt todellisen vaikutuksen. Which just goes to show how little is needed to completely fuck up a human mind ;)

Ok.. Täytyy myöntää, että ehkä yksi toinenkin hippityttö jätti aikanaan jonkinlaisen merkin mun mieleeni. Jain maailmani sen kanssa hetken.. Kuuntelin kun se avautui mulle kyynelten saattelemana elämänsä vaikeista tilanteista, mm. seksuaalisista hyväksikäytöistä.. Tunsin seisahduttavaa kunnioitusta tuon ihmisen selviytymisvahvuutta kohtaan ja halusin tukea häntä myös eteenpäin elämässä. Toisinaan asetin hänet toisinaan jopa ystävieni edelle siksi, että koin tuon kauniin ihmisen jo kärsineen riittävästi..

Sitten tuli se kaunis päivä kun tämä tyttö sanoi minulle, että hän vihdoinkin uskoo johonkin ihmiseen, ja on valmis oikeasti jakamaan elämänsä toisen ihmisen kanssa. Hän halusi aloittaa seurustelemaan kanssani ja sitä ennen hänen oli puhdistettava sydämensä. Mikään noista todellisten kyynelten saattelemista tarinoista ei ollut todellisuutta. Ne olivat olleet vain taidokas valheiden ja näyttelyn vyyhti, jonka tarkoitus oli ollut asetta hänet minun pääni sisällä erityiseen asemaan.

Suljin puhelimen, emmekä kuulleet toisistamme moneen vuoteen. Tapasin hänet kahvin merkeissä joskus useiden vuosien jälkeen uudelleen, mutta emme vaihtaneet sanaakaan tuosta illasta, eivätkä tunteeni ulottuneet enää sääliä pidemmälle. Tarinamme loppui antiklimaattisesti kahvin ehdyttyä kupeistamme. Nyt en enää edes muista tuon tytön nimeä.

Tänä päivänä suhteeni valehteluun on ehkä huomattavasti monipuolisempi kuin tuolloin nuorena räkänokkana ja saattaisin jopa arvostaa tällaisen kokemuksen uusimista taidokkaissa käsissä. Ja ehkä jollain tavalla tämä on silloisesta reaktiostani huolimatta syövyttänyt pääni sisälle näiden hippityttöjen potentiaalin rajoja rikkovaan suhtautumiseen elämää kohtaan.

Muut kohtaamani hippitytöt eivät ole sen kummemmin säväyttäneet mielensisäisillä avuillaan.

[q]Who are these 'people' you speak of, with their normal lives? And what in your mind constitutes a set of parameters needed to belong to such a large group?
[/q]
Ymmärrän ivasi, mutta kyse on vain sellaisista parametreista, joihin minä harvemmin elämässäni törmään oman vaaleanpunaisen kuplani sisällä.. Voin ehkä avata tätä hitusen lisää sinulle lauantaina, mutta epäilen vahvasti, että en saa itse koekappaletta ylipuhuttua näyttäytymään teille ;)

Jakomielitauti on iskenyt ja pahasti. Ei osaa päättää mitä mieltä on ja pitääkö edes olla mitään mieltä. Yhtenä hetkenä sitä toteaa, että on selvittänyt kaiken ja on valmis jatkamaan matkaa ja toisena hetkenä sitä huomaa hymyilevänsä kuin naantalin aurinko ja tuntevansa suurta tunteiden paloa sisimmässään. Ehkä sitä ei vaan pitäs analysoida itteensä ja muita niin paljon, antais vaan mennä, tukka putkella, sitähän saatuu enemmin tai myöhemmin enivei. *ding**hih*

[q]laeski^, 28.1.2007 06:49:
kyl pystyy paljonki höpöttää ja pölpöttää tutuille ja tuntemattomille, mut sit ku pitäs sanoo jtn sille oikeesti kivalle, ni eip tuu mitää sanaa suust
[/q]
Mä kuulun niihin, ketkä ei pysty höpötteleen edes tutuille :DDD

[q]lunake, 22.4.2009 11:29:
Jakomielitauti on iskenyt ja pahasti. Ei osaa päättää mitä mieltä on ja pitääkö edes olla mitään mieltä. Yhtenä hetkenä sitä toteaa, että on selvittänyt kaiken ja on valmis jatkamaan matkaa ja toisena hetkenä sitä huomaa hymyilevänsä kuin naantalin aurinko ja tuntevansa suurta tunteiden paloa sisimmässään. Ehkä sitä ei vaan pitäs analysoida itteensä ja muita niin paljon, antais vaan mennä, tukka putkella, sitähän saatuu enemmin tai myöhemmin enivei. *ding**hih*
[/q]

Kaasu pohjaan, ohjaa! :D

Somoro!

Me gusta mi amore *sydän*

[q]Ana-5000, 2.2.2007 23:59:
"Ette pojat tajuu miten raskasta on olla näin rikas. Oikeesti."
[/q]

xD
Ei pelkästään miljardööri, vaan myös salainen agentti ja harmaa eminenssi.

[q]Avernian, 2.2.2007 21:48:
Hehe. Pyramidista saa love & sexiä sitten kun kaikkien tasojen kaikki muut on jo saavuttanut.
[/q]

Siis seksihän kuuluu tossa fyysisiin tarpeisiin eli alimmalle tasolle Eli onks mun aivot vaa tukossa vai mitä toi sun viesti et rakkautta ja seksiä saa vasta ku muut tasot on täyttyny tarkotti

En kyl tajua miks kaikki postailee tänne (lähes) aina ihan allapäin. Itse ainakin nautin sinkkuna olemisesta, olen aina nauttinut. Eikä ole mitään kiirettä muuttaa sitä asiaa :)

Tietenkin eräitä ihmisen perustarpeita olisi mukava päästä täyttämään hieman useammin ;D

[q]
En kyl tajua miks kaikki postailee tänne (lähes) aina ihan allapäin.[/q]

Jaa-a. Silloin kun on hyvä olla ja on hauskaa, taitaa aina olla liian kiireinen jakamaan täällä onnenhetkiään ja onnistumisiaan muiden kanssa...*pepsodent*

[q]Tietenkin eräitä ihmisen perustarpeita olisi mukava päästä täyttämään hieman useammin ;D
[/q]

Maslown tarvehierarkia!!

Mun budjetti ei anna mun poistua tältä luukulta tätä menoa :(

[q]Siren, 2.2.2007 22:22:
Siis seksihän kuuluu tossa fyysisiin tarpeisiin eli alimmalle tasolle Eli onks mun aivot vaa tukossa vai mitä toi sun viesti et rakkautta ja seksiä saa vasta ku muut tasot on täyttyny tarkotti
[/q]

Sun aivot on vaan tukossa.

[q]Avernian, 2.2.2007 21:48:
Hehe. Pyramidista saa love & sexiä sitten kun kaikkien tasojen kaikki muut on jo saavuttanut.
[/q]

Eikös pyramidista yleensä saavuteta ne alimmat tasot? Maslown hierarkian mukaan siis kaikille tiedoksi, että mitään noista ylemmistä ei voi saavuttaa, ennen kuin seksiä saa säännöllisesti. Se siitä itsensä kehittämisestä sitten!

[q]
Ei saa olla noin mustavalkoinen.
Clip.

Jaadijaadijaa. Mä en enää vietä perjantai-iltoja yksin kotona.
[/q]

[q]KooKie, 2.2.2007 22:35:
Mä en haluaisi kuulostaa miltään frigidiltä, mutta miksi helvetissä fysiologisiin tarpeisiin on laitettu oikeasti elämää ylläpitävien elementtien ohelle seksi?
[/q]
Esim. suvun jatkuvuus? Muutenhan ei olisi elämää jota ylläpitää...

hjuumorin kuva :D onneks jussina mukana on edes 1 tahi 2 ihmistä joilla ei oo kumppania (tai ne ei ainakaa oo matkassa) ni onpaha ees mukia kallistaessa juttuseuraa jossei muuta...

O