SINKKULUUKKU
[q]Avernian, 20.1.2007 10:48:
---
lunake, 20.1.2007 10:45:
No hyi sua! Kyl sun pitäs tietää et oon pihtari ja ylpee siitä!
---
[/q]
[q]WiljamiDzay, 20.1.2007 11:08:
Dämet... spoileri ei suostunu jostain syystä toimimaan, ni ei voi vastata osakekurssikehityskeskusteluun... :D
[/q]
No wastaa ilman spoileria. Ei nää jutut keneltäkään lukematta jää kuitenkaan
[q]Avernian, 20.1.2007 11:16:
---
WiljamiDzay, 20.1.2007 11:08:
Dämet... spoileri ei suostunu jostain syystä toimimaan, ni ei voi vastata osakekurssikehityskeskusteluun... :D
---
[/q]
Wayyy ahead of u, m8y
[q]WiljamiDzay, 20.1.2007 11:08:
edit. no jokatapauksessa, sijoittaja odottaa jonkinasteista osingonjakoa panokselleen, eli jos ei jakoa ole tiedossa, niin sijoittajat alkavat karttaa ko. kohdetta... Vaikutus sijoittajien karkaamiselle luonnollisesti kasvaa riippuen siitä, kuinka suurella foorumilla osingonjaon heikkoudesta on ollut puhetta... (Tässä tilanteessa ja etenkin kun ottaa huomioon että sijoituskohde itse on ilmoittanut jakamattomuus-politiikastaan, voivat seuraukset olla hyvinkin vakavia*uuh*)
[/q]
Mitä jos ottaa jonkun, joka ei jaa, kasvattaa sen arvoa ja myy sitten pois?
[q]WiljamiDzay, 20.1.2007 11:19:
---
Avernian, 20.1.2007 11:16:
---
---
---
Wayyy ahead of u, m8y
[/q]
Sinkkupileet taas tiedossa joten rohkeasti juttelemaan vaikka seurassa olisikin herraseuraa. Todnäk. kummiskin taas eksä vaan...
[q]WiljamiDzay, 20.1.2007 11:30:
---
lunake, 20.1.2007 11:25:
---
WiljamiDzay, 20.1.2007 11:19:
---
Avernian, 20.1.2007 11:16:
---
---
---
Wayyy ahead of u, m8y
---
Sinkkupileet taas tiedossa joten rohkeasti juttelemaan vaikka seurassa olisikin herraseuraa. Todnäk. kummiskin taas eksä vaan...
---
Juu kyl ajatus oli lisätä huomautus et tällä kertaa pitää uskaltautua häiritsemään (jos et juokse karkuun... *nauru*)
[/q]
Jonotusnro #1 ! *hih**tirsk*
[q]sativa, 29.6.2009 02:48:
Joo, no toi nyt oli lähinnä siis totuudenperäinen vitsi, jos lukee koko mun kirjoituksen niin pystyy ymmärtään että toi oli nk. loppukevennys, mm. kymppiuutisista tuttu.[/q]
Kyllä mä sen luin ihan kokonaan vaikken vastannu koko viestiin. Ja kyllähän sun täytyy antaa anteeks, jollen ois vääristäny ton koirajutun tarkotusta nii ois jääny taas toista sivua mitä mielenkiintosinta sinkkismatskua ilmestymättä.
[q]En mä halua, että elämä menis noin. Kuka haluais? Jos kuitenkin sattuu olemaan sinkku ikävuodet 20-50 niin kyllä mä luulen, että eläimen ottaminen rupeis SIINÄ vaiheessa tuntumaan ihan hyvältä vaihtoehdolta. (Naisella on myös hoivavietti, mun biologinen kello ei ainakaan vielä raksuta, mutta ehkä se voi joskus alkaa?) Ja jos musta tulee se kyyninen vanha mummo mistä tossa vitsailin, niin uskon ettei ketään enää siinä vaiheessa helkuttiakaan kiinnostaisi se, että pääsenkö mä niitten koirien takia lähtemään yhtään minnekään. "Kyl mä vaan joudun väittää et siinä vaiheessa ku se vähäki yrittäminen löytää mieleistä seuraa korvataan jollain täysin muulla tekemisellä nii peli on menetetty." Niimpä, luultavasti olisin jo siis erakoitunut ennen sitä. Joilelkin ihmisille oikeasti käy tuolla lailla - sääli heille. Erakoitumisessa ei ole mun mielestä mitään vikaa, se voi sopia jonkun luonteelle, mutta kyynisyys on pahasta.
[/q]
No joo, jos oikeesti seuraavat pari- kolkyt vuotta menis ilman mitään säpinää nii mäki voisin ottaa läjän karvaturreja, ehkä sit kissoja ku oon niille kai enemmän allerginen... ja tukehtuminen vois olla nopeempi ja kivuttomampi tapa kuolla ku tää nykyajan pakollinen syöpä.
Kyl se erakoituminen voi olla jolleki sopivaa, joudun tässä kohtaa yhtymään myös sun aikasempiin juttuihin "kavereista", kyllä mulle tulee toisinaan sellanen fiilis et vois olla jossain ihan muuaalla ku tiettyjen ihmisten seurassa.
[q]Avernian, 20.1.2007 12:07:
---
lunake, 20.1.2007 11:34:
---
Saanko mä #1½:n ? En kuitenkaan _iskemään_ ole tulossa, mutta halin voisin varastaa siinä ehdokkaitten välissä :p
[/q]
Sovittu!
[q]lunake, 20.1.2007 11:34:
[/q]
Saanko mä #1½:n ? En kuitenkaan _iskemään_ ole tulossa, mutta halin voisin varastaa siinä ehdokkaitten välissä :p
[q]Cera, 21.1.2007 00:12:
tää on melkeinpä yhtä kiva luukku kuin mun kotini.
en varmaan ikinä lähe pois.
[/q]
hyvä homma et viihdyt myös =)
[q]anis, 30.6.2008 22:02:
Ei sitä voi koskaan olla liikaa.
[/q]
Tyrävyö*nauru* mut eipä siin bändis siis mitään vikaa ollu =)
[/q]
Paitsi se laulaja. Tuli joskus vietettyä samas röökivaunus junanmatka
ja oli aika nihkeen oloinen sälli. No ei se kyl bändinäkään mikään
menestystarina ollut*nauru* Yks hyvä biisi ja video ja loput
hirveetä kuraa. Mutta se yksi biisi oli kyl kovasti hyvä (Tuhat kertaa-niminen)
[q]Ameeba^, 20.1.2007 21:40:
sinkkuuden vitutus loppu heti ku pääsin inttiin... suosittelen :)
[/q]
Veikkaan, että tää toimii varsinkin naisilla. :DDD
[q]Anselmi, 30.6.2008 22:11:
---
anis, 30.6.2008 22:02:
---
---
ja oli aika nihkeen oloinen sälli.
[/q]
Hah mä olin joskus niin lääpälläni Eeroon*joo* Juu oon iteki päässy sen kyydil jonnekki joskus... Kun kiertelin keikoilla. Muuttu kyl vähän kusipäiseks jossain vaiheessa.
[q]Janisa, 18.9.2007 21:01:
Mua arsyttaa ettei oo ketaan kelle kitista!
Nimim. Huono paiva.
[/q]
tuuppaa mulle vaa, ku joku sanois ees jotain... viel pari viikkoo ollu kipeen täs :/
[q]Anselmi, 30.6.2008 22:11:
---
anis, 30.6.2008 22:02:
---
---
ja oli aika nihkeen oloinen sälli. No ei se kyl bändinäkään mikään
menestystarina ollut*nauru* Yks hyvä biisi ja video ja loput
hirveetä kuraa. Mutta se yksi biisi oli kyl kovasti hyvä (Tuhat kertaa-niminen)
[/q]
Nyt turpa kii, niillä oli monta hyvää biisii!
mitäs tänne kuuluu? kaikki ok.. itse kipittelen innoissani omia polkujani vieläkin, eipä ole osunut unelmaa vastaan
[q]Sand3, 22.1.2007 13:19:
*plur**pihkassa**sydän**hihu*
[/q]
Ei täällä hyväksytä noin positiivisia hymiöitä :p
ps. se on toi toinen luukku
*plur**pihkassa**sydän**hihu*
[q]AlexS, 22.1.2007 13:23:
---
Ei täällä hyväksytä noin positiivisia hymiöitä :p
ps. se on toi toinen luukku
[/q]
*släp* nyt hyväksytään!
[q]Sand3, 22.1.2007 13:24:
-clips-
[/q]
Ei muute tasan hyväksytä! HILJAA KU ME MUUT ANGSTATAAN!