SINKKULUUKKU
[q]KooKie, 11.6.2009 13:05:
---
Mä lähdin viime uutena vuotena kahden pariskunnan kanssa kemuilee. Täydellinen kiteytys:
(Villi veikkaus, että vain esitän puhuvani puhelimessa, etten vaikuttais niin säälittävältä. Ei auttanut.)
[/q]
GAAAAH toi kuva D:DD
En oo ihan varma että oonkohan täällä enää..? En kyllä tuolla toisellakaan puolella majaile tietääkseni.
[q]Lauruska, 22.1.2007 22:02:
Se on kiva olla semmoisessa väliluukussa Mä nimitin sitä tapailuluukuksi. Vietin siinä 6 kuukautta, sitten siirryin tuonne toiselle puolelle *hihu*[/q]
Puoli vuotta tapailua? Eikö se muka nopeammin selvinnyt haluaako toisen kanssa olla vai ei?
[q]sts, 22.1.2007 13:59:
Ei muute tasan hyväksytä! HILJAA KU ME MUUT ANGSTATAAN!
[/q]
Ihan tylsiä ootte!!!
[q]Sand3, 22.1.2007 14:56:
---
Lyylikki, 22.1.2007 14:53:
Hih...luin tuosta sinun nimen alta, että "Vaikea tyttölapsi" ajattelin, että onpas siinä mainospuhe Onneksipa se sitten olikin veikeä...
---
Se oli ennen niin, mut sit päätin muuttua vaikeasta veikeäksi joten ei kaukaa hakenut...
[/q]
HUH, kiitos, kiiiitos!! Melkeen koko illan olen pohtinut luetun ymmärtämistäni ja miettinyt olenko tulossa vaivihkaa hulluksi, vai luenko vaan nykyään tekstiä ihan pitkin metsiä? Munkin mielestä tuossa on ennen lukennu just "vaikea" ja nyt siinä lukikin veikeä. Kylläpä helpotti!! *phuuh*
[q]Epailija, 22.1.2007 22:07:
---
Puoli vuotta tapailua? Eikö se muka nopeammin selvinnyt haluaako toisen kanssa olla vai ei?
[/q]
Kun ei oo kiire mihinkään
No okei..oli se ehkä jotain muuta kuin tapailua sen 6kk.. Mutta siirtyminen seukkausluukkuun virallistui ihan vahingossa vasta oikeasti noin paljon myöhemmin
[q]Lauruska, 22.1.2007 22:20:
Kun ei oo kiire mihinkään No okei..oli se ehkä jotain muuta kuin tapailua sen 6kk.. Mutta siirtyminen seukkausluukkuun virallistui ihan vahingossa vasta oikeasti noin paljon myöhemmin *blush*[/q]
No eihän siinä kiire tarvitsekaan olla. Kyllä mäkin haluan tutustua toiseen ennen kuin rupean sitoutumaan, mutta en mä toisaalta jaksaisi kuutta kuukautta olla tuollaisessa epämääräisessä tilassa - sitä vähemmän, mitä tiiviimpää "tapailu" olisi tuona aikana. Kyllä sitä kuitenkin aika nopeasti tajuaa haluaako sitoutua ja että voiko siitä tulla mitään (ainakin jos ei huijaa itseään).
Näin siis IMO.
Oli ironian multihuipennus, että olin just ennen iltaa valittanut, kuinka pikkutunneille vaihdettaessa ihmiset kuitenkin pariutuu, ja mä jään yksin. Kuinkas sitten kävikään..? Tää kuva aiheutti aivan täydellisen totaalirepeämisen. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Puuh, mä en taas tiiä oikeen taas mitä haluisin. Tietty jos tää täydellienn tapaus tulis vastaan ni en kyl epäröiskään mut toisalta menee täl hetkel aika niin turhiin juttuihin (= koulu, inssityö, harrastukset, pari duunia jne.) ettei täs kovin ihmeitäkään oo kerenny.
ELI KAHTELLAAAN
Taitaa olla täs koht se vuos sinkkuna hetkiki käsillä
Totta, nyt on kyllä niin monta rautaa tulessa, ettei millään ehtisi kehenkään uuteen tutustua...kai. Aika tietenkin on järjestelykysymys, että bring it on! Mutta...*hih*
[q]Anselmi, 13.2.2007 17:32:
---
Fyraett, 13.2.2007 17:23:
---
Janisa, 13.2.2007 17:07:
Taytyy vissiin vahan ryhdistaytya, etta olis jotain elamaakin...?
---
ei kannata, parempi vaa odotella 'sitä oikeeta' ja huomata seuraavaks et ohho, oon 30 ja sinkku vielki .)
---
Pitäiskö 30:senä olla kumppani?*ding**nauru*
[/q]
Mää kans ihmettelen tota. Entä jos tulee ero kolmeykkösenä?
[q]_RixU_, 23.1.2007 08:20:
Mä en kyllä aio edes yrittää hievahtaakkaan tästä luukusta yhtään mihinkään nyt vähään aikaan. ei mitään järkee
[/q]
copy that.
[q]KooKie
Mä lähdin viime uutena vuotena kahden pariskunnan kanssa kemuilee. Täydellinen kiteytys:
(Villi veikkaus, että vain esitän puhuvani puhelimessa, etten vaikuttais niin säälittävältä. Ei auttanut.)
[/q]
:D
Olisi se kiva tutustua johonkin uuteen ihmiseen, kuhan vaan se toinen osapuoli ymmärtäisi että joillain vain kestää tutustua toisiin ihmisiin kauemmin (nimim. hiljainen).
[q]Hitchhiker, 28.1.2007 05:35:
Olisi se kiva tutustua johonkin uuteen ihmiseen, kuhan vaan se toinen osapuoli ymmärtäisi että joillain vain kestää tutustua toisiin ihmisiin kauemmin (nimim. hiljainen).
[/q]
word!!
kyl pystyy paljonki höpöttää ja pölpöttää tutuille ja tuntemattomille, mut sit ku pitäs sanoo jtn sille oikeesti kivalle, ni eip tuu mitää sanaa suust
Ei mitään vaikeuksia mennä löpisemään kiinnostaville ihmisille, niillä vain on tapana mystisesti kaikota.
*huokaus*
Eilen tuli kaksi eri tyttöä iskemään, mutta ei niistä ollut oikein mihinkään. Pitäisi osata sanoa jotain muutakin kuin sekalaisia kehuja, ja sitten jäädä siihen seisomaan. Jotain mielenkiintoista.
I´m out of here...
*sydän**plur**ökkö*
[q]Avernian, 28.1.2007 11:47:
*huokaus*
Eilen tuli kaksi eri tyttöä iskemään, mutta ei niistä ollut oikein mihinkään. Pitäisi osata sanoa jotain muutakin kuin sekalaisia kehuja, ja sitten jäädä siihen seisomaan. Jotain mielenkiintoista.
[/q]
Nonni! Eli niitä kiinnostuneita löytyy sittenkin!
Se ei kauaa kestäny. Moi taas o/