SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Epailija, 1.11.2006 15:42:
---
hallucinogen, 1.11.2006 15:42:
Happy ending juunou? :D

---

On niitä muitakin onnellisia loppuja. ^^
[/q]
Rojut rännissä ja sillai?

[q]hallucinogen, 1.11.2006 15:44:
Älä valehtele! En oo koskaan kuullut muunlaisia onnellisia loppuja!
[/q]

(Tämä ei ole tuollaisen tarinan loppu, mutta voisi olla) Etkö ole koskaan lämmin tunne sisälläsi hellästi silitellyt toisen kasvoja kunnes tämä nukahtaa?

[q]Epailija, 1.11.2006 15:39:
"Eksoottiset nännit kovana." Ei hitto teidän kanssanne. Ei niiden tarinoiden aina tarvitse päättyä noihin tunnelmiin. :D
[/q]
Happy ending juunou? :D

"Eksoottiset nännit kovana." Ei hitto teidän kanssanne. Ei niiden tarinoiden aina tarvitse päättyä noihin tunnelmiin. :D

[q]Epailija, 1.11.2006 15:54:
Voitko sä tehdä naisen kanssa mitään, mistä pidät, ilman että sua alkaa panettaa? x)
[/q]
Ei tuu nyt mieleen yhtikäs mitään mutta lupaan palata asiaan jos keksin jotain :D

[q]
Edit: Kun kuitenkin esim. B5:n katsominen spells instant hard on oli naista tai ei. ;D
[/q]
No mut sheripain puheet saa aina veren pumppaan ja sit ne minbarit kaavuissaan kyllä saa joka miehen pään pyörälle.

[q]Epailija, 1.11.2006 15:42:
On niitä muitakin onnellisia loppuja. ^^
[/q]
Älä valehtele! En oo koskaan kuullut muunlaisia onnellisia loppuja!

[q]Epailija, 1.11.2006 15:45:
(Tämä ei ole tuollaisen tarinan loppu, mutta voisi olla) Etkö ole koskaan lämmin tunne sisälläsi hellästi silitellyt toisen kasvoja kunnes tämä nukahtaa?
[/q]
No mä tykkään silitellä ja haistella hiuksia. Itseasiassa mä tykkään haistella naista yleisesti mutta mua alkaa aina panettaa moinen niin ei se oo happy ending jos toinen nukahtaa

[q]KooKie, 1.11.2006 17:40:
No voi, kuinka söpöä. Varsinkin toi kärpäsenpaskakommentti. :)
[/q]

Ja pisteet sen kuin ropisee *blop!blop!blop!*

[q]pathi, 2.11.2006 21:10:
---
Tuotakaan kehitystä ei varmaan itse huomaa, kun sen oman kullan kanssa on niin mukava olla?[/q]

Tuskin huomaa ainakaan alkuvaiheessa itse. Joidenkin kuukausien jälkeen kun kaverit alkaa huomauttelemaan asiasta (syytä olisi ainakin huomautella!), sen toivottavasti tajuaa..

[q]Zeratul, 8.5.2008 13:21:
---
lennu, 8.5.2008 01:01:
---

Yleisesti ottaen tosin "naisen logiikka" tuntuu tarkottavan sitä ettei suinkaan ajatella ja toimita logiikan pohjalta vaan tunteiden. Hurjan jänniä otuksia ovat nuo naiset!

---

Gimme a fuckin break. Tää+ ne "oletko sä yhtä ruma kuin miltä sä näytät"-"iskulainit" = epämiellyttävä suhtautuminen naisiin (näin ulkopuolisen korviin--> se kaunis mamma tulee olemaan saavuttamaton tavoite jatkossakin.

---

Toi toinen osio toivottavasti selkeni sulle jo niomicin viestin myötä, jätän siis sen rauhaan tällä kertaa.

Se että "Tää" eli ilmeisesti toi pätkä mitä lainasit antaa kuvan siitä että mun suhtautuminen naisiin ois epämiellyttävä on ihan sun oma asias, ite taas uskon et ennemmin tunteiden ku loogikan pohjalta toimiminen voi monessaki tilanteessa olla hyvä asia, enkä siis tarkottanu tota mitenkää loukkaavasti naisia kohtaan. Todettakkoon myös ettei ajatus ollu oma, vaan muistelisin että näin on todettu useemmassaki ku yhessä tutkimuksessa liittyen eroihin miesten ja naisten ajattelutavoissa.

Se että naiset on jänniä otuksia ei myöskään ollu alentavasti tarkotettu, kyllähän kaikki ihmiset on jänniä sukupuolesta riippumatta.

Seki ettei sulle oo valjennu et lause "oletko sä yhtä ruma kuin miltä sä näytät" oli suurimmaks osaks läppä jo tekstinäki, että tuskin käyttäisin moista lausetta oikeesti "iskeäkseni" ketään, ja etten yleensäkkään oo muka-hauskojen "iskulainien" ystävä, on taas oma asias. Se tosin on totta et suhtaudun monesti ihmisiin yleensä epämielyttävästi, mut siitä joutuu kyl kärsii yhtälailla miehet ku naiset.

Saanen loppuun vielä kysyä: Mitä vittua millään näistä asioista oli tekemistä kauniin naisen saavutettavissa olemisen kanssa? Vai yritätkö sanoo et mä oon niin kauhee ihminen etten voi saada ketään, kohteen kauneudesta riippumatta? :D
[/q]

Niin, tuosta naisen logiikka-kannanotosta sai juurikin sen alentuvan suhtautumisen kuvan. Naisen logiikalla kun yleensä viitataan johonkin järjettömään tuuliviiriin.

Ihmiset ovat jänniä, siitä ollaan samaa mieltä.

"Oletko sä yhtä tyhmä kuin miltä sä näytät" -eikös se mennyt näin, mitäköhän mä olen sekoillut yöllä. Joo, jos joku tulisi multa kysymään noin niin ei kyllä tarttis enää tulla juttelemaan uudestaan, on sen verran nihkeetä settiä. Ja ymmärrän kyllä että lauseen voi ymmärtää toisinkin, mutta silti.

Näistä tiedonpalasista muodostui kuva ihmisestä, joka pitää naisia a) jollain tapaa huonompina kuin miehet b) kuljeskelee baareissa loukkaamassa tyttöjä.

Tästä sain aasinsillan iskemään suoraan vyön alle eli vetämään yhdysmerkkejä nettiläppien ja naisen saannin kanssa. Jota pahoittelen, oli asiatonta.

[q]Steven Hoaks, 2.11.2006 20:18:
Mä luulin jo pikkuhiljaa tykkääväni tästä boksista mutta en mä tykkääkkään Tää ei oo kiva paikka
[/q]

Perinteinen viha-rakkaussuhde

mutta ajattelit kuitenki *eikä*

eivaan :)
onhan tässä hyviäkin puolia,mutta tällä hetkellä ei niin paljoa,että niitä olisi enemmän kuin huonoja. :/

[q]Steven Hoaks, 2.11.2006 20:32:
---
Tää mikään semmonen oo *släp*

Tää on kylmä, yksinäinen, hiljanen ja tylsä tila... Mä haluun nyt jonkun kivan vieree
[/q]

Voitko väittää, ettei sinkkuudesta olisi joskus hyötyäkin ja on iloinen, että on sinkku?

Tuo tila on kyllä tuttu itsellekin ja se iskee ajoittain (nykyään ehkä vähän liiankin usein), mutta hyvällä ja positiivisella asenteella siitä selviää

[q]Steven Hoaks, 2.11.2006 20:44:
---
Jos joku laskee että on ihan sika kivaa riehuu kännissä, iskee ja panna kaikkee mikä liikkuu hyväks puoleks niin siitä vaan... mua se etoo...
[/q]

Mjoo no en mä ihan tollasta tarkottanut

[q]larzizi, 2.11.2006 20:35:

Voitko väittää, ettei sinkkuudesta olisi joskus hyötyäkin ja on iloinen, että on sinkku?

[/q]

Mä ajattelisin näitä sinkkuuden hyötyjä jotenkin niin, ettei tarvitse ottaa toista ihmistä huomioon kaikissa päätöksissä mitkä parisuhteessa sitä vaatii. Ainakin mä oon saanut väninää osakseni ainaisesta matkustelusta ja liian impulsiivisista viikonloppuriennoista. Tosin en mä sitä sano, että se toisen ihmisen kanssa vietetty aika mitenkään jäisi häviölle. Tiedänpähän vaan, etten enää ala seurustelemaan ihmisen kanssa, jota kiinnostaa liian erilaiset asiat ja menojen - tai oikeastaan koko elämän - yhteensovittamisesta tulee liian hankalaa.

[q]Steven Hoaks, 2.11.2006 20:49:
Mitä niitä muita muka vois olla?[/q]

Mennä minne tahansa milloin haluaa, ilman että toinen kyselee koko ajan ja pitää tehdä hirveä selostus menemisistään. Voi _nukkua_ toisen kanssa ilman, että kumppani saa mustasukkaisuuskohtauksia. Voi flirttailla vapaasti ilman, että saa keneltäkään vihaisia katseita. Voit viettää kavereidesi kanssa niin paljon aikaa kuin haluat ilman, että kumppanisi kokee saavan liian vähän huomiota. Kaverisi soittavat perjantai iltana ja pyytävät ulos ja voit lähteä vapaasti, koska et ole luvannut kumppanillesi olla hänen kanssa kotona, makoilla sohvalla ja katsoa telkkaria.

[q]Voi istua aina yksin kotona...? YKSIN...? Voi käydä kaikkialla YKSIN? Voi herätä YKSIN?[/q]

Elä oo niin negatiivinen

Toisaalta täällä luukussa välillä viihtyy, mutta toisinaan se olisi mukavaa siirtyä tuonne toisen luukun puolelle. Löytää joku mukava neitokainen, jonka kanssa viettää kylmia syys/talvi iltoja takkatulen ääressä tai sitten vaikka tanssilattian puolella viikonloppuisin.

[q]pathi, 2.11.2006 20:55:
Mä ajattelisin näitä sinkkuuden hyötyjä jotenkin niin, ettei tarvitse ottaa toista ihmistä huomioon kaikissa päätöksissä mitkä parisuhteessa sitä vaatii. Ainakin mä oon saanut väninää osakseni ainaisesta matkustelusta ja liian impulsiivisista viikonloppuriennoista. Tosin en mä sitä sano, että se toisen ihmisen kanssa vietetty aika mitenkään jäisi häviölle. Tiedänpähän vaan, etten enää ala seurustelemaan ihmisen kanssa, jota kiinnostaa liian erilaiset asiat ja menojen - tai oikeastaan koko elämän - yhteensovittamisesta tulee liian hankalaa.
[/q]

Jep. Paljolti olen kanssasi samaa mieltä. Kyllä suhteessa täytyy molempien saada säilyttää myös se oma elämä. Ei kaikkea tarvitse tehdä yhdessä, eikä koko ajan tarvitse kyhnöttää vierekkäin.

jaha ja pakit tuli..eiku uusia seikkailuja kohden!!! *nauru**pepsodent*

[q]pathi, 2.11.2006 21:00:
Aivan. Alkuvaiheessa tollanen äärimmäinen symbioosi nyt tulee jotenkin luonnostaan, ja mikäs siinä jos vielä vuosienkin kuluttua viihtyy todella tiiviisti yhdessä. Ikävästi on vaan nähnyt kuinka pari kaveria on neljän vuoden aikana jotenkin totaalimökkeytynyt ja pyhittää kaiken ajan parisuhteelle. Siinä jää aika tyhjän päälle, jos tosi rakkaus ei odotakaan.
[/q]

Samanlaisia tapauksia olen valitettavasti itse joutunut todistamaan. Sekä niitä tapauksia, joissa rakkaus ei olekaan ollut ikuista ja suhteen loputtua kaveri on jäänyt kuin nalli kalliolle, kun aikoinaan poikaystävä syrjäytti kaikki muut kaverit.

O