SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Avernian, 26.10.2006 11:32:
Kuinka nuorena nainen pitäisi ottaa, ettei diilissä tule mukana liikaa emotional baggagea? *hmm*
[/q]

Musta iällä ei niinkään ole merkitystä vaan sillä, miten sitä taakkaansa kantaa ja käsittelee. Toiset sekoavat pienimmistäkin asioista ja toiset taas tuntuvat pärjäävän mitä kamalimpien asioiden kanssa.

[q]domi, 25.10.2006 18:06:
---

Totta. Aina on vaikeempi aloittaa ihan alusta, ja kynnys tohon nousee kerta kerralta.
[/q]
tällä hetkellä tuntuu lähinnä siltä että sinkuksi jään... *eiei**uuh*

[q]Ana-5000, 26.10.2006 13:21:
Näistä saa valita kaksi: Viehättävä, täyspäinen, vapaa.
[/q]

Damn you and your formulae! :(

Kehitä meille parempi ;)

[q]Ana-5000, 26.10.2006 11:47:
Itte en kyllä lähtis mitään erityisen vakavaa suhdetta itteäni paljon nuoremman kanssa yrittämään. Jotenkin tuntuu siltä, et kun itselle on tullu joitakin kilometrejä mittariin, niin sitä kaipaa jotain jolla on väh. yhtä paljon kokemuksia taustalla ja sitä kautta halua sitoutua vähän pidemmällä tähtäimellä.[/q]

Mun pitää alkaa katsella jotain teinityttöjä, jos haluan about saman verran kokemusta mittariin. :D Noh, eivät kaikki onneksi ole dagens melodi:n turmelemia. Enemmän tuossa ikäasiassa tulisivat ongelmaksi elämäntilanteet. Tässä ei nimittäin ole kaukana se ikä, että alkaisi mielellään pistää perhettä pystyyn ja suuri ikäero takaisi todennäköisesti sen, että suhteen toinen osapuoli ei olisi ihan samalla sivulla asian suhteen. Poikkeuksiakin tietysti löytyy ja jopa toiseen suuntaan omasta ikäluokastani (ja vanhemmista), mutta jos itse on (toivottavasti) kohtapuoliin valmistumassa ja toinen vasta fuksi, niin elämässä on todennäköisesti vähän eri tavoitteet ja prioriteetit.

Moi oon Timo, mulle kelpaa kaikinpuolin hyvät paketit.

(koska niitä on _niin_ vähän)

[q]Zeratul, 29.6.2008 21:33:
Sanoisin et melkosen hyvin veikattu, illan top 5:een mahtu ainaki 4 neitoa jotka tiettävästi löytyy myös klubarista, ja näistä vaan yhestä sai käyttäytymisen perusteella sen kuvan et naiset kiinnostaa (eikä sekään sulje pois mahollisuutta et miehetki kiinnostais)...

Mut hei, ainahan sitä pitää joku tekosyy keksii miksei sitä käyny kourimaan tai tekemään säälittäviä iskuyrityksiä, eihän siin oo mitään hauskaa jos vaan suoraan totee et on surkee epäonnistuja! ;)
[/q]
Me mitään epäonnistujia olla, vanhan liiton alfaurosdatailua! Varsinkin tähän aikaan yöstä.

No bi-henkisiä tai suoria streittareita. Kukin tamppaa tyylillään ja päättää mitä kehollansa saa tehdä ja (miten)(miksi)(milloin)(missä?) sitä voi käyttä

[q]lunake, 26.10.2006 11:57:
Mitä nuorempi sen parempi! *hih**nauru*

..kuhan on 18 mittarissa...
[/q]

Kohta siellä alkaa olla ne 90-luvulla syntyneet parhaassa iässä Tai siis, että ei lakeja enää riko.

[q]Ana-5000, 26.10.2006 13:21:

Näistä saa valita kaksi: Viehättävä, täyspäinen, vapaa.
[/q]

Muistan todenneeni miesten kohdalla sinkkuaikana saman asian. Tai noh.. 'Viehättävä' kuulostaa hieman hassulta miehistä puhuttaessa, mutta samaa tarkoittava hieman miehisempi adjektiivi sen paikalle. Niin ja tietty lapsellisuus oli silloin kanssa kriteerinä, ei mua kestäis kukaan tosikko viittä minuuttia kauempaa. ...Tuli oltua sinkkuna aikasten monta vuotta..!

Mutta edelleen sinkkuaikoja miettiessä oon vakaasti samaa mieltä siitä, että sinkkuus ja itsensä kanssa oleminen on parempaa kuin 95 % seurusteluista. Ei kannata alkaa hakkaamaan päätä seinään, jos ei se tyyppi tunnu todella sellaiselta, jonka kanssa voisi tulla jotain jostain. 'Yksin' on ihan jees olla, sitoutumaan kerkeää kyllä sittenkin, kun 'oikea' ihminen tupsahtaa eteen jostain kivenkolosta.

Talvi tulossa eikä nallelle oo halikaveria vieläkään

[q]Nemes, 8.1.2007 23:38:
---
fallen angel, 7.1.2007 23:16:
Mua alkaa taas sinkkuilu tympiä, mutta eipä noita kunnon ehdokkaitakaan tässä pilvin pimein pyöri, joten sopeudun olotilaani.

---

eipä niit hyvii kissojakaan tunnu pahemmin pyörivän
[/q]

Eipä tosiaan pyöri

[q]Janisa, 13.2.2007 17:56:
---
yawiz, 13.2.2007 17:46:
---
Janisa, 13.2.2007 17:07:
Taytyy vissiin vahan ryhdistaytya, etta olis jotain elamaakin...?

---

jep veit sanat suustani

---

No niin, nyt otetaan itseamme niskasta kiinni ja tehdaan asialle jotain...!
[/q]

otetaanko?

Seukkailu on nii kivaa et mielellään sitä ois myös toisessa luukussa, mut ei se täälläkään olo nyt yhtään häiritse :P

[q]Zenni, 31.10.2006 01:52:
Seukkailu on nii kivaa et mielellään sitä ois myös toisessa luukussa, mut ei se täälläkään olo nyt yhtään häiritse :P
[/q]

Onhan se seukkaus kamalan ihanaa (ja ihanan kamalaa), mutta on tässä sinkkuna olossa taas pitkästä aikaa puolensa.

Tosin olin jo unohtanut, kuinka ikäviä epäonnistuneet deittailusäädöt ovat...

[q]
Mutta edelleen sinkkuaikoja miettiessä oon vakaasti samaa mieltä siitä, että sinkkuus ja itsensä kanssa oleminen on parempaa kuin 95 % seurusteluista. Ei kannata alkaa hakkaamaan päätä seinään, jos ei se tyyppi tunnu todella sellaiselta, jonka kanssa voisi tulla jotain jostain.
[/q]

word.

todellakin. turha kuvitella, et huominen olis parempi, jos se eilinenkään ei ollu hyvä pvä suhteessa. sinkkuilu kunniaan ja turhat marinat pois. kyl se joskus tulee, tai sit ei.

[q]Annakins, 31.10.2006 21:12:
Onneks mun kaverit osaa laittaa kaiken perspektiiviin

"i think everyone should abandon relationships and lets just all fuck each other till we're hungry. then we eat and drink beer (and drinks on saturdays) ...then we start fucking again. it's the only way i tell you! after all that fucking and drinking and eating we'll be tired so maybe some coffee to stay awake.

then we get kinky and maybe use a camera during! if no-one is near you to fuck then just use the phone and talk dirty. after that, we look like this .
then at birthdays we do more fucking but also we give presents and then go up the bum ."
[/q]

Jumaleisson

Mun pitää selkeesti ettiä uusia kavereita

[q]WiljamiDzay, 31.10.2006 22:12:
Oon tän viikkoa tutustunut keittiössäni oikein mukavaan unkarilaiseen lääkäriopiskelijattareen..
[/q]
Sopivan korkuinen keittiönpöytä on muuten hyvä tapa tehdä lähempää tuttavuutta ;)

[q]ALIEN, 31.10.2006 22:10:
---
osama, 31.10.2006 21:50:
mä taidan olla jo ihan luopunut toivosta, eikä oikeestaan edes masenna. vähän vaan pelottaa että musta tulee vaan kylmä paskiainen. toisaalta eipä sekään haittaa, eikä kyl mikään muukaan. ihan sama.

---

ootko kokeillut ulkomailta?

edit: esim japanista? :)
[/q]

Oon tän viikkoa tutustunut keittiössäni oikein mukavaan unkarilaiseen lääkäriopiskelijattareen..

[q]Haitok, 31.10.2006 22:50:
---

edit. lisää pois huolta niiltä, joita mun mahdollinen sinkkuluukun jättäminen järkyttäisi.. oon onnettoman surkea pokaamaan muijia, jotka mua oikeesti kiinnostaisi...

---

Kyllä sen verran pitää olla kateellinen, että sun keittiö on kansainvälinen muutenkin kuin vain ruuan puolesta.
[/q]

Juu.. oon päässy puhumaan saksaakin mun keittiössä

[q]hallucinogen, 31.10.2006 22:52:
---
WiljamiDzay, 31.10.2006 22:52:

---

Ich liebe dich?
[/q]

Ikävä kyllä se saksalainen oli miespuolinen... mut silti.. kansainvälisyys on ROK

[q]WiljamiDzay, 31.10.2006 22:52:
[/q]
Ich liebe dich?

O